Puoleiset kaakelit pitää pestä välillä. Ja myös ne saumat. Kukas teillä hinkkaa ne puhtaaksi?
Kyllä kylpyhuoneen suihkun
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Botti täällä. Kutsu napilla palvelijaa,jos kukaan ei vastaa,tee se itse.
- Anonyymi
Botti jatkaa.ekskämpän saumoja siivosin jokavkl. Nyt siellä ei siivota yhtään mitään. Mahtaa olla puhdasta!yäääääk💩
- Anonyymi
Ajattelin helpottaa elämääni ja en käy suihkussa laisinkaan, ikinä. Ei tule saumoihin likaa/kalkkia ja säästän vesilaskussakin.
Enkö olekin kätevä?- Anonyymi
Nuoletko itsesi puhtaaksi sitten? Kuten kollikissat tekee.
- Anonyymi
Kaikesta säkin oot kiinnostunut
- Anonyymi
Sitruunan väriset muovihansikkaat käyttöön.
- Anonyymi
Tuollainen voisi olla hassu juttu kun jonkun tytön kanssa nukkumassa sängyssä ja hän pyöisi itse ja vahingossa tökkäisi toisen betonilttialle sängystä yrittäen ottaa jotenkin jotenkin kädestä kiinni jotta mutta puroaa betonille sängystä sitten toinen.
- Anonyymi
Käyttäjä.
- Anonyymi
Sanon vaan että tiskiharja sopii kaakeli saumojen putsaukseen.
- Anonyymi
Meillä pesen minä, samoin saunan, sillä asun yksin.
Pesen kyllä koko kylpyhuoneen, en vain yhtä seinää.
Joka suihkun ja saunomisen jälkeen pesen kevyemmän pesun ja säännöllisesti sitten paremman ja huolellisemman.Miks sulla on sauna jos kerran yksin asut. Mimmonen palatsi sulla on. No jokanen asuu miten tykkää, mutta mulle riittää tää 66 neliöö ja siinä on ihan tarpeeks siivottavaa. Että kaakelit pesen ite, mutta ikkunan pesun oon muutaman kerran ostanu.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Miks sulla on sauna jos kerran yksin asut. Mimmonen palatsi sulla on. No jokanen asuu miten tykkää, mutta mulle riittää tää 66 neliöö ja siinä on ihan tarpeeks siivottavaa. Että kaakelit pesen ite, mutta ikkunan pesun oon muutaman kerran ostanu.
Sauna voi olla pienessäkin asunnossa. Itse asun 63 neliön asunnossa yksin, ja silti sauna löytyy. En enää voisi asua asunnossa, jossa ei ole omaa saunaa. Kerrostalojen yhteissaunat saunavuoroineen eivät houkuta.
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
Sauna voi olla pienessäkin asunnossa. Itse asun 63 neliön asunnossa yksin, ja silti sauna löytyy. En enää voisi asua asunnossa, jossa ei ole omaa saunaa. Kerrostalojen yhteissaunat saunavuoroineen eivät houkuta.
Kirjautumaton palstalutkaOho, luulis että koko kämppä kuumenee kun saunaa lämmittää. Mutta joo, onhan noissa yhteissaunoissakin ongelmansa. ja mun taloyhtiössä on käyttökelvoton. Eikä saada päätöstä tehtyä remontista. vein sieltä muutama vuosi sitten monta kuormaa purkujätettäkin pois. Että ois helppo remontti vaan alottaa. Mutta aina siirtyy päätös seuraavaan kokoukseen.
- Anonyymi
Jaa entä se viemäriritilä, se onki jo paskempi homma. Sillon toivois, ettei kukaan olis pitkähiuksinen.
- Anonyymi
Se putsataan käsin karhunkielellä ja pöntönpesuaineella.osat irrotetaan ja ja saippuoidaan. Kaakelit kuurataan ylhäältä alas,lattia harjataansaippuavedellä.
- Anonyymi
Uusissa taloissa olevat ritilät eivät päästä hiuksia eteenpäin vaan ne jäävät ritilän päälle, mistä ne on helppo ottaa suihkun jälkeen pois. Toisin oli vanhassa talossa asuminen ja sen suihkuritilän kanssa, yhden pitkätukkaisen lapseni hiukset tukkivat viemärin ritilän alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se putsataan käsin karhunkielellä ja pöntönpesuaineella.osat irrotetaan ja ja saippuoidaan. Kaakelit kuurataan ylhäältä alas,lattia harjataansaippuavedellä.
Pesukoneen hätäpäästöosasto putsataan , kuivausrummun keräysosastottyhjennetään,pesualtaan putkistot irrotetaan ja putsataan vc pönttö kuurataan välillä käsin niin että saippuoidaan vedentulokaukalot ja ja ne mihin harja ei yllä. Pöntön ulkoosat saippuoidaan alhaalta asti.vc harja ja astia putsataan,tarvittaessa uusitaan.
- Anonyymi
Meillä on valurauta ritilä ja sen putsaus on helppo juttu.
Saunan pesään vaan pienet tulet ja laittaa ritilän vaan palavien puiden päälle ja antaa sielllä olla niin kauan, kun palaa kaikki hiukset ja muut roippeet pois.
Yleensä 5 minuutissa on palanut puhtaaksi, mut ei liian kovaa tulta pidä laittaa, ettei liikaa kuumene ja täytyy antaa jäähtyä rauhassa, eikä jäähdyttää vedellä, kun voi silloin valurautaritilä mennä palasiksi.
Hyvin on puhdistunut tuolla tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesukoneen hätäpäästöosasto putsataan , kuivausrummun keräysosastottyhjennetään,pesualtaan putkistot irrotetaan ja putsataan vc pönttö kuurataan välillä käsin niin että saippuoidaan vedentulokaukalot ja ja ne mihin harja ei yllä. Pöntön ulkoosat saippuoidaan alhaalta asti.vc harja ja astia putsataan,tarvittaessa uusitaan.
Mikä ihmeen hätäpäästöosasto, nainen taidat olla kun tuollaisia suusta pääsee.
Se on nukkasihti pesukoneessa, joka välillä putsataan.
- Anonyymi
Minä. Pidän puhtaudesta.
Eli kaakelit pesen ite, suomessa valmistetulla pesuaineella. Tulee tosi puhdasta. Muutenkin siivoon ite kun yksin asun. Mutta ikkunoiden pesun oon ostanu yleensä, mutta tänä vuonna senkin tein ite.
- Anonyymi
Mut piasaatko suihkussa eli putkistot täynnä virtsakiveä hyi
- Anonyymi
Ei taida virtsakivet lähteä pissaamalla, muutenhan niistä ei olisi mitään haittaa. Tiesitkö muuten, että ihminen syö nukkuessaan noin 8 hämähäkkiä vuodessa? Olemmeko kaikki siis vihreitä ötököitä syöviä hippejä?
- Anonyymi
Minä oon pessy sienellä, jossa toinen puoli karkea. Pesen ihan yleispesuainneella ja kyseisellä sienellä ja hämmästyttävän likaista vettä ylhäältä alaspäin valuu kun pesen kuivaa seinää märällä sienellä. :O
Ehkä olsi hyvä ottaa käyttöön tapa, joka joillain on käytössä eli kuivatalastalla kaakelit heti suihkun jälkeen... tällöin sitä likaakaan ei niihin kertyisi, ainakaan samassa mittakaavassa. - Anonyymi
Minä mies olen niitä putsannut aina lähes. Se on molempien hommaa kumpi ehtii ensin. Siivous on molempien vastuulla, meillä imuroidaan 2-3 kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814