Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MIkä on nopein ja kivuttomin tapa kuolla?

Anonyymi

Oon 15v ja mulla on itsetuhoisia ajatuksia... haluaisin kuulla jonkun nopean ja kivuttoman tavan kuolla.. äidin kanssa tulee vaa riideltyy, isääkään ei ole ja ystävistä voi vain haaveilla...

10

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ajattele tuollaisia!! Mistä te äitisi kanssa riitelette jos saan kysyä? Itsemurha ei ole helppo tie! Olen itsekkin monesti halunnut itsemurhaa koska en tunnu riittävän kenellekkään mutta minun ei tarvinnut ajatella olevani täydellinen. Olet vasta niin nuori, sulla on elämä edessä, tule missaamaan paljon asioita joita sun kohdalle voi tulla. Elämä ei helppoa ja ruusuilla tanssimista, se on fakta mutta pitää vain löytää asioista hopeareunukset eli siis positiiviset asiat ja ajatella positiivisesti.

      • Anonyymi

        Riidellään vähän mistäkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riidellään vähän mistäkin..

        Riidat usein eskaloituu ja päädyn sitten omaan huoneeseeni miettimään koko tilannetta... sit aina huomaan et miten yksin oon kun ei oo ketään tukemassa tai kuuntelemassa..


    • Anonyymi

      Sä olet niin arvokas ja tärkeä! Vaikka nyt on pimeä tunneli niin mä olen ihan varma että se ei jatku ikuisesti, vaikka nyt susta tuntuu, että se jatkuu!
      Mä muetin että mistähön saisit tukea? Olisko siellä koulussa joku aikuinen, kelle voisit mennä jutteleen?

    • Anonyymi

      On varmasti vaikeaa ja kaikenlaista, mutta oletkos vielä liian nuori, aivan liian paljon kokemattomia asioita , vaikka vielä tulee paskaa niskaan ja lennät matalalla mutta sekin sitten on elämää,
      kaikkea kivaa on ennustettavissa sulle,
      kun olet vielä nuori ja se riittää kun kaikki on edessä,,,,parempi huominen.

    • Anonyymi

      Olet murrosiässä ja sun hormonit heittelee sun kehossa ja olet kasvamassa nuoreksi aikuiseksi.Riitely äidin tai vanhempien kanssa on normaalia tuossa iässä.Se että sun hormoonit hyrrää ei ole hyvä syy tehdä itsemurhaa.Itsellänikin oli tuossa iässä äidin ja isän kaa riitoja,vaikka olenkin kiltti ihminen.Ja aikuiseksi tullessa välit parani kun se hormoonimyrsky kehossa hellittää.

      Voin sanoa ettet ole ainoa teini joka riitelee vanhemman tai vanhempiensa kanssa.Se kuuluu tuohon ikään.

      Tuossa iässä teini haluaa omaa rauhaa ja itsenäsyyttä,mutta vanhemmat ovat sinusta elatusvelvollisia niin kauan kunnes täytät 18.

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne jo olet jo saanutkin hyviä vastauksia ja vinkkejä. Laitan minäkin vielä pari vinkkeiä eli jos haluat jutella tilanteestasi ja ajatuksistasi jonkun turvallisen ulkopuolisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      Sekasin-chat https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen pidempiaikaisen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa itseään mietityttävästä aiheesta. Tukinetissä on monia tukisuhdepalveluia, joista esim. Mieli Tukisuhde https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai Etsivan nettityön tukisuhde voisivat sopia sinulle https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/.

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Käynnissä olevat ja seuraavaksi tulevat ryhmächatit näkyvät heti etusivun ylälaidassa.

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Nopein tapa kuolla on äänestää kokoomusta

    • Anonyymi

      Kun kirjoittajan ikään 15 v, lisätään 65v, niin sitten ikä alkaa oleen kohillaan. Paikkakunnan lehessä se kertoo olevansa hurskas mies.

      • Anonyymi

        Miltäköhän vuosisadalta sä oot itse, kun oot joka palstalla lisäämässä aloittajien ikiin kymmeniä vuosia lisää ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe