Hymyileekö elämä nyt

Anonyymi

Vai meneekö huonosti ja pelkäät koronaakin niin paljon että et tapaile ihmisiä?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään en pelkää, junakin väistää! Mutta hieman hirvittää, jos oikeisto pääsee joskus taas velkaannuttamaan Suomea ja kurjistamaan tavisten elämää.

    • Anonyymi

      Menee ihan mainiosti. Olen jonkin verran tekemisissä ihmisten kanssa, mutta en kulje isoissa laumoissa. Ja koronaan suhtaudun realistisesti, mutta en hermoile kyseisen aiheen kanssa.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Mikä korona. Olen tehnyt samoja asioita kun ennen koronaa. Ihmisten korona panikointi on aika huvittavaa. Joku pappa kaupassakin alko huutaa mulle että miksei mulla ole maskia. Sanoin koska suomessa ei ole maskipakkoa äläkä sinä huuda siinä voit kuolla koronaa jo huomenna.

    • Onni on päiväunet, jos oikein lykästää niin kahdet. Mää meen nyt koittaan onneeni. ZzZ...

      • Anonyymi

        Herätys nyt saakelin peniskateellinen! Sori unohdin asiani, jatka vain uniasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herätys nyt saakelin peniskateellinen! Sori unohdin asiani, jatka vain uniasi.

        Hereillä kapteeni! Vetää hanskaa lippaan. Eiku aha, ne olikin mun luomet. No anyway hereillää ollaa. :P


    • Eipä se elämä hymyile.
      Tuli vähän sotkettua töissä.
      Menee asiat päin puuta.
      Nyt on sellainen jakso jolloin ei mikään onnistu.
      Voi olla että olen vain kunnok levon tarpeessa.

      • Anonyymi

        Itsehän olen mieshuora ja kaikki työasiat menee aina päin vittua. Otappa omalle kohdallesi!


    • Anonyymi

      Elämä ei aina hymyile.
      Välillä se näyttää todella rumaa naamaa mutta kaikkein eniten ihan tavallista tasaista tutuua arkea.
      Ja siteen joskus se leveä aurinkoinen hymykin.
      Näinhän elämä menee, kuka voiskaan koko ajan olla onnensa kukkuloilla.

      Koronaa en pelkää. Olen saanut alkuvuodesta molemmat rokotukset, kaikki ystäväni ja lähipiirini on rokotettu. Viimeksi tänään tapasin erästä erittäin hyvää ystäväpariskuntaa. Olemme kaikki järkeviä aikuisia ja tajuamme vastuumme joten lähikontaktia ei oteta vaikka kaikki olemmekin rokotettu. Ei estä kuitenkaan tapaamasta.
      Luultavasti tulen saamaan kutsun kolmanteen rokotteeseen jossain vaiheessa, koska sairastan erästä kroonista sairautta joka heikentää immuniteettiani pysyvästi. Tästä on täällä (en asu Suomessa) ollut puhetta ja asiaa suunnitellaan. Tarkoitus antaa kolmas annos meille jotka olemme isommassa vaarassa.
      Työtä olen tehnyt nyt viime vuoden maaliskuusta kotona kotikonttoria pitäen. Siihen tottunut ja viihdyn näin.
      Ulkoilua harrastan kuten ennenkin, kaupassa käyn ja ihmisten ilmoilla liikun. Kun muistan pitää järjen päässä voin varsin hyvin elää pelkääämättä mitään.

    • Nyt on kaks rokotusta, niin on helpompi, kun pitää tehdä töitä ihmisten ilmoilla. Ensimmäinen työpäivä taas loman jälkeen. Mutta en löytäny maalipurkkia, kun en muistanu mikä on maalarin valkosen värikoodi, ja asiakaalle sovittu että pitää olla tuettyyn aikaan. Enkä jostain syystä päässy puhelimella nettiin, että sen koodin oisin tarkastanu. Onneks asiakas lähti omiin hommiin ja jätti avaimen mulle, niin kävin ruoka tauolla hakeen sen maalin. Aattelin että hyvihän tää sitten meni, että pääsen meidän työhuoneella syömään, ettei tarvi missään pihalla syödä. Niin sitten kun olin taukotilassa, niin loitevalo vilkku, kun hullu ja jouduin sammuttaa sen ja istuun pimeessä ja laittaan vessaan valon että jonkin verran näkis. Ja sitten kun olin syöny, ja oisin laittanu roskat roskiin. Niin joku oli vieny mun loman aikana roskiksen. että ulkoroskikseen piti viedä. ja sekin vielä, ettei ollu, tiedätte sellasia pieniä maalarin teloja, niin ei ollu, enkä mihinkään rautakauppaan jaksanu mennä. Niin piti semmosii pieniä paikkoja maalata ihan järkyttävällä maalitelalla. Että nyt oon ihan mielelläni yksin täällä kotona ja tässä yhdessä huoneessa missä aina oon.

    • Kyllä koronaa pitää pelätä.

      • Anonyymi

        Uskallanko avata tuota lastenhuoneen ove, koska siellä on korona? Eikä siinä vielä kaikki! On myös mailat ja 4 väriä kiekkoja!

        Nyt kyllä harkitsen vakavasti perheen ja itseni tappamista. Kiitos sinulle rakas persuliinini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskallanko avata tuota lastenhuoneen ove, koska siellä on korona? Eikä siinä vielä kaikki! On myös mailat ja 4 väriä kiekkoja!

        Nyt kyllä harkitsen vakavasti perheen ja itseni tappamista. Kiitos sinulle rakas persuliinini.

        Toi peli on ihan peruskauraa korona aikaan tilata koronapeli
        Ikävä kyllä, ei itseänsä kannata tappaa koronan takia. En ole persu.


    • Anonyymi

      Yksi hyvä kaveri on käynyt 2 kertaa viimeisen kuukauden aikana. Ollaan lähinnä kahviteltu kotona.

      Kirjautumaton palstalutka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe