Oi voi sentään

Anonyymi

Naiset mielummin lähtee baarista kännisen miehen mukaan ja selvä mies jää ilman naista.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo se tuo viinapiru osaa kuitenki laittaa mieheen vähän eloa, ettei oo ku joku seipään nielly tampio.

• Anonyymi

Selvä mies ei kelpaa seksiseuraksi.

• No jos sitä ei huomaa, kun seisoo narikassa takkien välissä ja kaivaa nenää?

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

No jos sitä ei huomaa, kun seisoo narikassa takkien välissä ja kaivaa nenää?

Noin se menee, miten kauan sinulta on mennyt yökerhossa siihen että saat naisseuraa yöksi hotellihuoneeseen? 15-20 minuuttia riittää kun tapaat sen tuntemattoman naisen?
        Harvoin nainen selvinpäin on, en ole minäkään:)
        Ihmiset menevät yökerhoon pitääkseen hauskaa, monelle hauskanpito tarkoitaa eri asioita mutta kyllä naiset haluavat myös hellyyttä.
        https://www.youtube.com/watch?v=gFuDluiga0c

• Anonyymi kirjoitti:

Noin se menee, miten kauan sinulta on mennyt yökerhossa siihen että saat naisseuraa yöksi hotellihuoneeseen? 15-20 minuuttia riittää kun tapaat sen tuntemattoman naisen?
        Harvoin nainen selvinpäin on, en ole minäkään:)
        Ihmiset menevät yökerhoon pitääkseen hauskaa, monelle hauskanpito tarkoitaa eri asioita mutta kyllä naiset haluavat myös hellyyttä.
        https://www.youtube.com/watch?v=gFuDluiga0c

Enpä liioin käy yökerhoissa. Ja jos sinne eksyn, menen kavereitten kanssa viettämään iltaa, en ketään naista etsimään seuraksi hotellihuoneeseen.

Mutta saatan muuten rupatella naisten kanssa, eikä siinä kovin kummoisia niksejä tarvita, kun mukavaa käytöstä ja pientä pilkettä silmäkulmaan.

Illanvietto on illanviettoa ja hauskanpitoa, eikä mitään vonkailua...ei oo mun juttu se...

• Anonyymi

Otan sen selvän. Känninen ei kelpaa.

• Anonyymi

Toivottavasti olet selvin päin:)
        Sunnuntaisin voi laulaa virsiä kirkoissa ihan selvin päin jos haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet selvin päin:)
        Sunnuntaisin voi laulaa virsiä kirkoissa ihan selvin päin jos haluaa.

Olen aina selvinpäin. Kirkkoon en koe tarvetta mennä.

• Anonyymi

Näin on...

• Anonyymi

Naisia on monenlaisia, on niitä jotka menevät saalistamaan miehiä yökerhoon ja niitä jotka menevät vain katselemaan ja viihtymään. Jos haluatte naisen mukaanne ensin teidän tulisi tunnistaa nämä kaksi kategoriaa ja tehdä omia päätelmiä sen mukaisesti.
      Ei kai se sen kummempaa ole, kaksi etsivää löytää toisensa mutta kaksi katselevaa jää ilman? Hmm...

• Katso seuraavalla kerralla tarkemmin. Jos et meinaa havaita, niin sinun kannattaisi hankkia yhtä vahvalinssiset silmälasit kuin minulla on.

• Anonyymi

Sinulla Jälkkäri-istuja on mainioita ajatuksia ja neuvoja. Voisit olla palstalla neuvonantaja, joka annat ohjeita, miten elämä sujuu.

• Anonyymi

Mukavaa altistusaikaa vaan jokaiselle.

• Yökerho on huono iskupaikka. Moni nainen on kolmen aikaa yöllä niin väsynyt, ettei häntä kiinnosta seksi tuntemattoman miehen kanssa.

Aikoinaan kesäpäivä terassilla ja yhdeksän aikaa panemaan sopi mulle parhaiten.
      Kesäinen Naantali oli poikkeuksellisen hyvä paikka eroottiselle seikkailulle.

• Anonyymi

Selvinpäin oleva nainen ottaa sen kännisen viinamiehen koska se on komeampi kuin se selvinpäin oleva mies.

• Anonyymi

Sillä ei oo merkitystä. Sillä on merkitystä ettei se selvä uskalla lähestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei oo merkitystä. Sillä on merkitystä ettei se selvä uskalla lähestyä.

Kyllä minä ainakin uskallan jutella naisilla jopa selvänä, mutta en jututa kaikkia. Juttelen vain muutamille.
        Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Viinamies tutustuu naisiin ja raitis mies ei käy baareissa joten ei naisiinkaan tutustu. Nainen haluaa viinamiehen joka osaa juhlia ja lähtee viinamiehen mukaan baarista.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5257
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2096
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1921
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      31
      1840
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1653
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19