Unelma parisuhteeni olisi seksitön.

Anonyymi

Sellaisen haluaisin.
Mutten tapaa kuin ihmisiä jotka sitä seksiä aina lopulta haluavat.
Tulee arvoton olo.

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen arvo on pimppi.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä tiedosta.
        En enää siis haaskaa aikaani miehiin.


      • Pimppejä voit mennä ostamaan pimppikaupasta. Neuvoa voit kysyä palstan asiantuntijalta, keinovaginamieheltä.


    • Anonyymi

      Olen kanssasi samaa mieltä. Seksiä myös tuputetaan niin jumalattomasti joka tuutista, ihan kuin se olisi joku autuaaksitekevä juttu. Mutta kun se ei ole. Erilaiset vähemmistöt on alkaneet onneksi päästä yhä enemmän ääneen ja esille, joten ehkä joku päivä seksitön elämäkin saa elämäntapana vähintään prideviikon arvoisen huomion, tai kuten muunsukupuoliset nykyään saa. Tämä seksittömyysjuttu vaan ei tahdo oikein avautua tuolle seksihullulle enemmistölle, sehän on kuin alienille puhuisi.

      • Pridehan juhlistaa seksuaalisuuden moninaisuutta, joten miksei sitten myös aseksuaalisuutta?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pridehan juhlistaa seksuaalisuuden moninaisuutta, joten miksei sitten myös aseksuaalisuutta?

        Kyllä sekin siihin kuuluu. :)


    • Aseksuaaliset suhteet varmaan lisääntyy, ihmisillä tuntuu olevan nykyään enemmän tarvetta kaikelle muulle kuin seksille.

      • Onneksi aseksuaalisuudesta jo tiedetään, puhua pitäisi vielä enemmän. Että sitä ei pidettäisi niin poikkeavana. Tai outona.


    • Anonyymi

      Sano suoraan, että olet aseksuaali ja etsi toista samanlaista.

    • Suurin osa ihmisistä haluaa seksiä. Se on koodattu meidän DNA:n. Kannattaa kertoa potentiaaliselle kumppanille olevansa aseksuaali, niin ei tule sitten kummallekaan ikäviä yllätyksiä.

      • Ainakin edes joskus.


    • Anonyymi

      Minä olen ihan samanlainen, seksi ei kiinnosta missään muodossa, eikä kenenkään kanssa.

    • Totta turiset..
      Se olisi hyvä suhde.
      Eipä sitä ketään voi pakottaa seksiin.
      Tapaillut muutamia jätkiä niin heistä olen saanut sen käsityksen että seksi vain mielessä.
      Ei se ole tärkeää kaikille.

    • Anonyymi

      Älä tyydy mihinkään parisuhteeseen. Jos seksi ei kiinnosta niin onhan ympärilläsi vaikka kuinka paljon miehiä joidenka kanssa voi olla suhteessa ilman seksiä. Seksi on monogamiaa ja hypergamiaa ja vaikka mitä lunttuilua. Vapauta itsesi parisuhteen pakosta ja ala elää monisuhteisessa suhteessa ilman seksiä.

      • Anonyymi

        Tämä on tulevaisuutta. No, ehkä ei Afgnistanissa.


    • Itse en ole aseksuaali, vaikka niin olen joskus luullut. Virheluuloni on mitä todennäköisemmin tullut siitä, etten ole ymmärtänyt tuolloin seksuaalisen suuntautumiseni laitaa. Eli että tunnen kyllä halua, himoa, tarvetta seksiin mutta eri sukupuolen kanssa, jonka kanssa olen seksistä koittanut kiinnostua.

      Sittenkään en ole hyperseksuaalinen, vaan lähinnä silloin tällöin aktiivinen seksuaalisesti. Voin olla pitkiä aikoja edes muistamatta seksiä, haluamatta seksiä ja jossain kohtaa taas hyvinkin aktiivinen ja aktivoitunut.

      Mutta pärjäisin kyllä ilmankin. Jos toista ei huvita, mutta sitten kyllä räpläisin itse itseni onneen silloin kun mieli tekee. Kokonaan haluton en ole, enkä usko ihan pian sellaiseksi muuttuvankaan.

      Mikä ongelma sitten voi tulla aseksuaalin kanssa, niin entäpä jos toinen kokee sut haluttavana ja haluaa sun ihollesi? Saa olla aika fakiiri, joka kestää tulla aina torjutuksi.

    • Tähän alotukseen en osaa sanoo mitään. Mutta yleisellä tasolla se seksi on jotenkin sellanen muinaismuisto joka on jääny päälle. Tietenkin ihmiset on erilaisia, mutta onko se seksi nykyajan kiireisessä ja teknistyvässä yhteiskunnassa tarpeen. Oli mullakin joskus haaveena pari lasta, mutta kun ei tullu, niin se on sitten ihan sama omalla kädellä vaan. Voi tehdä ihan milloin vaan itelle sopii. Kun se tarve ei tuu kalenterin tai kellon mukaan.

      • "Voi tehdä ihan milloin vaan itelle sopii. Kun se tarve ei tuu kalenterin tai kellon mukaan."

        -Juu, eikä aina silloin kun kumppanille sopisi.


    • Eikö silloin ole ihan sama onko naisen vai miehen kanssa?

      • Anonyymi

        Onko sulla ystävätkin ihan sama kuka se on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ystävätkin ihan sama kuka se on?

        No sukupuolen kautta on.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sukupuolen kautta on.

        Vaikutat himppasen ymmärtämättömältä, kuten ns. normiheterot usein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat himppasen ymmärtämättömältä, kuten ns. normiheterot usein.

        No sitten voit koittaa auttaa ymmärtämään, eikö..


    • Anonyymi

      Naisen arvo tosiaan on siellä haaroissa. Sitä kaikki miehet haluaa. Mitä kauniimpi nainen sitä arvokkaampi. Nainen myy itseään ja saa vastineeksi helpomman elämän miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Ajatella. Sanna Marinillakaan ei ole mitään arvoa, tai Tarja Halosella, tai Malala Yousafzailla, tai Kamala Harrisilla, tai Helene Schjerfbeckillä, tai Marie Curiella, tai Helvi Sipilällä, tai Kaija Saariaholla, tai Äiti Teresalla, tai Helena Rannalla tai Hella Wuolijoella, tai Minna Canthilla, tai Leena Peltonen-Palotiellä, tai Rosa Parksilla, tai Margaret Thatcherilla, tai Ursula von der Leyenilla, tai Angela Merkelillä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella. Sanna Marinillakaan ei ole mitään arvoa, tai Tarja Halosella, tai Malala Yousafzailla, tai Kamala Harrisilla, tai Helene Schjerfbeckillä, tai Marie Curiella, tai Helvi Sipilällä, tai Kaija Saariaholla, tai Äiti Teresalla, tai Helena Rannalla tai Hella Wuolijoella, tai Minna Canthilla, tai Leena Peltonen-Palotiellä, tai Rosa Parksilla, tai Margaret Thatcherilla, tai Ursula von der Leyenilla, tai Angela Merkelillä....

        Suomessakin on samanlaisia naisvihaajia kuin talibaneissa.


    • Anonyymi

      Ikä ja kokemukset varmasti rauhoittavat seksuaalista halukkuutta.
      Nuorena sitä miettii monta asiaa haaroissa roikkuvan taikavarvun kautta mutta vanhempana suhtautuu eri ihmisiin ja tilanteisiin maltillisemmin.
      Tuo voi olla laiskuutta tai viisautta, en tiedä kumpaa.

      Odotusarvot toista ihmistä kohtaan muuttuvat. Tulee myös aikakausia jolloin seksiä kyllä saisi mutta ei aina huvita. Se jos on tietoinen että saa voi myös laiskistuttaa edes ajattelemaan.

      Ihminen on ehkä luotu tietylle aikajanalle tekemään eri asioita, joskus aikajanat voivat vaihdella eli ikä ei tässä ole suuressa merkityksessä. Nuorena maltillinen voi olla vanhempana nälkäinen ja päinvastoin.

      Mitä nainen on? Minulle elämän kumppani ja tunteiden tulkki, jopa katseillaan ja silmillään. Se ohjaava osapuoli.

      https://www.youtube.com/watch?v=3-JnTxcR9Vw

      AV

    • Anonyymi

      En lue yleensä tätä palstaa, mutta nyt osu joku mainos tästä silmiin ja teki mieli kommentoida.
      Mihin sen parisuhteen tarvitsee, jos ei halua seksiä. Sehän on kaveruussuhde, jos ei ole intohimoa. Hanki kavereita. Et tee parisuhteella yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Pipo on sulla tosi kireellä, löysää vähän.


      • Anonyymi

        Miksi ei tekisi. Parisuhteessa sitoudutaan toiseen ihmiseen ja voidaan asuakin yhdessä. Minä haaveilen parisuhteesta ja yhdessä asumisesta sellaisen ihmisen kanssa, joka ei enää tarvitse tai halua seksiä. Itsellä ei ole mitään mielenkiintoa seksiin missään muodossa, eikä tämä mielipide tule koskaan muuttumaan.


    • Anonyymi

      Hyvät ruokailuvälineet: mitä tekevät nuo jämerät peltisaksetkin ja tongit ruokapöydälläsi.... ruokailuvälineitä tottakai pitää olla.

    • Anonyymi

      Itse taas olen 40- vuotias aseksuaali mies. Ei ne naisetkaan ymmärrä jos ei mies ole kiinnostunut seksistä. Sinkkuna jo vuosia elänyt mutta ei tähän koskaan täysin totu. Haluaisin niin antaa hellyyttä jollekin ja läheisyyden kaipuu on kova. Toki naisia pelkkinä kavereina löytyy mutta ei se ole sama asia.

    • Anonyymi

      Tulee kalliiksi tuollainen. Kuluu paljon silikonitussuja puhki.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Tipauta toinen sängystä pyöriessäsi kuin teemu tumputtaja, toinen tipahtaa 20km suuresta sängystä jos kovin hillittömästi pyörii :D

    • Anonyymi

      Minulla on hyvä seksitön suhde. En vaan edes viitsi vastata mielipidetiedusteluihin netissä. Moni uskoo kuitenkin, ettei mahdollista. Olen nainen, en usko enää koskaan tarvitsevani parisuhdeseksiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe