Tällaiseen videoon törmäsin YouTubessa. https://www.youtube.com/watch?v=2k82hIqd1Os
En ole tiennytkään, että valkoiset naiset syrjivät aasialaisia miehiä.
#Meninism
Kiinalaiset on rumia
23
728
Vastaukset
Aasian ätmit tuli mieleen.
Mutta että koko ihmisryhmää kohdellaan ätminä rotunsa vuoksi. Milloin valkoiset naiset ottavat vastuun tästä sorrosta?
#IntersectionalMeninismPalstakamu kirjoitti:
Mutta että koko ihmisryhmää kohdellaan ätminä rotunsa vuoksi. Milloin valkoiset naiset ottavat vastuun tästä sorrosta?
#IntersectionalMeninismWell. Nobody knows. Tässä komioita kiinalaisia miehiä.
https://youtu.be/kthhAjR4CBsMCMLXXVI kirjoitti:
Well. Nobody knows. Tässä komioita kiinalaisia miehiä.
https://youtu.be/kthhAjR4CBsYhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.
Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.MCMLXXVI kirjoitti:
Yhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.
Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.Koulussa... :')
MCMLXXVI kirjoitti:
Yhdessä koulussa oli yläasteella kiinasta perheineen muuttanut poika, joka oli varsin komea miehenalku. Mietin, että hänestä voisi tulla vaikka malli, laulaja ehkä tuleekin.
Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika.MCMLXXVI: "Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika."
Minä ajattelin ensin, että ompa nuorena iskenyt itselleen kiinalaispojan, mutta kyseessä oli koulusta. Itse tutustuin yhteen kiinalaiseen yliopistolla. Kävimme pubissa juomassa alkoholia ja saunassakin. Hänen kauttaa tutustuin Kiinaan ja vähän kiinalaisiin naisiin. Vieläkin tämä kiinalaismies on Facebook-kaverinani, mutta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Ehkä hän on takaisin Kiinassa. Minä olen sitä mieltä kiinalaiset eivät ole rumia.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Tyttären koukussa on muutama kiinalaispoika."
Minä ajattelin ensin, että ompa nuorena iskenyt itselleen kiinalaispojan, mutta kyseessä oli koulusta. Itse tutustuin yhteen kiinalaiseen yliopistolla. Kävimme pubissa juomassa alkoholia ja saunassakin. Hänen kauttaa tutustuin Kiinaan ja vähän kiinalaisiin naisiin. Vieläkin tämä kiinalaismies on Facebook-kaverinani, mutta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Ehkä hän on takaisin Kiinassa. Minä olen sitä mieltä kiinalaiset eivät ole rumia.Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain.
Muutamia kiinalaisia tiedän, en tunne.
Mikäpä siinä, ystäviä voi olla mistä vaan maailmalta. En minäkään rumana pidä, en vaan itse tunne vetoa heidän piirteisiin.MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain.
Muutamia kiinalaisia tiedän, en tunne.
Mikäpä siinä, ystäviä voi olla mistä vaan maailmalta. En minäkään rumana pidä, en vaan itse tunne vetoa heidän piirteisiin.MCMLXXVI: "Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain."
Tuo oli hauska juttu. :D Minun täytyy lopetella, sillä olen lähdössä kohta junalla Joensuuhun. Hyvää lauantaipäivää! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Heh, ei kuulemma kiinnosta pojat, tytötkään. Ei ole ihastunut vielä kehenkään tuo vanhempi, nuorempi kyllä on. Hihittää ja menee hoopoksi, kun kysyy ko. pojasta jotain."
Tuo oli hauska juttu. :D Minun täytyy lopetella, sillä olen lähdössä kohta junalla Joensuuhun. Hyvää lauantaipäivää! :)Jep. Täällä sataa taas vettä, kuten nuorempi äsken mulle tokaisi"kuin esterin perrrrseestä". :)
Hyvää pöivönjatkoa sinnekin. :)
- Anonyymi
kuvat videossa vaihtuvat tiuhaan
tarkoitus oli kai, että valkoiset naiset syrjivät aasialaisia miehiä?
puolustaa sitä, ettei naisille saa antaa valtaa koska naiset eivät ole hyviä eikä oikeudenmukaisia ihmisinä - Anonyymi
Aasiankiinalaiset ovat kauniita, me olemme rumia.
- Anonyymi
Tuollaisessa on kyllä jo hauskuuden aihe tytöillekin, jos on ollut nukkumassa ja sitten herää, ja huomaa peiton alta lakatut varpaankynnet, ovatkohan minun nuo, liikuttamalla toteaa ovat ne.
- Anonyymi
Aasialaismiehet on söpöjä https://live.staticflickr.com/3030/2613996833_4054b6d237_z.jpg
- Anonyymi
Kiinattaret on kauniita. Kävin joskus kiinassa vuonna 2016 ja naiset oli todella huoliteltuja ja hoikka kroppaisia.
- Anonyymi
Aasialaiset nauravat länsimaiden kansalaisille sill he ovat isoluisia kolhoja heidän mielestään . Ovat ehkä oikeassa omasta mielestään.
Etelä-Korea ainakin tuottaa nuorille massaviihdettä, jossa nukkemaisen kauniit ihmiset elävät bling-bling-maailmassa.
Aivan kuin he olisivat kopioineet länsimaisen kulttuurin kauneusihanteet ja nostaneet koko genren uuteen ulottuvuuteen.- Anonyymi
Jaa, aasialaiset vallan hyvännäköisiä parhaimmillaan, miehillä vielä nuo silmäluometkin leikkaamattomat, joka antaa oman säväyksensä, onhan suomenmongoleillakin tuota raskasluomisuutta. Tuollaiset sirot symmetriset aasialaispiirteet tekevät jopa vähän epäinhimillisen robottimaisen vaikutelman. He ovat aika ilmeettömiäkin usein, hillittyjä. Leimaantuminen, ihmiset pitävät itsensä näköisistä, koska ensimmäiset hoivaajansa muistuttavat heitä ulkonäöltään. Mustatkaan eivät samoin viehätä, vaikka komeita ovatkin. https://youtu.be/zvWAqdQKAB0
- Anonyymi
Oli noissa miehissäkin jo leikelty luomia , hullua, tekee lapsellisemman näköiseksi
- Anonyymi
Niitä naisia kyllä panisin. Varsinkin jos on silikonit.
- Anonyymi
Eivät ole mielestäni rumia, mutta eivät siltikään ihan minun makuuni. Sanoisinko, että omasta näkökulmastani ulkoisesti siis neutraaleja. Rumahan on jotain mikä ällöttää/ kuvottaa, mutta ei minua mitenkään ällötä tai kuvota katsoa kiinalaisia (elleivät ole sitten jotenkin valtavan ylilihavia, mutta harvoin taitavat olla).
Jossain oli aikanaan tutkimuskin, että siinä missä keskimäärin kaikkien rotujen miesten mieleen oli eniten aasialaiset naiset, niin keskimäärin kaikkien rotujen naisten mieleen oli eniten valkoiset eurooppalaiset miehet. Eli miehissä eivät naisia viehätä samat piirteet kuin mitä miehiä naisissa viehättävät. Miehet tykkäävät vinoista silmistä, pienestä koosta ja sirosta rakenteesta, kun taas naiset tykkäävät eurooppalaisista silmistä ja keskipitkistä eurooppalaisista miehistä.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Turha kaunistella. Rumia ovat. Ja saa haukkua sortajia.
- Anonyymi
Jaa-a ... söpöimmät tuntemani miehet ovat aasialaisia. Tunnen useamman, joka ulkoisien avujensa puolesta kelpaisi heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446