Hyvätkään kuvat eivät kerro kaikkea

Anonyymi

Mulla on profiilissa useampi kuva, jotka ovat realistisia. Ei mitään poseerauskuvia, vaan ihan normielämässä otettuja.
Olen nyt kirjoitellut lähellä asuvan miehen kanssa, jonka tiedän ulkonäöltä. Se ulkonäkö on enemmän kuin ok. Mutta mun ei. Olen tavis, vähän pyöreä yms. Ollaan oltu samoissa paikoissa, mutta hän ei ole tunnistanut eikä kiinnittänyt mitään huomiota. En ole näköjään sitä naistyyppiä, johon hänen silmänsä osuvat. En halua tavata, vaikka sitä ehdottelee, koska on tämä epäsuhta ja jos en sattumalta samaan paikkaan osuneena livenäkään kiinnosta, niin miten sitten sovitustikaan.

6

1103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet on sokeita jos ei ole joku Cicciolina kyseessä.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmis!

• Anonyymi

Naisilla on usein liian hyvät kuvat itsestään. Varmaan siksi koska ottavat niin paljon kuvia. Olisi ihan reilua jos kuvat olisivat keskimäärin yhtä huonoja kuin miehilläkin niin tätä epäsuhtaa ei olisi.

• Anonyymi

Mitä väliä? Käyt treffeillä ja juttelet niitä näitä.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan deiteille, turha ujostelu pois.

Alkuasetelma on jo ihan lupaava, kun olette kirjoitelleet toisillenne useampia viestejä. Hän on nähnyt profiilikuvasi, joten hyvin todennäköistä on, että et ole hänen mielestään ollenkaan vastenmielinen. Hän on päättäväisesti jatkanut kirjoittelua kanssasi ja pyytänyt sinua toistuvasti treffeille, joten hän on tarkoittanut, mitä sanoo: hän haluaa tavata sinut.

Ja sittenhän sen näkee, oletteko toisillenne sopivia, kun ensin tapaatte ja tutustutte toisiinne.

Vaikka ulkonäkö onkin tärkeä, se ei kuitenkaan ole ainut peruste treffikumppanin etsimisessä. Minulle merkitsee myös ihmisen luonne ja persoonallisuus ulkonäön lisäksi. Sellaistakin on käynyt, että vaatimattoman näköinen muuten upea ihminen persoonaltaan on ruvennut näyttämään yhä komeammalta sitä mukaa kun olen ihastunut häneen. Vaikka olenkin nainen, uskon, että myös miehissä on samalla tavalla ajattelevia.

• Anonyymi

Miten kävi? Oletteko jo tavanneet toisenne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2167
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1550
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1444
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1254
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1086
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1049
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      44
      965
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      895
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      805
    Aihe