MrKalluppi

Anonyymi

No hei pitkästä aikaa. 10 v. sitten laadin teille galluppeja. Onko ketään tuttua palstalla?

19

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida olla ketään tuttua enää palstalla. Oi niitä aikoja. Noista ajoista naivi uskoni "aikuisen oikeesti oleviin" palstalla kirjoittaviin on karissut. Siniset ovat silmäni vieläkin. Sinisilmäisyys on poistunut. Kuinkahan moni leikitteli kustannuksellani :)

      • Anonyymi

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?

        6.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?

        Valitsen typymäiseen tapaani 2 vaihtoehtoa. Koska ne tavallaan liittyvät toisiinsa ja ärsyttää suunnattomasti.

        10. Joku muu. Mikä?
        Tämä korona-ajan puuduttava pysähtyneisyyden tila ja epätietoisuus. Tulevia suunnitelmia ei voi tehdä, eikä aikatauluja voi laatia, kun ei koskaan tiedä, miten tämä tilanne tulee taas muuttumaan ja kehittymään. Minun on vaikea olla, kun en voi suunnitella tulevaa ja uusia juttuja. Kun ei ole mitään varmuutta mistään. Jumittaminen ei sovi mun psyykelle.

        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen. (Saamarin tunarit!)


      • buddy-love kirjoitti:

        6.

        Kiva kun olet täällä.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Valitsen typymäiseen tapaani 2 vaihtoehtoa. Koska ne tavallaan liittyvät toisiinsa ja ärsyttää suunnattomasti.

        10. Joku muu. Mikä?
        Tämä korona-ajan puuduttava pysähtyneisyyden tila ja epätietoisuus. Tulevia suunnitelmia ei voi tehdä, eikä aikatauluja voi laatia, kun ei koskaan tiedä, miten tämä tilanne tulee taas muuttumaan ja kehittymään. Minun on vaikea olla, kun en voi suunnitella tulevaa ja uusia juttuja. Kun ei ole mitään varmuutta mistään. Jumittaminen ei sovi mun psyykelle.

        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen. (Saamarin tunarit!)

        Kiitos tosi..typy kun vaivauduit vastaamaan. Muistan sinut niiltä ajoilta kun täällä galluppejani rustailin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        6.

        Sinutkin muistan. Joitain muitakin muistan. Tärkein kaikista oli p_n_g.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        6.

        Vähän kiireessä rustasin galluppini. Joitain omia pohdintojani kirjasin numerojärjestykseen tajunnanvirtani mukaisesti. Vasatasit 6. Miksi tämän laitoin kyselyyn mukaan. Siksi kun korona oli Suomessa hellittämässä ja toivo paremmasta huomisesta kukoisti. Pitikin Suomen potkupallojoukkueen päästä 32:en parhaan eurooppalaisen joukkoon (ei 16 parhaan joukkoon). Potkupallosta hullaantuneet fanit riensivät Pietariin katsomaan matsia. Tappio tuli. Tuliaisinaan kankkunen ja koronavirusmuunnos. Sitä nyt levittävät jatkotartunnan saaneet bilettäjät kautta Suomen maan.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Valitsen typymäiseen tapaani 2 vaihtoehtoa. Koska ne tavallaan liittyvät toisiinsa ja ärsyttää suunnattomasti.

        10. Joku muu. Mikä?
        Tämä korona-ajan puuduttava pysähtyneisyyden tila ja epätietoisuus. Tulevia suunnitelmia ei voi tehdä, eikä aikatauluja voi laatia, kun ei koskaan tiedä, miten tämä tilanne tulee taas muuttumaan ja kehittymään. Minun on vaikea olla, kun en voi suunnitella tulevaa ja uusia juttuja. Kun ei ole mitään varmuutta mistään. Jumittaminen ei sovi mun psyykelle.

        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen. (Saamarin tunarit!)

        Vastasit kohdat 6 ja 10. Kuutosta kommentoin jo aiemmin buddy-lovelle. Lue sieltä jos kiinnostaa. 10. Joku muu. Mikä? Ennen koronaa oli ihmisiä jotka toteuttivat unelmiaan. Kaipasivat arkielämästä ulkoistettua menoa ja meininkiä. Uskoivat onnellisuuden tulevan uilkoisista kokemuksista. Oli myös ihmisiä jotka eivät kaivanneet muuta kuin kotielämää ja mielenrauhaa. Huonosti kävi niiden jotka etsivät onneaan oman kodin ulkopuolelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?

        Ärsyttää, kun mikään ei riitä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?

        Soutajahuopaajavitoskasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistaakseni olevani edelleenkin aikuisen oikeesti olemassa kuten silloinkin - gallup.

        Mikä ärsyttää eniten?

        1. Ihmiset jotka tulevat iholle
        2. Ihmiset jotka näyttelevät olevansa kiinnostuneita elämästäsi
        3. Ihmiset jotka puukottavat selkääsi
        4. Ihmiset jotka syyllistävät sinua
        5. Ihmiset joilla ei ole mielipidettä
        6. Potkupallofanit jotka toivat korona muunnoksen Suomeen
        7. Ilmastofanaatikot jotka pyrkivät ratkaisemaan ilmastonmuutoksen kotikutoisesti
        8. Poliitikot
        9. Helteet
        10. Joku muu. Mikä?

        Täällä ollaan lopun aikoina liittyneenä. Palsta kulki kohti kiivasta kuolemaansa silloin ja loppu ennen kuin ehdin kunnolla tutustua.

        1.Ahdistaa
        3. Ei unohdu
        4. Herättää vihan tunteita joiden hallintaa olen jo oppinut
        6. Hetkellisesti
        8. Kroonisesti

        Niitä oli jo liikaa tuossa :/

        t.sxth


      • buddy-love kirjoitti:

        6.

        Olemme samaa mieltä. Miksi he ei kaikille suosittele karanteeni 2vko ja suojapukuihin vain tärkeät työntekijät ja korona olisi tukahdettu.

        On ihana nähdä sinua väliin🥰


    • Anonyymi

      sillon ne oli kyllä galluppeja ei kalluppeja mut vastaan kuitenki muu: ne jotka ei ole ottaneet korona rokotetta

      • Anonyymi

        Niinpä taisivat olla. Muistaakseni käytin nimimerkkiä "mr.kalluppi." Vanhuus tekee tepposia. Miksi palasin yli 10 v. jälkeen palstalle. Ympyrä sulkeutui. Kiersin tässä välissä mitä kummallisimmat palstat. Oli erityisherkkyyksiä, introvertteja ties mitä. Ovet paukkuen poistuin palstoiltaan :) Kyllästyin ja turhauduin. Palasin tänne koska täällä ei kukaan ota minua liian tosissaan :) Oppirahani toki maksoin edellisen kerran täällä olessani. Elämä on. Elämä muuttaa. Enää ette minua kuseta :)


      • Anonyymi

        Käsittääkseni koronarokotevastaisuus on hyvin minimaalista suomalaisten keskuudessa. Sen sijaan koronatartunnoista ja sen levittämisestä välittämättömyys on valannut ainakin alle kolmikymppisten mielen.


    • Väliin poikkean 🥰

    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta sitten tais toi laasaskultti olla kiihkeimmillään täälläkin. Toiko se sitten muka täysin uusia ajatuksia keskusteluun. Selkäänpuukotus ehdottomasti, selvin nahoin selviäminen tärkeintä. Maailman murheille oma pää liian pieni.

      • Anonyymi

        Nyt just ei ärsytä mikäääään

        Sorry


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe