Monellako on ruumita tullut?

Anonyymi

Itsellä kuoli puoliso ihan odotetusti toki. Mutta ärsyttää nämä teinit jotka vinkuvat nainen sitä ja nainen tätä. Tulkaa vittu elämään, joillain naiset kuolee käsivarsille ja silleen.

Ärsyttää todella pahasti kaikki vitun vinkujat! Tekisi mieli hakata kaikki. Voimaa minulla löytyy, mutta sinkku olen.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nii...hypis vähän tän tahdissa niin saat tota energiaasi purettua. Salille tuollainen joutais.

      Tällä lähtee nyt mun treeni:

      https://youtu.be/Ibvr2RPZ_VY

      Mullakin kun kuoli lemmikki, niin se kuolema jäi ikäänkuin sieluun kiinni. Ei sitä voi tajuta, jossei ole kokenut, kyllä muutti mun elämää. Joku voi sanoa, että vaan lemmikki, mut rakastin sitä enemmän kun ketään ihmistä yhtä lukuunottamatta. Ite jouduin vielä lopettamaan, mieti sitä. Hätälopetus. Se tilanne on nauhalla mun päässäni.

      Empä tuota haluiskaan unohtaa, hyvä että jäi. Mielelläni kannan raskaankin muiston rakkaasta.

      Koita jaksaa❤

    • Anonyymi

      Menetyksiä on tullut koettua liiankin kanssa. Vaan ei läheisen kuolemaa tietenkään voi välttää kukaan kenellä läheisiä ylipäänsä on. Itseltä on kuollut läheisiä sukulaisia, ystäviä ja vähemmän tuttuja myös tietenkin. Vaikka tosiaan hyvin läheisiäkin ihmisiä ehti lähteä useampi jo ennen täysi-ikäisyyttäni niin jotenkin se tunne, kun 18- vuotiaana kävelin kihlattuni arkun perässä, oli aika jäätävä. Siinä tuntui kuin olisi haudannut koko tulevaisuutensa. Näin jälkeenpäin katsellen se tunne oli tietysti turhan dramaattinen. Ei minun elämäni siihen loppunut, vaikka olikin tyhjäkäynnillä useamman vuoden. Vaan sen se tunne todella teki, että tämän(kin) palstan tyhjänpäiväiset narinat lähinnä huvittaa.

    • Eikö olisi jo aika uuden suhteen?

      • Anonyymi

        Onhan minulla uusi suhde, mutta kuvitteletko, että eletty elämä deletoituu pois uuden suhteen alkaessa?


    • Onko Timppakin otilla? 😁

      Tänään aamulla oli vähän halju olo. Tempaisin lonkeroa voivotuksen suuntaan ja kohta helpotti. Kun oon mökillä, niin täräytin myös saunan tulille ja kävin uimassa. Sitten nykäisin kamat Varoriin ja nyppäisin Evikan käyntiin. Käpäsin pitsalla rantapaikassa n. 15-20 km päässä. Ostin lonkeroa lisää ja valuin takas mökille...

      Kuules.... ihminen valittaa aina... sinäkin. 😄

      Otahan mukia ja kuuntele musaa..

      https://youtu.be/hnUA6s8UcqQ

      Tästä varmaan tykkäät. 😊

      • Anonyymi

        Nyt kuuntelin. Ei ollenkaan huono. Oikeastaan meni listalle. Kiitos linkistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuuntelin. Ei ollenkaan huono. Oikeastaan meni listalle. Kiitos linkistä.

        No joskus tykkäsin kuunnella pelimiestä... vai mikä se oli?

        Pojustakin varmaan diggaat?

        https://youtu.be/bT7YknPvpYU

        Menevää ja hauskaa. 😬👌


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No joskus tykkäsin kuunnella pelimiestä... vai mikä se oli?

        Pojustakin varmaan diggaat?

        https://youtu.be/bT7YknPvpYU

        Menevää ja hauskaa. 😬👌

        Tää on niiiiin tuttu ja todellisuutta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Haluan varmistaa... Tarkoittaako evikka Evinrudea? En vielä kuunnellut linkkiäsi, mutta yleisesti kuuntelet varmasti, kuten minäkin klassikkoa: ...Ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä...

    • Anonyymi

      Monta kaveria ja ex tyttöystävää on kuollut. Äiti on kuollut myös.
      Ex tyttöystävä kuoli huumeisiin koska alko jännämiehen kans olee ja käyttivät huumeita liikaa. Toinen kuoli koska jännämies tappoi. Kavereita kuollut myös huumeisiin. Piti kuoli keuhosyöpään eli tupakkia veti 40 vuotta.

    • Anonyymi

      Mulla kuoli kissa. Rakas oli. Mutta jo 18 v. Elämä on nyt tyhjää. Varsinkin yöt vaikeita. Pakko nousta ylös ja hankkia nainen.

      • Anonyymi

        Niin se on lemmikki yksinäiselle se läheisin henkilö ja vuosikaudet nukkuu vieressä. Minulle eläimet on ihan sama kuin ihmisetkin.

        Kylläpä hoidit hyvin kissasi kun noin vanhaksi eli!


    • Vai vinkujat. On meillä kaikilla varmaan omat menetyksemme. Jotkut ihan luonnollisia, niin kuin isovanhemmat, sedät, tädit ja vanhemmat. Mutta mun pahin menetys oli kun veli kuoli ja se oli vielä pikkuveli. Puolisonhan joutuu aina väkisinkin joskus hautaamaan, että harva kuolee yhtäaikaa. Mutta tästähän en mitään tiedä, kun ei ikinä puolisoo ollu. Mutta tästä täytyy jatkaa, mulla on vielä iäkäs äiti elossa ja auttaa äitiä parhaan mukaan. Kun tän oman terveyden sais ees kohtuullisen kuntoon, niin ois hyvä. Etten siitä naisesta enää uneksi ja vaikka uneksisin, niin eihän se oo keltään pois. Tollanen turha agressiivisuus on tyhmää, vaikka itekin huomasin sen jälkeen kun veli oli kuollu, niin oli jotenki hermona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe