kysyn leukosyyteistä ja tromposyyteistä

Anonyymi

Kävin työterveydessä ja leukosyytit olivat 4.5 ja viimeksi ne olivat 6.8. Mistä johtuu että noin paljon heittelee 3v takaisesta tuloksesta. Viitearvojen sisällähän nuo ovat, mutta kiinnostaa tietää miksi noin yks kaks noin paljon laskenut.

Toinen ihmetyksen aihe on että miksi Tromposyyttiarvo oli nyt 220 kun viimeksi se oli kuitenkin selvästi korkeampi 260.

Pelottaa että minulla on joku sairaus kun nuin paljon arvot ovat laskeneet edellisestä mittauksesta.

6

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin maalikkona sanoisin, että arvosi vaikuttavat normaaleilta ja "hyviltä" , huolestuisin vasta jos eivät pysyisi viitearvojen sisällä.

Saa tarkentaa jos joku tuntuu tietävän paremmin tästä asiasta.

• Anonyymi

Sinuna kyllä hankkiutuisin varmuudeksi uusiin verikokeisiin, ei pitäisi noin paljon tietääkseni heitellä????

Katsoin omia tuloksia omakannasta pitkältä väliltä ja vaihteluväli oli ollut leukkareilla max 0.4 ja Tromposyyteillä max 8!

• Anonyymi

Raskaus, psyykkiset tunnekokemukset (stressi, viha, kipu, pelko, ilo), ateriointi, tupakointi tai tablettikortisonikuuri voivat nostaa arvoja lievästi.

• Anonyymi

Eihän aapella ole mitään poikeavaa noissa :D

• Anonyymi

Leukosyyttien määrä ja jakauma vaihtelevat vuorokauden aikana elimistön kortisonipitoisuuden mukaan siten, että leukosyyttien ja neutrofiilien määrät ovat pienimmät aamulla ja lisääntyvät iltaa kohti. Veren leukosyyttien kokonaismäärä on aikuisella 4–10 × 10*9/l.

Eli ihan normaamaalia on.

• Anonyymi

Auttakaas vähän. Jos on alhaiset leukosyytit mitä se tarkoittaa?

Minulla ne on välillä ihan alarajalla. Kesällä oli yli 6 mutta nyt on kaksi kertaa kokeissa ollut 3.3.

Kuolenko?

Muut arvot on kyllä ihan jees. Paitsi kolesteroli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7770
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3527
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2497
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe