Missä vaiheessa nainen kurppaantuu

Anonyymi

Kurppaantumisessa ei ole kyse naisen kasvojen kurppaantumisesta, koska nainen voi kurppaantua jo alle 30 vuotiaana.
Mäkkärissä ja Hesburgerissa näkee kurppaantuneita naisia.
Kurppaantuminen alkaa naisen kehosta, joka alkaa pöhöttymään eli turpoamaan.
Nainen voi tehdä sen eteen paljonkin, ettei kurppaannu ennenaikaisesti eli syömällä terveellisesti ja harrastamalla liikkumista ja kuntoilua.
Osa naisista valitsee kurppaantumisen, koska on niin helppo vaan olla, mässäillä herkuila ja löhötä, eikä liikkua.
Silti kuitenkin pahoittavat mielensä, jos joku sattumalta menee arvostelemaan heidän elintapaansa todeten, että kannattaisi ehkä laihduttaa.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      25v on se maaginen raja monelle naiselle eli mummoutuvat mieleltään ja vartaloltaan

      • Anonyymi

        No moni esi mummoutuu jo siinä 23v


    • Anonyymi

      Miehet ovat priimaa elämänsä loppuun asti. Onneksi.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😆😆😆😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Jos se ei heitä haittaa niin miksi pitäisi sinuakaan. Jokainen saa olla just mitä on. Paina se kaaliis törppö.

      • Anonyymi

        Aloittajamies elää kaalilla, herneillä ja maidolla. 👌


      • Anonyymi

        Mut kun naiset on tehty miehiä varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kun naiset on tehty miehiä varten

        Mut kun ei ole. Kohteliaisuuttaan siltä vaikuttavat. Oikeasti saavat miehistä kelpo palvelijoita, jos viitsivät sellaisen ottaa. Mietihän oikeasti lähipiirisi naisia. Niinpä. Miehet palvelee ja jumittaa avioliitossaan. Nainen kyllääntyy ja ottaa eron. Ehkä uuden palvelijan.


    • Anonyymi

      Ei se naisia haittaa jos ne kurppaantuu koska naisten taso ei laske heidän mielestään ja ne kelpuuttaa kurppanakin vain komeita top 10 miehiä. Naiset voi siis syödä hampurilaisia vaikka joka päivä eikä naisten kriteerit laske vaikka ne lihoo.

      • Anonyymi

        Näin just,eli herkuttelemisiin😋


      • Anonyymi

        Siis kyse olikin omasta kelpaamattomuudeesta eikä naisten vanhenemisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyse olikin omasta kelpaamattomuudeesta eikä naisten vanhenemisesta!

        Siitä juuri. Siitähän täällä vingutaan. Kun et lihavillekkaan kelpaa. Yhyy.äiti. etkä mummoille.yhyhyhyhyyyyyyyyyyyyyyy


    • Anonyymi

      Kello yksi yöllä.

      • Anonyymi

        Kun laskuhumala alkaa...


      • Anonyymi

        Vartin yli tarkka aika.


    • Anonyymi

      Jos käytetään samoja termejä kuin elintarvikkeista niin:
      16-20v on se juuri vedestä nostettu arvokala joka on juuri pakattu ja viety myyntiin
      20-30v on parasta ennen päivämäärä
      35v on viimeinen käyttöpäivä

    • Anonyymi

      Jokainen saa itse päättää kuka kelpaa ja kuka ei! Eipä siihen ole muilla sanomista. Jos on tiukka seula, on myös pienempi porukka ketkä seulan läpäisee. Oma valinta. Puolet suomalaisista taitaa olla ylipainoisia, miehistä useampi kuin naisista varsinkin kun nuoruuden testosteronitasot tippuu ukkojen lukemiin.

      Itse en etsi adonista, siitä ei saa edes plussaa. Ja muutenkin koen, että ulkonäkö on kriteerinä aika tyhjä ja merkityksetön. Tämän vuoden adonis on taatusti 10-20v päästä ukko, mutta arvot, luonne ja älykkyys pysyy! Itselleni asennevammainen tai tyhjä ei kelpaa vaikka olisi pakattu minkälaisen adoniksen pakettiin.

      P.S. Useimmiten kyllä ne suurimmat huutelijat on itse ukkoontuneita mieskurppia tai ryhdittömiä laihojaläskejä. Paino tai ympärysmitta ei päätä huimaa, mutta ihon alta puuttuu normaalin ihmisen jäntevyys. Itse koen pullean jäntevän miehen seksikkäämmäksi kuin sellaisen, jolla kroppa riippuu löyhästi selkärangan varassa (oli sitten laiha tai lihava). Mutta makuasioita nämä on, ja mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmistä.

    • Anonyymi

      Kun on plösö ruma lällykkä eikä kellekkään kelpaa niin haukunpa naisia plösöksi rumaksi ja lällykäksi jospa se auttaisi. Voevoe

    • Anonyymi

      Mitäs sä mäkkärissä teet??!

    • Anonyymi

      Olin sinkku edellisen kerran 9v sitten. Silloin ikävöin hetken miestä (ei ex) ja päästäkseni irti ikävästä siirryin sinkut-palstalle hetkeksi kuukausiksi ennen kuin olin valmis uuteen suhteeseen.

      En ollut kropaltani täydellinen ja olin yksinhuoltaja. Täällä oli joukko-ATM, jotka huuteli kovana ääneen ettei kaltaiseni nainen kelpaa.Kun laitoin sinkkupalstan kiinni ja lähdin ulos ja avasin silmäni ja korvani, voin sanoa että palstan kelpaamiskuva on täysin väärä. Olin 0.5v sinkkuna siitä laskien kun annoin suhteelle mahdollisuuden.

      Suurimmalla osalla ikäisistäni oli jo 9v sitten lapsia ja yhtään miestä ei osunut kohdalle, jolle lapset olisi este. Yksi mies sanoi, ettei edes etsi lapsetonta, koska hänen käytännön kokemuksensa on näyttänyt, että nainen joko etsii vain kiireellä sukusoluja (ikärajoitteet) tai sitten kyseessä on ihminen, jolla on ihmissuhde-, päihde- tai muita ongelmia taustalla. En tiedä kuinka totta tuo on tilastojen valosssa. Ensisynnyttäjän keski-ikä taitaa olla jotain 28v (jos ei ole noussut).

      Siis tälläiset ap kaltaiset huutelijat kannattaa jättää huomioimatta!

    • Anonyymi

      Nämä elämän ulkopuolelle jääneet repsukat täällä eniten ääntä pitää. Haukutaan siitä tästä ja tuosta,kaikesta haukutaan😃ihania naisia maalitetaan jotta heidän itsetunto tipahtaisi niin alta riman että nämä haukkujat nähtäisiin heitä parempina. Ja heitä siten kilvan piiritettäisiin. Ei se noin mene😄kukaan ei pahalla hyvää tule saamaan.ei ole toiminut maailman alusta asti eikä toimi edelleenkään.

      • Ei se tarkota että on elämän ulkopuolella jos ei oo parisuhdetta. On kuitenkin työ, harrastukset ym. Että jos parisuhdetta ei saa, niin päivät täyttyy jollain muulla. Ainakin mulla on päivät ihan täys ja näin kesäsin hyvä että nukkuun ehtii.


    • Anonyymi

      Ap kävi mäkkärissä että no täältä kun samanlaisen plösön ku saa kun itse niin saa pllua viimeinkin. Ei saanut vaan hätistettiin ulos. Nyt on hyvä suolipalstalle purkaa pettymystä. Mies jolla on hyvä itsetunto ei täällä provoa. Luusereita nämä.pysykää naiset kaukana. Vaikeeta tuskin😄

    • Anonyymi

      Tämä palsta on luusereiden palsta! Olen huomannut.😄ihanaa että saan olla täällä järjen ääni,ettei kukaan nainen oikeasti teidän totuutta totuutena tule pitämään ja meitä on muitakin kanssasisaria täällä😊

    • Anonyymi

      Mitä mun elintapani kenellekään kuuluu? Jos haluan syödä ja juoda ja lihoa, niin omapa on asiani.

      T. Kurppa

      • Anonyymi

        Ihanaa🧡


    • Anonyymi

      Nainen kurppaantuu siinä hetkessä kun mies tulee jätetyksi ja katkeroituu.iästä viis👍😄

      • Anonyymi

        Totta. 🤣


    • Anonyymi

      Miksette valvo naisia ettei ne pääse lihomaan. Laihduttakaa itse myös jotta kelpaisitte lihaville naisille.

    • Anonyymi

      Tää järjestelmä pelaa ihmisten syömisaddiktiolla, syömisestä haetaan mielihyvää. Se on käytöshäiriö, kuten pelaaminen. Ihmiset mättää proteiiniakin huvikseen, ja ylijäämä kuormittaa Itämerta, puhumattakaan ilmastosta. Kurppaantumista suurempi vika on ettei aikuiselta ihmiseltä edellytettävällä tasolla ymmärrä tekojensa laajempaa merkitystä.
      Live simply that others may simply live, Gandhi.

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa nainen kurppaantuu kun alkaa seurustelee miehen kanssa.
      Alamäki alkaa hyvin äkkiä ja jyrkästi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe