Teppo kuoli!

Anonyymi

Voi hirmuinen. Huomasin juuri Tepon, rakkaan ystäväni olevan pöydällä siivet ylöspäin. Mitä tein väärin? Enkö jättänyt tarpeeksi leivänmuruja? Enkö antanut tarpeeksi huomiota?

Tämä musta ja synkkä päivä oli tuleman, tiesin sen. Ei se kuitenkaan giganttista suruani pyyhi pois. Laskekaamme housut puolisalkoon eli polveihimme ihan Tepon, rakkaani huonekärpäisen muistoa kunnioittaaksemme.

Mites teillä muilla menee, poislukien jo vastaamalleni ukon kuolemaa odottavalle synkistelijälle. On niitä puolisoita muuten muillakin kuollut, et ole ainoa. Mutta ei se silti tee elostasi helpompaa. Näillä mennään.

Katjan kuoleman tuhkien siroittamisen vuosipäivä taasen lähestyy, mitä sitten? Maailma jatkaa oikeistolaista persutuhoansa ihan kuin ennenkin. Miksi muuten persut vihaavat työläistä ja ammattiyhdistysliikkeitä?

13

186

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koronatestin tulos oli positiivinen, eli negatiivinen.

W.

• Anonyymi

Ennen covidia olin eristyksissä ihan vapaaehtoisesti ja niin olen nytkin. Mikään ei elossani ole muuttunut, mutta Tepon kuolema harmittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen covidia olin eristyksissä ihan vapaaehtoisesti ja niin olen nytkin. Mikään ei elossani ole muuttunut, mutta Tepon kuolema harmittaa.

Tepon oli aika lähteä.

Hyvällä tuurilla ens kesänä sun kämpässä pörrää parvi pikku-Teppoja.

xLiner

• "ukon kuolemaa odottavalle synkistelijälle..."

Voi helevetti :-D Päivän naurut tälle.

(pst: en mä sitä varsinaisesti odota. On vain lisänä rokassa)

• Anonyymi

Anteeksi ulosantini, mutta huomaatko edes sinä tahallisen asiavirheen kirjoituksessani? Menen nyt hankkimaan keuhkösyöpaa ja tuhoamaan sademetsiä. Vinkkinä voin sanoa, että tosimiehet menevät jalat edellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi ulosantini, mutta huomaatko edes sinä tahallisen asiavirheen kirjoituksessani? Menen nyt hankkimaan keuhkösyöpaa ja tuhoamaan sademetsiä. Vinkkinä voin sanoa, että tosimiehet menevät jalat edellä.

Mää epäilin että sillä sun raadolla ei ollut siivet ylöspäin.

• Anonyymi

Olkoot! "olevan pöydällä siivet ylöspäin." Kärpänen voi tosiaan kuolla siivet ylöspäin ja ihminenkin vaikka suorilta jaloilta. Mutta kansankielessähän kerrotaan, että 'ketarat ojossa' tai 'heitti selälleen' JNE.

Todellisuus ei sitten ole niin kivaa eikä kaunista. Aikoinaan mummoni kuoli saunaan. Oli kuulemma lastaa joutunut käyttämään irroitettaessa lauteista. Olipa vielä kuivahtanut aika mukavasti.

Mutta me ätmit emme aiheuta kenellekään mitään ylimääräistä. Kunhan muumioidumme läppäriemme ääreen. Proätmit saattavat kuolla muuallekkin, koska on älyvehkeet ja kaikki.

• Anonyymi

Rauha hänen muistolleen

• Anonyymi

Teetin Tepolle platinasta oman ruumisarkun. Toki siihen sekaan latettiin luuydintäni ja hiuksia. Patja Tepon arkussa oli valmistettu Skontalialaisten vastasyntyneiden karitsojen villasta. Toki nämä karitsat poltettiin keritsimes jälkeen, ihan Tepon kunniaa ajatellen.

Hautajais seremonian suoritti paavi, heti kun pikkupoika saatiin irroitettua hänestä. Ja hautajaisten jatkoilla juotiin Sipilän pontikkapönttöauton antimia.

• Anonyymi

Olen pahasti erehtynyt! Ei se ollutkaan Teppo, vaan hänen serkkunsa Matti. Teppo kävi tervehtimässä minua penthouseni parvekkeella. Oli kuulemma vain ollut lomareissulla viereisessä hevostallilla.

Mutta olipas Teppo lihonut. On kyllä ollut reissullansa notkuvien lantapöytien ääressä...

• Anonyymi

Se kärpänen on ilmeisesti niin hemmoteltu, että yleensä köllii pöydällä selällään maaten?

• Anonyymi
    • Ei muuta kuin uudet kiljut tulille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      67
      7650
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      87
      4624
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      110
      3845
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      68
      3230
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2986
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      130
      2674
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2128
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1957
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      259
      1902
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      55
      1858
    Aihe