Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hei nainen tiedoksi sulle.

Anonyymi

Ihannenaiseni on Sofia belörffin ja Maisan sekoitus 😎
Hopi hopi klinikalle sitten. 👉

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihania naisia kumpikin. Maailma tarvitsee enemmän sellaisia.

      Pitäisiköhän luoda laboratoriossa kloonirotu, jossa yhdistyisi Maisan blondius ja Sofian naama?

    • Anonyymi

      Oon aina tykännyt Maisasta. Luonnonkaunis ja ois unelma ees kerran nusaista

      • Anonyymi

        Miehen mietteitä sivusta


      • Anonyymi

        Uuuh, antoisa ja riittoisa Maisa ja kiihkoisa ja lihaisa aisa


    • Anonyymi

      Se on parasta kun valmiiksi kaunista ehostaa vielä keinotekoisesti.

    • Anonyymi

      Tiedän erään miehen pitävän juurikin noista naisista. Olen rupikonna noihin verrattuna! 😢😢

      • Anonyymi

        Anna toisen tykätä ja hyväksy se, ettei sinusta viehäty.


      • Anonyymi

        =)

        kaunis sinä olet vieläkin,

        ja, kaipaan sinua,

        minun elämäni on pillattu aivan täysin, ja, jos, en sinua saa,

        en halua vanhempana enää ketään,

        jätän hänet, sillä sinua minä kaipaan ja haluan,


    • Anonyymi

      Noiden tissejä kun pääsisi roplaamaan, aijaijaj!

    • Anonyymi

      Sinä et vastaa unelmaani, sori!

    • Anonyymi

      Otan miehen vain omalla ulkonäölläni.

      • Anonyymi

        Mikäs siinä jos oot nuori kaunis ja laiha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä jos oot nuori kaunis ja laiha

        Ja vaikka olisin vanha ruma ja lihava ottaisin silti. Kauneus on katoavaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka olisin vanha ruma ja lihava ottaisin silti. Kauneus on katoavaista.

        Ota ota, rumathan yleensä itsestään kuvitteleekin liikoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ota, rumathan yleensä itsestään kuvitteleekin liikoja

        Eiköhän ne muut ominaisuudet pitäisi määrittää ensin. Pinnalta kun ei näe ihmistä muuten.


    • Anonyymi

      Ai kelle naiselle, sille Tanhupallolleko?

    • Anonyymi

      Ai sä haluut, että tekisin lobotomian (vitsi, vitsi).

    • Anonyymi

      Jaa, että sisus kelpais sitte kuitenki, pelkään pahoin ettei siinäkään oo hurraamista.

    • Anonyymi

      Ihania naisellisia naisia! Jokaisen miehen haaveita. Näin kerran Maisan kadulla ja taisin vähän rakastua. Upea ilmestys.

      • Anonyymi

        No ei varmaan ole. Suurin osa karsastaa Maisa-tyyppejä. Maisa on muutenkin aivan liian yksinkertainen ja tavallinen naapurintyttö, ei mikään kohtalokas kaunotar, kuten esim. Sophia Loren. Naisen pitää olla klassinen kaunotar eikä mikään tekobimbo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan ole. Suurin osa karsastaa Maisa-tyyppejä. Maisa on muutenkin aivan liian yksinkertainen ja tavallinen naapurintyttö, ei mikään kohtalokas kaunotar, kuten esim. Sophia Loren. Naisen pitää olla klassinen kaunotar eikä mikään tekobimbo

        "Pitää olla." Ei naisen "pidä olla" jotain. Eikö ihminen saa olla sellainen kuin itse tahtoo. Klassinen kaunotar ja tekobimbo ovat kumpikin ihmisiä ja yhtä arvokkaita. Tekobimbo on toki seksikkäämpi, mutta ei kenenkään "pidä olla" sellainen yhtään sen enempää kuin millainen muukaan. Ihme asenne eräillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitää olla." Ei naisen "pidä olla" jotain. Eikö ihminen saa olla sellainen kuin itse tahtoo. Klassinen kaunotar ja tekobimbo ovat kumpikin ihmisiä ja yhtä arvokkaita. Tekobimbo on toki seksikkäämpi, mutta ei kenenkään "pidä olla" sellainen yhtään sen enempää kuin millainen muukaan. Ihme asenne eräillä.

        Oletko vähän yksinkertainen? Tarkoitan tietenkin että MINUN mielestäni pitää olla, eikä että kaikkien maisojen pitää muuttua sofialoreneiksi. Lue uudelleen kommentti johon vastasin, siinähän väitettiin että maisat ovat muka "jokaisen miehen haaveita". Eikä tekobimbo tässä Maisan tapauksessa ainakaan ole edes seksikkäämpi kuten väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän yksinkertainen? Tarkoitan tietenkin että MINUN mielestäni pitää olla, eikä että kaikkien maisojen pitää muuttua sofialoreneiksi. Lue uudelleen kommentti johon vastasin, siinähän väitettiin että maisat ovat muka "jokaisen miehen haaveita". Eikä tekobimbo tässä Maisan tapauksessa ainakaan ole edes seksikkäämpi kuten väität.

        No nyt on luettu uudelleen ja päädytty samaan kuin viimeksikin. Eli onhan noissa vissi ero. Ensimmäinen kommentti on positiivinen ja kohdettaan kehuva. Se mairittelee, eikä loukkaa, vaikka ehkä meneekin liian pitkälle väittäessään Maisaa jokaisen miehen haaveeksi. Sinun kommentti taas sanoo, että tietty tyyli on väärä ja naisen pitää olla sitä ja tätä. Se ei arvosta kohdettaan. Minusta keskustelussa on syytä olla lähtökohtaisesti ihmistä arvostava sävy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe