Eli meidän kouluun tuli uusi tyttö eri luokalle, ja se oli yksin. Mun ystävä Enni (nimi muutettu) halus mennä sen kaa ja loppujen lopuks mäki menin.Eikä se sujunu niin hyvin, kun tuli koko aikaa riitaa ja jne. No nyt ne on ollu pari päivää ihan kahdestaan ja mua jätetään yksin. Enni lupas olla mun kaa päivän, joka olis ollu tänään, mutta lähetti eilen viestin, "että voidaan olla aamulla siinä 10 minuutin välkällä, mutta oon kuitenkin sen uuden kaa" ja tulihan siit aika kurja olo.Kun oon Ennin kaa meillä on joskus hauskaa, mutta kuitenkin puhutaa siitä, että kumpi lopettaa keräilyn/harrastuksen no ainahan minä joudun lopettaa, vaikka kuin tärkee oiskin. Enni myös laitto kerran kuvan sen jostain suruvihosta ja siin luki ihan muuta kuin jotain surullista siin luki kaikkee pahaa minusta ja esimerkiksi. Matkia, änkiä kaikkee tällästä mitä en oo koskaan ees ajatellu koko kaverista, että pystyis laittaa/kirjoittaa noin pahaa musta mun muista kamuista. En saa olla sen kaa oma itteni tuntuu, että oon häkissä lentävä lintu, joka ei saa lentää vapaana, vaikka pilven reunaan asti. Auttakaa! Mitä pitäis tehdä??!
Ystävä saa surulliseksi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828