Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pelko kodittomuudesta

Anonyymi

En tiedä mitä tekisin. Olen rakastunut mieheen, joka käy minuun käsiksi. Kun tutustuin häneen ajattelin, että olin löytänyt sen oikean. Olemme todella samanlaisia, pystyimme puhumaan kaikesta ja välillämme oli heti kumppanuutta. Meillä oli kuitenkin tästä huolimatta vaikea alku ja isoja asioita on tapahtunut lyhyessä ajassa ja se on voinut vaikuttaa suhteeseemme liikaa.

Minun on ollut vaikea luottaa mieheeni alusta alkaen, tuntuu että hän valehtelee, muttei ole todistettavasti jäänyt kiinni valheista. Silti jokin kalvaa mieltäni. Suhteemme alusta alkaen mies aloitti hellästi vetämällä korvasta väittäen hellyyden osoitukseksi, kun olin ollut tuhma tyttö. Tämä sai jo karvani nousemaan ja koin sen oudoksi. Jatkoimme elämää normaalisti, mustasukkaisuus ja epäluottamus minun puoleltani silti jatkui.

Vähitellen huomasin miehen latistavan minua ja koittavan saada minulle tunteen, että olen huonompi kuin muut. Vertasi minua usein ystäviini. Alkoi vihjailla että olen liian lihava, vaikka olen täysin normaalipainoinen. Tämä lisäsi mustasukkaisuuttani, koska tunsin olevani niin huono. Mieheni on todella komea ja moni tykkää hänestä.
Nyt tilanne on äitynyt siihen, että mies on vähitellen koventanut otteitaan ja nyt jo lyö kunnolla ja retuuttaa hiuksista. Käsivarteni on täynnä mustelmia. Mies tietää tekevänsä väärin, sillä lyö minua sellaisiin kohtiin, jotka voin peittää paidalla. Olen joutunut itsepuolustukseksi puolustamaan itseäni, ettei minulle käy pahemmin.

Nyt edessä on muutto parin kuukauden päästä uuteen kotiin. Ehdin jo irtisanoa nimissä olevan asuntoni. Olen jumissa sillä olen menettänyt luottotietoni joskus nuoruudessa. Uusi asunto tulee mieheni nimiin, johtuen luottotietomerkinnästäni. En löydä kämppää mistään nopeasti ja joudun muuttamaan miehen kanssa yhteen. Mies on alkanut uhkailla erolla. Olen paniikissa että joudunko kohta kodittomaksi. Olen ruvennut miettimään onko tämä ollut suunnitelmallista sabotointia. En tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni mutta pelkään että hän pettää luottamukseni täysin ja joudun kodittomaksi.

4

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaista se elämä jännämiehen kanssa on ja tuosta todennäköisesti vaan pahenee

    • Anonyymi

      Sinä et rakasta tuotapetoa. Käytät aivan väärää sanaa kuvatessasi tunteitasi tuota petoa
      kohtaan.
      Älä missään tapauksessa muuta pedon asuntoon! Kokeile jos voisit perua irtisanomasi vuorasopimuksen. Varsinkin näinä aikoina se todennäköisesti onnistuu. Ellei, mene ystäviesi, vanhempiesi, luo tai pelastusarmeijan turvamajaan tai aivan minne tahaansa muualle kuin pedon luo!

      Sosiaaliapua on saatavissa, käänny heidän puoleen saadaksesi kaikista pienimmän ikioman asunnon. Sekin on paljon turvallisempi kuin ryhtyä pedon pahoinpedellyksi!

    • Anonyymi

      Älä hyväksy enää hetkeäkään tuollaista väkivaltaa.
      Jos mies rakastaa oikeasti naista oikealla tavalla, hän ei pahoinpitele naista.

    • Anonyymi

      "MIes uhkaa erolla" Tuo olisikin parasta mitä sinulle voisi tapahtua.

      Nimittäin päästä tuosta hirviostä eroon, ennenkuin saat ilmaisen kyydin kovalla petillä ja jalat edellä ulos asunnosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe