Miehiä, kuten Miehen Logiikassa Serpico, johon kaikki naiset olivat lämässä?
Miksei tällä palstalla ole kiinnostavia
116
852
Vastaukset
Minä en ollut. ☝️
Eikö Serpico alkanut suhteeseen Quiterie nimimerkillä kirjoittavan naisen kanssa? Jostain Oulusta tms?
MCMLXXVI kirjoitti:
Eikö Serpico alkanut suhteeseen Quiterie nimimerkillä kirjoittavan naisen kanssa? Jostain Oulusta tms?
Ja muistelisin, että S tykkäili vähän muhkummista tytöistä?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja muistelisin, että S tykkäili vähän muhkummista tytöistä?
Tykkäili myös Timanttiasta ja ziselistä, xenasta, y.bstä, kirpelasta, LaRitosta... Ja siitä yhdestä varatusta mimmistä, joka kävi Naisten kympillä, mikä se nyt oli? Eli aika laaja maku naiskauneuden suhteen. Se kai oli se suosion syy. Vaikka pieni mies olikin. Että tykkäsi naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäili myös Timanttiasta ja ziselistä, xenasta, y.bstä, kirpelasta, LaRitosta... Ja siitä yhdestä varatusta mimmistä, joka kävi Naisten kympillä, mikä se nyt oli? Eli aika laaja maku naiskauneuden suhteen. Se kai oli se suosion syy. Vaikka pieni mies olikin. Että tykkäsi naisista.
Ja hyvät puheenlahjat ( kirjoitus-).Olihan pappi.
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Tuota en tiennyt. :)
Täällä ei mun lisäks ole montaakaan, jotka eivät olisi ex-miehen logiikkalaisia.
- Anonyymi
Peris, Harmis, Disse, Lauruska, Norppa, Just Just...Onhan näitä, jotka ei ainakaan rekattuna ole miehen logiikassa kirjoitelleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peris, Harmis, Disse, Lauruska, Norppa, Just Just...Onhan näitä, jotka ei ainakaan rekattuna ole miehen logiikassa kirjoitelleet.
Lisää ei-logiikkalaisia: Palstakamu, srcg, Sheena, Flowersreally
Anonyymi kirjoitti:
Harmis on ollut.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis on ollut.
Ei ollut vakkari, eikä tehnyt aloituksia. Ihan sivuhenkilö.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vakkari, eikä tehnyt aloituksia. Ihan sivuhenkilö.
Olen kuullut toista.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Olen kuullut toista.
Kuulit väärin, muutamia viestejä laitoin sinne, pari avaustakin mutta se oli siinä vaiheessa jo pilalle trollattu, aiemmin oli kuulemma parempi, ja totesin että on niin sisäänlämpiävä inside-porukan paikka että aloin kirjoittelemaan sinkkuihin, sittenhän ne ml-logiikkalaisetkin näytti tänne valuvan. Siellä en tosiaan aikaa käyttänyt kun ei ne vastailleet kuin toistensa viesteihin, genion kanssa siellä joskus taisin melkein keskustelun saada aikaiseksi mutta en muiden.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Olen kuullut toista.
Niin ja mitä tuolla yllä luettelet peris oli kyllä täällä sinkuissa, en ainakaan ml:ssä nähnyt silloin. Dissekin taisi keksiä suoraan sinkut -palstan.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulit väärin, muutamia viestejä laitoin sinne, pari avaustakin mutta se oli siinä vaiheessa jo pilalle trollattu, aiemmin oli kuulemma parempi, ja totesin että on niin sisäänlämpiävä inside-porukan paikka että aloin kirjoittelemaan sinkkuihin, sittenhän ne ml-logiikkalaisetkin näytti tänne valuvan. Siellä en tosiaan aikaa käyttänyt kun ei ne vastailleet kuin toistensa viesteihin, genion kanssa siellä joskus taisin melkein keskustelun saada aikaiseksi mutta en muiden.
-harmiseikirj-Jaa.. Siitä Trollikan kosimisjutusta käsitin, että te kumpikin olisitte ml-palstalaisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mitä tuolla yllä luettelet peris oli kyllä täällä sinkuissa, en ainakaan ml:ssä nähnyt silloin. Dissekin taisi keksiä suoraan sinkut -palstan.
Ne luetellut oli siis ei-logiikkalaisia.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa.. Siitä Trollikan kosimisjutusta käsitin, että te kumpikin olisitte ml-palstalaisia..
Trollikka näyttää aina päättelevän omiaan, tänäänkin yhdessä ketjussa selvisi että luullut sen "pilluhallitus" möykkääjän tekstien olevan minulta. Muidenkin kohdalla on sekoillut ketä miksikin aina välillä muistaakseni niin ei ole kovin luotettava taho. Taisi osa siloin täällä ml-palstalaisista sekä tänne että sinne kun se oli silloin jo hajoamassa, kovat riidat niillä näytti siellä olevan trollailusta ja taisi Jan ainakin sitten siirtyä sinkkuihin kuten myös genio ja koettivat tämänkin saada ihan pilalle muttei ihan onnistuneet. Periksellä oli täällä sinkuissa silloin hyviä juttuja, darkkis tietysti myös oli ja nal oli myös silloin aktiivinen.
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa.. Siitä Trollikan kosimisjutusta käsitin, että te kumpikin olisitte ml-palstalaisia..
Niin ja itse en mitään kosintajuttuja kyllä muista, varmaan sekoittanut jonkun muun kosintoihin.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Niin ja itse en mitään kosintajuttuja kyllä muista, varmaan sekoittanut jonkun muun kosintoihin.
-harmiseikirj-Ei kun hän oli melkein "kosinut" sua, kun olit kirjoittanut " ikis" - nimellä, ja sinä sitten olit nimitellyt trollikkaa pikku ritsaksi, kun hän oli vain 24v. Tapahtui tuo yli kymmenen vuotta sitten, mikä tarkoittaa että sä olet vanha ukkeli.
Anonyymi kirjoitti:
En ole siellä muistaakseni kommentoinut kuin ehkä yhen tai kaks kertaa joskus. Mut voi löytää myös tuolta musiikkipalstalta vakituisemmin ja sitten joskus sillointällöin joiltain muiltakin, esim. elokuvapalstalta.
Anonyymi kirjoitti:
Tulin tänne sinkkuihin tuolta musiikkipalstalta ja se oli aluks oikeastaan vain sattuma, koska etsin Kaksnelosesta muaiikkiiheisia juttuja eri palstoilta ja osuin ketjuun jossa kyseltiin lempibändejä-tai artisteja tai jotain muuta musiikkiin liittyvää (en enää muista tarkkaan mitä) ja menin kommentoimaan. Vasta sitten huomasin, että ketju, johon menin oli täällä sinkuissa. Näin mää sitten joskus sillointällöin tulin tänne ja sitten yhä useammin ajan saatossa ja nyt olen sitten täälläkin vakilaisena.
Wwuwuw kirjoitti:
Jaah onko oikeasti kosinut?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun hän oli melkein "kosinut" sua, kun olit kirjoittanut " ikis" - nimellä, ja sinä sitten olit nimitellyt trollikkaa pikku ritsaksi, kun hän oli vain 24v. Tapahtui tuo yli kymmenen vuotta sitten, mikä tarkoittaa että sä olet vanha ukkeli.
Juu näin sen mutta ei ole ollut minun viesti se, muistaisin varmaan jos joku olisi kosinut ja mulla oli Ikis_M silloin ihan alussa käytössä, joku muu ikis on hälle vastannut. en kai minä melkein kurppaikäistä (yli 25v.) olisi pikkuritsaksi nimitellyt.
valtakunta kirjoitti:
Jaah onko oikeasti kosinut?
Ei minua ainakaan, olisin kyllä muistanut siitä aina sitten muistuttaakin jos noin olisi käynyt. :)
-harmiseikirj. Anonyymi kirjoitti:
Ei minua ainakaan, olisin kyllä muistanut siitä aina sitten muistuttaakin jos noin olisi käynyt. :)
-harmiseikirj.Ooppas sinä aikamoinen🥰
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin sen mutta ei ole ollut minun viesti se, muistaisin varmaan jos joku olisi kosinut ja mulla oli Ikis_M silloin ihan alussa käytössä, joku muu ikis on hälle vastannut. en kai minä melkein kurppaikäistä (yli 25v.) olisi pikkuritsaksi nimitellyt.
-harmiseikirj-Niin, että olet kuitenkin napero. Sitähän minäkin. Politiikkaankin olet vasta herännyt.
- Anonyymi
Taisi kirjoitella täällä pikkukakkosena...?
- Anonyymi
Mjaa
Siis minäkö en ole kiinnostava?
(naurua)- Anonyymi
Tosi nuiva kommentti.
Mä taidan mököttää vuoden.
(hihitystä) - Anonyymi
Sinä olit kyllä Miehen logiikassa jo 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit kyllä Miehen logiikassa jo 🤔
Mjaa
Se oli niin idioottimainen paikka ettei mitään rajaa. Päätin vaihteen ja viihteen vuoksi siirtyä tänne, sillä täällä oli hauskempi (sairaampi) tunnelma.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Se oli niin idioottimainen paikka ettei mitään rajaa. Päätin vaihteen ja viihteen vuoksi siirtyä tänne, sillä täällä oli hauskempi (sairaampi) tunnelma.
(hihitystä)Nyt on asiaa! Mitä sekopäisemmät viestit, niin sitä mukavampaa.
>Timppa< - Anonyymi
Zakuskat oli kiinnostava :)
ja hyvää musaa
- Anonyymi
Oli se aikaa, kun pappismiehetkin kirjoittivat Suomi24:ssa. 😃
- Anonyymi
Joutuivatko ne helvettiin?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuivatko ne helvettiin?
(reps)Hmm, ehkei tosiaan siksi ole näkynyt.
- Anonyymi
Naiset on minuun lätkässä mutta emme vaan kerro siitä julkisesti
- Anonyymi
Ehkä johtuu siitäkin että istuvat autoissxa pelkäämässä autojen sisällä, pelkäävät toisia kuin fgormula-kuskitkin luuse5reina, pelkäävät t6oisia ihmisiä koperoidensa sisällä peloissaan is6uskelevat.
Harmaaritari on🥰
Sen vuoksi saan kuraan niskaani.Asianvierestäkin mutta joku otti sen nimimerkkiä kun kulki anonyyminä.
Eipä näin ole näkynyt.
Fiksuja miehiä.
Ja eiks Kukkomies ollut kans vähän naisten makuun? Kama palaa ja lastu lentää, puuseppä tms? Sininen Sitruuna ainaskin tais diggailla Kukkiksesta.
Gentsu taas oli Timanttia mieleen, Cinnamonin ja Maria jotain mieleen.
Iivar-Runoilijakin löys naisen jostain suomi24, runoista tms. Ja se nuori poika mikäs se nyt oli Enska. Ja Cranky_Geek (oli muutes komea kundi).
Papun peppu jäi mieleen. Valkoiset stringit oli kuvassa, valkoista seinää vasten. Tais olla valkoin t-paitakin. Ja Alrunan klopottimet oli coolit. :)
NtiBebsillä oli kauniit huulet ja hiukset.Siitä tuli mieleen joku tuttu.
Dna mies.
Papusta jäi mieleen coca-cola pullo ja farkku peppu.Timanttia olisi ollut Harmaaritarin mieleinen.
Tai sen minkälainen kuva minulle jäi hänestä, se oli kaunis.valtakunta kirjoitti:
Siitä tuli mieleen joku tuttu.
Dna mies.
Papusta jäi mieleen coca-cola pullo ja farkku peppu.Ainii sekin, colapullo. :D
Siis kukkomiehestä tuli mieleen.
😁Alrunalla oli alussa puolikasvoa näkyvissä ja hyvin pystyi tunnistamaan.valtakunta kirjoitti:
Timanttia olisi ollut Harmaaritarin mieleinen.
Tai sen minkälainen kuva minulle jäi hänestä, se oli kaunis.Muistan jonkun säärikuvan ja jonkun seinän edessä otetun kuvan. Brunette tais olla?
Maria. Mania oli ainakin nätti.MCMLXXVI kirjoitti:
Ainii sekin, colapullo. :D
Se paljastukin että olikin 1,5litranen😅
Luulin puolilitranen.MCMLXXVI kirjoitti:
Muistan jonkun säärikuvan ja jonkun seinän edessä otetun kuvan. Brunette tais olla?
Maria. Mania oli ainakin nätti.Niin ja Sitruuna ja Alruna. :]
valtakunta kirjoitti:
Siis kukkomiehestä tuli mieleen.
😁Alrunalla oli alussa puolikasvoa näkyvissä ja hyvin pystyi tunnistamaan.Juu. Vaalea mies oli, muistan naaman ihan tarkalleen.
Mjoo, Allu oli tosi kaunis ja ihana nainen muutenkin. Olin ihan myyty. <3valtakunta kirjoitti:
Se paljastukin että olikin 1,5litranen😅
Luulin puolilitranen.Eikä?! :'D
Eikö se ollut joku vertailu miten iso peffa hällä on? :)MCMLXXVI kirjoitti:
Muistan jonkun säärikuvan ja jonkun seinän edessä otetun kuvan. Brunette tais olla?
Maria. Mania oli ainakin nätti.En nähnyt kun lähdin oikeasti palstalta muutamaksi vuodeksi. Näin sivukuvan hiukset nutturulla. Erittäin timanttinen typy.
valtakunta kirjoitti:
En nähnyt kun lähdin oikeasti palstalta muutamaksi vuodeksi. Näin sivukuvan hiukset nutturulla. Erittäin timanttinen typy.
Okei. Mä näin hiukset auki kuvan. Hunajalla oli nutturakuva, brunette, kaunis.
Muistatkohan hänet?
Laritonkin muistan, Zisel ja se Emmanuel, joku tanssija tyttö?
Mikäs se yks oli joka muovaili paskasta taidetta? Joke saatana sen nimi oli.MCMLXXVI kirjoitti:
Muistatkohan hänet?
Mikäs se yks oli joka muovaili paskasta taidetta? Joke saatana sen nimi oli.*joku
MCMLXXVI kirjoitti:
Eikä?! :'D
Eikö se ollut joku vertailu miten iso peffa hällä on? :)Kyllä vertailun takia se siinä oli. Sanat ne jäi niin hyvin mieleen kun joku kehtasi taas laukoa suustaan.
Eikä se nyt varmasti kiva ollut.
sirpamaikkari ei tykännyt kun en lähtenyt syömään. En ole ketään nähnyt.
minulla oli aikas rajua henkisesti muutenkin siihen aikaa esikoinen miehen kanssa riitelyt.MCMLXXVI kirjoitti:
Muistatkohan hänet?
Mikäs se yks oli joka muovaili paskasta taidetta? Joke saatana sen nimi oli.Zisel?? Mietin eikö hänellä ollut kanssa taustalla vaikeaa minua vähän nuorempi.
Sekoitin sinut siihen varmaan nimen takia.
Jokea en ole koskaan nähnyt palstalla, en tainut olla enää palstalla.valtakunta kirjoitti:
Kyllä vertailun takia se siinä oli. Sanat ne jäi niin hyvin mieleen kun joku kehtasi taas laukoa suustaan.
Eikä se nyt varmasti kiva ollut.
sirpamaikkari ei tykännyt kun en lähtenyt syömään. En ole ketään nähnyt.
minulla oli aikas rajua henkisesti muutenkin siihen aikaa esikoinen miehen kanssa riitelyt.Heh, no Papu oli kyllä itsekin rääväsuu, että en ihmettele jos joku pätki välillä jotain negaakin.
Sirpukka joo. Muistan.valtakunta kirjoitti:
Zisel?? Mietin eikö hänellä ollut kanssa taustalla vaikeaa minua vähän nuorempi.
Sekoitin sinut siihen varmaan nimen takia.
Jokea en ole koskaan nähnyt palstalla, en tainut olla enää palstalla.Joo, päihdeongelmia. Näin ymmärsin, jos ymmärsin oikein.
MCMLXXVI kirjoitti:
Joo, päihdeongelmia. Näin ymmärsin, jos ymmärsin oikein.
Niin minäkin en ollut varma. Sen verta aikaa. Mietin mitä hänelle tapahtu.
valtakunta kirjoitti:
Niin minäkin en ollut varma. Sen verta aikaa. Mietin mitä hänelle tapahtu.
Joku anonyymi väitti, että kuoli mutta en tiedä. Suomi24 on niin paljon lööperiä toisista ihmisistä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Muistatkohan hänet?
Mikäs se yks oli joka muovaili paskasta taidetta? Joke saatana sen nimi oli.En Hunajaa muista.
En oikein seurannut.
Zisel jäi mietityttää se oli nättikin.MCMLXXVI kirjoitti:
Joku anonyymi väitti, että kuoli mutta en tiedä. Suomi24 on niin paljon lööperiä toisista ihmisistä.
Niin minäkin luin. En tiedä kuoliko.
Mietin väliin.valtakunta kirjoitti:
En Hunajaa muista.
En oikein seurannut.
Zisel jäi mietityttää se oli nättikin.Hunaja79, hän kävi harvoin. Taidegalleria juttuja puuhailija ja Runontaja oli tuttavansa, palstan kautta kaiketi. Muistatko miehen?
valtakunta kirjoitti:
Niin minäkin luin. En tiedä kuoliko.
Mietin väliin.Jaa'a, kenpä tietää. Toivottavasti ei ole dööd.
MCMLXXVI kirjoitti:
Joo, päihdeongelmia. Näin ymmärsin, jos ymmärsin oikein.
Muutenkin ihastuin marttyyrimallariin joten katosin.
En kestänyt. Liikaa monesta kulmasta. Kiusattiin ystävän menetys naiselle ja ihastus, olisi pitänyt pistää rikosilmoitusta ja kodin riitelyt.
Olisin kyllä lähtenyt suhteesta silloin jos toinen olisi vastannut toisin. Poistin nikkini. Hävisin.
Eipä nyt muistoja paljon jäänyt kun poistin historiani.MCMLXXVI kirjoitti:
Nimimerkin poistaminen oli mahdollista ja poistaa tekstinsä.
Taisin romuttaa asiani eipä ne ystäväni taida pitää minusta enää. Se on vaan minun tapani kadota. Ja kaduinkin mutta lähdin myös marttyyrin kaveri suuttui ja minuahan on vihattu sen jälkeen ja sen jälkeen on perässäni hiihdetty. Se ei ole kiva olla vainottu.
En kestänyt en ole mikään tunteeton liian paljon tunteita minulle elämäni oli muutenkin vaikeaa kun piti elää valheessa.MCMLXXVI kirjoitti:
Siten valheessa mies valehteli minulle.
Se oli hyvin tuskaa myös itsaria mietin ja suunnitelin.valtakunta kirjoitti:
Muutenkin ihastuin marttyyrimallariin joten katosin.
En kestänyt. Liikaa monesta kulmasta. Kiusattiin ystävän menetys naiselle ja ihastus, olisi pitänyt pistää rikosilmoitusta ja kodin riitelyt.
Olisin kyllä lähtenyt suhteesta silloin jos toinen olisi vastannut toisin. Poistin nikkini. Hävisin.
Eipä nyt muistoja paljon jäänyt kun poistin historiani.Ok. Muistan mallarin. Mutta tuo oli muuten uutta. Ikävä kuulla, että tuollasta aikaa oli ja elit.
MCMLXXVI kirjoitti:
En kestä kiusaamista. Enkä halua pilata elämääni netti-ihmisten kanssa oikeassa elämässä.
Relakin oli🥰 pelasin sen kanssa minipeliä.valtakunta kirjoitti:
Nimimerkin poistaminen oli mahdollista ja poistaa tekstinsä.
Taisin romuttaa asiani eipä ne ystäväni taida pitää minusta enää. Se on vaan minun tapani kadota. Ja kaduinkin mutta lähdin myös marttyyrin kaveri suuttui ja minuahan on vihattu sen jälkeen ja sen jälkeen on perässäni hiihdetty. Se ei ole kiva olla vainottu.
En kestänyt en ole mikään tunteeton liian paljon tunteita minulle elämäni oli muutenkin vaikeaa kun piti elää valheessa.Joo, silloin sain poistella tekstejään. Ei hullumpi ominaisuus itseasiassa.
Ikäviä asioita sitten tapahtui kulisseissa. Kiusaamista tuntuu olevan joka puolella. Taitaa olla nettivitsaus.valtakunta kirjoitti:
Siten valheessa mies valehteli minulle.
Se oli hyvin tuskaa myös itsaria mietin ja suunnitelin.Ikävää. Onko nyt paremmin?
MCMLXXVI kirjoitti:
Ok. Muistan mallarin. Mutta tuo oli muuten uutta. Ikävä kuulla, että tuollasta aikaa oli ja elit.
Jep se oli ikävin elämänvaihe mies katuu tottakai kaikkea mitä valehteli.
Se oli hyvin tuskaa, olen pahoillani ja jaoin sen ystäväni kanssa.valtakunta kirjoitti:
En kestä kiusaamista. Enkä halua pilata elämääni netti-ihmisten kanssa oikeassa elämässä.
Relakin oli🥰 pelasin sen kanssa minipeliä.Ei tarvi kestääkkään. Rela silmä, puukot selässä. :)
MCMLXXVI kirjoitti:
Ikävää. Onko nyt paremmin?
paremmin, muistot satuttaa.
Mies muuttui. En niitä saa muistella.MCMLXXVI kirjoitti:
Ei tarvi kestääkkään. Rela silmä, puukot selässä. :)
Jos nyt noikin sanoo ei kestä selkään puukottajia.
valtakunta kirjoitti:
Jep se oli ikävin elämänvaihe mies katuu tottakai kaikkea mitä valehteli.
Se oli hyvin tuskaa, olen pahoillani ja jaoin sen ystäväni kanssa.Okei.
MCMLXXVI kirjoitti:
Hunaja79, hän kävi harvoin. Taidegalleria juttuja puuhailija ja Runontaja oli tuttavansa, palstan kautta kaiketi. Muistatko miehen?
Onkohan minulla naiset mennyt taas sekaisin hunaja79 muistankin mutta vähemmin muistin kuvan olleen timattiasta.
Runontaja kyllä hänet muistan. Hän piirsi hainkin.MCMLXXVI kirjoitti:
Ok. Muistan mallarin. Mutta tuo oli muuten uutta. Ikävä kuulla, että tuollasta aikaa oli ja elit.
Niih sen vaan tiesin itse. En kertonut vaan kysyin minulle tärkeitä asioita ja tein itse päätöksen. Varattu mies. Ei minun juttu. Tein käännöksen ei meillä mitään ollut ihastuin vain.
MCMLXXVI kirjoitti:
Okei.
Minä tein päätöksen kun koin olevan haitaksi, eli lähdin. 🙄En halu olla kenenkään onnen tiellä joista välitän. Ei minun juttu. Sen vuoksi otan iisimmin.
MCMLXXVI kirjoitti:
Okei.
Mutta mieheni kanssa olen edelleen vaikka, en palstalla ollut kyllä minä päätin haen sen onnen miehen kanssa mutta eipä se onnistunut ilman toista.
Joten minua on koiteltu monesti.valtakunta kirjoitti:
Niih sen vaan tiesin itse. En kertonut vaan kysyin minulle tärkeitä asioita ja tein itse päätöksen. Varattu mies. Ei minun juttu. Tein käännöksen ei meillä mitään ollut ihastuin vain.
Ihastumiset on asioita mille ei vaan aina mahda mitään. Mutta mitä niiden takia tekee, sille pitää mahtaa.
Ja sitä ihastustakin pitää muistaa ihmisenä kunnioittaa. Monella tavalla. Varattu tai sinkku. Etäisyys on silloin parasta, jos muuten ei kykene tunteitaan hillitsemään.valtakunta kirjoitti:
Onkohan minulla naiset mennyt taas sekaisin hunaja79 muistankin mutta vähemmin muistin kuvan olleen timattiasta.
Runontaja kyllä hänet muistan. Hän piirsi hainkin.Ehkä?
Joo just hän.MCMLXXVI kirjoitti:
Ihastumiset on asioita mille ei vaan aina mahda mitään. Mutta mitä niiden takia tekee, sille pitää mahtaa.
Ja sitä ihastustakin pitää muistaa ihmisenä kunnioittaa. Monella tavalla. Varattu tai sinkku. Etäisyys on silloin parasta, jos muuten ei kykene tunteitaan hillitsemään.Niinpä. Silloin lähdin kun en halunnut olla suhteessa tiellä kaikille parasta, minä en suhteita riko. Olen sen vuoksi Harmaaritarin kannalla, ydinperhe on minulle hyvin tärkeä lapsien tunteet ja miehen tunteet.
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja sitä ihastustakin pitää muistaa ihmisenä kunnioittaa. Monella tavalla. Varattu tai sinkku. Etäisyys on silloin parasta, jos muuten ei kykene tunteitaan hillitsemään.Eipähän sitä kaemmaksi pääse jos on palstalla eikä päästä lähemmäs. 😅 itseänsä satuttamista oli muistojen poistaminen vahvassa tunne pyörässä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Timanttia olisi ollut Harmaaritarin mieleinen.
Tai sen minkälainen kuva minulle jäi hänestä, se oli kaunis.Timanttia satoine seksikumppaneineen (siihen asti) En oikein usko.
Anonyymi kirjoitti:
Timanttia satoine seksikumppaneineen (siihen asti) En oikein usko.
En tuollaisena muista.
Anonyymi kirjoitti:
Timanttia satoine seksikumppaneineen (siihen asti) En oikein usko.
En nyt niin seurannut ole mutta en kyllä tuota usko.
valtakunta kirjoitti:
Eipähän sitä kaemmaksi pääse jos on palstalla eikä päästä lähemmäs. 😅 itseänsä satuttamista oli muistojen poistaminen vahvassa tunne pyörässä.
Juu, minähän olen elävä esimerkki siitä mitä voi tapahtua, kun ihastus vie voiton. Elävästi muistan ja silläpä muistuttelenkin, itseenikin. :P
Siinä rytäkässä sattui jotakuta ja se painaa ikuisesti mun mieltäni. Ei niin olis saanut olla.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Vanhempi naisihminen se Rusalkaa.
Ei olla mekään enää nuoria :D
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla mekään enää nuoria :D
Tääähh?! Oooollaa me, ikinuoria. Ihan uusia. ;`P
- Anonyymi
Jospa sulla on rima liian korkealla? Madalla sitä vähän.
- Anonyymi
Koen vastauksesi loukkaavana, en ole mielestäni mikään rotta!
- Anonyymi
Naispuolizsia Teemu-Johanneksia kai joidenkin mielestä saattaa riittää, eli homppeli-pomppeli Teuivoja :DD:D
- Anonyymi
Miksi T:llä alkava miehen nimi on aina huono kuin homo?
Joku seikkailu kaupungin ke4skustassakin jonkun kaverin kanssa, hypimme aidan yli ja jotain yön pimeydessä heh. - Anonyymi
Idoottimainen sezikkailu taas teillä joo nainen avaa oven ja hohhoijaa, pitää kippeillä joidenkin teräsaitojenkin yli :D
- Anonyymi
Itsehän en ole kiinnostava, vaan tylsä ja aivovammainen ihan normi-ukkeli. Aikoinaan kasvatin lapsia ja kävin töissä Euroopan suurimmassa kobolttitehtaassa. Vittu, mä oon looseri!
Juu, Sepu oli ihku:)
Mutta täytyy tunnustaa näin jälkikäteen, että aika monta vuotta luulin hänen olevan lähes täysin fiktiivinen hahmo ja suhtauduin häneen sellaisena. Taisin olla aika tyly ja outo. Monen peräkkäisen väärinkäsityksen summa.. Myöhemmin valkeni, että olikin ilmeisesti lähes omana aitona itsenään kirjoittelemassa. Se vähän harmittaa ja kaduttaa, että piti epäillä. Jokainen, joka pidempään täällä kirjoittelee, käy kai omat vainoharhansa läpi ja joskus niille on aihettakin.
Mulle nuo vainoharhavuodet sijoittuvat 2010 kieppeille. Anonyymin nettikirjoittelun harmeja.- Anonyymi
Onpas sanoi saappaasi, kumppsarisikin jo sen huomauttaa, jalkineesi näin ilmoittaa, miksi olet6 sitten höpöttelemässä jos ei kiinnista?
- Anonyymi
On disse
- Anonyymi
auto on aina masennuksen kohde ellei ole Otus-Lotus Esprit Turbo :D
- Anonyymi
Jazulin paras ML-nikki oli RvaMMies 🙌
Olen ihan kateellinen kun en päässyt osalliseksi tuohon miesten logiikka palstaan. Lähinnä siis olisi kiinnostanut kaikki ne herkulliset riidat ja palstan luhistuminen nähdä. Sinkkujen kuolema on ollut tylsää seurattavaa kun kaikki ovat vaan hiljaa poistuneet paikalta. Joskus kyllä tulee mietittyä, että miksi täällä vielä edes tulee käytyä. Harvemmin edes keskustelen kenenkään kanssa. Kunhan tässä sivussa hengaan ja seuraan meininkiä.
En muista mitään kovinkaan hurjia riitoja. Suorasukaisia siellä oli monikin, jonka näppäimistöltä lähti kaunistelematonta tekstiä herkästi. :)
Mulle se oli alkuun jopa liian suoraa ja ronskia meininkiä. Välttelin alkuun miehen logiikkaa, kun en ollut tottunut sellaiseen laukomiseen, mitä vieraille ihmisille saattoi kertoa tai sanoa yhtään empimättä. Monilla oli vielä tunnistettavat kuvat itsestään profiilissa, melkeinpä suurimalla osalla rekatuista taisi olla joku jonkun aikaa.
- Anonyymi
Mittanauhalla kun mittaa miehen pyllyn ja lantion leveyden se on että mitä pienempi, sitä älykkäämpi mies on.
- Anonyymi
Tämä on muuten ihan todenmukainen havainto. Miksi näin sitten on, onkin toinen asia. Samanlainen höpinäpalsta sekin oli, mutta keräsi vain sattumalta oikeasti mielenkiintoisia ihmisiä. Aika oli silloin toinen, nettikulttuuri toinen, tämä oli uudempaa.
Vastaukseni on sattuman sanelema juttu. - Anonyymi
Ala sinä sellaiseksi.
- Anonyymi
Ihan sama kuin kysyisit sitten että miksi maapallolla ei ole ihmisiä?
- Anonyymi
Ei täällä kannata alkaa kiinnostavaksi. Tulee vain turhia toiveita.
- Anonyymi
Jossain kiinnostavuuden tuolla puolen on maa, jossa minä ja buddy-love rakennamme aikamme aikakonetta, kunnes tajuamme, että aikaa ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan. Rakentaminen ei silti ole turhaa. Rakentaminen ei ole koskaan turhaa, Rakentaminen on parhaimmillaan uutta järjestystä, joka saa ajatuksemme kääriytymään kerälle, joka hajoaa pilviksi. Pilviksi taivaalla. Erilaisiksi pilviksi. Katselin niitä tänään ajatellen buddy-lovea. Muhkea kumpupilvi, Takana kauempana ohut harsopilvi. Katosi. Ei aikaa. Ei paikkaa. Ei piviä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000