Voi hirmuinen. Huomasin juuri Tepon, rakkaan ystäväni olevan pöydällä siivet ylöspäin. Mitä tein väärin? Enkö jättänyt tarpeeksi leivänmuruja? Enkö antanut tarpeeksi huomiota?
Tämä musta ja synkkä päivä oli tuleman, tiesin sen. Ei se kuitenkaan giganttista suruani pyyhi pois. Laskekaamme housut puolisalkoon eli polveihimme ihan Tepon, rakkaani huonekärpäisen muistoa kunnioittaaksemme.
Mites teillä muilla menee, poislukien jo vastaamalleni ukon kuolemaa odottavalle synkistelijälle. On niitä puolisoita muuten muillakin kuollut, et ole ainoa. Mutta ei se silti tee elostasi helpompaa. Näillä mennään.
Katjan kuoleman tuhkien siroittamisen vuosipäivä taasen lähestyy, mitä sitten? Maailma jatkaa oikeistolaista persutuhoansa ihan kuin ennenkin. Miksi muuten persut vihaavat työläistä ja ammattiyhdistysliikkeitä?
Teppo kuoli!
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Koronatestin tulos oli positiivinen, eli negatiivinen.
W.- Anonyymi
Ennen covidia olin eristyksissä ihan vapaaehtoisesti ja niin olen nytkin. Mikään ei elossani ole muuttunut, mutta Tepon kuolema harmittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen covidia olin eristyksissä ihan vapaaehtoisesti ja niin olen nytkin. Mikään ei elossani ole muuttunut, mutta Tepon kuolema harmittaa.
Tepon oli aika lähteä.
Hyvällä tuurilla ens kesänä sun kämpässä pörrää parvi pikku-Teppoja.
xLiner
"ukon kuolemaa odottavalle synkistelijälle..."
Voi helevetti :-D Päivän naurut tälle.
(pst: en mä sitä varsinaisesti odota. On vain lisänä rokassa)- Anonyymi
Anteeksi ulosantini, mutta huomaatko edes sinä tahallisen asiavirheen kirjoituksessani? Menen nyt hankkimaan keuhkösyöpaa ja tuhoamaan sademetsiä. Vinkkinä voin sanoa, että tosimiehet menevät jalat edellä.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi ulosantini, mutta huomaatko edes sinä tahallisen asiavirheen kirjoituksessani? Menen nyt hankkimaan keuhkösyöpaa ja tuhoamaan sademetsiä. Vinkkinä voin sanoa, että tosimiehet menevät jalat edellä.
Mää epäilin että sillä sun raadolla ei ollut siivet ylöspäin.
- Anonyymi
Olkoot! "olevan pöydällä siivet ylöspäin." Kärpänen voi tosiaan kuolla siivet ylöspäin ja ihminenkin vaikka suorilta jaloilta. Mutta kansankielessähän kerrotaan, että 'ketarat ojossa' tai 'heitti selälleen' JNE.
Todellisuus ei sitten ole niin kivaa eikä kaunista. Aikoinaan mummoni kuoli saunaan. Oli kuulemma lastaa joutunut käyttämään irroitettaessa lauteista. Olipa vielä kuivahtanut aika mukavasti.
Mutta me ätmit emme aiheuta kenellekään mitään ylimääräistä. Kunhan muumioidumme läppäriemme ääreen. Proätmit saattavat kuolla muuallekkin, koska on älyvehkeet ja kaikki. - Anonyymi
Rauha hänen muistolleen
- Anonyymi
Teetin Tepolle platinasta oman ruumisarkun. Toki siihen sekaan latettiin luuydintäni ja hiuksia. Patja Tepon arkussa oli valmistettu Skontalialaisten vastasyntyneiden karitsojen villasta. Toki nämä karitsat poltettiin keritsimes jälkeen, ihan Tepon kunniaa ajatellen.
Hautajais seremonian suoritti paavi, heti kun pikkupoika saatiin irroitettua hänestä. Ja hautajaisten jatkoilla juotiin Sipilän pontikkapönttöauton antimia.
- Anonyymi
Olen pahasti erehtynyt! Ei se ollutkaan Teppo, vaan hänen serkkunsa Matti. Teppo kävi tervehtimässä minua penthouseni parvekkeella. Oli kuulemma vain ollut lomareissulla viereisessä hevostallilla.
Mutta olipas Teppo lihonut. On kyllä ollut reissullansa notkuvien lantapöytien ääressä... - Anonyymi
Se kärpänen on ilmeisesti niin hemmoteltu, että yleensä köllii pöydällä selällään maaten?
- Anonyymi
Matti tappoi Tepon, matti ja teppo: https://www.youtube.com/watch?v=nEj2gtItaQU
Ei muuta kuin uudet kiljut tulille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907