Miksi en kelpaa naisille?

Anonyymi

Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan, kun en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä. En tykkää pyöriä missään baareissa, mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule eikä mulla ole mitään suosikkisarjoja. Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan. En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan. Töissä käyn, mutta palkka on pieni eli rahaa ei ole hirveästi. Seurustelu kuitenkin kiinnostaisi, mutta jostain syystä en tunnu kelpaavan naisille ollenkaan. Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monet ihmiset on aika valikoivia tapauksia.
      Pitäisi varmaan olla harrastuksista tai menevä ihminen että ihmiset kiinnostuu.
      En vain ole myöskään sitä.
      🙄

    • Anonyymi

      "Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?"

      Kirjoittamasi perusteella kiinnittäisin kyllä ennemmin huomiota siihen huumorintajuun ja sen kehittämiseen. Ei elämää saa liian vakavasti ottaa. Uskoisin että suurin osa naisista pitää jonkinmoista huumorintajua yhtenä tärkeimmistä kriteereistä miehessä. Ja huumorintajua pystyy kyllä kehittämään, se on omasta asenteesta kiinni.

      Ehkä tämän huumorintajuttomuuden vuoksi saatat myös vaikuttaa ulospäin perusolemukseltasi jotenkin vakavalta tms? Itselläni oli useita vuosia siinä parinkympin tienoilla aina vakava ja hieman myrtsikin ilme naamalla, johtui kiusaamistaustasta (ennen kiusaamista olin ollut todella hymyileväinen ja iloinen lapsi). Vei vuosia päästä siitä eroon ja oppia ottamaan naamalle iloisempi tai edes neutraalimpi ilme.

      Hyvä huumorintaju iskee paremmin kuin mitkään "muotivaatteet" (itse en muotivaatteita juuri osta, vaan sellaisia vaatteita joissa olo tuntuu mukavalta ja jotka miellyttävät minua itseäni eivätkä muita).

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Kavereita saa vain viinaa juomalla porukoissa. Samoin naisiin tutustuu vain viinaa juomalla. Ei naiset lähde salille tai shoppailemaan jos pyytää mutta viinaa ne lähtee juomaan. Sen olen 30 vuoden aikana huomannut. Joten nuorena menin aina porukoihin ja juotiin keksikaljaa ja siten sain kavereita. Kyllä minä harrastin kaikkea jalista ja pesistä eikä naiset koskaan tulleet pelejä katsomaan. Sitten kun viikonloppuna lähdettiin kaljaa juomaan jonnekkin niin naiset oli aina mukana.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Onko aloittaja Allu naamioituneena toiseksi?
      Yrittääkö Allu nyt tuolla tekniikalla?

      -Kavereita ja ystäviä ei ole kun en tule yllensä hyvin toimeen ihmisten kanssa
      -Ei kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä
      -Mitään harrastuksia ei ole eikä mikään kiinnostakaan
      -En ole kovin huumorintajuinen
      -Töissä käyn mutta palkka pieni (Huom! Ei Allun miljoonapalkka kuten tavallisesti. Maltillisemmin nyt tällä kertaa.)
      -En tunnu kelpaavan naisille ollenkaan_Pitäisikö ostaa hienompia vaatteita
      -Eikö tällainentavallinen mies kelpaa?

      Siis ilmiselvä Allu tai sitten jonkun Allu-parodia!
      Parfyymit ja olen pitkä ja komea unohtui listalta. Niin ja auto ja se hieno asuntokin.

      Käsi sydämellä; ketä oikeasti kiinnostaisi tutustua ihmiseen joka ei tule toimeen ihmisten kanssa, jota ei edes kiinnnosta tavata uusia ihmisiä. Jolla ei ole huumorintajua eikä mikään harrastus tai tekeminen kiinnosta?
      Ketä kiinnostaisi tutustua Alluun?

      • Anonyymi

        En mä tiedä, kuka on Allu, mutta tällainen ihan tavallinen mies ei sitten tosiaan kelpaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä, kuka on Allu, mutta tällainen ihan tavallinen mies ei sitten tosiaan kelpaa vai?

        Jos sinä olet aloittaja, niin aloituksessasi luettelit melkoisen määrän asioita, jotka tekevät sinusta epätavallisen. Oman kertomuksesi mukaan et ole millään mittarilla ”tavallinen mies”.


    • Anonyymi

      Ihmisiin tutustuu juttelemalla niille. Jos ei osaa puhua naisille niin ei ne kiinnostu. Sosiaalinen pitää olla siis ja osata jutella kaikesta. Itsestä ei pidä puhua eikä siitä ettei sulla ole kavereita eikä naisia ollut. Pakota itsesi tilanteisiin jossa on naisia ja niille on pakko puhua. Siitä se lähtee tai muuten et niihin tutustu.

      • Anonyymi

        Mistä sitten sitten puhuisi naisten kanssa, viimeisimmistä uutisista tms.?


    • Ootko jostain pohjan maalta, kun et halua harrastaa, etkä nauraa ja haluat olla huumorin tajuton. Töissä on pohjalaisia ja ne on just tollasia. Kovia tekeen töitä kumminkin ja naimisissa jokainen. Että jos semmosella ilmeellä naisen saa, niin sitten saa kyllä kaikki.

    • Anonyymi

      - Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan
      - en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa.
      - Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä.
      - mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule
      - Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan.
      - En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan.

      Itse luettelit syyt miksi et kelpaa naisille.
      Nuo kaksi ensimmäistä jo viittaa persoonallisuushäiriöön.

      • Anonyymi

        Mikä persoonallisuushäiriö minulla sitten olisi?


      • Tarkoitat sitten että puolet suomalaisista on persoonallisuushäiriöisiä. Oon ollu jo lähes parikynmentä vuotta taloyhtiöiden hallituksissa ja oon huomannu että enemmistö ihmisistä ei tuu toistensa kanssa toimeen. Jatkuvasti riitelee mitä pienemmistä ja vähäpätösimmistä asioista. Ja sitten jos tulee joku remontti, niin sitten ollaan eri mieltä ihan periaatteesta.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tarkoitat sitten että puolet suomalaisista on persoonallisuushäiriöisiä. Oon ollu jo lähes parikynmentä vuotta taloyhtiöiden hallituksissa ja oon huomannu että enemmistö ihmisistä ei tuu toistensa kanssa toimeen. Jatkuvasti riitelee mitä pienemmistä ja vähäpätösimmistä asioista. Ja sitten jos tulee joku remontti, niin sitten ollaan eri mieltä ihan periaatteesta.

        Näin juuri. Muuta sinäkin maalle omakotitaloon.
        Suomalainen on omakotitaloasukki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Muuta sinäkin maalle omakotitaloon.
        Suomalainen on omakotitaloasukki.

        No ei aikusten ihmisten pitäs riidellä jostain suihkussa käymisestä. Mun puolesta saa suihkussa käydä mihin aikaan kukin haluaa. Ja vaikka seisois päällään suihkussa niin mulle sama, kunhan ei aiheuta vesivahinkoo. Omakotitalo on huono ratkaisu, kun ne on kaikki homeessa ja rivitalot kans.


    • Anonyymi

      Hassuja nuo aloituksen kaltaiset jutut. Itsehän olen ollut jo ennen covidia eristäytyneenä, eikä kiinosta muiden murheet. Silti piparia on aina löytynyt tarvittaessa. Enkä edes tarkoita maksullisia ammatinharjoittajien piparia.

      Jopa palstalta on löytynyt useampi haarakiilainen. Toiset vain ovat onnellisien tähtien alla syntyneet ja loput ovat saamattomia palstaätmejä.

      >Timppa<

      • Anonyymi

        Kallistele sinä sitä kiljutynnyriäsi ja mesoa itsesksesi.
        Mitään muuta ei löydy eikä ole kuin suuri suu ja suuret luulot.
        Kyllähän niitä "haarakiilaisia" löytyy viinan toivossa, kapakkaruusuja voi poimia mies kuin mies jos niin alas vaipuu.
        Tämä tyyppi on niin vastenmielinen että oksettaa.
        Suuri myötähäpeä miessukupuolelle, tällaisia yksilöitä kun löytyy enemmänkin kuin tämä yksi.


    • Anonyymi

      Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.

      Viinamiehet käyvät porukan mukana yökerhossa ja bileissä eikä naisseurasta ole pulaa.

      Raittiit miehet ovat yksin kotona ilman naisseuraa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Flegmaattinen, passiivinen, jurottava erakko ei yleensä ketään kiinnosta. Parisuhteessa tuollaisesta tulee perässä vedettävä kivireki, joka on yhtä miellyttävää ja kivaa seuraa kuin kuollut keppi.

      Joo, ei kelpaa.

      - Exp

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe