Miten nainen reagoisit, jos olisit lyhyessä hameessa ja....

Anonyymi

Miten nainen reagoisit, jos menisit kyläilemään sukulaisiin, sinulla olisi lyhyt polven yläpuolelle jäävä hameen helma ja kahvipöydässä sitten huomaisit tuttava sukulais miehen, joka istuisi sinua vastapäätä ja hetken päästä putoaisi miehen kahvilusikka lattialle ja huomaisit, kun tämä mies olisi menossa lusikkaa pöydän alta noutamaan.
Istuisin juuri silloin haarat levällään ja mies pöydän alla, miten nainen reagoisit,
Nolostuisiko ja noloja nopeasti läväyttäisit haarat kiinni, hätääntyneenä kiristäisitä käsilläsi hameen helmat tiukasti sääriäsi vasten, laittaisit jalkasi ristiin vai olisitko vaan rennosti ja levittäisit reitesi auki.
Vain kinpoaisitko salamana seisoma asentoon ja toruisit miestä, että mitä se mies siellä pöydän alla munii, ota uusi lusikka ja pois sieltä pöydän alta nyt heti.

18

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      palstalla aina vaan noita idioottimaisia aloituksia
      kinpoaa
      kädelkää veteen... kahjot

    • Anonyymi

      Harvemmin tulee istuttua haara-asennossa, kun ei ole tuolla haarovälissä mitään mille tarvisi tilaa. En myöskään lähtisi mihinkään sukujuhliin kommandona, että jos alushousut niin kiinnostaa niin ei kai sille mitään voi. On myös vissi ero siinä, että onko oikea sukulainen, vai sukuun naitu. Jos oikea sukulainen, niin ällönä tyyppinä pitäisin sen jälkeen. Ei tarvis moiselle enää jutella.

    • Anonyymi

      Jos lyhyt hame on joskus harvoin päällä, niin sen alta löytyy yleensä mummokalsarit. Yhtä harvoin ellei jopa vielä harvemmin, on mulla pöydän ääressä istuttaessa jalat harallaan. Yleensä jalat on ristissä toinen polvi toisen polven päällä, tai sitten toinen jalkaterä on koukussa olevan jalan kantapään takana. Siis vähän kuninkaallistyylin suuntainen, tai jalat on yhdessä mutta jalkaterät on koukussa oman tuolin alla.

      Tosin koska lyhyttä mekkoa/hametta olen viimeksi käyttänyt kodin ulkopuolella kaksi vuotta sitten pikkuserkun tyttären rippijuhlissa, ei tuollainen tilanne edes tulee vastaan. Pääosin käytän sukulaisvierailuilla farkkuja, ellei kyseessä ole häät, hautajaiset, tai pyöreitä täyttävän isot juhlat muualla kuin tämän kotona. Niissä käytän pääosin suoria pitkiä housuja.

      Mutta ajatellaan että ap:n kuvailema tilanne tapahtuisi. Luultavasti potkaisisin kyseistä miestä naamaan, jos tämä mua lähestyisi pöydän alla.

      • Miks pyöreitä täyttävän isoon juhlaan ei vois mennä farkuissa. Mulla on kolmen vuoden päästä viiskymppiset, niin miksei sinne vois tulla farkuissa tai missä vaan tykkää.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miks pyöreitä täyttävän isoon juhlaan ei vois mennä farkuissa. Mulla on kolmen vuoden päästä viiskymppiset, niin miksei sinne vois tulla farkuissa tai missä vaan tykkää.

        Riippuu siitä missä juhlat pidetään, ja ketä kaikkia on kutsuttu. Jos himassa, ja on kavereitten kesken rennot bileet, niin farkut joo sopii ehdottomasti. Jos taas on tyyliin /-100 hengen ns. virallisemmat juhlat ruokatarjoiluineen ja ohjelmineen, joihin on kutsuttu niin sukulaiset, ystävät, ja tuttavat ym, niin silloin ei välttämättä farkut oikein sovi juhla-asusteeksi.


    • Anonyymi

      Voi peevelin humpuukki teitä raamatuun uskovia tapakristittyjä. Ettekö saa pillua vai miksi samaa asiaa pitää kirjoittaa aina uudelleen vain eri sananmuotoa käyttäen !

      Kuten vaikkapa...

      Millaista pullaa tarjoat "talebanmiehellesi". Entä millaiset alushousut sinulla on kun "talebanmiehesi" saapuu rrakastelemaan sinua. Pesetkö paskaiset "talebanmiehen" kalsarit kun "talebanrakkaasi" saapuu sinua rrakastelemaan. Partanaama "talebanpersu" kun palaa hänen OMAAN kotiinsa niin nuoletko munan puhtaaksi. "Talebanpersu" lähtiessään Suomen Talvisotaan niin odotatko suurta sotasankaria palaavaksi ennen kuolemaasi. Puuroni on liiaksi jäähtynyttä niin etkö sinä saamarin eukko osaa tarjoja lämmintä puuroa vai pitääkö mennä Afganistaniin asti jotta "Talebanpersu" saa puuronsa lämpimänä.

      Näitähän riittää ja lisää keksitään kunnes persut kieltävät haittakirjoitukset Islamin-uskon vastaisina. Persut Afganistaniin ja Suomi takaisin.

      • Lähinnä kai ihmiset vastustavat pedofiliaa ja raiskauskulttuuria. Se on sitten ihan sama mitä mullahia kukin palvoo. Mutta hyviä esimerkkejä kyllä kirjoitit. Kerrankin jotain järkevää Timpskun kynästä.


    • Anonyymi

      - Vajakkien trolleihin ei tulisi reagoida ollenkaan. Se toimisi jotenkin.
      -
      - tottahan heilläkin on oikeus sepitellä ja "julkaista" fantasioitaan (kun vaan ovat muotosääntöjen rajoissa) vaikka kuuluisivat omille ao.palstoilleen.
      - häiriköivät mielellään väärillä palstoilla

    • Anonyymi

      Minäpä kerron sinulle mitä tehdä.

      Katsos kun jos käy niin että jokin ruokailuvälineistäsi tipahtaa lattialle, niin silloin sinulle ojennetaan uusi.

      Ei mitään lattialle pudonnutta keräillä sieltä kesken ruokailun.

      Sivistys - näet.

      (hihitystä)

      • Mutta sehän on ihan yhtä tyhmää kun jossain ylioppilaskirjotuksessa, että kun kynä putoo lattialle niin sitä ei saa ite nostaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta sehän on ihan yhtä tyhmää kun jossain ylioppilaskirjotuksessa, että kun kynä putoo lattialle niin sitä ei saa ite nostaa.

        Moukkamaista käytöstä, varsinkin juhlissa, ruveta sitä pudonnutta ruokailuvälinettä ylös kaivelemaan. Vielä moukkamaisempaa, jos sitä aikoo vielä käyttää.


    • Anonyymi

      Luultavasti yks ja sama liian korkean lipidon omaava häirikkö.
      Psykoterapeutille tuolla ihmisellä olisi asiaa, kai sieltä jonkin asteinen lääketieteellinen "jarru" löytyisi hänellekin.
      Luultavasti se on miehelle itselleenkin raskasta, jos aina on "SE" mielessä, hänen reaalimaailmansa taatusti kärsii pakkomielteestä.
      trollikka

      • Eikös sitä sanota, että mitä serkumpi sitä herkumpi :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eikös sitä sanota, että mitä serkumpi sitä herkumpi :D

        Ai säkin kuulut noihin sukusiittoisiin…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai säkin kuulut noihin sukusiittoisiin…

        En sentäs.


    • Anonyymi

      Välis on kieltämättä sangen utelias veikkonen.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      1. En koskaan istu hame enkä pitkät housutkaan jalassa haarat levällään, ei kukaan muukaan.

      2. Jos joltakulta putoaa lusikka kahvipöydässä, hänelle haetaan uusi puhdas lusikka. Pöydän alle pudonnut lusikka nostetaan, kun kaikki ovat kahvitelleet ja siirtyneet salin puolelle.

      Joten vastaus on täysin teoreettinen: sukulaismies noutaisi lusikkansa, en reagoisi siihen mitenkään.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Runkkarin fantasia💩

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe