Videoita jotka saavat sinut nauramaan

22

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppoisan perikuva.

• Anonyymi

8 corgi house you tubessa on minulla taattu hyvän mielen tuottaja.
      Jos on paha päivä niin riittää kun katselen näitä, kohta jo hymyilen.

• Joskus jonkun kiukku huvittaa, ei siksi että toisella on kurjaa vaan sen överi ilmiöt.

https://youtu.be/D6CFoZQYXMc

Kuten tämä ärrimurri. x'')

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Tässäkin oma hauskuutensa, wild hogs...

https://youtu.be/i7J3pitFCqI

Tietäsitpä ämmä vain mun koheltamisia. Kerran vaimo tuumasi jonkun kirosanankin päätä pudistellessaan.

Se oli sitä sekavaa aikaa. Nykyisin hänellä on uskovainen miesoletettu. Itseä harmittaa nuo menneet siltäosin, kun joutui erään ihmisrakkaan tuhkamaan. 😔 Onhan noita ystäviä
        mennyt, mutta en kaikkien kanssa ole seukannu.

>Timppa<

• Anonyymi kirjoitti:

Tietäsitpä ämmä vain mun koheltamisia. Kerran vaimo tuumasi jonkun kirosanankin päätä pudistellessaan.

Se oli sitä sekavaa aikaa. Nykyisin hänellä on uskovainen miesoletettu. Itseä harmittaa nuo menneet siltäosin, kun joutui erään ihmisrakkaan tuhkamaan. 😔 Onhan noita ystäviä
        mennyt, mutta en kaikkien kanssa ole seukannu.

>Timppa<

En ees uskalla arvailla.

• https://youtu.be/rzwva6WI4VU

Aina kun katson tämän videon tulee paremmalle tuulelle :D
      Vanha jo onkin mutta piristää näin 🐈 omistajana.

• Hahhaha, en tiedä mikä tässä nauratti mut nauroin itteni henkihieveriin. Flunssan jälkeen irtoo kiitettävästi rööreistä sitkeää ja kun oikeen nauraa, rupes yskittää. Eikä meinannu tulla yskästä loppua. :'' P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Hahhaha, en tiedä mikä tässä nauratti mut nauroin itteni henkihieveriin. Flunssan jälkeen irtoo kiitettävästi rööreistä sitkeää ja kun oikeen nauraa, rupes yskittää. Eikä meinannu tulla yskästä loppua. :'' P

Aijai mun mielestä tosi inhottavaa nauraa kun tietää että on paljon limaa kurkussa.
        Joko sen jälkeen ei pysty lopettaa yskimistä.
        Tuo video kuvastaa hyvin ihmisten shoppailua😂

• Löffi kirjoitti:

Aijai mun mielestä tosi inhottavaa nauraa kun tietää että on paljon limaa kurkussa.
        Joko sen jälkeen ei pysty lopettaa yskimistä.
        Tuo video kuvastaa hyvin ihmisten shoppailua😂

Meinas kyllä happi loppua. Hyvät ilmeet oli parilla kissillä ja tosiaan ostokset oli inhimillisiä. :P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Meinas kyllä happi loppua. Hyvät ilmeet oli parilla kissillä ja tosiaan ostokset oli inhimillisiä. :P

😂 jep. Joskus ollu itelläki muutamia muita videoita jotka naurattaa mutta on tullu kadotettua.

• Löffi kirjoitti:

😂 jep. Joskus ollu itelläki muutamia muita videoita jotka naurattaa mutta on tullu kadotettua.

Se yksikin iso valkoinen rontti tunkemalla tunki itsensä hyllyn välistä. Hyvä ettei jääny jumiin. :')

Musiikki oli ihan luova tulos.

Pitäis aina tallettaa edes videoiden nimet, muttei niitä aina hoksaa. Sitten ei enää muista millä nimellä hakea.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paras oli se hurjan äkäisyyskohtauksen saanut papukaija. Se sätti miehen huolella niin kuin vihainen nainen ja lopuksi lauhtui ja jokelteli ukolle hahah.

• Anonyymi
      • Ohi ei voi päästää periaatteesta. Minkälainenkohan jono tuohon on kertynyt?

• Anonyymi

Sunnuntai ajelija 😂

• Kaveri kävi vähän kuumana, mutta mihinkä se olis hangessa altakaan pois mennyt? :D

• Anonyymi

Palstapersukin on yllättäbän huumeissa. Aina! Vittuilenko lisää vai nöyrtyykö oikeistomusta palstapersu ihmisen tasolle?

>Timppa<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3203
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      198
      2893
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1911
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1534
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      111
      1305
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1201
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1057
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      155
      1031
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      960
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      834
    Aihe