Miten naiset tekevät sen?

Siis pukevat rintaliivit. Ihan oikeasti. En osaa yhtään kuvitella miten ne hakaset saa selän takaa kiinni???

148

1204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kupit selkäpuolelle vyötäröllä ja hakaset edessä kiini, sitten pyöräytys kupit eteenpäin ja nosto paikoilleen. Kädet lopuksi olkaimiin tyrkäten.

      • Urheiluliivit, ei hakasia niin vedetään pään yli kuten t-paita ja asetellaan rinnuksille. Erilaisia liivejä toki on, mutta nuo perus.


      • No eipä tullut heti mieleen. Se on vähän niin kuin lapsena laittoi paidan väärin päin päälle ja sitten sitä pyöritteli.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No eipä tullut heti mieleen. Se on vähän niin kuin lapsena laittoi paidan väärin päin päälle ja sitten sitä pyöritteli.

        Niin, kupit tulee toki nurinpäin, kun ne täytyy sitten saada oikein päin ylle. Mutta helpompaa, kun selkään kurottaa hakasia sulkemaan.

        Mutta ne laitetaan jo valmiiksi niin, että kun kääntää hakaset taakke, kuoit eteen niin nostaa vaan kupit paikoilleen. Ei tartte kieputella mitenkään ympöri sen enempää.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin, kupit tulee toki nurinpäin, kun ne täytyy sitten saada oikein päin ylle. Mutta helpompaa, kun selkään kurottaa hakasia sulkemaan.

        Mutta ne laitetaan jo valmiiksi niin, että kun kääntää hakaset taakke, kuoit eteen niin nostaa vaan kupit paikoilleen. Ei tartte kieputella mitenkään ympöri sen enempää.

        Siis kupitkin nurin päin? Kuulostaa mahdottoman monimutkaiselta. En tiedä miksen ole koskaan miettinyt koko kysymystä, mutta nyt tuli polttava tarve perehtyä aiheeseen :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Siis kupitkin nurin päin? Kuulostaa mahdottoman monimutkaiselta. En tiedä miksen ole koskaan miettinyt koko kysymystä, mutta nyt tuli polttava tarve perehtyä aiheeseen :D

        No mieti miten ne pitää olla, jotta saat ne nostettua rintojesi päälle sieltä vyötäröltä. :'D

        Ulkokuosi ihoasi vasten ensin lörpöttää selkäpuolella. Käännät kuin vyön ja voilaa, nostat ne kupit ylös, jolloin sisäpinta tulee suiraan tissille ja ulkopinta jää kuten pitääkin, ulospäin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mieti miten ne pitää olla, jotta saat ne nostettua rintojesi päälle sieltä vyötäröltä. :'D

        Ulkokuosi ihoasi vasten ensin lörpöttää selkäpuolella. Käännät kuin vyön ja voilaa, nostat ne kupit ylös, jolloin sisäpinta tulee suiraan tissille ja ulkopinta jää kuten pitääkin, ulospäin.

        Virallinen ohje poikkee mun ohjeesta.

        "Rintaliivien päälle pukeminen
        Pujota olkaimet käsivarsiisi ja aseta ne olkapäille. Kumarru ylävartalosta eteenpäin ja ota käsillä liivin alareunasta kiinni. Kevyesti ravista olkapäitä, anna rintojen ”pudota” kuppeihin. Aseta kaarituet/liivin alaosa kunnolla rintojen alle."

        Mulla on sen verran ympärysmittaa rintakehällä, että pitäs olla apinan käsivarret jotta tuo onnistus.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Virallinen ohje poikkee mun ohjeesta.

        "Rintaliivien päälle pukeminen
        Pujota olkaimet käsivarsiisi ja aseta ne olkapäille. Kumarru ylävartalosta eteenpäin ja ota käsillä liivin alareunasta kiinni. Kevyesti ravista olkapäitä, anna rintojen ”pudota” kuppeihin. Aseta kaarituet/liivin alaosa kunnolla rintojen alle."

        Mulla on sen verran ympärysmittaa rintakehällä, että pitäs olla apinan käsivarret jotta tuo onnistus.

        Kuvien kera.

        https://www.lumingerie.fi/nain-puet-rintaliivit-oikein



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mieti miten ne pitää olla, jotta saat ne nostettua rintojesi päälle sieltä vyötäröltä. :'D

        Ulkokuosi ihoasi vasten ensin lörpöttää selkäpuolella. Käännät kuin vyön ja voilaa, nostat ne kupit ylös, jolloin sisäpinta tulee suiraan tissille ja ulkopinta jää kuten pitääkin, ulospäin.

        No nyt tuli sekin taito opittua. Tai ainakin uteliaisuus tyydytettyä. Kaikkea sitä voikin mieleen pompsahtaa. Mutta kysyvä ei tieltä eksy. Muuten miettisin vieläkin, että miten ne hakaset saa selän takana kiinni.



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kuvien kera.

        https://www.lumingerie.fi/nain-puet-rintaliivit-oikein

        "Ethän pyöräytä liivejä vartalon ympäri, sillä se aiheuttaa turhaa rasitusta liivien herkille materiaaleille ja kaarituille. Liivikoko on liian suuri, jos pystyt pyörittämään liivit kehon ympäri, eikä liian löysä ympärys anna tarpeeksi tukea."

        -Ne löystyy juu, kun pyörittelee niitä. Mutta en ostele kalliita liivejä muutenkaan, joten no matter. Käytän niitä muutenkin vaan kun käyn jossain ihmisten ilmoilla. Ja yleensä on urheiluliivit, ei noita perus hakasliivejä. Tai binderi.


      • MCMLXXVI
        Palstakamu kirjoitti:

        Siis ne laitetaan oikeaoppisesti sittenkin takaa kiinni. Ei mulla kyllä kädet taipuisi :O

        Eikä mulla ylety edes kunnolla. Kiskomatta liivejä riekaleeksi, siinäkö ne ei muka sitten veny? :'D

        Perseestä muutenkin kaikki liivit.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No nyt tuli sekin taito opittua. Tai ainakin uteliaisuus tyydytettyä. Kaikkea sitä voikin mieleen pompsahtaa. Mutta kysyvä ei tieltä eksy. Muuten miettisin vieläkin, että miten ne hakaset saa selän takana kiinni.

        Juu, ole onnellinen ettet ole tissiolio. Se ei ole ollenkaan niin kivaa, kun luulis. Omasta puolestani toki vaan sanon. Mielummin olis lauta ja mitään liivejä ei edes tarttis käyttää.

        Ne on niin epämukavia muutenkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Eikä mulla ylety edes kunnolla. Kiskomatta liivejä riekaleeksi, siinäkö ne ei muka sitten veny? :'D

        Perseestä muutenkin kaikki liivit.

        Minä en tykkää edes boksereista. Turhaan vaan hiertävät.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä en tykkää edes boksereista. Turhaan vaan hiertävät.

        No varmaan anatomia vaikuttaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, ole onnellinen ettet ole tissiolio. Se ei ole ollenkaan niin kivaa, kun luulis. Omasta puolestani toki vaan sanon. Mielummin olis lauta ja mitään liivejä ei edes tarttis käyttää.

        Ne on niin epämukavia muutenkin.

        Mieluummin kyllä olisin lesbo tissiolio :3


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mieluummin kyllä olisin lesbo tissiolio :3

        Niin minäkin, mutta ilman tissejä. x'D

        Toisella saa kyllä olla käteen sopivat, yhtään en tykkäis kyttyrää. Pää kyttyröissä kiinni. :P''


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No varmaan anatomia vaikuttaa.

        Mutta eikö alushousut aiheuta ärsytystä vaginassakin, kun ne hankaa. Joskus joku valittanut vaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta eikö alushousut aiheuta ärsytystä vaginassakin, kun ne hankaa. Joskus joku valittanut vaan.

        Ei, mulla ei kyllä ole lerppahuulet, jospa sekin vaikuttaa? :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin minäkin, mutta ilman tissejä. x'D

        Toisella saa kyllä olla käteen sopivat, yhtään en tykkäis kyttyrää. Pää kyttyröissä kiinni. :P''

        Minä tykkään kaiken kokoisista, mutta on siinä kyllä jotain maagista, kun saa kasvot upottaa kunnon lolloihin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä tykkään kaiken kokoisista, mutta on siinä kyllä jotain maagista, kun saa kasvot upottaa kunnon lolloihin.

        Heh, tyynystä käypi. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kuvien kera.

        https://www.lumingerie.fi/nain-puet-rintaliivit-oikein

        Joo, niin siis ei pyöräytellä sitä alaosaa, se on liian löysä, ehkä venynyt jos toi onnistuu. Rintaliivit on kulutustavaraa, varsinkin jos ne pesee pesukoneessa. Venähtävät. Onneksi on pienemmät rinnat, noi haittais jo menoo.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        "Ethän pyöräytä liivejä vartalon ympäri, sillä se aiheuttaa turhaa rasitusta liivien herkille materiaaleille ja kaarituille. Liivikoko on liian suuri, jos pystyt pyörittämään liivit kehon ympäri, eikä liian löysä ympärys anna tarpeeksi tukea."

        -Ne löystyy juu, kun pyörittelee niitä. Mutta en ostele kalliita liivejä muutenkaan, joten no matter. Käytän niitä muutenkin vaan kun käyn jossain ihmisten ilmoilla. Ja yleensä on urheiluliivit, ei noita perus hakasliivejä. Tai binderi.

        Meinaakko että sulla välillä jotku push upit ja välillä binderi, melkonen kameleontti. Kun joskus harvoin laittaa push upit, tulee sellaiset ihan ryntäät ja tissivakoki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin siis ei pyöräytellä sitä alaosaa, se on liian löysä, ehkä venynyt jos toi onnistuu. Rintaliivit on kulutustavaraa, varsinkin jos ne pesee pesukoneessa. Venähtävät. Onneksi on pienemmät rinnat, noi haittais jo menoo.

        Oon aina pyöräytelly. Eli pukenut liivit väärin päälleni. Paitsi nykyään harvoin käytän enää hakasliivejä. En oikein tykkää niistä. Urheiluliivit on parhaat mitä tiedän. Niillä saa 95D povenkin aisoihin, niin ettei korosta povea, vaan lyttää pikemminkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että sulla välillä jotku push upit ja välillä binderi, melkonen kameleontti. Kun joskus harvoin laittaa push upit, tulee sellaiset ihan ryntäät ja tissivakoki.

        Push uppeja en ole käyttänyt sitten pienen B-kupin. Urheiluliivejä ja mitä nuo nyt on tollaset pitsihärpökkeet ilman luita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että sulla välillä jotku push upit ja välillä binderi, melkonen kameleontti. Kun joskus harvoin laittaa push upit, tulee sellaiset ihan ryntäät ja tissivakoki.

        Binderiä pidän kun isompi ahdistus rinnoista iskee. Ahdistusta ei ole jatkuvasti.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Push uppeja en ole käyttänyt sitten pienen B-kupin. Urheiluliivejä ja mitä nuo nyt on tollaset pitsihärpökkeet ilman luita.

        Elikkäs parikymppisenä viimeksi. Alle 30 kuitenkin. Silloin vielä, kun elopaino oli max 55 kiloa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Binderiä pidän kun isompi ahdistus rinnoista iskee. Ahdistusta ei ole jatkuvasti.

        Jännä juttu tämä kehoahdistus. Vaikka haluaisinkin olla nainen, niin minua ei ollenkaan häiritse mulkku. Tosin taidan kuulua vähemmistöön tämän jutun suhteen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jännä juttu tämä kehoahdistus. Vaikka haluaisinkin olla nainen, niin minua ei ollenkaan häiritse mulkku. Tosin taidan kuulua vähemmistöön tämän jutun suhteen.

        Ei muakaan pimppa, mutta rinnat kyllä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jännä juttu tämä kehoahdistus. Vaikka haluaisinkin olla nainen, niin minua ei ollenkaan häiritse mulkku. Tosin taidan kuulua vähemmistöön tämän jutun suhteen.

        Ei kaikilla ole kehodysforiaa ollenkaan, siis transukupuolisillakaan. Ei se ole välttämättömyys. Ristiriita voi olla sosiaalinenkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei kaikilla ole kehodysforiaa ollenkaan, siis transukupuolisillakaan. Ei se ole välttämättömyys. Ristiriita voi olla sosiaalinenkin.

        Ja joillain on niin kauheat dysforiat sukupuolielimistäkin ettei seksiä pysty mitenkään harrastamaan. Yksilöllistä vaikka ihmiset helposti niputtaa kaiken tietyllä tapaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja joillain on niin kauheat dysforiat sukupuolielimistäkin ettei seksiä pysty mitenkään harrastamaan. Yksilöllistä vaikka ihmiset helposti niputtaa kaiken tietyllä tapaa.

        Siis seksiä edes soolona.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei kaikilla ole kehodysforiaa ollenkaan, siis transukupuolisillakaan. Ei se ole välttämättömyys. Ristiriita voi olla sosiaalinenkin.

        Minä en ole oikein perillä näistä asioista. En ole edes perehtynyt aiheeseen alkeellisimmalla tasollakaan. Olen vaan ajatellut, että no can do. Näillä mennään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä en ole oikein perillä näistä asioista. En ole edes perehtynyt aiheeseen alkeellisimmalla tasollakaan. Olen vaan ajatellut, että no can do. Näillä mennään.

        No minäkin olen perehtynyt vain alkeellisimmalla tasolla, mutta lukemalla, kuuntelemalla ihmisten kokemuksia olen päässyt käsitykseen paremmin, kuin mitään oopuksia lukien.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No minäkin olen perehtynyt vain alkeellisimmalla tasolla, mutta lukemalla, kuuntelemalla ihmisten kokemuksia olen päässyt käsitykseen paremmin, kuin mitään oopuksia lukien.

        Minusta parasta tietoa on suoratieto eli itse transsukupuoliselta. Joka kokee ne asiat, eikä opiskele papereita ja setaa tulkiten. Toki sieltä saa tietoa, mutta on asioita mitä sieltä ei saa, yksilön omakohtaista dataa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Minusta parasta tietoa on suoratieto eli itse transsukupuoliselta. Joka kokee ne asiat, eikä opiskele papereita ja setaa tulkiten. Toki sieltä saa tietoa, mutta on asioita mitä sieltä ei saa, yksilön omakohtaista dataa.

        Onko transhenkilöille edes olemassa mitään suomenkielistä palstaa? Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia. Minäkin olen aika vasta hyväksynyt sen etten ole cis, vaikka asiasta olen aina tiennytkin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onko transhenkilöille edes olemassa mitään suomenkielistä palstaa? Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia. Minäkin olen aika vasta hyväksynyt sen etten ole cis, vaikka asiasta olen aina tiennytkin.

        On, setalla. En tosin ole vilkuillut ikiaikoihin, eos onko toimintaa. Ja suomi24 on myös omansa.

        Setan sivuilta kopsu. Hiljaisia.. Ja mitä sattuu juttua löytyy.

        Muut verkon vertaistukifoorumit:

        www.keskustelu.seta.fi
        www.puuteri.org
        www.translaheiset.net/
        www.wtftm.org


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        On, setalla. En tosin ole vilkuillut ikiaikoihin, eos onko toimintaa. Ja suomi24 on myös omansa.

        Setan sivuilta kopsu. Hiljaisia.. Ja mitä sattuu juttua löytyy.

        Muut verkon vertaistukifoorumit:

        www.keskustelu.seta.fi
        www.puuteri.org
        www.translaheiset.net/
        www.wtftm.org

        Ei taida kovin aktiivisia olla. Luulisi että olisi hauska turista netissä. Missä kiven alla kaikki piilottelevat?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        On, setalla. En tosin ole vilkuillut ikiaikoihin, eos onko toimintaa. Ja suomi24 on myös omansa.

        Setan sivuilta kopsu. Hiljaisia.. Ja mitä sattuu juttua löytyy.

        Muut verkon vertaistukifoorumit:

        www.keskustelu.seta.fi
        www.puuteri.org
        www.translaheiset.net/
        www.wtftm.org

        Ulkolaisia olen lukenut. Ja kirjoitellut mm. facebookissa Aydianin kanssa vähän. Ja muiden transihmisten toki myös.

        https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article5607606.ece/ALTERNATES/s615b/Aydian-Dowling.jpg

        Jopa Laith Ashleyn kanssa. :)



      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei taida kovin aktiivisia olla. Luulisi että olisi hauska turista netissä. Missä kiven alla kaikki piilottelevat?

        Juu, ne tyrehtyy ja loppuu sitten. En osaa sanoa, ei vissiin kiinnosta turista tai piirit on irl.



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, ne tyrehtyy ja loppuu sitten. En osaa sanoa, ei vissiin kiinnosta turista tai piirit on irl.

        Niin kai sitten. Luulisi edes pienten paikkakuntien ihmisten sinne löytävän. Höh.



      • Palstakamu kirjoitti:

        Niin kai sitten. Luulisi edes pienten paikkakuntien ihmisten sinne löytävän. Höh.

        Heh, no en itseni lisäksi irl "tunne" kun 2 transihmistä. MtF ja FtM.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, no en itseni lisäksi irl "tunne" kun 2 transihmistä. MtF ja FtM.

        Et aika vähissä on kaltaiset, ehkä jossain Helsingissä kuhisee.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Et aika vähissä on kaltaiset, ehkä jossain Helsingissä kuhisee.

        Tubelta löytyy hyviä videoita transihmisiltä, niitä kannattaa tuumailla. Se Laith niin pikavideo, on pitkiäkin mut et ehkä jaksa katsella.

        https://youtu.be/cX1lRr-eNYc


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tubelta löytyy hyviä videoita transihmisiltä, niitä kannattaa tuumailla. Se Laith niin pikavideo, on pitkiäkin mut et ehkä jaksa katsella.

        https://youtu.be/cX1lRr-eNYc

        Lähinnä olisi kiinnostanut ajatuksia vaihtaa. Enkä englanniksi jaksa alkaa vääntämään. Tiedän kyllä että täällä on paikallista toimintaa, mutta en kuitenkaan viitsi sinne lähteä.



      • Palstakamu kirjoitti:

        Lähinnä olisi kiinnostanut ajatuksia vaihtaa. Enkä englanniksi jaksa alkaa vääntämään. Tiedän kyllä että täällä on paikallista toimintaa, mutta en kuitenkaan viitsi sinne lähteä.

        Juu, mutta videoilta saat myös arvokasta kokemusperäistä tietoa, jos se tieto kiinnostaa?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, mutta videoilta saat myös arvokasta kokemusperäistä tietoa, jos se tieto kiinnostaa?

        Minua liippaa enemmän läheltä transnaisten tai ehkä ensisijaisesti sukupuolettomien kokemukset.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minua liippaa enemmän läheltä transnaisten tai ehkä ensisijaisesti sukupuolettomien kokemukset.

        Toki. Transfemale hakusanaksi ja eiku kahlaamaan. :)

        Sukupuolettomia on paljon mediassa ollut esillä, löytyy ehkä yhteistietojakin.

        Niihän se mullakin on. Olen bionainen jika ei kuitenkaan identifioidu cisnaiseksi, maskuliini identiteetti, mutten silti identifioidu ihan mieheksikään. Killun välissä ja tavallaan olen molempia samaan aikaan, kun en ole kumpaakaan. :)

        Mut jos ihan pakko on identifioitua kokonaisuutena, niin fyysinen nainen maskuliinilla persoonalla. Mutta itse pilkon nämä keho ja mieli erikseen. Jotkut ei pilko.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Toki. Transfemale hakusanaksi ja eiku kahlaamaan. :)

        Sukupuolettomia on paljon mediassa ollut esillä, löytyy ehkä yhteistietojakin.

        Niihän se mullakin on. Olen bionainen jika ei kuitenkaan identifioidu cisnaiseksi, maskuliini identiteetti, mutten silti identifioidu ihan mieheksikään. Killun välissä ja tavallaan olen molempia samaan aikaan, kun en ole kumpaakaan. :)

        Mut jos ihan pakko on identifioitua kokonaisuutena, niin fyysinen nainen maskuliinilla persoonalla. Mutta itse pilkon nämä keho ja mieli erikseen. Jotkut ei pilko.

        Jade Nyström, Ella Toivainen, Henny Harjusola... Kurkkaa mitä niiltä löytyy.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jade Nyström, Ella Toivainen, Henny Harjusola... Kurkkaa mitä niiltä löytyy.

        Viima Lampinen sukupuoleton. Helposti löytyy linkkiä lisää, kun yhden penkoo auki. Verkostoituu.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Toki. Transfemale hakusanaksi ja eiku kahlaamaan. :)

        Sukupuolettomia on paljon mediassa ollut esillä, löytyy ehkä yhteistietojakin.

        Niihän se mullakin on. Olen bionainen jika ei kuitenkaan identifioidu cisnaiseksi, maskuliini identiteetti, mutten silti identifioidu ihan mieheksikään. Killun välissä ja tavallaan olen molempia samaan aikaan, kun en ole kumpaakaan. :)

        Mut jos ihan pakko on identifioitua kokonaisuutena, niin fyysinen nainen maskuliinilla persoonalla. Mutta itse pilkon nämä keho ja mieli erikseen. Jotkut ei pilko.

        Pitää katsoa jossain välissä :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Pitää katsoa jossain välissä :)

        Jeps. :)

        Hyvät yöt. ZzZ..


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jeps. :)

        Hyvät yöt. ZzZ..

        Öitä :)


      • Anonyymi

        En ole ikinä ymmärtänyt tuota pukemistapaa. Musta niitä liivejä ei saa mitenkään mukavasti päälle noin, vaan tissejä saa tuntitolkulla sirrellä hyvään asentoon siellä kupeissa. Liivit päälle ja hakaset selän takana kiinni on paras keino saada ne kerralla hyvin päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä ymmärtänyt tuota pukemistapaa. Musta niitä liivejä ei saa mitenkään mukavasti päälle noin, vaan tissejä saa tuntitolkulla sirrellä hyvään asentoon siellä kupeissa. Liivit päälle ja hakaset selän takana kiinni on paras keino saada ne kerralla hyvin päälle.

        Okei. Mulle se on taas helpoin tapa, eikä rintojen asettelussa mene kun pari sekuntia. :)

        Tietysti joskus ostin liian pieniä kuppeja ja ihmettelin kun rinnat tursuu jostain ulos. Olikin rinta nääs kasvanut C-kupista D-kuppiin ja en vaan ollut sellaista asiaa älynnyt. Se käy niin itseltä salaa, kun ei niitä rintoja tarkkaile ja katsele.

        Tuollasesta hakasten kanssa pelaamisesta pääsee, kun käyttää tosiaan niitä urheiluliivejä vaan missä ei ole hakasia. Kai niissäkin joissain taitaa olla. En ole tissiliiveistä mitenkään erityisen perillä, vaikka käyttäjä olenkin. Se on sellainen vaatekappale mikä ei kiinnosta kun olosuhteiden pakosta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, ole onnellinen ettet ole tissiolio. Se ei ole ollenkaan niin kivaa, kun luulis. Omasta puolestani toki vaan sanon. Mielummin olis lauta ja mitään liivejä ei edes tarttis käyttää.

        Ne on niin epämukavia muutenkin.

        No kun nykyään kiistellään siitä, että miestenkin tulisi käyttää rintaliivejä, ettei nännit näy ja haukutaan miestisseiksi, niin vaihtaisitko miestisseihin, jos vain voisit.
        Mies olen, eikä minulla ainkaan ole mitään miestissejä, rintalihakset on ja ne on jämäkät, eivät hölsky tai roiku, eivätkä aiheuta mitään vaivaa tai haittaa ja ovat täysin huomaamattomat elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun nykyään kiistellään siitä, että miestenkin tulisi käyttää rintaliivejä, ettei nännit näy ja haukutaan miestisseiksi, niin vaihtaisitko miestisseihin, jos vain voisit.
        Mies olen, eikä minulla ainkaan ole mitään miestissejä, rintalihakset on ja ne on jämäkät, eivät hölsky tai roiku, eivätkä aiheuta mitään vaivaa tai haittaa ja ovat täysin huomaamattomat elämässä.

        En mä haluaisi minkäänlaista tissiä, vain rintalihakset. Jotka nekään ei näy isojen rintojen alta, edes vaikka treenaisi itsensä hirviöksi. Näyttäisi vaan rinnakkaalta hirviöltä. :)

        Voisin ihan hyvin valita täysin miesmäisen vartalon, jonka kyllä pistäisin hyvään kuntoon ja pitäisin kunnossa, mutta ei se mene niin, että tosta vaan valitaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En mä haluaisi minkäänlaista tissiä, vain rintalihakset. Jotka nekään ei näy isojen rintojen alta, edes vaikka treenaisi itsensä hirviöksi. Näyttäisi vaan rinnakkaalta hirviöltä. :)

        Voisin ihan hyvin valita täysin miesmäisen vartalon, jonka kyllä pistäisin hyvään kuntoon ja pitäisin kunnossa, mutta ei se mene niin, että tosta vaan valitaan.

        Mikset voisi nykyistäkin vartaloa laittaa hyvään kuntoon? Oikeita kohtia treenaamalla saisit korostettua maskuliinisuutta, jos sitä kaipaat.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En mä haluaisi minkäänlaista tissiä, vain rintalihakset. Jotka nekään ei näy isojen rintojen alta, edes vaikka treenaisi itsensä hirviöksi. Näyttäisi vaan rinnakkaalta hirviöltä. :)

        Voisin ihan hyvin valita täysin miesmäisen vartalon, jonka kyllä pistäisin hyvään kuntoon ja pitäisin kunnossa, mutta ei se mene niin, että tosta vaan valitaan.

        Unelmavartaloni olisi rinnaton ja atleettinen. En nyt dissaa naisvartaloani, se on oikein kivan näköinen kun sen laittaa kuosiin. Mutta ei haittaisi yhtään vaihtaa miesvartaloonkaan, jolloin ehkä kiinnostaisi enemmän se kuosikin. :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mikset voisi nykyistäkin vartaloa laittaa hyvään kuntoon? Oikeita kohtia treenaamalla saisit korostettua maskuliinisuutta, jos sitä kaipaat.

        Voin ja laitankin, kunhan saan ensin alta pois kipuja aiheuttavat asiat. Jotka on nyt kiinni fysiatrian toiminnoista. Mä en saa mennä ominpäin treenailemaan, ennen kun terveyspuolelta annetaan lupa mulle. Sitä on korostettu sata kertaa.

        Saan kyllä lihasta kiitettävästi ihan ilman mitään kikkailuja, kunhan vaan hoidan treenini ja saan tarpeeksi aikaa sen ylläpitoon. Perheessä äitinä on vähän huonossa asemassa sikäli, että lapset jää mun vastuulle pääosin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja ellen mene öisin salille. ja viikonloppuisin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Voin ja laitankin, kunhan saan ensin alta pois kipuja aiheuttavat asiat. Jotka on nyt kiinni fysiatrian toiminnoista. Mä en saa mennä ominpäin treenailemaan, ennen kun terveyspuolelta annetaan lupa mulle. Sitä on korostettu sata kertaa.

        Saan kyllä lihasta kiitettävästi ihan ilman mitään kikkailuja, kunhan vaan hoidan treenini ja saan tarpeeksi aikaa sen ylläpitoon. Perheessä äitinä on vähän huonossa asemassa sikäli, että lapset jää mun vastuulle pääosin. Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja ellen mene öisin salille. ja viikonloppuisin.

        Ja olen ihminen joka saa raivarit, jos en saa panostaa kunnolla siihen minkä aloitan. Jos joku asia on jatkuvaa muuttelua ja veivaamista aikataulujen ja ei onnistu kanssa, mulla menee hermo ja vituttaa niin, etten viitti koko harrastusta enää.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja olen ihminen joka saa raivarit, jos en saa panostaa kunnolla siihen minkä aloitan. Jos joku asia on jatkuvaa muuttelua ja veivaamista aikataulujen ja ei onnistu kanssa, mulla menee hermo ja vituttaa niin, etten viitti koko harrastusta enää.

        Senpä tähden paras ratkaisu olisi saada toi vatun autotallin viereinen tila kondikseen ja sinne ne välineet, kuten on ollut suunnitelma. Mutta kaikki etenee niin saatanan hitaasti. Mutta jos välineet on tossa vieressä, niin ei haittaa vaikka pennutkin on läsnä. Mutta mihinkään hevonkuuseen en ala niitä raahaamaan mukanani ja keksimään ohjelmaa koulupäivien jälkeen, että saan treenata rauhassa.

        Puolison työt on kellon puolesta mitä sattuu, en ikinä voi laskea mitään hänen varaan 100%. Olen kuin yksinhuoltaja ollut koko ajan mitä lapset on olleet, ei puoliso paljon ole ehtinyt osallistua lapsiarkeen. Mutta jonkun on painettava töitäkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Senpä tähden paras ratkaisu olisi saada toi vatun autotallin viereinen tila kondikseen ja sinne ne välineet, kuten on ollut suunnitelma. Mutta kaikki etenee niin saatanan hitaasti. Mutta jos välineet on tossa vieressä, niin ei haittaa vaikka pennutkin on läsnä. Mutta mihinkään hevonkuuseen en ala niitä raahaamaan mukanani ja keksimään ohjelmaa koulupäivien jälkeen, että saan treenata rauhassa.

        Puolison työt on kellon puolesta mitä sattuu, en ikinä voi laskea mitään hänen varaan 100%. Olen kuin yksinhuoltaja ollut koko ajan mitä lapset on olleet, ei puoliso paljon ole ehtinyt osallistua lapsiarkeen. Mutta jonkun on painettava töitäkin.

        Sulla on ratkaisu jo valmiina. Hyvä. Niin vaikealta kun se välillä arjessa tuntuukin ottaa aikaa itselleen, niin nyt tartut vaan tuumasta toimeen ja tyhjennät sen tallin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sulla on ratkaisu jo valmiina. Hyvä. Niin vaikealta kun se välillä arjessa tuntuukin ottaa aikaa itselleen, niin nyt tartut vaan tuumasta toimeen ja tyhjennät sen tallin.

        Ei oo tyhjennyksestä kii. Pitää laittaa seinät ja lattia kondikseen, pohjat tehty. Ja mulla ei ole valtuuksia siihen. Tulee rähinä, jos mä rupeen lyömään seinään mitään tai päällystämään lattiaa. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei oo tyhjennyksestä kii. Pitää laittaa seinät ja lattia kondikseen, pohjat tehty. Ja mulla ei ole valtuuksia siihen. Tulee rähinä, jos mä rupeen lyömään seinään mitään tai päällystämään lattiaa. :)

        Sitten palkkaat jonkun remonttireiskan tekemään homman, jos lapsisulhasesi ei ehdi :p


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei oo tyhjennyksestä kii. Pitää laittaa seinät ja lattia kondikseen, pohjat tehty. Ja mulla ei ole valtuuksia siihen. Tulee rähinä, jos mä rupeen lyömään seinään mitään tai päällystämään lattiaa. :)

        Pitää koittaa motivoida talon omistajaa. Hänkin kyllä on puhunut, että aloittaa sitten kevyemmän treenailun. Ajan puitteissa.

        Puoliso on siis voimailua harrastanut, kunnes mentiin yhteen ja arki muuttui. Työ vie suurimman osan hänen arjestaan. :(

        Mutta on mulla hyvä personaltrainer omasta takaa. Tietää miten habaa kasvatetaan ravinnolla ja treenillä lepoa unohtamatta. :)

        Siitä vois tulla meidän yhteinen juttu ja se olis kiva.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Pitää koittaa motivoida talon omistajaa. Hänkin kyllä on puhunut, että aloittaa sitten kevyemmän treenailun. Ajan puitteissa.

        Puoliso on siis voimailua harrastanut, kunnes mentiin yhteen ja arki muuttui. Työ vie suurimman osan hänen arjestaan. :(

        Mutta on mulla hyvä personaltrainer omasta takaa. Tietää miten habaa kasvatetaan ravinnolla ja treenillä lepoa unohtamatta. :)

        Siitä vois tulla meidän yhteinen juttu ja se olis kiva.

        Tiedä sitten miten kaksi Hulkia mahtuu enää samaan sänkyyn. Muuta kun päällekkäin. :'D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sitten palkkaat jonkun remonttireiskan tekemään homman, jos lapsisulhasesi ei ehdi :p

        En mä voi häntä syrjäyttää, hänen omaisuutta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En mä voi häntä syrjäyttää, hänen omaisuutta.

        Sitten sinun pitää keksiä joku muu suunnitelma, jos miehesi ei kunnioita toiveitasi. Sanot ukolle että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vahtia lapsia ja sinun pitää päästä salille. Kova kovaa vastaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sitten sinun pitää keksiä joku muu suunnitelma, jos miehesi ei kunnioita toiveitasi. Sanot ukolle että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vahtia lapsia ja sinun pitää päästä salille. Kova kovaa vastaan.

        Heh, se sanoo sen kun meet. Mutta arvaa meenkö, jos juoksen kellon kanssa kilpaa. No en.

        Se on sellasta, kun lapset tarvii vielä jotta asiat sujuu. Isin kanssa vähän takkuaa ne puuhat, liian tiukka räpätin tai liian huolimaton, oho kello on 22 ja lapset kattoo viel ruutuja.

        Ja nyt en saa mennäkkään, on kielto päällä. Lääkärin määräämä. Sitten, kun saan luvan, saan varmasti lähteä töihinkin ja sitten se arki vasta kellopeliksi muuttuukin.

        Te joilla ei oo lapsia, tai on simppeli työaika, työ lähellä, tukijoukkoja kopittelee lapsia on se helppoo. Mut kyl tää tästä viel. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, se sanoo sen kun meet. Mutta arvaa meenkö, jos juoksen kellon kanssa kilpaa. No en.

        Se on sellasta, kun lapset tarvii vielä jotta asiat sujuu. Isin kanssa vähän takkuaa ne puuhat, liian tiukka räpätin tai liian huolimaton, oho kello on 22 ja lapset kattoo viel ruutuja.

        Ja nyt en saa mennäkkään, on kielto päällä. Lääkärin määräämä. Sitten, kun saan luvan, saan varmasti lähteä töihinkin ja sitten se arki vasta kellopeliksi muuttuukin.

        Te joilla ei oo lapsia, tai on simppeli työaika, työ lähellä, tukijoukkoja kopittelee lapsia on se helppoo. Mut kyl tää tästä viel. :)

        Tekosyitä. Jos miehesi rakastaa sinua, hän hommaa sinulle punttipenkin. Keroo hänelle miten tärkeää tämä on sinulle.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tekosyitä. Jos miehesi rakastaa sinua, hän hommaa sinulle punttipenkin. Keroo hänelle miten tärkeää tämä on sinulle.

        Heh, ei se rakkaudesta eikä välineoäistä kii ole. Hommaa varmasti välineitä tarpeen mukaan. Pitää olla ensin puitteet kunnossa eli tilat mihin ne sijoitellaan.

        Lattiapintakin sellainen, ettei kolhuista halkea ja säröile. Helpompi tehdä ensin ne pinnat ja täyttää tila vasta sitten välineillä, kun toisin päin. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ei se rakkaudesta eikä välineoäistä kii ole. Hommaa varmasti välineitä tarpeen mukaan. Pitää olla ensin puitteet kunnossa eli tilat mihin ne sijoitellaan.

        Lattiapintakin sellainen, ettei kolhuista halkea ja säröile. Helpompi tehdä ensin ne pinnat ja täyttää tila vasta sitten välineillä, kun toisin päin. :)

        *välineistä


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ei se rakkaudesta eikä välineoäistä kii ole. Hommaa varmasti välineitä tarpeen mukaan. Pitää olla ensin puitteet kunnossa eli tilat mihin ne sijoitellaan.

        Lattiapintakin sellainen, ettei kolhuista halkea ja säröile. Helpompi tehdä ensin ne pinnat ja täyttää tila vasta sitten välineillä, kun toisin päin. :)

        Sitten ei kun tuumasta toimeen. Ukko kun tulee kotiin, sanot että haluat tilan kuntoon.

        Alkaa jo minulla pinna kiristymään, kun joutuu vänkäämään 🤬


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sitten ei kun tuumasta toimeen. Ukko kun tulee kotiin, sanot että haluat tilan kuntoon.

        Alkaa jo minulla pinna kiristymään, kun joutuu vänkäämään 🤬

        Kuten sanoin klo 12:45

        "Pitää koittaa motivoida talon omistajaa."

        :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Mulle se on taas helpoin tapa, eikä rintojen asettelussa mene kun pari sekuntia. :)

        Tietysti joskus ostin liian pieniä kuppeja ja ihmettelin kun rinnat tursuu jostain ulos. Olikin rinta nääs kasvanut C-kupista D-kuppiin ja en vaan ollut sellaista asiaa älynnyt. Se käy niin itseltä salaa, kun ei niitä rintoja tarkkaile ja katsele.

        Tuollasesta hakasten kanssa pelaamisesta pääsee, kun käyttää tosiaan niitä urheiluliivejä vaan missä ei ole hakasia. Kai niissäkin joissain taitaa olla. En ole tissiliiveistä mitenkään erityisen perillä, vaikka käyttäjä olenkin. Se on sellainen vaatekappale mikä ei kiinnosta kun olosuhteiden pakosta.

        Mikä niissä hakasissa muka on vaikeeta?Kolmen hakasen selän takana kiinnilaittoon ja menee aikaa alle sekunti. Johan onkin toisi vaikea operaatio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niissä hakasissa muka on vaikeeta?Kolmen hakasen selän takana kiinnilaittoon ja menee aikaa alle sekunti. Johan onkin toisi vaikea operaatio.

        Ei ole koskaan kiinnostanu räplätä selän taakke, jos voin helposti räplätä edessäkin. Helpoin tapa, nopein.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No nyt tuli sekin taito opittua. Tai ainakin uteliaisuus tyydytettyä. Kaikkea sitä voikin mieleen pompsahtaa. Mutta kysyvä ei tieltä eksy. Muuten miettisin vieläkin, että miten ne hakaset saa selän takana kiinni.

        Eksyvä ei tietä kysy, kuten kirjoitit. Eilen oltiin lähdössä tansseihin. Naisystävä sanoi, että liivit ovat löysällä. Minulle oli suuri ihmetys nähdä, miten tämä nainen laittoi kädet selän taakse, aukaisi liivien hakaset, kiristi seuraaviin hakasiin ja nosti paidan ylös. Kaikki kävi niinkuin automaattisesti, ja helvetin nopeasti. Ei mies siihen pysty samassa ajassa takaa päin, vaikka näkee hakaset.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        On muuten järettömät pullat kuvan naisella. 😅

        Sekaleiväthän nuo ovat! 😝Mies saa toisen tyynyksi ja toisen peittooksi. 😍


    • Anonyymi

      Oletko niin lihava ettei kädet yllä yhteen selän takana?

    • Anonyymi

      Ei kannata uskoa kaikkea, mitä palstanaiset sepustaa, että kupit selän taa ja edessä klipsautetaan rintaliivien hakaset kiinni.
      Näkisitpä millaiset peiliviritelmät naisilla on kotona rintaliivien kiinnitystä varten.
      Siinä on kokovartalopeliliä, kulmapeiliä. yläpeiliä ja peiliä joka suunnasta.
      Lisäksi naisen kädet täytyy olla joustvat, että notkistuu ja yltää selän taase.
      Pulskalla siiderivalaalla tuottaa suuria ongelmia saada rintaliivejä kiinni, joten pulska nainen kiinnittää rintaliivien selkäklipsit rintaliivien ollessa irrallaan kädessä ja vääntää ne sitten paikalleen koottuna.

      • Voihan se olla niinkin.


      • Anonyymi

        Yhtäkään peiliä ei tarvita.

        - Sheena


      • Anonyymi

        häh, miten sellainen kunnon pulska sais sen koottuna paikalleen, kun sillä se kapein kohta siinä ruhossaan on se rinnanalus.


      • Anonyymi

        Kuka hitto siinä muka jotain peilejä käyttää? Onnistuu pimeessä ja silmät kiinni vailla mitään ongelmaa.


    • Anonyymi

      Ihan normaalisti. Ensin katsotaan kummin päin... Sitten kädet olkaimista läpi, rinnat kuppeihin, ja hakaset kiinni, voilá 🤷‍♀️.

      - Sheena

      • Piti kokeilla, onnistuu se noinkin. Inhottavaa vaan nyplätä hakasia selän takana, mutta kyllä ne menee näköjään.


      • Ei taipuisi minun hienomotoriikka moiseen suoritukseen. Tuntuu käsissä jo epämiellyttävälle moinen kurottelu.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Piti kokeilla, onnistuu se noinkin. Inhottavaa vaan nyplätä hakasia selän takana, mutta kyllä ne menee näköjään.

        Jos takana on hakasia 5.stä ylöspäin, alkaa olla turhan hankalaa. 80-luvulla oli sellaisia korsettimaisia liivejä, joiden pukemisessa meni hermo. Kun yhden hakasen sai kiinni edellinen aukesi..

        - Sheena


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei taipuisi minun hienomotoriikka moiseen suoritukseen. Tuntuu käsissä jo epämiellyttävälle moinen kurottelu.

        Treenaa ojentajia ja käsien liikkuvuutta 🤔.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos takana on hakasia 5.stä ylöspäin, alkaa olla turhan hankalaa. 80-luvulla oli sellaisia korsettimaisia liivejä, joiden pukemisessa meni hermo. Kun yhden hakasen sai kiinni edellinen aukesi..

        - Sheena

        Kolme vain, mut kun en ole tottunut pukemaan noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Treenaa ojentajia ja käsien liikkuvuutta 🤔.

        - Sheena

        Liikkuvuus on minun ongelmani. Olen jäykkä kuin puuhevonen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Piti kokeilla, onnistuu se noinkin. Inhottavaa vaan nyplätä hakasia selän takana, mutta kyllä ne menee näköjään.

        Kokeilin tuota toista tyyliä, eteen hakaset ja sitten käännetään. Se oli hankalaa, rintaliivitkin sanoi nounou 🙄. Ehkä muilla kuin napakoilla kaariliivillä sujuisi paremmin.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin tuota toista tyyliä, eteen hakaset ja sitten käännetään. Se oli hankalaa, rintaliivitkin sanoi nounou 🙄. Ehkä muilla kuin napakoilla kaariliivillä sujuisi paremmin.

        - Sheena

        Juu. Napakka ei kulje.


    • Anonyymi

      Ne otetaan väärinpäin ja selkäpuolelle kuuluva osa tuohon eteen, jossa ne hakaset laitetaan kiinni. Sen jälkeen ne siirretään tai liutetaan sinne taakse ja kupit nostetaan eteen ja olkaimet paikoilleen. Sitähän sä kysyit?! ;)

      • Anonyymi

        En tykkää liiveistä

        Valjaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää liiveistä

        Valjaat

        Minä kyllä tykkään; rintaliivit suojaa raskausarvilta. Jos ei pidä kaarituista, kaarituettomia on paljon markkinoilla. Niissä on mukava liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tykkään; rintaliivit suojaa raskausarvilta. Jos ei pidä kaarituista, kaarituettomia on paljon markkinoilla. Niissä on mukava liikkua.

        Ei suojaa.


    • Anonyymi

      Ja mä oon aina ihmetelly miten naiset saa paidan pois niin, että ne laittaa kädet jotenkin ristiin ja nostaa sujuvasti paidan. Itse jos kokeilen samaa kädet menee solmuun ja paita ei nouse. Otan itse paidan kauluksesta kiinni ja vedän pois. Helpompaa.

    • Mä olen nähnyt tehtävän lähinnä niin, että hakaset pannaan kiinni tuossa navan ja tissien välimaastossa hyvässä valossa, sitten pyöräytetään hakaset selän puolelle, sitten kuppeihin täytteet ja lopuksi henkselit olkapäille. Poistaminen kai käänteisesti.

    • Anonyymi

      Tuollaiset asiat ylittää miehen ymmärryskyvyn, tai ainakin palstamiehen.

    • Anonyymi

      Ihan helposti ne pystyy saamaan selän takaakin kiinni.

    • Varmaan useampikin tapa mutta yksi julmimmista on sanoa poikakaverille että laitatko sinä. Ainakin itselleni jonka sormet ei ole mitään mallia pianisti eikä niillä tehtäisi hienomekaanikon hommia. Siinä kun yrität saada olemattomia hakasia olemattomiin vastakappaleisiin niin menee totiseksi. Sormet on siellä aina välissä ja ne hakaset karkaa löytyen usein kynsien alta tekemästä pieniä verivanoja. Ja sehän on aivan selvää että kun hakaset on paikoillaan niin olet laittanut ne väärään riviin. Yksi nuoruusiän mieleenpainuvimpia kommentteja oli silloisen tyttöystävän heitto "taidat olla niitä kavereita jotka on tottunut näitä vain aukomaan." Ei juurikaan helpottanut tilannetta.

      Helppo tuo tietysti on aukaisuun verrattuna. Baarissa olet jollekin kelvannut ja makuuhuoneen kynnyksellä toinen kääntää selän ja pyytää aukomaan liivit. Päässä takoo että "nyt onnisti, nyt onnisti" ja samassa kuuluu klik jota ääntä ei pysty paikallistamaan. Se tulee korvien väliin, sormiin tai ihan oikeasti hakasiin mutta tuntuu että ne ei mitenkään enää aukea. Siinä ähellyksen jälkeen sitten antavat hakaset periksi etenkin kun toinen koukku on suoraksi oiennut Kuitenkin kun kaikki energia ja huomio on mennyt niihin liivien liitoksiin niin johan sitten jo mato nukkuu.
      Siinä sitten vain rohkeasti tiedustelemaan että katsotanko ensin teksti-tv:tä vai keitetäänkö suoraan aamukahvit.

      • Miten kummassa miehiltä onnistuu esim kirurgin hommelit? 😱


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miten kummassa miehiltä onnistuu esim kirurgin hommelit? 😱

        Siihen on syynsä miksi minä en ole kirurgi.


      • M184 kirjoitti:

        Siihen on syynsä miksi minä en ole kirurgi.

        Tuo miesten nakkisormisuus tuppaa jostain syystä tulemaan esille vain " naisellisissa" jutuissa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo miesten nakkisormisuus tuppaa jostain syystä tulemaan esille vain " naisellisissa" jutuissa..

        Ei esim hienomekaniikan yhteydessä.

        Kuhan sanon.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei esim hienomekaniikan yhteydessä.

        Kuhan sanon.

        Minulle jo yläasteella opinto-ohjaaja totesi että noilla sormilla ei kannata miettiä kellosepän tai hienomekaniikon hommia.


    • No voivoi.. Palstavaavi ei saa titiiliivejä puettua päälleen..

      Suosittelen sporttiliivien hankkimista, ne voi pukea päällensä kuin paidan, sen kai sinäkin osaat tehdä? 🤔

      • Henkilöhyökkäys


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Henkilöhyökkäys

        Niin arvasin. Oonko mä joku sun idoli, kun aina matkit mua?


        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin arvasin. Oonko mä joku sun idoli, kun aina matkit mua?


        W.

        Henkilöhyökkäys


      • Palstakamu kirjoitti:

        Henkilöhyökkäys

        Arvasin tuonkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Arvasin tuonkin.

        Ei voi noin paljon suuttua, jos jää alkoholismista kiinni. Ja että väitit minua henkilöhyökkääjäksi, kun vastasin vain henkilöhyökkäykseesi. No, ainakin sinulla on ollut tässä pari päivää aikaa nukkua krapulaasi. Ja nyt sitten uuden ryypyn voimin takaisin kehään minua matkimaan. Kehittäisit omat juttusi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei voi noin paljon suuttua, jos jää alkoholismista kiinni. Ja että väitit minua henkilöhyökkääjäksi, kun vastasin vain henkilöhyökkäykseesi. No, ainakin sinulla on ollut tässä pari päivää aikaa nukkua krapulaasi. Ja nyt sitten uuden ryypyn voimin takaisin kehään minua matkimaan. Kehittäisit omat juttusi.

        Oho, no nyt en arvannut. Oonpas mä mennyt sun ihon alle.. 🤪💨


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oho, no nyt en arvannut. Oonpas mä mennyt sun ihon alle.. 🤪💨

        Tosin matkiminen jatkuu.. 🙄😑


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin matkiminen jatkuu.. 🙄😑

        Itsellesi juttelet. Delirium? Pääsit niin pahasti ihoni alle, ettet kehdannut näyttäytyä pariin päivään :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin matkiminen jatkuu.. 🙄😑

        Sinä aina matkit minua. Eikö noin vanhan ihmisen olisi jo pitänyt tuohon ikään mennessä keksiä omat juttunsa?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinä aina matkit minua. Eikö noin vanhan ihmisen olisi jo pitänyt tuohon ikään mennessä keksiä omat juttunsa?

        No joko sait tissiliivisi kiinni? 🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No joko sait tissiliivisi kiinni? 🤔

        Joko kiersit korkin kiinni?



      • Palstakamu kirjoitti:

        Joko kiersit korkin kiinni?

        Taas matkit. Tuota alkoholismia tuputat siihen malliin, että tyypillisenä projisoijana, suorastaan kouluesimerkkinä sellaisesta, taitaa sula olla siitäkin ongelma.

        Ps. Mulla on viimeks ollu krapula joskus kymmenen vuotta sitten.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taas matkit. Tuota alkoholismia tuputat siihen malliin, että tyypillisenä projisoijana, suorastaan kouluesimerkkinä sellaisesta, taitaa sula olla siitäkin ongelma.

        Ps. Mulla on viimeks ollu krapula joskus kymmenen vuotta sitten.

        Kiitos, mutta en liity seuraasi. Olen absolutisti käytännössä, mutta en periaatteesta.etkä taida tietää mitä tuo projisointi tarkoittaa. Harrastat nimittäin itse sitä paljon. Ja tuo matkismisen toitottminen alkaa käydä vanhaksi palstan kovimmalta matkiapinalta.

        Juopollahan ei ole koskaan krapulaa ;)

        Mutta et vastannut kysymykseeni. Milloin olet viimeksi ottanut alkoholia? Ite otin kuukausi sitten yhden alkoholiannoksen.


    • Niillä on oven karmien välissä sellainen kone, mihin rintsikat viritetään, sitten jalalla polkaistaan poljinta, niin laite venyttää rintsikat. Sitten nainen menee laitteeseen ja nostaa kädet ylös, liipaisin löytyy sieltä, painaa siitä ja -rämpsis- laite läsäyttää ”tykkiensuojukset” paikoilleen. Samalla laitteella rintsikat saa sitten poiskin.

      Koko on tärkeä laittaa koneeneeseen oikein, tai rämpsäys on turhan jämäkkä. Laite saattaa laueta liian aikaisin, kuten halvat ”matkamallit” saattaa tehdä konserteissa tms. Rintsikat lentää lavalle... näitä on käynyt...

      • No, naiset ovat tottuneet ennenaikaisesti laukeaviin.


      • Anonyymi

        Naisilla on varmaan samanlainen "matkamalli" pikkareiden kanssa, kun pikkareilla on tapana lennellä lavalle, kuten on monta kertaa havaittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on varmaan samanlainen "matkamalli" pikkareiden kanssa, kun pikkareilla on tapana lennellä lavalle, kuten on monta kertaa havaittu.

        Joskus lähtee sukatkin, mutta ne kevyempinä jää matkalle...

        Kyllä kyse on ihan rintsikan asennuskoneesta, sillä maaseudulla naiset ampuu perunat peltoon keväällä pellonlaidalta. Ei tarvitse yksitellen kaivella...


    • Anonyymi

      Ihanko totta oivoi aijai nyt siis voi kamalaa uh ah puh!

    • Anonyymi

      Millon tää palsta on mennyt näin tyhmäks vai 10-vuotiaatko täällä skrivaa?

      • Olen tottunut riisumaan liivejä. En pukemaan. Kukin tyylillään.


      • Omiin kokemuksiisi vertaat.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Omiin kokemuksiisi vertaat.

        Syömään ja kouluun sitten Henri Petteri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syömään ja kouluun sitten Henri Petteri

        Okei äitimuori.


    • Anonyymi

      Nyt on jännää! On se niin jännää! Uh ah voih!

    • Anonyymi

      Se on helppoa joustaville käsille ja sormille. Hyvää venyttelyä.

    • Anonyymi

      Simppeliä!
      Kuppiosan alareuna tisujen alle kellä on, olkaimet oikeille paikoille. Hivutat molemmat ranteet hitaasti selän taakse kainaloiden tietämillä. Vihjeeksi käsipäivää tai sidontaote. Eipäs eksytä aiheesta.
      Pian tunnet sormissasi kaksi erillään toisistaan olevaa pätkää joissa jotain, hakasiksiko niitä kutsutaan. Nakkaat oikeat vastahakaset toisiinsa. Ja se on siinä.
      Lopuksi pieni tsekkaus ja menoksi.

    • Anonyymi

      Jo oli jaarittelua rintsikoista. Mä kyllä panen rintsikat ylleni vaikka sysipimeässä ja hakaset kiinni selän takaa, ilman pienintäkään vaivaa. Usein vanhemmat naiset kyllä keplottelevat rintsikkansa ylleen tempulla jos toisellakin, koska kroppa ei enää ole niin notkea. Tai käyttävät liivejä joissa hakaset ovat kuppien välissä; etupuolella.

      Omakohtaisesti mä olen nyt tutustunut kyseiseen malliin; "ns. imetysliiveihin", joita käytän lähinnä silloin, kun on pakko... (ei tarvitse riisua koko yläkroppaa paljaaksi)
      Kotona yleensä vain T-paita tai elastiset urheilumalliset muotonsa pitävät ja tarpeen mukaa hieman venyvät.
      Käteviä kaikki nämä vaihtoehdot; voin valita tilanteeseen itselleni sopivammat.

      Yks pikkujuttu;
      Rintsikat on muuten aina käsin pestäviä, jotta ne säilyttävät muotonsa ja pysyvät omassa mallissaan ryhdikkäinä ja käyttökelpoisina kauan.
      trollikka

    • Minua ei rintsikat kiinnosta. Olen normaali mies ja haluan pukeutua hameeseen. Miehet tarvitsevat naista enemmän tilaa ja tuuletusta alapäähän.

      • Tämä. Miehille pitää saada joku kiltin kaltainen ratkaisu tähän. Muslimitkin kulkevat mekoissa. Miksei mekin?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämä. Miehille pitää saada joku kiltin kaltainen ratkaisu tähän. Muslimitkin kulkevat mekoissa. Miksei mekin?

        Kiltti on aika lyhyt, ihan munasillaan en sitä käyttäisi.
        Miksi kalsareita ei tehdä verkkopaitakankaasta? Se pitäisi kaluston kurissa ja ventilaatio olisi magnifique 👌!


    • Anonyymi

      No tuohon pitää sanoa että naisilla on todella yllättäviä taitoja. Niistä kaikista ei pääse ikinä perille, yllättävät taidoillaan monesti ja monta kertaa. Tuo rintaliivihomma on niistä yksikertaisin, muuta entäpä ne kaikki mitä päivittäin eteen tulee.
      Se se vasta elämää on kun sitä on päivittäin seurannut, aina ja alati tulee yllätyksiä ja ihmettelyn aihetta.
      Kuule se pitää mielen niin virkeänä, ja oppii päivittäin uutta.

      • Mitä ne semmoiset asiat ovat?


    • Anonyymi

      Tuon Jaden äiti kertoo, että lapsensa oli väärässä sukupuolessa. Millä tavalla.
      Puuttuiko siltä pippeli ja kaikki muutkin. Sillä on ollut kaikki miehiset vehkeet ja sisuskalut, silloin se on mies.
      Äiti taitaa olla tyhmä. Onko osannut poikaansa kasvattaa mieheksi. Mies on aina mies ja se muuta ole koskaan, ei sittenkään, vaikka keltaista nestettä lirahtaa tekovaiheessa. Jos on kus''n mukana tullut siemenet, joka määrää sukupuolen, ei voi synnytä väärään sukupuoleen.
      Sekopäitä molemmat äiti ja poikansa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1898
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      919
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe