Seksin haihtuminen

Anonyymi

Moikka
Olen 35v nainen ja olen ollut kohta 6v parisuhteessa ja meiltä löytyy yksi yhteinen lapsi. Hannu synty 2020 alku vuodesta.
Meidän avoliitto toimii todella hyvin ja läheisyyttä on. Nukutaan käsi kädessä, käydään yhdessä suihkussa kun poika nukkuu, katotaa leffoja, käydään töissä, tehdään yhdessä asioita.. tiettekö, ihan perus asiat menee, MUTTA kun ois aika puhua seksistä/mitä siitä tahtoo, tai miten tahtoo tai missä tahtoo, niin mies menee vaisuks. Sanoo kyllä jotain mut ei ihan oo mukana keskustelussa ja en edelleenkään tiedä mikä on sen lempi asento on seksin aikana. (Olen kysynyt ja monesti mut ei vastaa mitään)
Mies ei osaa tehdä mitään näitä alku lämmityksiä, vaan pitäis suoraan olla pillu kosteena tosi toimiin. Olen kertonut että haluaisin esileikkiä, koskettelua yms, koska paikkani ei toimi enään niiku 20:nä. Tuntuu ku puhuis kuuroille korville.
Mieheni on yli 40:tä.. hormonit laskee, hoitoja ollaan kokeiltu, olen kertonut asioista ja toiveistani liiankin monta kertaa ja tuntuu et se on vaan minä jota huolestuttaa, kun seksiä on kerran puoleen vuoteen.
Mietin vaan, että miten lähden tätä asiaa hoitamaan vai käveleekö ulos ovesta ja sanon heipat todella hyvälle parisuhteelle, jossa seksi ei vaan toimi, mutta kaikki muu toimii?

13

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälleen toimivan tuntuinen provoaloitus tutusta aiheesta ja jolle helppo ennustaa kosolti kommentteja.

    • Anonyymi

      Niin, että nussikaa vaan rauhassa. Kuule, onhan se teillä yksityisyyden suoja, jonka Matti Vanhanenkin perään kuulutti, niin panette vaan naisia solokenaan, niitähän kuule on ja aina entistä makeempaa.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen seksikeskeisyys naisilla tai miehillä on. Meillä on muutama sairaus kummallakin, hyvänä päivänä seksi onnistuu jollakin lailla useimmiten ei. Vaimo kuitenkin on haluttomampi useimmiten koittamaan sitä onko hyvä päivä vai ei mutta kummallakaan ei tulis eroaminen mieleenkään kun seksiä ei ole ja jos on niin hyvin harvoin. Jos pari/parit eroaa vähän tai seksittömän tilan takia muuta yhteistä ei ole sit ollutkaan kai olenkaan.

    • Anonyymi

      Tervetuloa perusparisuhteen maailmaan, keltanokat. Seksiterapeuttien yleviä kommentteja odotellessa..

    • Anonyymi

      Käyt nussituttamassa itseäsi puutteessa elävällä ukkomiehellä ja muuten jatkat suhdettasi.

      Terveisin ukkomies jolla pitkä kokemus asiasta...

    • Anonyymi

      Mies tuntee, että ei ole ainoa rakkauden kohde.
      Mies jää kolmanneksi pyöräksi lapsen syntymän jälkeen.
      Ehkä eri mies ottaa sellaisen muutoksen eri tavoin,
      riippuen vanhempainperheen ym. suhteista.

      Yleisesti mies ymmärtää, mutta joskus voi olla kenties ymmärtämättäkö?

      Nainen antaa huomiota lapselle ja se on oikein, koska lapsi tarvitsee äitiä.
      Mies jää yksin ja voi käydä ristiriitaisia ajatuksia hylkimisestä
      ..joka voi näkyy käytöksessä.....jollakin tavoin - on olettamukseni.

      muut seikat

      • Anonyymi

        Oikein on miehen antaa lapselle ja äidille rauhaa.
        Miehen on kasvattava aikuiseksi ja tehtävä miehen työt.


    • Anonyymi

      Olen tavannut mustasukkaisia miehiä jopa sen jälkeen kun lapset ovat isompia ja ellei aikuisia.

      Miehellä on vain mentaliteetti esimerkiksi Jousimiehellä kilpailla kaikesta.
      Ja periaatteen vuoksi, hulluuden vuoksi mies ei osaa eikä tahdo myöntää tappionsa, vaikka kyse on lapsesta.
      Mies sabotoi äidin ja lapsen suhteen hakien huomiota.

    • Anonyymi

      Elämä on nopea ja mies kun on aikuinen 18 v, niin periaatteessa itsenäinen.
      Saa itse vastata itsestään.

      Kukaan ei ole velvollinen vastaamaan miehestä.

      Ehkä kun mies koki tiiviin vanhempain perheen niin omassa parisuhdeperheessä on ongelmia ymmärtää asemansa.

    • Anonyymi

      Itsenäisyys ajattelusta lähtien voi sanoa, että kun suku käskee, neuvoo, ohjaa miestä, niin se olisi väärin, koska 18 v on itsenäinen.
      Etteivät istuta vääriä ajatuksia, lupauksia pitkästä vanhempain perheen hoitosuhteesta, koska elämä ei ole ollenkaan pitkäkestoista hoitosuhdetta.

      Siinä on ristiriita miehelle, että vaikka luvattu on kattoa pään päälle, mutta loppupelissä kukaan ota vastuuta nuoresta miehestä.
      Mies on yksin maailmassa joka tuo hänelle vastoinkäymisiä 100 %.

      Miehen pitää antaa olla ja hypätä vastoinkäymisiin itsenäisesti.
      Ajateltava itse.

      Vaikka rakastaisi puolisoaan, mutta ei se puolisokaan ole äiti.

      Toiset miehet tuntevat tämän varhain elämässä, eivätkä edes laske sen varaan, että puoliso pitäisi huolen.
      Sellaiset miehet saattavat lähteä pitkille työmatkoille kauas ja olla poissa kotoa pitkiä matkoja.
      Ihailtavaa.

      Pitkä filosofia, varsinkin kun puoliso alkaa kaipaamaan miestä.

      Naissuhde on ristiriitainen asia, eikä naisia tajuaa, mitä he oikein tahtovat.
      Sitten jo äitikin tulee kuvioon kysymään lapsensa hyvinvoinnista.

      - No, missä äiti olit silloin kun tarvitsin sinua?

      No mutta äidillä voi olla muita tarkoitusperiä kuten MIKSI ET TUO LASTENLASTASI MEILLE KYLÄÄN?

      Taas mies saa haukuntaa. Se hämmentää, että akat tekevät häntä aina syylliseksi kaikkeen eikä hän ymmärrä niitä ämmiä.

      Mies päättelee että akat aina tyytymättömiä ja syytteleviä, niin mikä kaikessa on järki?

      Mies rakastaa lastaan mutta tuskin saa edes tutustua lapseensa koska on JONON VIIMEISENÄ kaikkien sossujen, anoppien, ystävien, lääkärien, opettajien jälkeen.
      Miehellä on perheessä vähiten oikeuksia omiin lapsiinsa.

      Ei?

      • Anonyymi

        ämmät on ufoja ja toiselta planeetalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ämmät on ufoja ja toiselta planeetalta

        armeijan pitää ajaa naiset pois armeijasta ja antaa tilaa 60 v sotilaille


      • Anonyymi

        teknisenä aikakautena YLIOPISTOON ILMAINEN JA IKUINEN OPPIMAHDOLLISUUS!!

        Mies kehittää ÄLYLLÄÄN yhteiskunnan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe