Kuinka hyvin muistat 80-luvun jättihitit? Jos saat tästä testistä edes 12 oikein, olet todellinen kasariguru!
Tuloksesi: 13 / 15
Mahtavaa!
Sinun levylautasellasi (tai Spotifyssasi) pauhaavat edelleen vanhat kasarisuosikit – ja mitäs sitä suotta hyvää vaihtamaan. Tätä tulosta kelpaa juhlia kuin olisi vuosi -85!
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008191065.html
ha-hr-ahr-ahr-ahraä-hrar-arh-ah-ashd-ashdfs-hfa-sdsässässääsä
Kuinka hyvin tunnet kasarihitit?
9
147
Vastaukset
Hauska ja helppo testi. Vaikka en ole kuunnellut kysyttyjä biisejä pitkään aikaan. Kait ne johonkin alitajunnan sokkeloihin ovat jääneet? :D
"Tuloksesi: 15 / 15
Mahtavaa!
Sinun levylautasellasi (tai Spotifyssasi) pauhaavat edelleen vanhat kasarisuosikit – ja mitäs sitä suotta hyvää vaihtamaan. Tätä tulosta kelpaa juhlia kuin olisi vuosi -85!"
Thänks! :)- Anonyymi
heeheieieheheeieiheheheiheiheiehei sä oot enemmän kasari kuin mä :)
https://members.tripod.com/tiny_dancer/70horsha.wav
har-ahr-ahr-h-rha-rha-rha-h-hs-sdäsädsäsäsä Anonyymi kirjoitti:
heeheieieheheeieiheheheiheiheiehei sä oot enemmän kasari kuin mä :)
https://members.tripod.com/tiny_dancer/70horsha.wav
har-ahr-ahr-h-rha-rha-rha-h-hs-sdäsädsäsäsäHeh! Kasari on ihan jees! Ehkä se musiikkimaku muokkautui silloin, kun musikki alkoi oikeasti kiinnostaa. Onhan tämäkin jonkinlainen omituisuus. Se 80-luku vaan jymähti päälle, eikä koskaan löytynyt off-nappulaa. :D
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Heh! Kasari on ihan jees! Ehkä se musiikkimaku muokkautui silloin, kun musikki alkoi oikeasti kiinnostaa. Onhan tämäkin jonkinlainen omituisuus. Se 80-luku vaan jymähti päälle, eikä koskaan löytynyt off-nappulaa. :D
Mnjoooo itellä meni hiukan aikaa sulautua siihen futurismiin räkäisten punksien ja rokkabillyrebelsien jälkeen noh kommotoore 64 kompuutterit oli selvästi tulevaisuus visio
har-ha-rh-arh-ahr-arh-ahr-ahs-sdsfsdässäsäsäsääsä
- Anonyymi
13/15, noi sanoitukset ei ihan ollu hallussa
Har mies.
Minkä ikäinen olet?- Anonyymi
Luin "kalsarihitit".
Iisi 15/15. Vaikka kasarin lopus syntynyt oon.
- Anonyymi
14/15 minä vm 82
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412