Mistä aloittaa?

Anonyymi

Mitä mediaa suosittelette ihmiselle, joka etsii älykästä, syvällistä ja kilttiä tavallista miestä?

En ole varsinaisesti uskovainen, mutta kristilliset arvot (perhe, koti, ihmisten kohteleminen niin kuin haluaisit itse tulla kohdelluksi, uskollisuus, tunnollisuus, ahkeruus).En pistä painoa-arvoa ulkonäölle tai statukselle. Itse olen korkeasti koulutettu ja hyvä paikkainen. Minulle on sama vaikka mies olisi ihan tavallinen duunari, jos älyä löytyy ja oma koulutukseni ei ole itsetunnolle haaste. Etsin keskustelutaitoista, -haluista miestä, joka pitää läheisyydestä, kosketuksesta ja läsnäolosta. Itse olen ikäluokassa 45-50v ja lapsista pienin on vielä päiväkodissa, siis mikään jälkiteini- tai eläkeläiseovellus ei ole toimiva.

En ole koskaan testannut edes Tinderiä, mutta ajatuksena ihmisen valinta sekunnissa kuvan perustella on kaikkea sitä vastaan mitä parin valinnalta haluan. Missä ihmisten välille syntyy aitoa keskustelua?

18

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama toistuu kaikissa medioissa, kaksiulotteisuus kunniassaan eli kuva kaikki kaikessa.
      "Kuvaton" henkilö, häntä ei ole olemassakaan :), suorastaan hirtehisen hauskaa.
      Persoonallisuutta ei anneta tulla esiin eikä sille anneta tilaisuutta esiintuloon, linjaksi olen itse ottanut sen ellei ns.idealamppu syty vastapuolella niin olkoon sitten syttymättä. Terveisin Henry Moonin sukulaissielu, mottona "mitäs täällä roikut" ;D

      • Anonyymi

        En tunne tuota elokuvaa tai sen juonta. En tiedä onko kuva vain naisten vaatimus. Itseäni ulkonäkö ei viehätä, ja harvoin se edes säilyy samanlaisena kuin lyhyellä tai korkeintaan keskipitkällä aikajänteellä. Ulkonäkö ei lämmitä vällyjen välissä, ei takaa älyä eikä keskustelutaitoa, tervettä mieltä tai hyvää sydäntä.


    • Anonyymi

      Mahtaako sellaista mediaa olla olemassa? Olen tässä puoli vuotta itse selvitellyt 'sopivinta mediaa' mutta ei sellaista ole, netin yli kun on mahdollisuus olla mitä tahansa. Lavatanssit taitaa olla ainoa paikka jossa heti selviää miten arvokkaasti itse kukin kilonsa/itsensä kantaa ja vastaukset saa heti eikä viikon päästä

      • Anonyymi

        Lavatanssi ei ole korona-aikaan niin ihastuttava vaihtoehto. Muuten kävisin varmaan kokeilemassa, tosin pitäisi eka mennä tanssikurssille, ettei riko kenenkään varpaita. 😂

        Ihmisen sisin ja arvot selviää juttelemalla, mutta tunteiden syttymiseen ja kipinän löytymiseen ”oikea” ihon tuoksu ja syvä katsekontakti ratkaisee yhteen sopivuuden. Tanssiharrastuksessa pääsee heti testaamaan tuon puolen ja sitten jos kolahtaa, voi jatkaa juttelua lopun selvittämiseksi.


    • Anonyymi

      Et sinä täältä saa sitä vastausta.
      Elä elämää ja löydä se oikee sieltä. Jos löydät.

      • Anonyymi

        Oikean voi löytää, mutta se ei riitä. Tunteen pitäisi olla molemmin puolinen ja kummankin vielä olla suhteen aloitukselle sopivassa elämäntilanteessa. Baarista rakkautta ei löydä tällä iällä kuin hyvällä tuurilla ja kun olen käynyt ulkona viimeksi 11/2019 ja sitäkin ennen 1-3krt/v ei tuon varaan kannata laskea. Baarissakaan tutustuminen alussa ei perustu kuin ulkoiseen, ja iso osa siellä olevista on tässä iässä puolijuoppoja pikkujoulu- ja kesätersssiaikaa lukuunottamatta.

        Harrastus tai varsinkin työ on edes jollain tavalla otollisia paikkoja kunhan etätyöt vaihtuu taas normaaliksi. Onneksi olen alalla, jolla on paljon miehiä ja älykkäitä miehiä. Eipä tuo silti helppoa tule olemaan…


    • Anonyymi

      Olen 46 v kiltti tavallinen duunari. Harmi vaan ettei naiset halua tälläisiä kilttejä tavis miehiä. Naiset toisaan valitsee miehen sekunnissa ja kuvan perusteella.
      Eihän naiset halua uskollisiakaan miehiä vaan aina jonkun komean top 10 miehen joka pettää koska saa helposti muita naisia. Sulla on lapsi mutta olet sinkku. Eli teit lapsen sellaisen pettäjä miehen kanssa. Naiset sanoo haluavansa kiltin tavis miehen mutta tarkoittavat että haluavat sen komeimman pettäjä miehen.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa. Ero oli minun aloitteeni, ex oli aloittaessa lähes parisuhdekokematon kiltti keski-ikäinen mies. Ei tosiaan petä, mutta eipä ollut parisuhdettakaan (ei kiinnostusta keskustella tai kuunnella, tai olla henkisesti läsnä tai millään tapaa koskettaa edes ei-seksuaalisesti).


    • Anonyymi

      Väärä palsta. Hae irl.ei täältä🤩

    • Anonyymi

      Löydät fiksun miehen vankilasta. Kirjoita sinne niin saat varmasti vastauksia.

    • Anonyymi

      Ei kannata mitään mediaa seurata eikä uskoa koska netissä monet sanoo sitä mitä haluat kuulla että ovat kilttejä jotta pääsisivät treffeille mutta ovatkin ihan toisenlaisia kun olet lankennut. Etsi se mies jostain harrastuksista tai vaikka salilta tai jostain kaupasta tai terassilta menet vaan juttelee niin neät heti millainen se on. Olen muuten mies enkä ole netistä koskaan seuraa etsinyt.

    • Anonyymi

      Moi.Olin Suomi 24 treffi palstalla.Ja sieltä löytyi ihana mies.Kummallakaan meistä ei ollut kuvaa siellä.Hänellä oli enemmän tietoja itsestään kuin minulla.
      Siitä se lähti kun laitoin kysymyksen miten uusi vuosi on lähtenyt käyntiin.
      Sitten kirjoitettiin siellä vähän aikaa , kunnes siirryttiin sähköpostiviesteihin ja siitä sitten whattsappiin.Helmikuussa jo tapasimme eka kerran. Juttu luisti yllättävän hyvin.
      Ei ollut yhtään väkinäistä hetkeä.
      Aika samanlaiset arvot on elämässä kummallakin.Ehkä se helpottaa sitä olemista ja elämistä.
      Ei mennyt kauaakaan kun jo huomasimme rakastavamme toisiamme.
      Olemme etä suhteessa kun asumme eri paikkakunnilla.Mutta se ei häiritse meitä yhtään.Meille tämmöinen suhde malli sopii kun haluamme sitä omaakin aikaa.
      Hyvin on aina tapaamiset sovittu.Ja niihin myös panostetaankin erilailla kun ei joka viikko nähdä.
      Kumpikin pitää keskusteluista eri aihe alueista.Myös fyysinen puoli suhteessa toimii äärettömän hyvin.Sekä molemmin puolinen kunnioitus toista ihmistä kohtaan.
      Ei nalkutuksia eikä toisen aliarvioimisia.
      Alusta alkaen rehellinen ,lämmin kahden aikuisen välinen suhde.
      Ja siitä ulkonäöstä vielä niin kummatkin tykkäävät toistensa ulkonäöstä.
      Onhan se mukavaa olla toisen silmissä viehättävä tai komea ja saada vielä kehuja siitä.Se riittää meille.Ei meidän tarvitse muiden silmissä olla niitä.
      Sillä meidän suhteessa ollaan vaan me kaksi eikä muuta.
      Olemme kyllä hyvin onnellisia,että satuimme toisemme löytämään sieltä netti viidakossa.
      Kyllä siellä vastaan tulee jos jonkinlaista ihmistä.Kaikki eivät vaan käy kaikille.Eikä pidäkkään.
      Mutta ainahan voi tutustua uusiin ihmisiin.
      Eihän siinä mitään häviäkkään.
      Kyllä sitä sitten huomaa jos kemiat ei natsaa kun siellä kirjoitelllaan.
      Asiallisuus on myös tärkeää siellä.Voihan sitä nätisti kertoa jos ei nyt kiinnosta ja toivottaa hyvää jatkoa ,etsimiseen.Onnea etsintään.

      • Anonyymi

        Kirjoitustaito ja oikeinkirjoitus näytti olleen minun vahva puoleni. Toki myös kai kiehtova ammattini.
        Viimeisenä työvuotenani kirjoittelin tiiviisti erään inssinaisen kanssa, joka tarvitsi ajankulua kipsattua jalkaansa parannellessaan. Kirjoitettiin kumpikin töistämme yms. Ehdin jo miettiä miten saan lopetettua kirjoittelumme sujuvasti, mutta kun tuo nainen pääsi kipsistään, lopetti hän kirjoittelunsa. Hyvä niin!


    • Anonyymi

      Nykyään nimella Valo treffipalsta, sieltä löydin uskovan miehen, siis on kristillinen.

    • Anonyymi

      Joku tietämätön paukapää vaahtoaa täällä että ette voi tietää onko muilla tuhansia mätsejä tinderissä.

      Siis jos on otettu kuvakaappaus ja siinä on 1652 osumaa, niin silloinhan niitä mätsejä on tuhansia. Osumat siis näkyy mutta mätsit ei erikseen näy. Miten voi olla näin vaikeeta ymmärtää tämä asia?

    • Anonyymi

      Terve olin rehvisovellukuksessa noin kuukauden ajan kesällä.Oli kyllä aika pettymys .Muutamat miehet oli aika törkeitä ja viimeinen oli kaiken huippu joka arvosteli kuvaani en ymmärrä niksi ihminen ei ymmärrä jos toinen ei ole kiinnostunut niin jättää rauhaan En kirjaudu enää näihin olen ennen yksi .

      • Anonyymi

        Katkeria, ongelmaisia jakojäännöksiähän noissa enimmän pyöriikin ja käytöksensä on sen mukaista.


    • Anonyymi

      Itse koen, että valeprofilien ja rehellisten henkilöiden erottaminen on tosi vaikeaa 😪tämä epätietoisuus syö motiivia kun joutuu pähkäilemään onko oikea vai ei varsinkin maksullisilla 😩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe