Hyvätkään kuvat eivät kerro kaikkea

Anonyymi

Mulla on profiilissa useampi kuva, jotka ovat realistisia. Ei mitään poseerauskuvia, vaan ihan normielämässä otettuja.
Olen nyt kirjoitellut lähellä asuvan miehen kanssa, jonka tiedän ulkonäöltä. Se ulkonäkö on enemmän kuin ok. Mutta mun ei. Olen tavis, vähän pyöreä yms. Ollaan oltu samoissa paikoissa, mutta hän ei ole tunnistanut eikä kiinnittänyt mitään huomiota. En ole näköjään sitä naistyyppiä, johon hänen silmänsä osuvat. En halua tavata, vaikka sitä ehdottelee, koska on tämä epäsuhta ja jos en sattumalta samaan paikkaan osuneena livenäkään kiinnosta, niin miten sitten sovitustikaan.

6

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet on sokeita jos ei ole joku Cicciolina kyseessä.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmis!

• Anonyymi

Naisilla on usein liian hyvät kuvat itsestään. Varmaan siksi koska ottavat niin paljon kuvia. Olisi ihan reilua jos kuvat olisivat keskimäärin yhtä huonoja kuin miehilläkin niin tätä epäsuhtaa ei olisi.

• Anonyymi

Mitä väliä? Käyt treffeillä ja juttelet niitä näitä.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan deiteille, turha ujostelu pois.

Alkuasetelma on jo ihan lupaava, kun olette kirjoitelleet toisillenne useampia viestejä. Hän on nähnyt profiilikuvasi, joten hyvin todennäköistä on, että et ole hänen mielestään ollenkaan vastenmielinen. Hän on päättäväisesti jatkanut kirjoittelua kanssasi ja pyytänyt sinua toistuvasti treffeille, joten hän on tarkoittanut, mitä sanoo: hän haluaa tavata sinut.

Ja sittenhän sen näkee, oletteko toisillenne sopivia, kun ensin tapaatte ja tutustutte toisiinne.

Vaikka ulkonäkö onkin tärkeä, se ei kuitenkaan ole ainut peruste treffikumppanin etsimisessä. Minulle merkitsee myös ihmisen luonne ja persoonallisuus ulkonäön lisäksi. Sellaistakin on käynyt, että vaatimattoman näköinen muuten upea ihminen persoonaltaan on ruvennut näyttämään yhä komeammalta sitä mukaa kun olen ihastunut häneen. Vaikka olenkin nainen, uskon, että myös miehissä on samalla tavalla ajattelevia.

• Anonyymi

Miten kävi? Oletteko jo tavanneet toisenne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2591
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      395
      2090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1832
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      119
      1583
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1511
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      73
      1005
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe