Ihastuminen samaa sukupuolta olevaan työkaveriin

Anonyymi

Onko muille käynyt niin että ihastunut samaa sukupuolta olevaan varattuun työkaveriin? Olen itseäni aina pitänyt heterona mutta tämä ihastus syttyi ihan jo ensikohtaamisella, aluksi tietysti kesti hetken tajuta mikä tunne oli ja että olen tosiaan ihastunut naiseen. Ollaan siis molemmat varattuja ja perheellisiä ja tätä on jatkunut lähemmäs kaksi vuotta eikä tunne laimene, vaikka mitään ei ole tapahtunut. Vihjailua ollut kyllä puolin ja toisin ja ihme olisi jos toinenkin ei tuntisi jotain. En tiedä mikä tässä tilanteessa olis järkevää. Kertokaa miten teille muille kävi jos teillä on samanlaisia tarinoita?

13

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ajattelen että ihastumisia tapahtuu on ne sitten samaa tai eri sukupuolten välistä. Se on meidän ihmisten inhimillinen piirre.
      Haluaisitko että jotain tapahtuu? Jos tunnette toisenne asian voi hyvin ottaa puheeksi ja miettiä sen jälkeen onko/voiko tehdä mitään jos se häiritsee. Jos mitään ei ole tapahtunut niin ei kai se ole ongelma.
      Ymmärrän kyllä että ehkä samaan sukupuoleen ihastuminen hämmentää mutta minun mielestäni siinä ei ole mitään kummallista. Tsemppiä 🤗♥️

    • Anonyymi

      Kehtaatko hiukan viitata missä päin? Itsellä hyvinkin vastaava tilanne...

      • Anonyymi

        Missä päin sinulla tilanne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin sinulla tilanne..

        Sanotaanko vaikka Itä-Suomi


    • Anonyymi

      On käynyt noin, paitsi en pidä itseäni heterona.

    • Anonyymi

      No onko aloittaja edennyt asian suhteen?

      • Anonyymi

        En ole edennyt mitenkään asian suhteen. Riuduttavaahan tämä on. En tiedä onko tunteiden kertominenkaan järkevää, varsinkin kun toinenkin on avioliitossa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edennyt mitenkään asian suhteen. Riuduttavaahan tämä on. En tiedä onko tunteiden kertominenkaan järkevää, varsinkin kun toinenkin on avioliitossa 🤔

        Oletko varma asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edennyt mitenkään asian suhteen. Riuduttavaahan tämä on. En tiedä onko tunteiden kertominenkaan järkevää, varsinkin kun toinenkin on avioliitossa 🤔

        Oletteko päivittäin tekemisissä? Onnistuuko puhuminen luontevasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko päivittäin tekemisissä? Onnistuuko puhuminen luontevasti?

        Ollaan lähes päivittäin tekemisissä työpaikalla, puhuminen on kyllä luontevaa. Meillä on ollut alusta asti jokin yhteys ja oleminen hänen kanssaan tuntuu muutenkin luontevalta. En ole siis todellakaan varma kannattaako sekään etten kertoisi. Uskon että hän kyllä tietää sen jo nyt, vaikka asiaa ei ääneen ole sanottukkaan. Mietin vain mikä on oikein ja mitä siitä seuraisi. Entä jos olenkin ymmärtänyt kaiken väärin ja työpaikalla tulee kiusaantunut ilmapiiri. Toisaalta kohta tulee aika ettei välttämättä olla enää samassa paikassa tai ei ainakaan nähdä niin paljoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan lähes päivittäin tekemisissä työpaikalla, puhuminen on kyllä luontevaa. Meillä on ollut alusta asti jokin yhteys ja oleminen hänen kanssaan tuntuu muutenkin luontevalta. En ole siis todellakaan varma kannattaako sekään etten kertoisi. Uskon että hän kyllä tietää sen jo nyt, vaikka asiaa ei ääneen ole sanottukkaan. Mietin vain mikä on oikein ja mitä siitä seuraisi. Entä jos olenkin ymmärtänyt kaiken väärin ja työpaikalla tulee kiusaantunut ilmapiiri. Toisaalta kohta tulee aika ettei välttämättä olla enää samassa paikassa tai ei ainakaan nähdä niin paljoa.

        Vaarallista. Varaudu jättämään hyvästit työllesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallista. Varaudu jättämään hyvästit työllesi.

        Miksi? Ei ihastuminen ole mikään rikos tai syy irtisanoa työntekijä.


    • Anonyymi

      En koskaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe