Mulla on profiilissa useampi kuva, jotka ovat realistisia. Ei mitään poseerauskuvia, vaan ihan normielämässä otettuja.
Olen nyt kirjoitellut lähellä asuvan miehen kanssa, jonka tiedän ulkonäöltä. Se ulkonäkö on enemmän kuin ok. Mutta mun ei. Olen tavis, vähän pyöreä yms. Ollaan oltu samoissa paikoissa, mutta hän ei ole tunnistanut eikä kiinnittänyt mitään huomiota. En ole näköjään sitä naistyyppiä, johon hänen silmänsä osuvat. En halua tavata, vaikka sitä ehdottelee, koska on tämä epäsuhta ja jos en sattumalta samaan paikkaan osuneena livenäkään kiinnosta, niin miten sitten sovitustikaan.
Hyvätkään kuvat eivät kerro kaikkea
6
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet on sokeita jos ei ole joku Cicciolina kyseessä.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmis!
- Anonyymi
Naisilla on usein liian hyvät kuvat itsestään. Varmaan siksi koska ottavat niin paljon kuvia. Olisi ihan reilua jos kuvat olisivat keskimäärin yhtä huonoja kuin miehilläkin niin tätä epäsuhtaa ei olisi.
- Anonyymi
Mitä väliä? Käyt treffeillä ja juttelet niitä näitä.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan deiteille, turha ujostelu pois.
Alkuasetelma on jo ihan lupaava, kun olette kirjoitelleet toisillenne useampia viestejä. Hän on nähnyt profiilikuvasi, joten hyvin todennäköistä on, että et ole hänen mielestään ollenkaan vastenmielinen. Hän on päättäväisesti jatkanut kirjoittelua kanssasi ja pyytänyt sinua toistuvasti treffeille, joten hän on tarkoittanut, mitä sanoo: hän haluaa tavata sinut.
Ja sittenhän sen näkee, oletteko toisillenne sopivia, kun ensin tapaatte ja tutustutte toisiinne.
Vaikka ulkonäkö onkin tärkeä, se ei kuitenkaan ole ainut peruste treffikumppanin etsimisessä. Minulle merkitsee myös ihmisen luonne ja persoonallisuus ulkonäön lisäksi. Sellaistakin on käynyt, että vaatimattoman näköinen muuten upea ihminen persoonaltaan on ruvennut näyttämään yhä komeammalta sitä mukaa kun olen ihastunut häneen. Vaikka olenkin nainen, uskon, että myös miehissä on samalla tavalla ajattelevia. - Anonyymi
Miten kävi? Oletteko jo tavanneet toisenne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412591Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3952090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201832Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1191583Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151511Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 731005
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915