Voimabiisisi - taas testataan..

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla muuten ei näy (tabletilla) näiden testien valintakuvien alimmaiset kuvavaihtoehdot, näkyykö muilla?

• Ei näkynyt, kun 2 ekaa kuvaa viimeisessä kuvakokoelmassa.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Ei näkynyt, kun 2 ekaa kuvaa viimeisessä kuvakokoelmassa.

Mulla näky enemmän.. valitsin tiikerin kuvan, mutta neljä? viimeistä ei näkyny..

• MCMLXXVI kirjoitti:

Ei näkynyt, kun 2 ekaa kuvaa viimeisessä kuvakokoelmassa.

Ei toimi kuvat ei. Kuitenkin olisin saanut jonkun paskan Spice Girlsin.

• Anonyymi

Tjaahas. Mulle tuli Aretha Franklin: Respect. Aika hassua, kun en mitään maailman musiikista inhoa, kuin 60 - luvun ällötyksiä.

• Mä kokeilin toisen kerran valiten toiset niistä samanarvoisista vaihtoehdoista, tulos: Girls just wanna have fun..

Mä ottaisin kyllä mieluiten ton sun biisis..☝️

• Anonyymi

Hei mummi kiva biisi

• Gloria Gaynor: I Will Survive
      ME NAISET | Tämä biisi on täydellinen valinta muistuttamaan siitä, että onnesi on vain sinusta itsestäsi kiinni. Et aio jäädä surkuttelemaan vastoinkäymisiä, vaan jatkat eteenpäin entistäkin vahvempana

• Pitää kyllä täydellisesti paikkaansa.

• Anonyymi

Melkoista teennäistä kvasiviisastelua :D

Herra Hepikkä

• Anonyymi

Mullekn tuli tuo I will survive. Vittu että ärsyttää mutta toisaalt nykytilanteeseen sopii helvetin hyvin. Ehkä luukutus täysille ja raivo siivoamiseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mullekn tuli tuo I will survive. Vittu että ärsyttää mutta toisaalt nykytilanteeseen sopii helvetin hyvin. Ehkä luukutus täysille ja raivo siivoamiseen?

Heh, en tykkää biisistä. Mutta tekstistä tykkäsin. Yleensä on selvitty kaikesta ja paljon on haasteita riittänyt selvitettäväksi. Tietynlainen luotto on tullut itseen, että I will survive.

Go for it.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siivota siten, että ensin imuroi yhden huoneen ja sitten snapsi, olut tms. Sitten jatkaa seuraavaan huoneeseen ja sama homma.

Kun on imuroinut, niin samalla kaavalla siirrytään moppaamiseen. Jos vielä tämän jälkeen tekee mieli vähän etanolipohjaista virkistysjuomaa, niin voikin siirtyä pölyjen pyyhkimiseen, taulujen suoristuksiin ja kehyksien pyyhkimiseen. Samalla logiikalla tietenkin.

Ainoastaan mielikuvitus on rajana. Wc-pönttö kannattaa kuitenkin jättää seuraavaan päivään, koska tarvitsee kuitenkin loiventavan. Sitäpaitsi se sotkeentuu kuitenkin seuraavan aamun täysistunnolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siivota siten, että ensin imuroi yhden huoneen ja sitten snapsi, olut tms. Sitten jatkaa seuraavaan huoneeseen ja sama homma.

Kun on imuroinut, niin samalla kaavalla siirrytään moppaamiseen. Jos vielä tämän jälkeen tekee mieli vähän etanolipohjaista virkistysjuomaa, niin voikin siirtyä pölyjen pyyhkimiseen, taulujen suoristuksiin ja kehyksien pyyhkimiseen. Samalla logiikalla tietenkin.

Ainoastaan mielikuvitus on rajana. Wc-pönttö kannattaa kuitenkin jättää seuraavaan päivään, koska tarvitsee kuitenkin loiventavan. Sitäpaitsi se sotkeentuu kuitenkin seuraavan aamun täysistunnolla.

Tai sitten voi hommata yksiön..

• Anonyymi

Ihmetyttää nuo arvottomat palkinnot ohjelmissa kuin Napanuorakin, miksi on aina jotain EKKERö-risteily, miksi ei jotian Miami hotelliviikonloppu tai vastaavia, jotain arvottomia ekkeröitä aina

• Anonyymi

Jos johonkin kilpailuohjelmaan matkustaminenkin jo maksaa enemmäin kuin pääpalkinto, mitä järjeä.

• Anonyymi

Hassua jos menee nukkumaan ja maastoutuu tavallaan laittamalla peiton kokonaan päälle ja sitten varpaat jäävät näkymään.

• Cyndi Lauper: Girls Just Want to Have Fun

Nyt on identiteettikriisin paikka.

• Voimabiisini Me naisten mukaan on Madonnan "Express yourself". No, en kauheasti Madonnaa kyllä kuuntele.

Oikeasti mun niin sanotut voimabiisit tai yleensä lempibiisit tulee eniten rockin kentältä tätä nykyä, mutta myös jonkun verran, esim. popista, countrysta ja iskelmästä. Tyylilajilla ei ole oikeastaan väliä, mutta tuo Madonna ei ole koskaan kuulunut mun ylimpiin suosikkeihin (joskus saatan jotain hänen kasaribiisejään kuunnella, mutta jos pitäis vähän samantyyppisistä valita, niin kyllä esim. Cyndi Lauper, Bonnie Tyler, Cher ja Mariah Carey enemmän kuitenkin).

• Bon Jovi
      Its My Life

• Anonyymi
    • Cyndi Lauper: Girls Just Want to Have Fun

Ihan hyvä biisi mutta harvoin tulee kuunneltua.
      Muistuttaa hyvin lapsuus aikaani ei saanut kauaa puhua puhelimessa kunnes vanhemmat jo pisti stopin :D

• Anonyymi

Eye of theTiger

• Anonyymi

Vartalo on aivan kunnossa sitten noilla lentopalloijia tytöilläkin, ei ole tullut itsuttuat qaton sisällä piilossa heh.

Eräs jännä musiikkikappale, jotain ikivanhaa uskonnollista juttua jotain, oikeasti en edes tiedä oikein mitä

https://www.youtube.com/watch?v=czyG3b8WbEw

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18