Kiinalaiset on rumia

23

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aasian ätmit tuli mieleen.

      • Mutta että koko ihmisryhmää kohdellaan ätminä rotunsa vuoksi. Milloin valkoiset naiset ottavat vastuun tästä sorrosta?

        #IntersectionalMeninism


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta että koko ihmisryhmää kohdellaan ätminä rotunsa vuoksi. Milloin valkoiset naiset ottavat vastuun tästä sorrosta?

        #IntersectionalMeninism

        Well. Nobody knows. Tässä komioita kiinalaisia miehiä.

        https://youtu.be/kthhAjR4CBs


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Well. Nobody knows. Tässä komioita kiinalaisia miehiä.

        https://youtu.be/kthhAjR4CBs

        Yhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.

        Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.

        Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.

        Koulussa... :')


      • Usko.Toivo.Rakkaus
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.

        Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.

        MCMLXXVI: "Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika."

        Minä ajattelin ensin, että ompa nuorena iskenyt itselleen kiinalaispojan, mutta kyseessä oli koulusta. Itse tutustuin yhteen kiinalaiseen yliopistolla. Kävimme pubissa juomassa alkoholia ja saunassakin. Hänen kauttaa tutustuin Kiinaan ja vähän kiinalaisiin naisiin. Vieläkin tämä kiinalaismies on Facebook-kaverinani, mutta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Ehkä hän on takaisin Kiinassa. Minä olen sitä mieltä kiinalaiset eivät ole rumia.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        MCMLXXVI: "Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika."

        Minä ajattelin ensin, että ompa nuorena iskenyt itselleen kiinalaispojan, mutta kyseessä oli koulusta. Itse tutustuin yhteen kiinalaiseen yliopistolla. Kävimme pubissa juomassa alkoholia ja saunassakin. Hänen kauttaa tutustuin Kiinaan ja vähän kiinalaisiin naisiin. Vieläkin tämä kiinalaismies on Facebook-kaverinani, mutta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Ehkä hän on takaisin Kiinassa. Minä olen sitä mieltä kiinalaiset eivät ole rumia.

        Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain.

        Muutamia kiinalaisia tiedän, en tunne.
        Mikäpä siinä, ystäviä voi olla mistä vaan maailmalta. En minäkään rumana pidä, en vaan itse tunne vetoa heidän piirteisiin.


      • Taukki.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain.

        Muutamia kiinalaisia tiedän, en tunne.
        Mikäpä siinä, ystäviä voi olla mistä vaan maailmalta. En minäkään rumana pidä, en vaan itse tunne vetoa heidän piirteisiin.

        MCMLXXVI: "Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain."

        Tuo oli hauska juttu. :D Minun täytyy lopetella, sillä olen lähdössä kohta junalla Joensuuhun. Hyvää lauantaipäivää! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        MCMLXXVI: "Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain."

        Tuo oli hauska juttu. :D Minun täytyy lopetella, sillä olen lähdössä kohta junalla Joensuuhun. Hyvää lauantaipäivää! :)

        Jep. Täällä sataa taas vettä, kuten nuorempi äsken mulle tokaisi"kuin esterin perrrrseestä". :)

        Hyvää pöivönjatkoa sinnekin. :)


    • Anonyymi

      kuvat videossa vaihtuvat tiuhaan

      tarkoitus oli kai, että valkoiset naiset syrjivät aasialaisia miehiä?

      puolustaa sitä, ettei naisille saa antaa valtaa koska naiset eivät ole hyviä eikä oikeudenmukaisia ihmisinä

    • Anonyymi

      Aasiankiinalaiset ovat kauniita, me olemme rumia.

    • Anonyymi

      Tuollaisessa on kyllä jo hauskuuden aihe tytöillekin, jos on ollut nukkumassa ja sitten herää, ja huomaa peiton alta lakatut varpaankynnet, ovatkohan minun nuo, liikuttamalla toteaa ovat ne.

    • Anonyymi

      Aasialaismiehet on söpöjä https://live.staticflickr.com/3030/2613996833_4054b6d237_z.jpg

    • Anonyymi

      Kiinattaret on kauniita. Kävin joskus kiinassa vuonna 2016 ja naiset oli todella huoliteltuja ja hoikka kroppaisia.

    • Anonyymi

      Aasialaiset nauravat länsimaiden kansalaisille sill he ovat isoluisia kolhoja heidän mielestään . Ovat ehkä oikeassa omasta mielestään.

    • Etelä-Korea ainakin tuottaa nuorille massaviihdettä, jossa nukkemaisen kauniit ihmiset elävät bling-bling-maailmassa.
      Aivan kuin he olisivat kopioineet länsimaisen kulttuurin kauneusihanteet ja nostaneet koko genren uuteen ulottuvuuteen.

    • Anonyymi

      Jaa, aasialaiset vallan hyvännäköisiä parhaimmillaan, miehillä vielä nuo silmäluometkin leikkaamattomat, joka antaa oman säväyksensä, onhan suomenmongoleillakin tuota raskasluomisuutta. Tuollaiset sirot symmetriset aasialaispiirteet tekevät jopa vähän epäinhimillisen robottimaisen vaikutelman. He ovat aika ilmeettömiäkin usein, hillittyjä. Leimaantuminen, ihmiset pitävät itsensä näköisistä, koska ensimmäiset hoivaajansa muistuttavat heitä ulkonäöltään. Mustatkaan eivät samoin viehätä, vaikka komeita ovatkin. https://youtu.be/zvWAqdQKAB0

      • Anonyymi

        Oli noissa miehissäkin jo leikelty luomia , hullua, tekee lapsellisemman näköiseksi


    • Anonyymi

      Niitä naisia kyllä panisin. Varsinkin jos on silikonit.

    • Anonyymi

      Eivät ole mielestäni rumia, mutta eivät siltikään ihan minun makuuni. Sanoisinko, että omasta näkökulmastani ulkoisesti siis neutraaleja. Rumahan on jotain mikä ällöttää/ kuvottaa, mutta ei minua mitenkään ällötä tai kuvota katsoa kiinalaisia (elleivät ole sitten jotenkin valtavan ylilihavia, mutta harvoin taitavat olla).

      Jossain oli aikanaan tutkimuskin, että siinä missä keskimäärin kaikkien rotujen miesten mieleen oli eniten aasialaiset naiset, niin keskimäärin kaikkien rotujen naisten mieleen oli eniten valkoiset eurooppalaiset miehet. Eli miehissä eivät naisia viehätä samat piirteet kuin mitä miehiä naisissa viehättävät. Miehet tykkäävät vinoista silmistä, pienestä koosta ja sirosta rakenteesta, kun taas naiset tykkäävät eurooppalaisista silmistä ja keskipitkistä eurooppalaisista miehistä.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Turha kaunistella. Rumia ovat. Ja saa haukkua sortajia.

    • Anonyymi

      Jaa-a ... söpöimmät tuntemani miehet ovat aasialaisia. Tunnen useamman, joka ulkoisien avujensa puolesta kelpaisi heti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe