Mun kynnet on ollu ollu Yleensä lyhyet niin en oo välittäny. Oon siis alle 15v. Oon nyt kuitenkin kasvattanut nää mun kynnet ehkä 1-2cm pitkiksi ja oon alkanu huomaa että mun kynnet on tosi taipuisat. Tai niinku tällee että voin taittaa mun kynttä alaspäin siihensaakka että tulee sormi vastaan. Nää on arjen asioissakin alkanu halkeilee jos kynsi väänytyy. Ja siis ei tunnu miltään. Oisko jollain vinkkkii miten kynnet tulis vahvemmiks ja kestävämmiks. Oon alkanu juoda nyt maitoo paljon ja oon syöny montavuotta juustoo. Ja oon laittanu läpinäkyvää kynsilakkaa mut oikeesti olisin kiitollinen jos nyt olis joku joka auttais.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520