Kävin työterveydessä ja leukosyytit olivat 4.5 ja viimeksi ne olivat 6.8. Mistä johtuu että noin paljon heittelee 3v takaisesta tuloksesta. Viitearvojen sisällähän nuo ovat, mutta kiinnostaa tietää miksi noin yks kaks noin paljon laskenut.
Toinen ihmetyksen aihe on että miksi Tromposyyttiarvo oli nyt 220 kun viimeksi se oli kuitenkin selvästi korkeampi 260.
Pelottaa että minulla on joku sairaus kun nuin paljon arvot ovat laskeneet edellisestä mittauksesta.
kysyn leukosyyteistä ja tromposyyteistä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin maalikkona sanoisin, että arvosi vaikuttavat normaaleilta ja "hyviltä" , huolestuisin vasta jos eivät pysyisi viitearvojen sisällä.
Saa tarkentaa jos joku tuntuu tietävän paremmin tästä asiasta. - Anonyymi
Sinuna kyllä hankkiutuisin varmuudeksi uusiin verikokeisiin, ei pitäisi noin paljon tietääkseni heitellä????
Katsoin omia tuloksia omakannasta pitkältä väliltä ja vaihteluväli oli ollut leukkareilla max 0.4 ja Tromposyyteillä max 8! - Anonyymi
Raskaus, psyykkiset tunnekokemukset (stressi, viha, kipu, pelko, ilo), ateriointi, tupakointi tai tablettikortisonikuuri voivat nostaa arvoja lievästi.
- Anonyymi
Eihän aapella ole mitään poikeavaa noissa :D
- Anonyymi
Leukosyyttien määrä ja jakauma vaihtelevat vuorokauden aikana elimistön kortisonipitoisuuden mukaan siten, että leukosyyttien ja neutrofiilien määrät ovat pienimmät aamulla ja lisääntyvät iltaa kohti. Veren leukosyyttien kokonaismäärä on aikuisella 4–10 × 10*9/l.
Eli ihan normaamaalia on. - Anonyymi
Auttakaas vähän. Jos on alhaiset leukosyytit mitä se tarkoittaa?
Minulla ne on välillä ihan alarajalla. Kesällä oli yli 6 mutta nyt on kaksi kertaa kokeissa ollut 3.3.
Kuolenko?
Muut arvot on kyllä ihan jees. Paitsi kolesteroli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065