Pelko kodittomuudesta

Anonyymi

En tiedä mitä tekisin. Olen rakastunut mieheen, joka käy minuun käsiksi. Kun tutustuin häneen ajattelin, että olin löytänyt sen oikean. Olemme todella samanlaisia, pystyimme puhumaan kaikesta ja välillämme oli heti kumppanuutta. Meillä oli kuitenkin tästä huolimatta vaikea alku ja isoja asioita on tapahtunut lyhyessä ajassa ja se on voinut vaikuttaa suhteeseemme liikaa.

Minun on ollut vaikea luottaa mieheeni alusta alkaen, tuntuu että hän valehtelee, muttei ole todistettavasti jäänyt kiinni valheista. Silti jokin kalvaa mieltäni. Suhteemme alusta alkaen mies aloitti hellästi vetämällä korvasta väittäen hellyyden osoitukseksi, kun olin ollut tuhma tyttö. Tämä sai jo karvani nousemaan ja koin sen oudoksi. Jatkoimme elämää normaalisti, mustasukkaisuus ja epäluottamus minun puoleltani silti jatkui.

Vähitellen huomasin miehen latistavan minua ja koittavan saada minulle tunteen, että olen huonompi kuin muut. Vertasi minua usein ystäviini. Alkoi vihjailla että olen liian lihava, vaikka olen täysin normaalipainoinen. Tämä lisäsi mustasukkaisuuttani, koska tunsin olevani niin huono. Mieheni on todella komea ja moni tykkää hänestä.
Nyt tilanne on äitynyt siihen, että mies on vähitellen koventanut otteitaan ja nyt jo lyö kunnolla ja retuuttaa hiuksista. Käsivarteni on täynnä mustelmia. Mies tietää tekevänsä väärin, sillä lyö minua sellaisiin kohtiin, jotka voin peittää paidalla. Olen joutunut itsepuolustukseksi puolustamaan itseäni, ettei minulle käy pahemmin.

Nyt edessä on muutto parin kuukauden päästä uuteen kotiin. Ehdin jo irtisanoa nimissä olevan asuntoni. Olen jumissa sillä olen menettänyt luottotietoni joskus nuoruudessa. Uusi asunto tulee mieheni nimiin, johtuen luottotietomerkinnästäni. En löydä kämppää mistään nopeasti ja joudun muuttamaan miehen kanssa yhteen. Mies on alkanut uhkailla erolla. Olen paniikissa että joudunko kohta kodittomaksi. Olen ruvennut miettimään onko tämä ollut suunnitelmallista sabotointia. En tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni mutta pelkään että hän pettää luottamukseni täysin ja joudun kodittomaksi.

4

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista se elämä jännämiehen kanssa on ja tuosta todennäköisesti vaan pahenee

• Anonyymi

Sinä et rakasta tuotapetoa. Käytät aivan väärää sanaa kuvatessasi tunteitasi tuota petoa
      kohtaan.
      Älä missään tapauksessa muuta pedon asuntoon! Kokeile jos voisit perua irtisanomasi vuorasopimuksen. Varsinkin näinä aikoina se todennäköisesti onnistuu. Ellei, mene ystäviesi, vanhempiesi, luo tai pelastusarmeijan turvamajaan tai aivan minne tahaansa muualle kuin pedon luo!

Sosiaaliapua on saatavissa, käänny heidän puoleen saadaksesi kaikista pienimmän ikioman asunnon. Sekin on paljon turvallisempi kuin ryhtyä pedon pahoinpedellyksi!

• Anonyymi

Älä hyväksy enää hetkeäkään tuollaista väkivaltaa.
      Jos mies rakastaa oikeasti naista oikealla tavalla, hän ei pahoinpitele naista.

• Anonyymi

"MIes uhkaa erolla" Tuo olisikin parasta mitä sinulle voisi tapahtua.

Nimittäin päästä tuosta hirviostä eroon, ennenkuin saat ilmaisen kyydin kovalla petillä ja jalat edellä ulos asunnosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4770
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      210
      3531
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      121
      2962
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2942
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      2868
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      53
      2346
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2337
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      74
      2223
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2045
    10. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      56
      2039
    Aihe