Kumppania etsiessä? Miehet monesti haluaa 15 v nuoremman naisen. En ihmettele kun eivät löydä koska eivät ole rikkaita ja komeita. Rikas ja komea saa nuoren naisen mutta tavis mies ei saa.
Mikä on sopiva ikäero
18
<50
Vastaukset
2 vuotta🤔
Mutta eihän se ikä ero ole kuitenkaan se asia jos asiat toimii sit se voi olla varmasti enemmän.🥰
- Anonyymi
Tavis mies ei saa mitään naista, niin se vain menee, ei voi mitään.
- Anonyymi
Monesko kerta parin päivän sisään tätä samaa kysymystä? Sopiva on se mikä itsestä sopivalta tuntuu. Itselle henk.koht. periaatteessa - 10 vuotta. Käytännössä en ole koskaan kiinnostunut itseäni yli 4: ää vuotta vanhemmasta. Viimeisen 15 vuoden aikana mun miehet on vain nuorentuneet. Aiemminkin oli nuorempia tarjolla, mutta silloin se oli itselleni jotenkin iso kynnys, jos mies oli nuorempi. Jotenkin kuvittelin, että miehille sillä olisi väliä. No, nykyään tiedän paremmin.
- Anonyymi
naisen kuuluisi olla noin 16 vuotta nuorempi kuin miehen.
Mutta mitä itse kun noita urheilukilpailuja, aika jännittäviä kun yrittävät seiväshypyssäkin nuo naqiset ennätyksiään. - Anonyymi
Kai se pitäis olla komea ja varakas.. ja top 9 mies.. jännämies.. itsevarma osaa naurattaa naisia.. nainen on heti antamas pillua.
- Anonyymi
Onko wartalosi läski kuin autossa istujalla.... urheilija-tytöillä ei varmaan niin ole heh.
- Anonyymi
Tuo on riippuvainen siitä mikä on tärkeää elämässä.
Yli 30 vuotiaana kunto ja yhteiset intressit ovat suurempia juttuja mitä ikä.
Kuka ottaisi 25 vuotiaan pullukan joka ei jaksaisi juosta kolmea kilometriä läkähtymättä? - Anonyymi
Eikös 70 v miehet halua 20 v naisia kuten danny. Mitäs sitä vanhalla mummolla tekee kun saa nuorempaa.
- Anonyymi
Sellaista ei ole. Kukaan ei etsi/valitse kumppania pelkän iän perusteella, vaan prosessiin vaikuttaa lukuisat muut asiat. Ikää on puolestaan kolmea sorttia; kalenteri-ikä, henkinen ikä, biologinen ikä. Itse voin olla samalla taajuudella hyvinkin eri ikäisten ja muutenkin erilaisten ihmisten kanssa. Parinvalinnassa vaikuttaa eniten saman taajuuden lisäksi yhteispeli ja samansuuntainen visio elämästä.
- Sheena - Anonyymi
No otetaan maksimit nainen nuorempi max 5v ja max 2v vanhempi eli kyllä nuorempikin nainen voi olla mutta ei vanhempi uskoisin että tulis jo 3v vanhempi nainen niin sukupolvenvälinen kuilu
No olen miestäni hiukan vajaa 9 vuotta vanhempi, en ole ikäkuilua huomannut. Persoona vaikuttaa. Hän on vanhana syntynyt, vanha sielu. Minä olen lapsekkaampi, kun hän.
- Anonyymi
Ajattelin jooh, hyviä jänniä joululahjoja, amerikkalaisilta oikein alkuperäisiä niitä karkki-keppejä jouluksi, hassuja ne candy cane jutut.
- Anonyymi
tavallaan hinnoitelee itsensä ulko puolisen silmin mikä ikä luokka on kiinostunut pitkän parisuhteen jälkeen etsii tiseään,
Sopiva ikäero on kuitenkin oikeesti se, millä synkkaa yhteen.
Jaa se riippuu... 10vuotta ~ alas ja ylös 😂
- Anonyymi
Ota yhteyttä neiti. Aisuri opettaa sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405