Haluan vanhemman miehen

Anonyymi

Koskaan en ole tuntenut mitään yhteistä oman ikäluokkani miesten kanssa vaan vanhemmat miehet ovat aina vedonneet minuun taianomaisesti...ongelma on vaan se että eivätkö miehet uskalla lähestyä itseään nuorempaa naista...? Olen usein huomannut että mielenkiintoa on, hymyä, pitkiä ja merkitseviä katseita, mutta...itsellä on toiveena että aloite tulisi mieheltä vaikka nykyaikaa eletäänkin, jotenkin vaan tulisi sellainen "tyrkky" olo jos itse olisi se aktiivinen...tiedän kyllä senkin ettei mitään saa jos ei tarpeeksi halua ja toimi...kertoisitteko 50 v miehet mikä neuvoksi ja mitä ajattelette itseänne nuoremmasta naisesta, KIITOS!

53

4821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kiitos

    • Anonyymi

      Hyvä asia eli kohta saan

      • Anonyymi

        Itsevarmuus on myös miehekästä...:)


    • Tämä lienee trolli. No ei se nii iästä ole kiinni vaan henkilökemiasta. Mina pystyy lähestymään tanssilla tai ihan vaan lantion pienellä liikkellä. Yksi käsivarsikosketus oli myös lähestyminen, jonka muistan aina. Eu siitä suurempaa syntynyt, mutta tällainen hölmökin ymmärsi, että nainen, joka voisi olla tyttäreni, on kiinnostunut. Kiva ilta siitä seurasi. Jotenkin nuoremmat jannut ovat olleet agressiivisia huomatessaan sellaisen tilanteen. Toki puhejudioan heidät, mutta jotenkin epäsuopeus ärsyttää, olipa se kumpaan suuntaan tahansa.

    • Mietin vielä, että missä mielessä aloittaja tarkoittaa lähestymistä? Salainen seksiseura varmaan kelpaa useimmille, mutta ns. julkinen suhde voi olla vähän arempi juttu.

      • Anonyymi

        Ei ole trolli vaan ihan oikeasti tätä mietiskelen...lähestymisellä tarkoitan aloitteen tekemistä koska jostain syystä odotan sen tulevan mieheltä kuten aloituksessa mainitsin, voi olla vanhanaikainen ajatusmalli. Saattaa olla juuri noin kuin kirjoitat että vanhempi mies arkailee/häpeilee lähestyä nuorempaa naista, ympäristön paineet varmaan osasyynä. No mutta ehkä vielä joskus...? AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole trolli vaan ihan oikeasti tätä mietiskelen...lähestymisellä tarkoitan aloitteen tekemistä koska jostain syystä odotan sen tulevan mieheltä kuten aloituksessa mainitsin, voi olla vanhanaikainen ajatusmalli. Saattaa olla juuri noin kuin kirjoitat että vanhempi mies arkailee/häpeilee lähestyä nuorempaa naista, ympäristön paineet varmaan osasyynä. No mutta ehkä vielä joskus...? AP

        Mun kokemuksen mukaan vanhemmat miehet kuolaa nuorten naisten perään. Itse sain nyorena vaikka mitä ehdotuksia vanhemmilta miehiltä. Tarjottiin vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan vanhemmat miehet kuolaa nuorten naisten perään. Itse sain nyorena vaikka mitä ehdotuksia vanhemmilta miehiltä. Tarjottiin vaikka mitä.

        Vitut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut

        Tuo on kyllä totta, että vanhemmat miehet kuolaa nuoria naisia sanoo ihmiset mitä haluaa. On meinaten omakohtaista kokemusta asiasta ja en kyllä todellakaan ole kokenut sitä mitenkään imartelevaksi kun sellaisetkin jotka olisivat voineet ikänsä puolesta olla minun isoisiä tai isiä niin on yrittäneet tulla pokaamaan.

        Jonku 10 vuotta itteä vanhemman kyllä tosin voisin ottaa, kun sen ikäisellä on jo mukavasti elämänkokemusta kerättynä ja sen ikäinen ei ole ainakaan toivonmukaan mikään aikuinen lapsi enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan vanhemmat miehet kuolaa nuorten naisten perään. Itse sain nyorena vaikka mitä ehdotuksia vanhemmilta miehiltä. Tarjottiin vaikka mitä.

        Tämäkin on totta. Myös omalla kohdallani. Joskus olin kylmissäni ulkona kävelin ja paikalle ajoi auto jossa mies ja sanoi että tule kyyttiin sieltä palelemasta. No. Minähän menin sen kummemmin ajattelematta. Ja kun alkoi jää sulaa niin oli käsi jalkani päällä ja hivuttautui ylöspäin. Olin silloin 17v. Ja kulettaja sanoi että oot aika nätti likka. Ja vei kättä vaikka minne. Mutta ei paljoa voinut kun ajoi autoa. Katselin ulos että missä ollaan kun oli outoa seutua ja auto pysähtyi. Käsi meni takin alle,paidan alle,rintsikoihin, puristeli rintojani ja sitten hän laittoi penkkiä alaspäin että pääsi housuihin. Avasi vetoketjun ja sieltä pikkareihin ja sormetti pillua ja sanoi että kiltti tyttö anna sedälle vähän hyvää. Otti housuni pois,riisui takkini,avasi rintsikat,imi rintojani ja hoki että kiltti tyttö juuri noin, levitti jalkojani että sai paremmin sormet pilluun ja sitten laski housujaan että sai vehkeensä esiin ja ja tyntyi sisääni ensin koetellen ja puri kaulaani ja puristeli tissejä. Sitten hän työntyi voimalla ja otti jostakin kiinni autossa ja alkoi naida todella kovaa. Ja sanoi että älä huuda vaikka sattuisi. Nyt setä ottaa omansa. Ja niin hän otti. Kyllä se sattui mutta en huutanut ja paikat olivat niin puutuneet että ei paljon enää tuntunut. Hän pani hetken aikaa ja sanoi, että kauniit tissit javtiukka pillu. Setä tykkää. Setä nauttii. Hän laukesi sisälleni kovasti ähkäisten. Meni paikalleen istumaan ja sanoi että pue päälles. Vien sut kämpilles. Niin hän vei. Ja mutta ei pihaan. Ja kun avasin ovea hän otti kädestäni kiinni ja sanoi että seuraavaan kertaan. Oot hyvä pano. En katsonut mieheen vaan menin järkyttyneenä kämpille. En kertonut kenellekkään koska syytin itseäni. Mutta.... Olen myöhemmin keskustellut asioista ihmisten kanssa ja nykyään voin jo olla miesten kanssa vapaammin.


    • Ehkä tuollaisissa lähestymistilanteissa mies on joko aika tukevassa kännissä tai tuntee olevansa lähes pedofiili. Esimerkiksi baarissa sellainen kohtaaminen on aika hankala yhtälö. Mulle tanssiminen on sellainen luontainen juttu, josta ikäsolmu voi aueta. Ehkä jotku muutkin harrastukset, mutta se on molemmin puolin vaikea tilanne. Ajatteleppa tilanne, että 50 aijä änkeää istumaan sinun ja sinun kavereiden pöytään ihan noin vain, pelkästä sun katseesta. Olen vieläkin niin ujo, etten tee sitä pelkästä katseesta, tarvitsen enemmän, mutta sielunveljet tarvii vain 10 tuoppia; eikä edes katsetta.
      Kieltämättä viehätyn nuorista naisista, mutta en perus baarikännimusukoista.

      • Anonyymi

        Itse en käy baareissa enkä kännää, ei ole mun juttu, alkoholi on ok kohtuudella. Kiitos paljon noista Sun viesteistä, ymmärrän nyt paljon paremmin ja laajemmin tuon kuvion ja ehkäpä jotain vielä tapahtuu...AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en käy baareissa enkä kännää, ei ole mun juttu, alkoholi on ok kohtuudella. Kiitos paljon noista Sun viesteistä, ymmärrän nyt paljon paremmin ja laajemmin tuon kuvion ja ehkäpä jotain vielä tapahtuu...AP

        Toivon, että tapahtuu sulle. En itsekään ole nuorempia seurustelukumppaneita baareista löytänyt, vaan erilaisista tapahtumista. Baareista saattaa sattumalta löytää ns. sielunkumppanin, mutta aamun valjetessa illuusio on haihtunut. Lopetin sometukset noin 2v sitten, ei oo mun juttu ja otti liikaa aikaa elämästäni. Soitan mieluummin tietääkseni mitä ystävilleni kuuluu ja päinvastoin. Siis oon tosi vanhakantainen ukko.
        Mutta tosi harvat ikäerosuhteet toimivat pidempään. Toki poikkeuksiakin on jopa julkkispiireissä. En halua lannistaa sinua. MM. Charlie Chaplin oli tuosta yksi poikkeus. Hän meni naimisiin Oona O´Neillin kanssa yli 50-vuotiaana.


    • Anonyymi

      Tuo ei välttämättä toimi, jos odotat huomattavasti vanhemman miehen tekevän aloitteen. Nuoren naisen on ainakin tarjottava tilaisuus aloitteen tekemiseen esimerkiksi toteamalla, että haluaisi lähteä treffeille, mutta ei halua nolata miestä tai itseään ikäeron vuoksi. Avoimuus vetoaa meihin varttuneisiin miehiin ja osaamme käyttäytyä. Jos ehdotuksesi ei ota tulta, saat ainakin tahdikkaan kielteisen vastauksen. Asia on omalla kohdallanikin ajankohtainen, sillä ihastuin nuorempaan naiseen, jota tapasin aiemmin säännöllisesti naisen ammatin merkeissä. Halusin häntä ja haluan edelleenkin, mutta en halunnut ehdotella mitään sellaista, joka olisi saanut hänet vaivautumaan ja tuntemaan olonsa ikäväksi työssään. Intohimon lisäksi pidän hänestä paljon. Nyt taitaa olla liian myöhäistä ja se harmittaa. Älä tee samaa virhettä ja päästä hyvää tilaisuutta menemään ohi.

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä kirjoituksesta, sain taas lisää näkökulmaa tähän asiaan :) No tuo on mullakin juuri yksi syy miksi en uskalla itse tehdä aloitetta kun pelkään nolaavani itseni ja saavani kakaran leiman...miten tää on niin hankalaa! :( Niin kovasti haluaisin vierelleni turvallisen aikuisen miehen johon voisi luottaa, pinnalliset ja lapselliset ikäiseni "pojat" ei vaan yhtään kiinnosta...:( Toivottavasti Sinulla ja ihastuksellasi kehittyy vielä jotain, koskaan ei ole liian myöhäistä :) Kiitos paljon viestistäsi :) AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä kirjoituksesta, sain taas lisää näkökulmaa tähän asiaan :) No tuo on mullakin juuri yksi syy miksi en uskalla itse tehdä aloitetta kun pelkään nolaavani itseni ja saavani kakaran leiman...miten tää on niin hankalaa! :( Niin kovasti haluaisin vierelleni turvallisen aikuisen miehen johon voisi luottaa, pinnalliset ja lapselliset ikäiseni "pojat" ei vaan yhtään kiinnosta...:( Toivottavasti Sinulla ja ihastuksellasi kehittyy vielä jotain, koskaan ei ole liian myöhäistä :) Kiitos paljon viestistäsi :) AP

        Miksi haluat paljon vanhemman miehen? Oliko isäsuhteesi huono? Vai koetko tutut hänen ikäisensä turvallisiksi ja luotettaviksi? Jokaikäryhmästä löytyy niitä häntäheikkejä ja hetken huuman hakijoita. Vai houkuttaako valmis varallisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat paljon vanhemman miehen? Oliko isäsuhteesi huono? Vai koetko tutut hänen ikäisensä turvallisiksi ja luotettaviksi? Jokaikäryhmästä löytyy niitä häntäheikkejä ja hetken huuman hakijoita. Vai houkuttaako valmis varallisuus?

        Kuten jo tuossa aiemmin mainitsin niin en tunne mitään yhteistä ikäisteni "poikien" kanssa, ovat hyvin lapsellisia ja itsekeskeisiä sekä ajatus- ja arvomaailmat eivät kohtaa. Isäsuhteeni on aina ollut ja on edelleen todella hyvä samoin taloudellinen tilanteeni eli "isukkia" tai elättäjää en ole etsimässä vaan aitoa aikuista miestä joka tietää ja ymmärtää jotain elämästä ja on turvallinen ja luotettava kumppani. Pelimiehiä on varmasti kaiken ikäisissä mutta luulisin että 50 miehissä jo hieman vähemmän...toivottavasti tämä vastasi kysymyksiisi ja jos saan esittää vastakysymyksen niin mikä tässä on Sinusta niin kovin outoa että tuollainen kysymysten tulva...? AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat paljon vanhemman miehen? Oliko isäsuhteesi huono? Vai koetko tutut hänen ikäisensä turvallisiksi ja luotettaviksi? Jokaikäryhmästä löytyy niitä häntäheikkejä ja hetken huuman hakijoita. Vai houkuttaako valmis varallisuus?

        Kylpäpyttyssäanalyyti


    • Anonyymi

      Nuoren oltava aloitteellinen, koska vanha ei uskalla kasvojen menettämisen takia? Pelkoa liiaksi, koska harvemmin on näin päin?

    • Anonyymi

      Voisin kuvitella,ettei kovinkaan monella miehellä tule edes mieleen nuoremman naisen kiinnostus. Tietenkin, ikä on suhteellinen käsite,mutta jos sitä ikäeroa olisi kovin paljon, voisi tulla suhtautumis vaikeuksia. Kun olisi ihan eri sivuilla elämän kirjassa....
      Toisekseen, pitäisi olla asema ja rahaa,jos mielii nuorempaa naista kumppaniksi. Duunari Kale 50v ei taida olla mitenkään kovaa valuuttaa nuorten naisten keskuudessa. Ja miksipä olisi? Tämä näin suppeasti,asiaa pitemmälle miettimättä.

      • Anonyymi

        Kyllä se Kale 50 v voi itseasiassa olla kovaa valuuttaa. 100 €:kin on enemmän rahaa kuin kymppi, ja sitä se nuorten elämä usein on - eurojen ja kymppien laskemista.

        PS: Useat duunarit tienaa tuossa iässä ihan kunnon summia. Ei mitään kymppitonneja/kk, mutta ihan kunnollisia liksoja. Ja asemaa tulee hyvän osaamisen lisäksi siitä, että tunnetaan töissä ns. hyvänä tyyppinä.


    • Anonyymi

      Olen nk. vanhempi mies. Tänäpäivänä ei voi olla oma itsensä #metoo ja muiden mielensäpahoittajien takia. Itselläni kävi kuitenkin oikea rakkauden jackpot! Kaupassa käydessäni katseeni kohtasi nuoren ja erittäin kauniin naisen ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä! En ole sellaiseen uskonut ennen ko. tapahtumaa. Onnekseni tämä nuori ja erittäin kaunis nainen tuli luokseni sanomaan sen, mitä mielessäni pyörittelin pöllästyneenä:"Haluan tutustua suhun, mennäänkö kahville..." Näin voi oikeessa elämässä tapahtua, jopa sulle.

      • Anonyymi

        Voi kun ihana tarina, tuohan on ihan kuin sadusta! Hienosti ja rohkeasti on toiminut tuo nuori nainen, oisimpa itsekkin noin rohkea...eräänlainen "tilanne" on nyt käynnissä ja aina kun nähdään ja jutellaan menen vaan hämilleni ja odotan että mies jatkaa ja tekee konkreettisen aloitteen (ehdottaa tapaamista jne.) vaan rohkeus taitaa puuttua meiltä molemmilta...saa nähdä? Mutta kiitos viestistä ja paljon onnea teille ja oli mahtavaa kuulla noin kaunis rakkaustarina! AP


      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit lakanat kaulassa kusihätään? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun ihana tarina, tuohan on ihan kuin sadusta! Hienosti ja rohkeasti on toiminut tuo nuori nainen, oisimpa itsekkin noin rohkea...eräänlainen "tilanne" on nyt käynnissä ja aina kun nähdään ja jutellaan menen vaan hämilleni ja odotan että mies jatkaa ja tekee konkreettisen aloitteen (ehdottaa tapaamista jne.) vaan rohkeus taitaa puuttua meiltä molemmilta...saa nähdä? Mutta kiitos viestistä ja paljon onnea teille ja oli mahtavaa kuulla noin kaunis rakkaustarina! AP

        Voisin hyvinkin olla tuo toinen osapuoli,,, yleensä sosiaalinen mutta hänen läsnäollessa aivan kauheen ujo,, mutta siltikin yritän jotain aina sopertaa kun ollaan tekemisissä😦


      • Anonyymi

        Monesko tälle päivälle? Nainen, mies, nainen, mies jne.


    • Anonyymi

      Jaa, minä 56v ja ei kyllä kiinnosta yhtään reilusti nuoremmat. Mitäpä yhteistä voisi olla kymmeniä vuosia nuoremman kanssa enkä varmaan edes jaksaisi sellaisen kyydissä. Jos nyt nuorempaa niin aivan korkeintaan 3-4 vuotta on minun raja.

    • Anonyymi

      Olen 50 mies ja kyllä sitä etsii seuraa oman ikäisistä ja ei oikein usko nuoren naisen kiinnostukseen, vaikka siitä on kokemustakin. Kyllä nuorempana naisena on hyvä hymyillä ja katsoa pitkään ja katsoa, miten hämilleen mies menee.

    • Anonyymi

      Jos olisin jättänyt vastaamatta nuoren naisen pyyntöön tutustua, en vielä tietäisi, miten fiksuja nykyajan nuoret naiset ovat. Heiltä saa älykästä seuraa, joka on todellakin tervetullutta siihen, jota ikäisiltäni naisilta vaikeaa löytää ja näillä sekin on kyllästetty katkeruudella ja vaivojen luetteluilla. En myöskään tietäisi, mitä pyyteetön rakkaus ja läsnäolo on. En myöskään tietäisi, mitä on rakkausseksi. En olisi uskonut oppivani näin paljon erilaisia ja itselleni uusia asioita. Näiden em. asioiden takia olen todella onnellinen ja kiitollinen nuorelle naiselleni. Siksi haluan myös pitää itseni fyysisesti hyvässä kunnossa ja niin terveenä, kuin se on mahdollista. Sinä ihana, nuori tyttöystäväni, kiitos, kun olet olemassa, rakastan sinua!!

    • Anonyymi

      Itse 54 v. miehenä, 35 vuoden kokemuksella 20-vuotiaista tyttöystävistä toteaisin seuraavaa:
      - kun mies saapuu juttusille, tee selväksi vanhemman miehen kiinnostavan
      - älä lähde matkaan ekalla kerralla, jätä kuitenkin yhteystietosi
      - ole oma itsesi
      - peli seis, jos mies puhuu vain itsestään tai kehuu varallisuudellaan (ellet ole rahan perässä)
      - tee itse avaus. Viattomasti, kysy vaikka miksi juot juuri tuota juomaa
      - älä ole liian tyrkky, meidän iässä epäillään helposti tyttelin olevan ns. maksullinen nainen, jos käy ehdottelemaan (ei nyt oikeasti voi olla tällainen flaksi, kohta se pyytää rahaa panosta)
      - omalta osaltani, jos teen avauksen: liian selvästi ei saa osoittaa olevansa kiinnostunut. Kumminkin niistä kakskymppisistä suurin osa painuu kirkuen karkuun, jos lähtee suoraan ehdottamaan vaakamamboa. Ihan vaan jotain viatonta huulenheittoa. Vanhempi mies voi siis olla oikeasti kovasti kiinnostunut, mutta ei uskalla pidemmälle ilman selvää signaalia.

      Ei muuta kuin onnea matkaan!

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että nuoren naisen pitää itse se aloite tehdä. Siinä ei menetä mitään, jos saa kohteliaasti pakit. Mutta ne pakit on kyllä harvassa, ettei kannata ensimmäisistä pakeista pelästyä.

    • Anonyymi

      Itse 57 vuotias ukkomies ja rakastunut silmittömästi kauniiseen 42 vuotiaaseen naiseen. Vaikka naisen käytöksestä tulee välillä tunne, että saattaisi olla jakoa , tuntuu jo tuo 15 vuoden ikäero mahdottomalta. Lisäksi nainen on äärettömän kaunis ja hyvin säilynyt ja mukavakin vielä, miten voisi kiinnostua 15 vuotta itseään vanhemmasta tuiki tavallisesta ukkomiehestä jonka ainoa vahvus on loputtomasti tyhjää jauhavat leuat.

      • Anonyymi

        Aikaa kulunut tovi Sun kirjoituksesta mutta vastaanpa silti...
        Ihan helpostikin voi tuo nainen olla kiinnostunut, miksi ei voisi olla??? Nyt hei itseluottamusta peliin mies! Itselläni on siis samantapainen "tilanne" ja todellakin oisin valmis ihan heti ihan mihin vaan...tää ei vaan ole kovin paljoa vieläkään edennyt kun kumpikaan ei saa tehtyä sitä "siirtoa" :( Toivosta en ole silti luopunut koska tiedän että tää mies on odottamisen ja vaivannäön arvoinen. Neuvoisin Sua (siis jos oikeasti tuon nuoremman naisen haluat) tekemään rohkeasti sen Hänelle selväksi, voit yllättyä iloisesti :) Tsemppiä kovasti ja kiitos paljon viestistäsi, erittäin positiivista ja toivoa antavaa :) AP


    • Anonyymi

      Ihanaa <333

    • Anonyymi

      Ootappa ku paan kakkulat silimille. No ny näkee.... En kyllä nää yhtään naista. Onkohan väärässä paikassa. Kyllä mulla on näköpuhelun, mutta näkkyy vaa Valkosta. Männä viikolla näin naisen, oli kaunis ja nuori. Häntä ku lähestyin kysyen mitä nuorelle neitokaiselle kuuluu, ni neitokainen sano et sullon lasit hurus, me asumme samassa palvelukodissa. No jahas kyl vähä petyin, mut eteenpäin mennään näköpuhelin kädes jotta joskus naisen näkisin.

      • Anonyymi

        On se kumma, mutta kuitennii nuoremmalla veljellä kyllä vientiä riittää. Se on 50plus.tilipäivänä se mennee paikalliseen kaljalle ja neitokaiset visertaa ympärillä. Velpoika on mielissään ja tarjoo tietysti kohtelias ku on. Parin päivän päästä velpoika tullee kyllään rahaa lainaan. Kahvi ja ruokaki maistuu. Tili tuli tili meni ja ny sitte kitkutellaa. Neitokaiset on ihania, vilikuttellee velipoijalle kylillä ja hymyilee. Plussat ei velipoika haittaa ja hää hymyssä suin oottaa seuraavaa tilipäivää ja neitokaisia.


    • Anonyymi

      Sen kun otat vain yhteyttä. Täällä sinulle vanhempi mies :)

      • Anonyymi

        Sedät on setiä. Suomi palstan nuorinainen voi sut haluta, mut on vielä perin harvinaista vanhojen setien kanssa seurustella. Jossain vaiheessa tulee se suuri pettymys.


    • Anonyymi

      ☝ tämä🤏se👌tuopa👍just

      • Anonyymi

        Snif 😭


    • Anonyymi

      Nainen ei saa olla kiinnostunut nuoremmista eikä vanhemmista miehistä, mielellään ei miehistä ollenkaan, ettei ole kevytkenkäinen tyrkky, mutta liian sulkeutunutkaan ei saa olla. Muista istua jalat sievästi yhdessä, sillä liian leveä asento on mikroaggression osoitus ja jalat ristissä taas kertoo, että olet liian poissulkeva frigidi. Ihan helppoja ja yksinkertaisia nämä sosiaaliset normit on.

    • Anonyymi

      tule hakemaan

    • Eihän miehetkään saa olla kiinnostuneita kenestäkään nykypäivän mittapuilla, paitsi just smanikäisistä ja saman elintason omaavista. Jos mies on "liian" nuori naiselle, Hän on Oidepus-kompleksin omaava mammanpoika ja "hyväksikäyttäjä". "Liian" vanha mies on myös hyväksikäyttäjä.

      Miksi me ei vain voitas olla ihmisiä toistemme kanssa?

      --Mr. Groove

    • Anonyymi

      Hae ikäisiäsi. En kiihotu ajatuksesta että olisin isäsi. Mene terapiaan .

    • Anonyymi

      Älä valehtele itsellesi. Haluat hänen valmiin elämän. Kun sen saat,voit panna vaikka puutarhuria,sitä nuorta ja kiihkeää.

    • Anonyymi

      Oli vanhempi mies. Ihan jees ja silleen mutta vanha on vanha nuorelle ja siitä ei päästä mihinkään. Alkoi tökkiin. Se tärinä js vaappuminen . Täytyy olla samalla levelillä,silloin ikäero ei yäkötä.

    • Anonyymi

      Luonnonlaki. Nuorempi leijona syrjäyttää vanhemman jossain vaiheessa. Myös vanha leijona tuntee sydänsurua.

    • Anonyymi

      Monta puolta tässä asiassa. Vanhempi mies voi olla varovainen, kun nykyään saa niin helposti ahdistelijan leiman. Näilläkin palstoilla jotkut kirjoittavat niin mielellään, yleistäen, "kuolaajista". Syynä voi olla myös se, että tämmöiset kahden ihmisen väliset asiat/lähestymiset saattavat levitä laajemman joukon tietoon. Se ei tunnu mukavalta. Positiivisena puolena voisi olla mm. se, että vanhempi mies voi usein tarjota taloudelliseti vakaan ja turvallisen elämän.

    • Anonyymi

      Voi kuule..kuinka nuori sitten oletkaan. Monella vanhemmalla miehellä on persoonallisuushäiriö..ehkä n.20 veenä voit haaveilla vanhemmasta miehestä, mutta fakta on etteivät he välttämättä ole niin kovin aikuisia mitä luulet. Usein esim.seksissä itsekkäitä ja pinttyneitä omiin ajatuskaavoihinsa. Tulet sen näkemään, jos otat keski-ikäisen miehen! Monella saattaa olla esim.alkoholin kanssa ongelmia ja erektiohäiriöitä. No thanks, otan mielummin oman ikäisiä miehiä tai nuorempia..ei tarvitse olla sitten joskus jonkun itsekkään papparaisen omaishoitaja.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä kuulostaa siltä että taidatkin olla itse keski-ikäisen miehen torjuma. Aikamoista yleistämistä ja syttelyä.


    • Anonyymi

      Jos ikäeroa on liikaa >10v, tulee motiivina mieleen vain raha.
      Joten ei kiitos. En ota, pidän rahani ja maineeni.
      Miehenä kun pitää nykyään olla tosi varovainen ja väh. äänittää kaikki.

    • Anonyymi

      Tuohon aloite kohtaan.
      Itse koen vanhempana miehenä, vaikka olisin kuinka kiinnostunut nuoremmasta naisesta, niin silloin aloituksen on tultava naiselta. Muuten vain pidän tunteet sisälläni. Oletus on ettei nuorempia naisia kiinnosta vanhemmat miehet. Saa olla kyllä sitten suora, mitkään vihjailut ei toimi. "Sängyn siirto apu" ei toimi. Otan kaverin mukaan ja siirretään sitä sänkyä. Kerta pyydettiin. 😐

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe