Mulla on profiilissa useampi kuva, jotka ovat realistisia. Ei mitään poseerauskuvia, vaan ihan normielämässä otettuja.
Olen nyt kirjoitellut lähellä asuvan miehen kanssa, jonka tiedän ulkonäöltä. Se ulkonäkö on enemmän kuin ok. Mutta mun ei. Olen tavis, vähän pyöreä yms. Ollaan oltu samoissa paikoissa, mutta hän ei ole tunnistanut eikä kiinnittänyt mitään huomiota. En ole näköjään sitä naistyyppiä, johon hänen silmänsä osuvat. En halua tavata, vaikka sitä ehdottelee, koska on tämä epäsuhta ja jos en sattumalta samaan paikkaan osuneena livenäkään kiinnosta, niin miten sitten sovitustikaan.
Hyvätkään kuvat eivät kerro kaikkea
6
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet on sokeita jos ei ole joku Cicciolina kyseessä.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmis!
- Anonyymi
Naisilla on usein liian hyvät kuvat itsestään. Varmaan siksi koska ottavat niin paljon kuvia. Olisi ihan reilua jos kuvat olisivat keskimäärin yhtä huonoja kuin miehilläkin niin tätä epäsuhtaa ei olisi.
- Anonyymi
Mitä väliä? Käyt treffeillä ja juttelet niitä näitä.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan deiteille, turha ujostelu pois.
Alkuasetelma on jo ihan lupaava, kun olette kirjoitelleet toisillenne useampia viestejä. Hän on nähnyt profiilikuvasi, joten hyvin todennäköistä on, että et ole hänen mielestään ollenkaan vastenmielinen. Hän on päättäväisesti jatkanut kirjoittelua kanssasi ja pyytänyt sinua toistuvasti treffeille, joten hän on tarkoittanut, mitä sanoo: hän haluaa tavata sinut.
Ja sittenhän sen näkee, oletteko toisillenne sopivia, kun ensin tapaatte ja tutustutte toisiinne.
Vaikka ulkonäkö onkin tärkeä, se ei kuitenkaan ole ainut peruste treffikumppanin etsimisessä. Minulle merkitsee myös ihmisen luonne ja persoonallisuus ulkonäön lisäksi. Sellaistakin on käynyt, että vaatimattoman näköinen muuten upea ihminen persoonaltaan on ruvennut näyttämään yhä komeammalta sitä mukaa kun olen ihastunut häneen. Vaikka olenkin nainen, uskon, että myös miehissä on samalla tavalla ajattelevia. - Anonyymi
Miten kävi? Oletteko jo tavanneet toisenne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940