Kurja keli tosiaan..sataa kaatamalla.
No sopii tunnelmaan varsin hyvin.
Syksy saapunut ryminällä ja sen huomaa. :)
Mikäs siinä viettää yksin aikaa sisällä lämpöisessä. :)
Voi voi ja lämminleipä
28
59
Vastaukset
Nythän olemme täällä ainakin kahdestaan.🔥
Lämpöisiä hetkiä.Kurja on keli ja kurja on olo. Kurkku kippee, nokka tukos, piä särkee. Perkule.
valtakunta kirjoitti:
Olen pahoillani.
Onhan sitä muutakin tautia liikkeellä. Tytär ensin, nyt mulla. :(
MCMLXXVI kirjoitti:
Onhan sitä muutakin tautia liikkeellä. Tytär ensin, nyt mulla. :(
Kävikö testeissä?
valtakunta kirjoitti:
Kävikö testeissä?
Ei kuulemma tarvi tulla, ellei kuume nouse vaan tarkkaillaan kotona rauhassa. Alle kouluikäisiltä ei herkästi oteta.
MCMLXXVI kirjoitti:
Ei kuulemma tarvi tulla, ellei kuume nouse vaan tarkkaillaan kotona rauhassa. Alle kouluikäisiltä ei herkästi oteta.
Suosin testejä. Jotenkin tuntuu ettei nyt oteta tosissaan tautia vieläkään. Että saavat alas pikkulapsilta tartunta tilastoja ja syytetään aikuisia..
MCMLXXVI kirjoitti:
Voihan se olla joku toinenkin mut silti. Pikatestinkin voi varmaan tehdä ja sit ilmoittaa jos ei turhaa halua juosta pitkiä matkoja meillä ne ei ole edes lähellä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Siis testiin ilmoittaa, jos tuli posiitivinen että viralliselle testille pitäisi mennä.
valtakunta kirjoitti:
Voihan se olla joku toinenkin mut silti. Pikatestinkin voi varmaan tehdä ja sit ilmoittaa jos ei turhaa halua juosta pitkiä matkoja meillä ne ei ole edes lähellä.
Kai ne meinaa, että pikkulapsilla perus räkätaudit herkemmin kyseessä, kun korona tai mitä lie. Ei tuo kovin kipeä ole, tukkoinen vaan kun on pienet ilmatietkin, pieni nenä ja kasvot. Jotenkin menee aina tukkoon, kun tulee nuha.
MCMLXXVI kirjoitti:
Kai ne meinaa, että pikkulapsilla perus räkätaudit herkemmin kyseessä, kun korona tai mitä lie. Ei tuo kovin kipeä ole, tukkoinen vaan kun on pienet ilmatietkin, pieni nenä ja kasvot. Jotenkin menee aina tukkoon, kun tulee nuha.
Niih ja toisilla se on oireeton korona. Mutta voin sanoa jatkuva juokseminen korona testeissä uuvuttavaa.
MCMLXXVI kirjoitti:
Meillä oli ripulia toissa aamusta 6v ja olisi tämän vuoksi heti mennä testiin. Sanoin että katsotaan hetken.
MCMLXXVI kirjoitti:
Kunhan nyt saataisiin virus hallintaan ettei olisi kissa hiiri juoksentaa muutenkin tuo sinun rytmihäiriökin mikä oli on pelottava epäiletkö tulisiko rokotteesta vai olisiko sitten jokin muu?
valtakunta kirjoitti:
Niih ja toisilla se on oireeton korona. Mutta voin sanoa jatkuva juokseminen korona testeissä uuvuttavaa.
Juu, on käyty usein testissä. On se aika rasittavaa laukata ees taas. No ottavat taas multa sen, jos se mulla on niin pikku neidillä oletettavasti myös.
En kyllä usko, että on koronaa.valtakunta kirjoitti:
Kunhan nyt saataisiin virus hallintaan ettei olisi kissa hiiri juoksentaa muutenkin tuo sinun rytmihäiriökin mikä oli on pelottava epäiletkö tulisiko rokotteesta vai olisiko sitten jokin muu?
En tiedä mistä se tuli. Sukuvika ja varmaan psykosomaattistakin, kun olen henkisesti käynyt aika kierroksilla silleen hiljaa, mutta vahvasti sisälläni kuitenkin.
valtakunta kirjoitti:
Meillä oli ripulia toissa aamusta 6v ja olisi tämän vuoksi heti mennä testiin. Sanoin että katsotaan hetken.
Ei kun viime viikon torstaina oli. Miten nyt päivät vaan liukuu viuhana. Pahoittelut kun menin päivistä taas sekaisin tuntuu olisi ollut toissapäivänen.
MCMLXXVI kirjoitti:
En tiedä mistä se tuli. Sukuvika ja varmaan psykosomaattistakin, kun olen henkisesti käynyt aika kierroksilla silleen hiljaa, mutta vahvasti sisälläni kuitenkin.
Paranemisia.
valtakunta kirjoitti:
Ei kun viime viikon torstaina oli. Miten nyt päivät vaan liukuu viuhana. Pahoittelut kun menin päivistä taas sekaisin tuntuu olisi ollut toissapäivänen.
Heh, ei haittaa. Mulla menee samoin välillä päivät niin sukkelaan ohi, ettei aina tiedä mitä tapahtui milloinkin. :)
valtakunta kirjoitti:
Paranemisia.
Kiitos. :)
Jos koittais uudestaan nukkua ja nukahtaa. Hyvää yötä.MCMLXXVI kirjoitti:
Kiitos. :)
Jos koittais uudestaan nukkua ja nukahtaa. Hyvää yötä.Hyvää yötä, kullan kuvia.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Sinulla on siis alle kouluikäisiä lapsia, joten sinua ei voi fantasioida keneksi tahansa? Kerro lisää hahmostasi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on siis alle kouluikäisiä lapsia, joten sinua ei voi fantasioida keneksi tahansa? Kerro lisää hahmostasi.
Hahmosta? Lukemalla selvinnee. :)
Löffi kirjoitti:
Kannattaa mennä lääkäriin ties vaikka korona?
Tiedä sitä...Lääkäriin ne ei huoli, mutta koronatestiin varaan ajan.
- Anonyymi
Olis se kiva laittaa kikkeli ihanan pimpin lämpöön
- Anonyymi
Joo, voi voi tosiaan, se olis pitäny se sängynlämmittäjä kesällä ettii, ku nyt kaikki taas vetäytyy luoliinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391