Jos varmuudeksi tänne, onko sinulla kaikki hyvin?

Anonyymi

Itse jakselen kohtalaisesti, taitaa mennä ohitse tällä erää. En utele liian tunnistettavia. Mutta osaan kuunnella jos jossain törmätään. Tai jos haluat ottaa jotakin kautta yhteyttä. Luulisin, että olen jo luotettava. Aina ollut, mutta jos ymmärrät mitä tarkoitan.

24

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei täällä enää muuta intressiä kuin sinä.

      • Anonyymi

        Tämä oli siis jatkoa tuolle aloitukselle, ja tarkoitin että täällä ( palstalla)


    • Anonyymi

      Meneekö tämä naiselle vai miehelle? Ja mikä on menossa ohi? Tunteesi häneen?

    • Anonyymi

      Ihan kunnossa olen vaikka fyysisessä terveydessä ongelmia ja asiat tuntuvat kohtalaisen vaikealta nyt, milloinka minulla ei. . Olen kuitenkin rauhallinen ihminen, en tee mitään yllätyksellistä. Sitä ei tarvi pelätä.
      Jätetäänkö jo nämä tunneasiat taakse. Ollaan palstaystäviä, se olisi mukavaa. Luotan sinuun. Minulla ei ole liikaa ystäviä. Mitä sanot? Ei taka-ajatuksia, lupaan. Ymmärrän sinua jotenkin ja usein autat minua.

      • Anonyymi

        Kuulostaa muuten hyvältä, mutta jättäisin tätä palstailua pois. Et ole hän, mutta voin olla sinunkin ystävä, ilman taka-ajatuksia. En ole myös hän, joka sinua auttaa. Ilmeisesti kuitenkin voisin auttaa, mutta tämä ystävä on joku toinen. Luulisin, että hänellekkään sinulla ei ole taka-ajatuksia :) hän on mies, minä olen nainen. Voisin kuitenkin auttaa teidät suoraan yhteyteen. Sain viestin, jossa kehotettiin ehkä pitämään joitakin asioita vähän miten sen sanoisi, ei nyt salattuna, mutta voisiko ilmaisutapaa muuttaa. Tämä oikea auttajasi, voisiko hän vaikka perustaa feikkisähköpostin, josta laittaisi sinulle suoraan viestiä. Juuri tuolle minun oikealle hänelle lupasin että jättäytyisin tästä välistä pois. Kaikki ei pidä siitä. Ja itsellekin se on vähän rankkaa. Ei ole tapahtunut mitään hirveää, ja en ole tehnyt pahaa, mutta vähän kiusallista, jos ymmärrät.

        Ikävä kuulla että terveytesi reistailee, toivottavasti ehdit levätä ja ulkoilla tarpeeksi. Olen itsekin hyvin rauhallinen, ja hyvin ennalta arvattavissa, pelokaskin. Ilmeisesti pystyn kommunikoimaan, välittämään asioita, nämä on tosi uusia juttuja minulle. Ja rehellisesti en pidä niistä. Useampi henkilö on vuosien mittaan ottanut yhteyttä, ja kertoillut asioita. Luulen kuitenkin, että en ole oikea henkilö. Sinua, vaikka en tällä viestillä sinua hakenut, tavoitellaa. Ole varovainen. Niin kuin me kaikki. Aina, ja varmuudeksi. Teillä on joitakin väärinkäsityksiä ja luottamuspulaa. Enkä ihmettele.

        Mutta voin toki olla ystäväsi. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Vihaan tätä palstaa kuitenkin. Joten jos tiedät kuka olen, niin voit vaikka soittaa kahville kavereina. Tai jos haluat puhua, jostain syystä ihmiset haluavat aina purkaa sydäntään minulle. Minulla on semmoinen vaikutus. Haleja sinulle sydänsuruihin. Ja varmaan tämän viestin lukevat, joten jospa laittavat vaikka sähköpostia, muista tarkistaa roskaposti. Äläkä lähde tämän viestin perusteella yksin pimeille kujille, jos vaikka joku sitten tekee viestin perusteella kiusaa. Ehkä oikea laittaa vaikka jotain tunnisteita.


    • Kaunis ja hyvin lämmin viesti hänelle, saanko udella AP, oliko kysymyksessä M tai N?

      • Anonyymi

        Tämä ap osaa manipuloida, vaikkei ole ollut miehen kaa missään tekemisissä! Kiusaa erästä avioparia! Pysy ap siei sateenkaari sillalla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ap osaa manipuloida, vaikkei ole ollut miehen kaa missään tekemisissä! Kiusaa erästä avioparia! Pysy ap siei sateenkaari sillalla!

        Rakkaus kuuluu kaikille, myös sateenkaari parit tarvitsevat rakkausta


    • Anonyymi

      En ymmärrä.

    • Anonyymi

      :)

      en tiedä itsekään mitä haluan, itsekseen ihmetellen kaikki päivät, menevät,

      ja, en oikein tiedä, mitä teen tällä palstalla, koko elämä nukuttu,

      mutta, ei siitä haittaakaan ole, elämä takana, elämä edessä, ihmetellen aika

      menee, porukkaa menee ja tulee, ja, stressi aina välillä pyörii,

      ei tässä sutta ja sekundaa, kummempaa tule, kaikki, menee ja tulee,

      eikä sen tarvitse sen enempää olla,

      ja, aika näyttää mitä 15 vuoden päästä on,

      luultavasti, pelaan ja luen roskaromaaneja,

      ja, välillä ihmettelen vain,

      ja, siinähän se aika menee,

      ja, muuta ei tarvitse,

      :)

      • Anonyymi

        Sinä olet vähään tyytyväinen. Minä tarvitsen enemmän, paljon minulla onkin. Ja ajattelin vielä paljon saada, elämä on tässä ja nyt, eilen ja huomenna. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla nainen.

    • Anonyymi

      Jos toiselle puhuu satuja niin onko luottamuksen arvoinen?

      • Anonyymi

        Pian voitte puhuja satuja, meillä täällä kotona niitä on tarpeeksi 😊🙃


    • Anonyymi

      Toivon, että voit luottaa minuun jo. Minulla ei ole taka-ajatuksia. Kun yhden miehen saan pysymään kanssani, se riittää. Kun on ollut 40 vuott yhdessä, niin…silloin on kasvanut kiinni toiseen.
      Ollaan kavereita jookos niin kuin ananas ja kookos. Ehkä voimme auttaa toisiamme jotenkin. Minäkin mielelläni auttaisin sinua. Hyvää yötä kookos😊

      • Anonyymi

        Kiitos, sain jo apuni. Ja semmoista oikeutta menneisiin vuosiin. Niin se elämä menee. Oppia ikä kaikki. Nyt poistun, nettipalstalta ei löydy kavereita. Turvallista jatkoa teille, muistakaa se mikä ei tapa niin vahvistaa. Ja aina voi soittaa apua, kenenkään ei tarvitse olla yksin.


      • Anonyymi

        Puhutko taas jonakin toisena? Tuntuu ett olet täysin sekaisin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sain jo apuni. Ja semmoista oikeutta menneisiin vuosiin. Niin se elämä menee. Oppia ikä kaikki. Nyt poistun, nettipalstalta ei löydy kavereita. Turvallista jatkoa teille, muistakaa se mikä ei tapa niin vahvistaa. Ja aina voi soittaa apua, kenenkään ei tarvitse olla yksin.

        Huomenta. Tänä aamuna minulla on rauhallinen mieli. Nukuin hyvin. Krempat eivät tällä hetkellä vaivaa. Minun elämässäni on tällä hetkellä tulevan elämän harkintavaihe. Etsin suuntaa. Paljon on minulla pohdittavaa. Kiitos tuesta. Tuki ei ole itsestäänselvää. Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa. Eteenpäin päivä kerrallaan.


    • Anonyymi

      AP lisää vielä tähän, muiden kommentojien innoittamana, mikä ei liity ystävyyteen. Oletteko ikinä miettineet miksi keksittiin kapine nimeltä telefoon, matkapuhelin. Eikö se ollut sitä 90 lukua, kun alkoivat tulemaan. Tai miksi esimerkiksi seksilelut alkoivat yhtäkkiä tulemaan osaksi ihmisten tavallista makuuhuonetta, tai miksi luotiin hyvinvointivaltioita, joissa halutaan mahdollistaa kaikkien koulutus, vapaa omistus ja liike-elämän harjoittaminen. Jos näiden asioiden avulla on mahdollistettu nousu vaikka lamasta, miksi se olisi toisin nyt. Ei kai mikään taho halua että kaikilla maailman ihmisillä on yksi sairaus ja yksi haave. Eihän se toimi niin. Turvaa, ruokaa ja suojaa tarvitsee jokainen. Ja mielestäni myös oikeuden opiskelija, tehdä töitä turvallisesti. Ja löytää rakkaus, saada lapsia, jos terveys sen sallii. Ymmärtää ihmisten erilaisuus ja tarjota valtiota, jossa kaikille on tilaa. Mitä tämmöinen touhu on?

      • Anonyymi

        Miksi näitä ihmisiä jotka rajoittavat muiden elämää, pyrkivät alistamaan, tekemään elämästäsi helvettiä, tuhoamaan sinut, varastamaan ja laittamaan jo sanat suuhusikin. Miksi näitä ei saada kuriin? Mikä laki vaaditaan lisää, mitä toimenpiteitä tarvitaan jotta saataisiin perheille turva elää elämäänsä, luoda omaa tulevaisuutta, nuorille uskoa tulevaan ja intoa opiskeluun ja elämän rakentamiseen, yrittäjille rohkeutta kilpailla rehellisesti ja uskoa yhteistyökumppaneihin, lapsille mahdollisuus turvalliseen lapsuuteen, aikuisille tietoa että saa muuttaa elämäänsä, vaikeuksissa oleville apua ja niin ettei kaikki joudu vaikeuksiin, lakia rikkoneille rangaistukset, kaduille ja metsiin turvaa, ennen kaikkea uskoa huomiseen, halua rakentaa edelleen hyvinvointivaltiota, uskoa että vaikeuksista selvitään. Miksi kaikki kaatuu monilla tähän kiusaamispeeheen, ja ne jotka rehellisesti selviää, vainotaan ja painostetaan antamaan elämänsä muille. Keitä nämä tuholaiset ovat? Miksi ihmiset eivät saa elää rauhassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näitä ihmisiä jotka rajoittavat muiden elämää, pyrkivät alistamaan, tekemään elämästäsi helvettiä, tuhoamaan sinut, varastamaan ja laittamaan jo sanat suuhusikin. Miksi näitä ei saada kuriin? Mikä laki vaaditaan lisää, mitä toimenpiteitä tarvitaan jotta saataisiin perheille turva elää elämäänsä, luoda omaa tulevaisuutta, nuorille uskoa tulevaan ja intoa opiskeluun ja elämän rakentamiseen, yrittäjille rohkeutta kilpailla rehellisesti ja uskoa yhteistyökumppaneihin, lapsille mahdollisuus turvalliseen lapsuuteen, aikuisille tietoa että saa muuttaa elämäänsä, vaikeuksissa oleville apua ja niin ettei kaikki joudu vaikeuksiin, lakia rikkoneille rangaistukset, kaduille ja metsiin turvaa, ennen kaikkea uskoa huomiseen, halua rakentaa edelleen hyvinvointivaltiota, uskoa että vaikeuksista selvitään. Miksi kaikki kaatuu monilla tähän kiusaamispeeheen, ja ne jotka rehellisesti selviää, vainotaan ja painostetaan antamaan elämänsä muille. Keitä nämä tuholaiset ovat? Miksi ihmiset eivät saa elää rauhassa?

        Tuossa olet kyllä oikeessa!


    • Anonyymi

      Huomenta. Kirjoitin tänne tekstin mutta se ei näy jostain syystä. Kirjoitin, että palstaystävyys ei ole oikeaa ystävyyttä ja oikeaa ystävyyttä tarvisin. Et luota minuun ja epäilet taka-ajatuksia. Sitä en pysty muuttamaan. En tunkeudu väkisin. Ei tämä minustakaan tunnu oikealta. Siksi lopetan kirjoittamisen nyt lopullisesti. Toivotan hyvää syksyä ja kiitän kaikesta😊

    • Anonyymi

      En tunne aloituksen kirjoittajaa, ei mulla ole edes ketään jota mun hyvinvointi kiinnostaisi. Sen olen oppinut viimeisimmältä tuttavalta ettei mun jutut ketään kiinnosta, olen todella tylsää seuraa, täysin yhdentekevä henkilö. Tuo tuttava vaan vahvisti sen minkä olen tiennyt ja kuullut muilta tutuilta aiemmin, etten kelpaa kellekään edes ystäväksi, kun ulkonäköni ei ole parhaimmasta päästä. Ja hän sanoi suoraan senkin ettei mun näköisen kannata kuvitella kelpaavansa miehille, olen liian ruma. Tuonkin tiesin jo itsekin, mutt hän vahvisti mun omaa kuvaa itsestäni etten pelkästään itse kuvittele olevani ruma vaan oikeasti olen ruma myös muiden silmissä. Olen hänenkin sanomisten perusteella tajunnut olevani liian vanha joka asiaan ja paikkaan, tuosta iästä toitotettiin ihan urakalla parin viime vuoden aikana ett olo on välillä ollut sellainen ett sama olis jo vetää itsensä jojoon roikkumaan ettei olis kellekään haitaksi ja riesaksi.

    • Anonyymi

      Ei ole mutta ei siitä sen enempää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe