Onko jotain tärkeää sanottavaa vai oletko vaan tuhlaamassa elämääsi täällä?
Mites palstailu sujuu
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vain.
- Anonyymi
Tappamassa aikaa.
- Anonyymi
Hengailen vaan ja tupakoin odotellessa kunnon palstariitoja. Mutta ei nykykosseista ole siihenkään. Turhia nöösejä koko sakki.
- Anonyymi
Ehkei ne viitti lyödä pienempää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei ne viitti lyödä pienempää?
Kirjoititko kommenttisi juuri entiselle Jymyn voimanostajalle?😆
>Timppa<
Ehdottomasti tuhlaamassa.
Keräsin tuossa noin tunti sitten 189 tomaattia ja noin 60 vielä jäi kasvikoppiin. :)
- Anonyymi
Laskitko varmasti oikein? Oikeasti, kuka muka laskee kerätyt tomaatit? Ja sitten vielä laskee jälkeen jääneet. Eli sinun täytyy ryhtyä omaishoitajaksi näille jälkeen jääneille tomskuille.
>Timppa< Anonyymi kirjoitti:
Laskitko varmasti oikein? Oikeasti, kuka muka laskee kerätyt tomaatit? Ja sitten vielä laskee jälkeen jääneet. Eli sinun täytyy ryhtyä omaishoitajaksi näille jälkeen jääneille tomskuille.
>Timppa<Puoliso laski, osan niistä heitin menemään kun oli haljenneet. Kasvaneet ns. ulos ihostaan. :)
Laski, kun niitä tuli niin älyttömästi, että kuka syö niin paljon niitä ennen kun ne ehtii mennä pilalle? Ensi vuonna laitan vaan yhden taimen isoja tomaatteja kasvamaan ja minitomaatteja sitten useamman pienen taimen. Tuorekurkkua saa laittaa taimen enemmän, kun tänä vuonna oli kolme. Ja niistäkin satoa on tullut jo useampi kymmenen kurkkua.
Paprikaa vielä muutama, niin siinä alkaa olla. Kopin ulkopuolelle sitten kasvulavoille yms. salaattia ja sipulia. Mansikat on laitettu, 20 taimea. Saa nähdä mitä niistä ensi vuonna tulee. :)
Ne jälkeen jääneet käyn tänään keräämässä vihreinä pois ja annan kypsyä tuossa pöydällä.
- Anonyymi
Tuhlaan aikaani. Trollaan kieli poskessa paskaa juttua. Huolekseni olen tosin alkanut vahvasti epäillä, että ne otetaan liian usein tosissaan, vaikka omasta mielestäni ne ovat niin älyttömiä, ettei kukaan niitä tosissaan voi ottaa. Voi olla, että lopetan siksi aikani tuhlaamisen. En minä pahaa mieltä halua aiheuttaa.
- Anonyymi
Ihmisen tyhmyys on pysyvä ja muuttumaton fakta. Minäkin huijasin kerran mutta yhtä huijaria jaheitin semmoista hetulaa, että tavallaan toivoin toisen osapuolen huomaavan minne olemme menossa. Mutta se on katsos se voittamisen ja ylemmyyden tunteen tarve mikä hönttejä ohjaa. Very easy to install
Enpä sanoisi että on tärkeää sanottavaa mutta olen huomannut että vastaan on tullut paljon tärkeää luettavaa. Ei ehkä asiasisällöltään niin tuoreita mutta näkökulmistaan ihan raikkaita.
- Anonyymi
Kiva
- Anonyymi
Kiitos oikein mainiosti
Kirjoitusharrastuksen ylläpitämistä ei tulisi kutsua elämän tuhlaamiseksi, vaan sisäiseksi matkaksi elämässä.
Omassa erityistapauksessani teen tämän vielä julkisesti, sillä en keksi parempaakaan arkistointikeinoa.
(hihitystä)- Anonyymi
Hah, oletukseni osui oikeaan? Olet siis kirjailija? Tuomas Kyrö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, oletukseni osui oikeaan? Olet siis kirjailija? Tuomas Kyrö?
Tai sitten ö-luokan dekkaristi Teppo Matalalakki
- Anonyymi
Naiminen sujuu hyvin. Palstailu on vähän hakusessa.
- Anonyymi
Tavoitelkaa rakkautta...❤
- Anonyymi
On sanottavaa
Pian puhuu Niinistö ja Marin suorana. - Anonyymi
Minä käytän kaikki elämäni päivät oman elämäni tyynysotaan ja kuvittelen kaikki kirjoittajat yhdeksi ja samaksi naiseksi jolle urputan ja itken täällä huonoa osaa elämässäni. Kun mikään huamio ei riitä
- Anonyymi
Mjoo
Tuossa on oivaltava taso läsnä. On nimittäin niin että kun tällaisella alustalla kirjoittelee, niin kirjoittelee 'jollekin'.
Ei kukaan itselleen kirjoita.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tuossa on oivaltava taso läsnä. On nimittäin niin että kun tällaisella alustalla kirjoittelee, niin kirjoittelee 'jollekin'.
Ei kukaan itselleen kirjoita.
(hihitystä)Öm...
Tarkemmin ajateltuna minä kirjoitan itselleni.
(naurua)
- Anonyymi
No koska olen ruma vajakki jonka elämällä ei ole kuulemma väliä näin täällä minulle annettu kertoa . Niin samaa tuo mitä sitä tekee.
Tuhlaamaassa aikaa :)
Kulutan elämäni miten haluan.
Toiset juoden toiset roikkuen täällä.
Jotkut molempia 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151