Naiset jotka ovat asuneet paljon ulkomailla ja ulkomaisten kanssa

Anonyymi

Oon törmännyt aikamoneen naishenkilöön jotka ovat asuneet ulkomailla ja olleet ulkomaisten miesten kanssa.

Kun treffaat tälläisen naisen niin ja kuuntelet ne eri maailmankolkat jossa ovat asuneet ja minkälaisten ulkomaalaisten miesten kanssa ovat olleet niin jotenkin multa lopahtaa mielenkiinto.

Siis onko tollanen ulkomaalaisesta eronnut ja sen jälkeen ulkomalaisen miehen kanssa pitkään seurustellut nainen oikein sopiva.

Mitä mä suomalaisena miehenä voin muka tarjota tälläselle naiselle. Ite olen kiinnostunut suominaisista en ulkomaalaisista.

Onko suomimies tälläselle naiselle joku Suomeenpaluuseen liittyvä paikkasuhde eli vetääkö veri näillä edelleen ulkomaisiin tyyppeihin.

En tiiä, maku vaan menee kun kuuntelee sitä luetteloa toisen suusta.

191

1782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina se luottamusta syö pois. Epäilyä olisi itselläkin.

    • Anonyymi

      On ollut mustan miehen käytössä eli siis isoa tekee mieli koska tykkää mustista.

      • Anonyymi

        Ällöttävä rasistinen ja misogyyninen kommentti. Luuletko että parisuhteessa on kyse siitä että nainen on miehen "käytössä"? Ajattelet siis että nainen ei ole tasavertainen ihminen vaan jokin hyödyke tai esine? Toivottavasti pysyt kaukana naisista!


      • Anonyymi

        Ap. En tiedä mustista mutta Mexicoa, portugalia, turkkia...
        Ei hitto, meni tosta listasta nyt halut. Huomenna pitäs mukana nähä taas...

        Tää Ghostaus saattaa olla nyt homman nimi.
        En osaa sanoa tollaselle naiselle että "sää oot hyörinyt tummien kanssa vähän liikaa en mä sua haluu". Vaikka tosi se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävä rasistinen ja misogyyninen kommentti. Luuletko että parisuhteessa on kyse siitä että nainen on miehen "käytössä"? Ajattelet siis että nainen ei ole tasavertainen ihminen vaan jokin hyödyke tai esine? Toivottavasti pysyt kaukana naisista!

        Sivusta, nainen on tasavertainen minusta, mut tiedän myös, et nainen hakee unelmaansa noissa ulkomaan seikkailuissaan? Onnistuuko tai pettyykö reissuillaan kuinka, siitä on varmaan monia mielipiteitä, niin kuin tässäkin viestiketjussa näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, nainen on tasavertainen minusta, mut tiedän myös, et nainen hakee unelmaansa noissa ulkomaan seikkailuissaan? Onnistuuko tai pettyykö reissuillaan kuinka, siitä on varmaan monia mielipiteitä, niin kuin tässäkin viestiketjussa näkee.

        Miehen hyvä mieltää silloin, et jollei ole toisen unelma niin jää yleensä toisarvoiseksi ja se syö ainakin luottamusta toisen tekemisiin jatkossakin. Siihen huono lähteä rakentamaan mitään yhteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. En tiedä mustista mutta Mexicoa, portugalia, turkkia...
        Ei hitto, meni tosta listasta nyt halut. Huomenna pitäs mukana nähä taas...

        Tää Ghostaus saattaa olla nyt homman nimi.
        En osaa sanoa tollaselle naiselle että "sää oot hyörinyt tummien kanssa vähän liikaa en mä sua haluu". Vaikka tosi se on.

        Yök. Olet rasisti, joten eivät naiset sinussa mitään menetä jos ghostaat. Sekö siinä on se ongelma että ne miehet ovat olleet tummatukkaisia? Jos hänellä olisi vaaleatukkaisia miehiä niin millä tavoin se olisi eri asia? Millä lailla suomalaiset miehet ovat parempia kuin ulkomaalaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. En tiedä mustista mutta Mexicoa, portugalia, turkkia...
        Ei hitto, meni tosta listasta nyt halut. Huomenna pitäs mukana nähä taas...

        Tää Ghostaus saattaa olla nyt homman nimi.
        En osaa sanoa tollaselle naiselle että "sää oot hyörinyt tummien kanssa vähän liikaa en mä sua haluu". Vaikka tosi se on.

        Peru treffit. Sano jotain sellaista kuin että emme ole oikeat ihmiset toisillemme. Sehän on sitä paitsi totta.

        Ghostaaminen on törkeää kun toinen ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa.

        Jos meni maku niin lopeta treffailu kertomalla avoimesti että et halua enää tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. En tiedä mustista mutta Mexicoa, portugalia, turkkia...
        Ei hitto, meni tosta listasta nyt halut. Huomenna pitäs mukana nähä taas...

        Tää Ghostaus saattaa olla nyt homman nimi.
        En osaa sanoa tollaselle naiselle että "sää oot hyörinyt tummien kanssa vähän liikaa en mä sua haluu". Vaikka tosi se on.

        "Tollaselle" naiselle? Mille tollaselle? Onko hän jotenkin huono ihminen jos on seurustellut ulkomaalaisten kanssa? Jos hän on asunut ulkomailla, niin eiköhän se ole aika luonnollista.

        Väkisin ei voi tykätä. Jos et ole enää hänestä kiinnostunut niin peru treffit. Sen voi tehdä myös kohteliaasti ja loukkaamatta. Voi lähettää viestin että "kiva oli tavata, mutta valitettavasti perun treffit koska taidamme olla väärät ihmiset toisillemme, toivotan kaikkea hyvää". Onko tällaisen viestin lähettäminen vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tollaselle" naiselle? Mille tollaselle? Onko hän jotenkin huono ihminen jos on seurustellut ulkomaalaisten kanssa? Jos hän on asunut ulkomailla, niin eiköhän se ole aika luonnollista.

        Väkisin ei voi tykätä. Jos et ole enää hänestä kiinnostunut niin peru treffit. Sen voi tehdä myös kohteliaasti ja loukkaamatta. Voi lähettää viestin että "kiva oli tavata, mutta valitettavasti perun treffit koska taidamme olla väärät ihmiset toisillemme, toivotan kaikkea hyvää". Onko tällaisen viestin lähettäminen vaikeaa?

        Samaa kyllä suominainen puhuu suomalaisesta miehestä jolla on esim aasialainen vaimo. Ja todellakin haukkuu molemmat. Tää on nähty useesti.

        Ite tutustuin joskus naiseen joka kiersi ympäri maailmaa, tuli takaisin Suomeen ja jolle joku Pedro soitteli keskellä yötä jatkuvasti.
        Kun asia otetttiin esille ja sanoin että blokkaa toi numero niin se ei kuulema käynyt.

        Homma loppui mun puolesta siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök. Olet rasisti, joten eivät naiset sinussa mitään menetä jos ghostaat. Sekö siinä on se ongelma että ne miehet ovat olleet tummatukkaisia? Jos hänellä olisi vaaleatukkaisia miehiä niin millä tavoin se olisi eri asia? Millä lailla suomalaiset miehet ovat parempia kuin ulkomaalaiset?

        Olen suomalainen. Mistä sinä tiedät mitä nainen menettää kun ghostaan hänet?

        Oletko itse joku neitsyt-maria tai korkeimman oikeuden tuomari arvostelemaan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peru treffit. Sano jotain sellaista kuin että emme ole oikeat ihmiset toisillemme. Sehän on sitä paitsi totta.

        Ghostaaminen on törkeää kun toinen ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa.

        Jos meni maku niin lopeta treffailu kertomalla avoimesti että et halua enää tavata.

        Kumpi on pahempaa Ghostaaminen vai se että toinen lähettää viestin klo 21 "Öitä" ja huomaat n. 23 että toinen osapuoli onkin deittipalvelussa ja wa:ssa?

        Eli rinkihän se siellä pyörii, "mä haluun deitata useita!"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, nainen on tasavertainen minusta, mut tiedän myös, et nainen hakee unelmaansa noissa ulkomaan seikkailuissaan? Onnistuuko tai pettyykö reissuillaan kuinka, siitä on varmaan monia mielipiteitä, niin kuin tässäkin viestiketjussa näkee.

        Hakee unelmaansa??? Jos asuu ulkomailla niin siellä tapaa ulkomaalaisia. Kun ei siellä suomalaisia edes ole. Ei se ole sen enempää unelmansa hakemista kuin että Suomessa asuessaan tapaa suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suomalainen. Mistä sinä tiedät mitä nainen menettää kun ghostaan hänet?

        Oletko itse joku neitsyt-maria tai korkeimman oikeuden tuomari arvostelemaan minua.

        Sinä irse tuomitset naisen sillä perusteella että hän on ulkomailla asuessaan tapaillut sikäläisiä miehiä. Mikäs Jeesus sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, nainen on tasavertainen minusta, mut tiedän myös, et nainen hakee unelmaansa noissa ulkomaan seikkailuissaan? Onnistuuko tai pettyykö reissuillaan kuinka, siitä on varmaan monia mielipiteitä, niin kuin tässäkin viestiketjussa näkee.

        "Sivusta,....."

        Aika pienet chanssit ehkä että ulkomailla häärinyt suomi nainen tahtoisi vakavan koko elämän kestävän seurustelusuhteen kotimaisen kanssa. Akka kyllästyy häneen ja jättää yhtä innostuneesti kuin tuli kylään.
        Mies on hyödyke. Nykynainen on konna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen hyvä mieltää silloin, et jollei ole toisen unelma niin jää yleensä toisarvoiseksi ja se syö ainakin luottamusta toisen tekemisiin jatkossakin. Siihen huono lähteä rakentamaan mitään yhteistä?

        Ilman muuta näin. Mitään "kakkosen" roolia ei kannata kenenkään ottaa. Hyvin todettu👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävä rasistinen ja misogyyninen kommentti. Luuletko että parisuhteessa on kyse siitä että nainen on miehen "käytössä"? Ajattelet siis että nainen ei ole tasavertainen ihminen vaan jokin hyödyke tai esine? Toivottavasti pysyt kaukana naisista!

        No ainakin mustat ovat usein muslimeja, joiden kulttuuriin kuuluu, että nainen on miehen omaisuutta ja tekee mitä mies käskee. Valitettavasti muslimi miehet Suomessa ovat pääasiassa kelan elättejä tai hankkivat rahansa tavalla, jota verottaja ei tiedä. Toki muutamat ovat töissä, jotka on räätälöity yhteiskunnan tuen avulla näille ihmisille. Tällainen mies ei kykene elättämään vaimoaan/naistaan ja jos nainen ei kykene hankkimaan miehelle rahaa, niin alkukiiman jälkeen saa käytetty nainen kenkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävä rasistinen ja misogyyninen kommentti. Luuletko että parisuhteessa on kyse siitä että nainen on miehen "käytössä"? Ajattelet siis että nainen ei ole tasavertainen ihminen vaan jokin hyödyke tai esine? Toivottavasti pysyt kaukana naisista!

        No kyllä tuo ainakin muslimeiden kohdalla pitää paikkansa. En tiedä onko sillä sitten eroa ovat valkoihoisia, mustia vai näitä tummempia. Kahta jälkimmäistä taitavat kuitenkin olla suurin osa.

        Ja kyllä on niinkin, että jo noissa Etelä-Euroopan maissa miehen ja naisen roolit ovat paljon perinteisempiä kuin pohjoisemmassa. Suomihan on näissä asioissa jopa mallimaa sanoivat femakot mitä tahansa. Niin juu, siis sehän ei tarkoita femakkojen ideologian eikä tavoitteiden hyväksymistä. Hehän eivät aja sukupuolten välistä tasa-arvoa, vaan pelkästään naisten etua - miesten aseman kustannuksella, ja siten pelkästään kasvattavat sukupuolten välistä eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivusta,....."

        Aika pienet chanssit ehkä että ulkomailla häärinyt suomi nainen tahtoisi vakavan koko elämän kestävän seurustelusuhteen kotimaisen kanssa. Akka kyllästyy häneen ja jättää yhtä innostuneesti kuin tuli kylään.
        Mies on hyödyke. Nykynainen on konna.

        Totaalisen typerä kommentti. Mutta jos ajattelet noin
        niin ehdottomasti parempi että pysyt kaukana naisista jotka ovat seurustelleet ulkomaalaisen miehen kanssa. Pysy erossa myös naisista jotka ovat seurustelleet suomalaisten miesten kanssa sekä naisista jotka eivät ole seurustelleet kenenkään miehen kanssa. Jokainen nimittäin kyllästyy sinuun ja lähtee kävelemään. Ei noin asenteellista ja rajoittuneesti ajattelevaa miestä kukaan jaksa. Ei mitään chaanseja että kukaan ryhtyisi kanssasi elänänpituiseen liittoon. Ei sinua jaksaisi viikkoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisen typerä kommentti. Mutta jos ajattelet noin
        niin ehdottomasti parempi että pysyt kaukana naisista jotka ovat seurustelleet ulkomaalaisen miehen kanssa. Pysy erossa myös naisista jotka ovat seurustelleet suomalaisten miesten kanssa sekä naisista jotka eivät ole seurustelleet kenenkään miehen kanssa. Jokainen nimittäin kyllästyy sinuun ja lähtee kävelemään. Ei noin asenteellista ja rajoittuneesti ajattelevaa miestä kukaan jaksa. Ei mitään chaanseja että kukaan ryhtyisi kanssasi elänänpituiseen liittoon. Ei sinua jaksaisi viikkoakaan.

        Miksi raivostuit noin kovin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen hyvä mieltää silloin, et jollei ole toisen unelma niin jää yleensä toisarvoiseksi ja se syö ainakin luottamusta toisen tekemisiin jatkossakin. Siihen huono lähteä rakentamaan mitään yhteistä?

        Tätähän naiset ovat täällä yrittäneet tolkuttaa teille miehille vuosikausien ajan, mutta ei mene jakeluun.

        Jatkuvasti höpötätte siitä miten naiset eivät huoli taviksista ja muka kuolaavat komeiden miesten perään ja miten mainioita kumppaneita te palstaprinssit olisitte ja miten tyhmiä naiset ovat kun eivät huoli teistä.

        Ja teille vastataan yhä uudestaan että miettikää ensinnäkin mikä on se oikea ja todellinen syy sille että ette kelpaa. Syynä ei ole ulkonäkö vaan luonne ja käytös. Täällä jankkaatte samaa vuodesta toiseen, ja luultavasti jankkaatte myös tavatessa, eli te pitkästytätte jokaisen naisen hengiltä sillä että jankutatte taukoamatta samoja juttuja.

        Toiseksi. Jos arvelette että ette syystä tai toisesta ole ollenkaan naisten mieleen, niin eikö teillä ole sen vertaa itsekunnioitusta että ETTE rupea jonkun toivotumman ja mieluisamman miehen huonoksi korvikkeeksi? Olisiko kiva olla naisen kanssa, jolle olet pelkkä hätävara ja tilapäisratkaisu ja joka kaiken aikaa haaveilisi jostain toisesta ja toisenlaisesta miehestä?

        Tätä teille on tolkutettu. Mutta ei mene jakeluun.

        Tähän asti olette väittäneet että ette kelpaa koska ette ole tarpeeksi komeita. Nyt keksitte että syynä on se että olette suomalaisia.

        Täytyy sanoa että olette jääräpäistä sakkia, kykenemättömiä kuuntelemaan. Parempi kun pysytte erossa naissukupuolesta. Siis kokonaan ja lopullisesti. Teillä ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on pahempaa Ghostaaminen vai se että toinen lähettää viestin klo 21 "Öitä" ja huomaat n. 23 että toinen osapuoli onkin deittipalvelussa ja wa:ssa?

        Eli rinkihän se siellä pyörii, "mä haluun deitata useita!"!

        Miten voit huomata että toinen on deittipalvwlussa? Hakkeroitko hänen puhelintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi raivostuit noin kovin?

        Siksi että inhoan rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mustat ovat usein muslimeja, joiden kulttuuriin kuuluu, että nainen on miehen omaisuutta ja tekee mitä mies käskee. Valitettavasti muslimi miehet Suomessa ovat pääasiassa kelan elättejä tai hankkivat rahansa tavalla, jota verottaja ei tiedä. Toki muutamat ovat töissä, jotka on räätälöity yhteiskunnan tuen avulla näille ihmisille. Tällainen mies ei kykene elättämään vaimoaan/naistaan ja jos nainen ei kykene hankkimaan miehelle rahaa, niin alkukiiman jälkeen saa käytetty nainen kenkää.

        On noita koulutettuja muslimimiehiä myös. Moneen sellaiseen lääkäriin olen törmännyt potilaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että inhoan rasismia.

        Käyppä tietyissä Aasian maissa niin huomaat miten ne vihaan sua valkoisena.

        Olet ilmeisesti asunut metsän keskellä vihreiden kesäleirit viettäen etkä tiedä rasismista MITÄÄN!

        Valkoisen miehen tapailu on monissa maissa iso synti.
        Sitä ei tyhmä vaan ymmärrä että näin on ja on aina ollut ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök. Olet rasisti, joten eivät naiset sinussa mitään menetä jos ghostaat. Sekö siinä on se ongelma että ne miehet ovat olleet tummatukkaisia? Jos hänellä olisi vaaleatukkaisia miehiä niin millä tavoin se olisi eri asia? Millä lailla suomalaiset miehet ovat parempia kuin ulkomaalaiset?

        Suurin osa miehistä on rasisteja, ne jotka ei ole homoja!


    • Anonyymi

      Sinulle siis näyttää tuo kansallisuus olevan jotenkin oleellinen asia ihmisessä. Itselleni se taas on ihmisessä hyvin toisarvoinen tekijä. Lähes jokikinen muu ominaisuus ihmisessä ajaa minun maailmankuvassani kansallisuuden edelle. Ystävä- ja tuttavapiiristäni löytyy monen kansallisuuden ja etnisen taustan omaavia ihmisiä. Heille kaikille on yhteistä se, että he ovat ihmisinä erittäin ihania ja mukavia. Vain tuolla on minulle väliä.

      Mitä tuohon ulkomailla asumiseen tulee, niin en ole oikein ikinä ymmärtänyt mitä ihmeellistä siinä muka on. Mitä eroa lopulta on siinä muuttaako oman maan sisällä vai sen ulkopuolella? Syyt niihin muuttoihin ovat yleensä täysin samoja. Itselläni se syy oli työ. Toisilla se on opiskelu, rakkaus tai vaikka mukavampi ilmasto. Onko vähemmän paheksuttavaa muuttaa Suomen päästä päähän ja päätyä sitten seurustelusuhteeseen "paikallisen" kanssa?

      • Anonyymi

        Sehän on minun asiani ja mielipiteeni.
        Sinä voit pitää omasi.


      • Anonyymi

        Ajattelen samalla tavalla. Minulle on yks hailee.minkä maalaisten tai väristen nausten kanssa mies on aiemmin seurustellut. Tietysti toivon että ne ovat olleet hyviä naisia. Olennaista on kuitenkin se, millainen ihminen tämä mies itse on.

        Mutta jos jollekin miehelle on ylivoimaista kestää että nainen on seurustellut ulkomailla asuessaan paikallisen muehen kanssa, niin yhteiselämälle tuskin on edellytyksiä. Minä en haluaisi tuolla tavoin ajattelevaa miestä, vaikka asun Suomessa ja kaikki exät ovat suomalaisia. Minua inhottaa rasismi. En halua rasistimiestä.

        Kannattaa pysyä kaukana ihmisestä jolla on ihan erilainen maailmankuva. Ei siitä yhdessäolosta mitään tule jos ajatellaan elämän perusasioista eri tavalla. Joten sanoisin alkuperäiselle että peru treffit. Jos halveksit toista sen vuoksi että hän on asunut ulkomailla ja tutustunut siellä asuviin ihmisiin, on parempi kun ette enää tapaa. Olette väärät ihmiset toisillenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen samalla tavalla. Minulle on yks hailee.minkä maalaisten tai väristen nausten kanssa mies on aiemmin seurustellut. Tietysti toivon että ne ovat olleet hyviä naisia. Olennaista on kuitenkin se, millainen ihminen tämä mies itse on.

        Mutta jos jollekin miehelle on ylivoimaista kestää että nainen on seurustellut ulkomailla asuessaan paikallisen muehen kanssa, niin yhteiselämälle tuskin on edellytyksiä. Minä en haluaisi tuolla tavoin ajattelevaa miestä, vaikka asun Suomessa ja kaikki exät ovat suomalaisia. Minua inhottaa rasismi. En halua rasistimiestä.

        Kannattaa pysyä kaukana ihmisestä jolla on ihan erilainen maailmankuva. Ei siitä yhdessäolosta mitään tule jos ajatellaan elämän perusasioista eri tavalla. Joten sanoisin alkuperäiselle että peru treffit. Jos halveksit toista sen vuoksi että hän on asunut ulkomailla ja tutustunut siellä asuviin ihmisiin, on parempi kun ette enää tapaa. Olette väärät ihmiset toisillenne.

        Et varmaan saisikaan rasistimiestä. Eikö?
        Kyllänse on niin että suomalainen nainen ei pidä lainkaan siitä että miesskandilla on ollut thaikku vaimo tai naisystävä. Rasismia sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan saisikaan rasistimiestä. Eikö?
        Kyllänse on niin että suomalainen nainen ei pidä lainkaan siitä että miesskandilla on ollut thaikku vaimo tai naisystävä. Rasismia sekin.

        Pakko myöntää omalta osaltani tän olevan totta. Pari orastavaa suhdetta loppui siihen, kun miehen thai-historia tuli ilmi. Se on vaan niin yök. Sama juttu, jos miehellä olisi vaikka venakko-ex. Ei kiitos.

        En ole asiasta ylpeä, mutta ei se myöskään muuksi tule muuttumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan saisikaan rasistimiestä. Eikö?
        Kyllänse on niin että suomalainen nainen ei pidä lainkaan siitä että miesskandilla on ollut thaikku vaimo tai naisystävä. Rasismia sekin.

        Ai jaa. Ei ole tullut ikinä kyseltyä miehen existä. Mä en tietäisi vaikka olisi ollut jostainnpäin Andromedaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on minun asiani ja mielipiteeni.
        Sinä voit pitää omasi.

        Et vastannut kysymykseeni. Ovatko Suomen rajojen sisällä tapahtuneet suhteet paikallisväestön kanssa enemmän ok? Entä jos nainen on asunut vaikka Hangossa ja Utsjoella ja Oulussa ja Kuopiossa ja Helsingissä jaTampereella ja seurustellut noissa asuessaan. Kertooko tuo sinulle parempia asioita ja onko sinulla sitten lopulta mitään annettaavaa noin maatanähneellekään naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää omalta osaltani tän olevan totta. Pari orastavaa suhdetta loppui siihen, kun miehen thai-historia tuli ilmi. Se on vaan niin yök. Sama juttu, jos miehellä olisi vaikka venakko-ex. Ei kiitos.

        En ole asiasta ylpeä, mutta ei se myöskään muuksi tule muuttumaan.

        Sanotaan näin, että jos miehen exä on ollut huora (ihan kansallisuudesta) niin toki se herättäis kysymyksiä. Jos se thaityttö taas on vaikka ollut Suomessa korkeakoulussa opiakelemassa, kun ovat tutustuneet niin se on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää omalta osaltani tän olevan totta. Pari orastavaa suhdetta loppui siihen, kun miehen thai-historia tuli ilmi. Se on vaan niin yök. Sama juttu, jos miehellä olisi vaikka venakko-ex. Ei kiitos.

        En ole asiasta ylpeä, mutta ei se myöskään muuksi tule muuttumaan.

        Miksi sittem kommentoit kärkevästi näitä asioita?

        Tämä asia ei ole mikään uusi ihmisten historiassa.
        Päitä on katkottu jo x eKr "vääristä" valinnoista muiden silmissä.

        Ja nyt olikin kyse yksilön mielipiteestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Ovatko Suomen rajojen sisällä tapahtuneet suhteet paikallisväestön kanssa enemmän ok? Entä jos nainen on asunut vaikka Hangossa ja Utsjoella ja Oulussa ja Kuopiossa ja Helsingissä jaTampereella ja seurustellut noissa asuessaan. Kertooko tuo sinulle parempia asioita ja onko sinulla sitten lopulta mitään annettaavaa noin maatanähneellekään naiselle?

        Ei mun tarvi kommentoida sun kysymyksiini mitenkään.

        Mieti niitä omassa päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan näin, että jos miehen exä on ollut huora (ihan kansallisuudesta) niin toki se herättäis kysymyksiä. Jos se thaityttö taas on vaikka ollut Suomessa korkeakoulussa opiakelemassa, kun ovat tutustuneet niin se on ihan ok.

        Eli yleistät thainaiset huoriksi koska heidän maassaan/muualla on hieromalaitoksia.

        Ilmeisesti saksalaiset naiset ovat myös huoria sinun mielestäsi Reeberbahnin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yleistät thainaiset huoriksi koska heidän maassaan/muualla on hieromalaitoksia.

        Ilmeisesti saksalaiset naiset ovat myös huoria sinun mielestäsi Reeberbahnin vuoksi.

        Mikä siinä on niin vaikea sietää, ettei kaikki naiset halua huo*illa itseään pilannutta miestä? Miehille on kuitenkin yhtä lailla kauhistus ulkomaalaisen (tumman) miehen kanssa ollut nainen. Sama asia se mun mielestä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan saisikaan rasistimiestä. Eikö?
        Kyllänse on niin että suomalainen nainen ei pidä lainkaan siitä että miesskandilla on ollut thaikku vaimo tai naisystävä. Rasismia sekin.

        Kuten sanoin. Olen suomalainen nainen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että miehellä on ollut Thaimaasta, Venäjältä tai Keniasta. Yleensä se on nimenomaan niin in, että nausua ei haittaa jos miehellä on olut ulkomaalainen nainen, mutta miestä haittaa jos naisella on ollut ulkomaalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yleistät thainaiset huoriksi koska heidän maassaan/muualla on hieromalaitoksia.

        Ilmeisesti saksalaiset naiset ovat myös huoria sinun mielestäsi Reeberbahnin vuoksi.

        Luehan uudestaan mitä kirjoitin.

        Ja siis niissä naisissahan ei välttämättä naisina mitään vikaa ole. Tunnenkin useamman thainaisen, jotka siis ihan vilpittömästi ovat olleet huoria. Ei minulla ole heistä kuin hyvää sanottavaa ihmisinä. Vaan mies, joka alkaa parisuhteeseen huoran kanssa. No siinä onkin sitten kysymysmerkkejä ja rutkasti. Entinen huora joo ihan ok. Huora, johon tutustuu kossain aivan muissa merkeissä kuin asiakkaana on ihan ok. Huora, joka on tavattu, kun on oltu hänen asiakkaansa. Hyi helvetti ... ei sellasta äijä vittu ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvi kommentoida sun kysymyksiini mitenkään.

        Mieti niitä omassa päässäsi.

        Eli et ole koskaan edes miettinyt koko asiaa. Ok, aivojen käyttö tosiaan on toisille välillä vähän vaikeaa, ymmärrän. Voin vastata sun puolesta, sillä vastauksesi on itsestäänselvä. Tuo esittämänikin tilanne olisi sinulle ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole koskaan edes miettinyt koko asiaa. Ok, aivojen käyttö tosiaan on toisille välillä vähän vaikeaa, ymmärrän. Voin vastata sun puolesta, sillä vastauksesi on itsestäänselvä. Tuo esittämänikin tilanne olisi sinulle ongelma.

        Älä nyt kuvittele olavasi jo Sigmund F.
        Enemmänkin alat kuullostaa narsistilta. Nehän "päättää" asiat toisen puolesta. Yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kuvittele olavasi jo Sigmund F.
        Enemmänkin alat kuullostaa narsistilta. Nehän "päättää" asiat toisen puolesta. Yäk!

        Pyh. Et vaan ollut tullut koko asiaa edes ajatelleeksi ja nyt kun hetken asiaa tarkemmin mietit, niin ainakin "rantaruotsalaisten" kanssa heilastelleet naiset nyppivät sinua varmasti. Ehkäpä myös lappilaisten, savolaisten ja hämäläistrn kanssa heilastelleet. Jos ole maalta kotoisin niin silloin "helsingin herrat" ovat ainakin olleet ihan väärää sorttia miehiä. Aina löytyy jotakin vikaa, joten ota se tyttö siitä naapuritilalta. Vaikka ei se sua taida huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh. Et vaan ollut tullut koko asiaa edes ajatelleeksi ja nyt kun hetken asiaa tarkemmin mietit, niin ainakin "rantaruotsalaisten" kanssa heilastelleet naiset nyppivät sinua varmasti. Ehkäpä myös lappilaisten, savolaisten ja hämäläistrn kanssa heilastelleet. Jos ole maalta kotoisin niin silloin "helsingin herrat" ovat ainakin olleet ihan väärää sorttia miehiä. Aina löytyy jotakin vikaa, joten ota se tyttö siitä naapuritilalta. Vaikka ei se sua taida huolia.

        Katkeraa tilitystä naiselta jota kukaan ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa tilitystä naiselta jota kukaan ei halua.

        Ottajia olis jonoksi saakka, mutta kun olen yhden miehen nainen niin jätän muut väliin. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni. Ovatko Suomen rajojen sisällä tapahtuneet suhteet paikallisväestön kanssa enemmän ok? Entä jos nainen on asunut vaikka Hangossa ja Utsjoella ja Oulussa ja Kuopiossa ja Helsingissä jaTampereella ja seurustellut noissa asuessaan. Kertooko tuo sinulle parempia asioita ja onko sinulla sitten lopulta mitään annettaavaa noin maatanähneellekään naiselle?

        "Et vastannut..."

        Samat säännöt kuin isossa maailmassa mutta pienellä mittakaavalla.
        Kun muutat kunnasta toiseen, niin siinä katoaa kotikunnan arvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yleistät thainaiset huoriksi koska heidän maassaan/muualla on hieromalaitoksia.

        Ilmeisesti saksalaiset naiset ovat myös huoria sinun mielestäsi Reeberbahnin vuoksi.

        Thaimaassa olisi ollut Suomi vaimot klubi.
        Porukka tietää, että onkii ja asettuvat jonoon.
        Vähän halpamaista asennoitumista rakkautta etsiäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikea sietää, ettei kaikki naiset halua huo*illa itseään pilannutta miestä? Miehille on kuitenkin yhtä lailla kauhistus ulkomaalaisen (tumman) miehen kanssa ollut nainen. Sama asia se mun mielestä on.

        "Mikä..."

        Siinä se, että iän karttuessa ei ole neitsyitä enää ja pitää osata myöntää kuka itse on ja ketkä ovat oma ikäpolvensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan saisikaan rasistimiestä. Eikö?
        Kyllänse on niin että suomalainen nainen ei pidä lainkaan siitä että miesskandilla on ollut thaikku vaimo tai naisystävä. Rasismia sekin.

        Kyllä saisin rasistimiehen. Niitä äijiä on roikkunut tyrkyllä jatkuvasti. Syy: olen vaalea ja sinisilmäinen ja supisuomalaisen näköinen. Saavat kyllä multa lähtöpassit heti kun heidän ajatusmaailmansa paljastuu. Ja yleensä se paljastuu hyvin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luehan uudestaan mitä kirjoitin.

        Ja siis niissä naisissahan ei välttämättä naisina mitään vikaa ole. Tunnenkin useamman thainaisen, jotka siis ihan vilpittömästi ovat olleet huoria. Ei minulla ole heistä kuin hyvää sanottavaa ihmisinä. Vaan mies, joka alkaa parisuhteeseen huoran kanssa. No siinä onkin sitten kysymysmerkkejä ja rutkasti. Entinen huora joo ihan ok. Huora, johon tutustuu kossain aivan muissa merkeissä kuin asiakkaana on ihan ok. Huora, joka on tavattu, kun on oltu hänen asiakkaansa. Hyi helvetti ... ei sellasta äijä vittu ikinä!

        Juuri näin. En halveksi maksullisia naisia vaan heidän asiakkaitaan. Inhoan miehiä jotka käyttävät tyttöjen köyhyyttä ja hädänalaista tilaa hyväkseen ja maksavat seksistä. Niiltä tytöiltä kun ei välttämättä ole edes kysytty haluavatko he maata jonkun haisevan ällöttävän äijän alla. Monet naiset ovat alaikäisiä ja houkuteltu Suomeen väärin lupauksia, puhumalla esim. töistä mallina, näyttelijänä, tarjoilijana tai kaupanmyyjänä. Sitten heiltä otetaan passit pois ja pakotetaan myymään itseään. Ihmiskauppa on hirveä rikos, ja kriminaalimiestä en huoli. Mies joka tekee tuollaista on ihmisoikeuksien polkija, ja sellaisista pysyn erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En halveksi maksullisia naisia vaan heidän asiakkaitaan. Inhoan miehiä jotka käyttävät tyttöjen köyhyyttä ja hädänalaista tilaa hyväkseen ja maksavat seksistä. Niiltä tytöiltä kun ei välttämättä ole edes kysytty haluavatko he maata jonkun haisevan ällöttävän äijän alla. Monet naiset ovat alaikäisiä ja houkuteltu Suomeen väärin lupauksia, puhumalla esim. töistä mallina, näyttelijänä, tarjoilijana tai kaupanmyyjänä. Sitten heiltä otetaan passit pois ja pakotetaan myymään itseään. Ihmiskauppa on hirveä rikos, ja kriminaalimiestä en huoli. Mies joka tekee tuollaista on ihmisoikeuksien polkija, ja sellaisista pysyn erossa.

        Lisää siihen vielä ilmanstonmuutos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et vastannut..."

        Samat säännöt kuin isossa maailmassa mutta pienellä mittakaavalla.
        Kun muutat kunnasta toiseen, niin siinä katoaa kotikunnan arvo.

        Ihan mielenkiinnosta ... meneekö mies esim. ystävänä pilalle, jos sattuu koskaan muuttamaan pois syntymäpaikkakunnaltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saisin rasistimiehen. Niitä äijiä on roikkunut tyrkyllä jatkuvasti. Syy: olen vaalea ja sinisilmäinen ja supisuomalaisen näköinen. Saavat kyllä multa lähtöpassit heti kun heidän ajatusmaailmansa paljastuu. Ja yleensä se paljastuu hyvin nopeasti.

        Vastahan sinä väitit että torjut miesten iskuyritykset koska olet yhden miehen nainen. Yritähän jo päättää ennen kun nolaat täydellisesti itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on minun asiani ja mielipiteeni.
        Sinä voit pitää omasi.

        Mikä se sinun mielipiteesi siis on? Sekö että ulkomaalaisen miehen kanssa seurustellut nainen on huono ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa tilitystä naiselta jota kukaan ei halua.

        Naiselta jota kukaan ei halua? Eihän sellaisia naisia ole olemassakaan. Pyhä Palstatotuus on, että jokainen nainen saa tuhansia mätsejä ja pääsee treffeille viikon jokaisena päivänä aina eri miehen kanssa. Pyhä Palstatotuus on että miehet ovat sorrettuja, yksinäisiä ja laiminlyötyjä ja kaikilla naisilla riittää vientiä. Siis ihan kaikilla, jopa ojan pohjalla rupevällä kassialmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan sinä väitit että torjut miesten iskuyritykset koska olet yhden miehen nainen. Yritähän jo päättää ennen kun nolaat täydellisesti itsesi.

        Ehei, en kirjoittanut sitä postausta. En ole se sama nainen kuin se joka kertoi olevansa yhden miehen nainen. Täällä on useampikin nainen keskustelemassa.


    • Anonyymi

      Jos ulkomailla asunut nainen on siellä tutustunut mieheen ja seurustellut, niin se tuskin tarkoittaa että hänellä "veri vetää" nimenomaan ulkomaalaisiin miehiin. Eiköhän kyse ole siitä että ulkomailla oli vain niitä ulkomaalaisia miehiä . Onko sinulla joku alemmuuskompleksi?

      • Anonyymi

        Onko sinulla? Asia ei liity tähän mitenkään.
        Ei vaan kiinnosta koskea naista joka on muhinut tumman kaverin kanssa.

        Ja mitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla? Asia ei liity tähän mitenkään.
        Ei vaan kiinnosta koskea naista joka on muhinut tumman kaverin kanssa.

        Ja mitä sitten.

        Kuinka vaalea sen miehen pitää olla että lakkaa haittaamasta? Eivät kaikki suomalaisetkaan ole vaaleita. Minun exä ni oli kantasuomalainen ja hänellä oli ruskeat silmät ja melkein musta tukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla? Asia ei liity tähän mitenkään.
        Ei vaan kiinnosta koskea naista joka on muhinut tumman kaverin kanssa.

        Ja mitä sitten.

        Ahaa, eli ongelma on sius vain tiettyjen "ulkomaalaisten" kohdalla? Jos nainen on asunut vaikkapa Britanniassa, Norjassa, Saksassa ja Australiassa, mutta päästänyt kanssaa lähempiin kosketuksiin vain ja ainoastaan maksamakkaran värisiä miehiä, niin se on ok. Tuollaiset parisuhteet eivät sinua häiritse. No sittenhän meillä esimerkiksi ei olisi minkään valtakunnan ongelmaa, vaikka minä olenkin vuosia ulkomailla asustellut ja parisuhteessakin siellä elänyt. Yksikään mieheni kun ei ole ollut "tumma kaveri".


      • Anonyymi

        Miksi naiset menee Turkkiin tai Italiaan? Kyllä se mies on, joka sinne houkuttaa menemään. Mieltymys tietynlaisiin? Sitten on näitä Jamaikan ym. kävijöitä, kyllä se houkutin on joku muu kuin kiva paikkana, jonka haluaa kokea ja nähdä. Naisilla on jännä ominaisuus puhua muunneltua totuutta uskottavasti. Monet uskoo tai haluaa uskoa heitä? Nainen haluaa uskoa hyvän voimaan, mut todellisuudessa toimii pahan kautta monesti? Koston haluisia ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naiset menee Turkkiin tai Italiaan? Kyllä se mies on, joka sinne houkuttaa menemään. Mieltymys tietynlaisiin? Sitten on näitä Jamaikan ym. kävijöitä, kyllä se houkutin on joku muu kuin kiva paikkana, jonka haluaa kokea ja nähdä. Naisilla on jännä ominaisuus puhua muunneltua totuutta uskottavasti. Monet uskoo tai haluaa uskoa heitä? Nainen haluaa uskoa hyvän voimaan, mut todellisuudessa toimii pahan kautta monesti? Koston haluisia ovat.

        Ymmärrän kyllä, että miehen on mahdoton tajuta lomailua muusta syystä kuin pillun perässä. Siksipä teille on ihan turha edes yrittää kertoa kulttuurista ja historiasta, ym.

        P.s. Mä en ole koskaan edes pussaillut lomaillessani (en kotimaassa enkä ulkomailla), jos en ole ollut siellä lomalla kumppanin kanssa.


      • Anonyymi

        "Jos ulko...."

        Nainen on trendipelle. Hän kelluu muodin mukana. Muoti on esimerkiksi politiikka. Juuri nyt politiikka on sellaista, että globalistit kotiutuvat Suomeen. Heillä joku maailmalla omaksuttu kokemus, josta he joko ovat mielissään tai eivät suinkaan...

        Kun kyse nationalismista juuri nyt, niin sen kunniaksi nainen valitsee suomalaisen perinteisen miehen.

        Mies on naiselle muotivirtaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, eli ongelma on sius vain tiettyjen "ulkomaalaisten" kohdalla? Jos nainen on asunut vaikkapa Britanniassa, Norjassa, Saksassa ja Australiassa, mutta päästänyt kanssaa lähempiin kosketuksiin vain ja ainoastaan maksamakkaran värisiä miehiä, niin se on ok. Tuollaiset parisuhteet eivät sinua häiritse. No sittenhän meillä esimerkiksi ei olisi minkään valtakunnan ongelmaa, vaikka minä olenkin vuosia ulkomailla asustellut ja parisuhteessakin siellä elänyt. Yksikään mieheni kun ei ole ollut "tumma kaveri".

        Naisen sana on halvinta laatua. Eikä kukaan menee ja tarkista.
        Eli kun ottaa, niin 'lutka' leiman myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naiset menee Turkkiin tai Italiaan? Kyllä se mies on, joka sinne houkuttaa menemään. Mieltymys tietynlaisiin? Sitten on näitä Jamaikan ym. kävijöitä, kyllä se houkutin on joku muu kuin kiva paikkana, jonka haluaa kokea ja nähdä. Naisilla on jännä ominaisuus puhua muunneltua totuutta uskottavasti. Monet uskoo tai haluaa uskoa heitä? Nainen haluaa uskoa hyvän voimaan, mut todellisuudessa toimii pahan kautta monesti? Koston haluisia ovat.

        "Miksi na...."

        Skandinavialainen nainen on itsenäinen, toisin kuin muut kenties.
        Skandinaavi tekee mielensä mukaan muilta kyselemättä.
        Ehkä blondeilla on tietty leima etelämaissa, halpoina naisina.
        Koska aito nainen ei anna halvalla.
        Mutta tässäkin on evoluutio mukana, että blondi ei tunne elämää ja lähti valaistumaan.
        Siinä ei mitään pahaa.
        Naisena ehkä tekisin samaa vain tiedon vuoksi.

        Oma ongelmansa se seksuaalisuus, jossa on aika iso todennäköisyytensä, että olisi voinut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että miehen on mahdoton tajuta lomailua muusta syystä kuin pillun perässä. Siksipä teille on ihan turha edes yrittää kertoa kulttuurista ja historiasta, ym.

        P.s. Mä en ole koskaan edes pussaillut lomaillessani (en kotimaassa enkä ulkomailla), jos en ole ollut siellä lomalla kumppanin kanssa.

        Sama täällä. Olen lomaillut ulkomailla, mm. Italiassa, ja tutustunut kulttuuriin, käynyt museoissa, kirjoissa ja muissa historiallisissa paikoissa, kierrellyt kaupungilla, käynyt teatterissa ja oopperassa, osallistunut ohjattuun luontoretkeen, jutellut paikallisten kanssa. Olen myös maannut rannalla ja nauttinut auringonpaisteesta ja uimisesta. Tätähän teidän palstaprinssien on mahdotonta tajuta. Teidän mielessänne ei oel muuta kuin seksi, ettekä te ilmeisesti lähde lomamatkallekaan muusta syystä kun seksin takia. Se, että te ette lähde lomamatkalle muun syyn takia, ei tarkoita, ettei kukaan lähde lomamatkalle muun syyn takia. Eikä se myöskään tarkoita, että suurin osaa toimii kuten te. Ehei, suurin osaa ei toimi eikä ajattele kuten te. Suurimmalle osalle ihmisistä seksi ei ole se maailman tärkein asia.

        Seksiaddiktit ovat ällöttäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen sana on halvinta laatua. Eikä kukaan menee ja tarkista.
        Eli kun ottaa, niin 'lutka' leiman myötä.

        Mulle on ihan sama vaikka tarkistaisi. Se nyton oma ongelma, jos joku asia ahdistaa, mutta ei kuitenkaan ota siitä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos ulko...."

        Nainen on trendipelle. Hän kelluu muodin mukana. Muoti on esimerkiksi politiikka. Juuri nyt politiikka on sellaista, että globalistit kotiutuvat Suomeen. Heillä joku maailmalla omaksuttu kokemus, josta he joko ovat mielissään tai eivät suinkaan...

        Kun kyse nationalismista juuri nyt, niin sen kunniaksi nainen valitsee suomalaisen perinteisen miehen.

        Mies on naiselle muotivirtaus.

        Miksi haluat naisen jos nainen on pelkkä pelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen sana on halvinta laatua. Eikä kukaan menee ja tarkista.
        Eli kun ottaa, niin 'lutka' leiman myötä.

        Miksi notkut tällä palstalla ja haaveilet naisista, jos naiset ovat täysin epäluotettavia ja valheellisia ihmisiä? Miksi haluat naisen jonka sana on halvinta laatua?


    • Anonyymi

      Lady Lei ei kestä paluuta arkeen.

    • Anonyymi

      Mitä valitatte? Jos ei kiinnosta nainen, joka on ollut ulkomaalaisen kanssa, ette sitten ole sen naisen kanssa. Piste. Loppu. Ei ole pakko.
      Etsikää joku puhtoinen huhtasaari-suomityttö.

      • Anonyymi

        Sellainen et ilmeisesti itse ole😅


      • Anonyymi

        Mistä sen tietää onko ollut vai ei? Naisilla pitäisi olla joku yhdistävä merkki esim. Otsanauha, jossa lukee, et ulkomaalaiset on mun juttu? Tai, et panolomat ulkomailla jees, paikallisten kanssa! Tai mobiili- appi, joka ilmoittaa, jos sellaisen kohtaa?


      • Anonyymi

        "Mitä valitatte?..."


        Yhteiskuntaan syntyy uusi lokero.
        He ovat ihmisiä, joilla on globaali kokemus.
        Kokemus erottaa heitä muista suomalaisista Suomessa.
        Kysymys: miten he löytävät paikkaansa maassa?
        Ajankohtainen asia.

        Mukana esimerkiksi varallisuus este, että köyhä ei ole käynyt edes Helsingissä, mutta rikas on Suomea myynyt.


    • Anonyymi

      ""Ällöttävä rasistinen ja misogyyninen kommentti. Luuletko että parisuhteessa on kyse siitä että nainen on miehen "käytössä"? Ajattelet siis että nainen ei ole tasavertainen ihminen vaan jokin hyödyke tai esine?""

      Olet niitä naisia, jotka vihaa rasisteja ja samaan aikaan taistelee naisten oikeuksien puolesta. Sitten kuitenkin olet parisuhteessa jonkun talibanin kanssa jonka mielestä naisella ei kuulu olla mitään oikeuksia ja nainen on kuten sanottu: talibanin käytössä. Mites siinä parisuhteessa talibanin kanssa sitten: teetkö kuten talibani tahtoo, vai taisteletko vastaan?

      • Anonyymi

        Mitä höpiset talibaneista? En ikäpäivänä huolisi sellaista talibania. Enkä palstaprinssiä, koska teillä on hyvin samantapaiset mielipiteet naisista kuin talibaneilla. . Yhtäläisyyksiä löytyy. Sekä talibania että palstaprinssit ovat sitä mieltä että naisen ei pidä itse päättää kenen miehen kanssa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpiset talibaneista? En ikäpäivänä huolisi sellaista talibania. Enkä palstaprinssiä, koska teillä on hyvin samantapaiset mielipiteet naisista kuin talibaneilla. . Yhtäläisyyksiä löytyy. Sekä talibania että palstaprinssit ovat sitä mieltä että naisen ei pidä itse päättää kenen miehen kanssa on.

        Olkoon mies sitten ulkomaalainen muslimi mistä maasta tahansa, jonka mielestä naisella ei ole mitään oikeuksia. Nainen on tälläisille miehille vellinkeittäjä ja ulkona kuljette huntu päässä. Tälläisten tyyppien vaimoja olette ja vaikka ette olisi, niin ylistätte tälläisiä miehiä kun olette niin rasismia vastaan. Ylistätte ja puolustatte tälläisiä miehiä, mutta niiden vaimoina olette alisteisessa asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon mies sitten ulkomaalainen muslimi mistä maasta tahansa, jonka mielestä naisella ei ole mitään oikeuksia. Nainen on tälläisille miehille vellinkeittäjä ja ulkona kuljette huntu päässä. Tälläisten tyyppien vaimoja olette ja vaikka ette olisi, niin ylistätte tälläisiä miehiä kun olette niin rasismia vastaan. Ylistätte ja puolustatte tälläisiä miehiä, mutta niiden vaimoina olette alisteisessa asemassa.

        Jaa jaa, eli vain muslimit ovat "ulkomaalaisia"? Kaikki muut ovat rinnastettavissa suomalaisiin? Kyllä maailmassa sitten riittää "suomalaisia" miehiä vaikka millä mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon mies sitten ulkomaalainen muslimi mistä maasta tahansa, jonka mielestä naisella ei ole mitään oikeuksia. Nainen on tälläisille miehille vellinkeittäjä ja ulkona kuljette huntu päässä. Tälläisten tyyppien vaimoja olette ja vaikka ette olisi, niin ylistätte tälläisiä miehiä kun olette niin rasismia vastaan. Ylistätte ja puolustatte tälläisiä miehiä, mutta niiden vaimoina olette alisteisessa asemassa.

        Ketkä TE? Kenelle puhut? Kuka nainen täällä on ihaillut talibaneja? Ei kukaan.

        Sen sijaan aika moni palstaprinssi ajattelee naisista kuten talibanit.

        Palstaprinssien ja talibanien yhteisiä ajatuksia:

        naisten ei pidä antaa itse valita itselleen miestä vaan ottakoon sen joka hänelle annetaan, naiset ovat moraalittomia ja typeriä joten heitä pitää ojentaa ja komennella, naiset ovat kaikki samanlaisia, naisen tehtävänä on täyttää miehen seksuaalista ym. tarpeet.

        Juuri noiden talibaniajatustenne vuoksi ette saa naista. Missään maassa naiset eivät halua miestä joka ajattelee noin.

        Tämän palstan palstaprinssit ovat Suomen talibaneja.


      • Anonyymi

        nainen on sun äiti ja hän odottaa sinulta täydellistä kuuliaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä TE? Kenelle puhut? Kuka nainen täällä on ihaillut talibaneja? Ei kukaan.

        Sen sijaan aika moni palstaprinssi ajattelee naisista kuten talibanit.

        Palstaprinssien ja talibanien yhteisiä ajatuksia:

        naisten ei pidä antaa itse valita itselleen miestä vaan ottakoon sen joka hänelle annetaan, naiset ovat moraalittomia ja typeriä joten heitä pitää ojentaa ja komennella, naiset ovat kaikki samanlaisia, naisen tehtävänä on täyttää miehen seksuaalista ym. tarpeet.

        Juuri noiden talibaniajatustenne vuoksi ette saa naista. Missään maassa naiset eivät halua miestä joka ajattelee noin.

        Tämän palstan palstaprinssit ovat Suomen talibaneja.

        "Juuri noiden talibaniajatustenne vuoksi ette saa naista. Missään maassa naiset eivät halua miestä joka ajattelee noin."

        hyvin sisäistetty

        mies ja nainen ovat erottamattomat, niin suhde lukko avaimen reijän löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juuri noiden talibaniajatustenne vuoksi ette saa naista. Missään maassa naiset eivät halua miestä joka ajattelee noin."

        hyvin sisäistetty

        mies ja nainen ovat erottamattomat, niin suhde lukko avaimen reijän löytää

        Vai sotketaan tähän jo talibanitkin...
        Kaikkea kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sotketaan tähän jo talibanitkin...
        Kaikkea kanssa

        Ihmeellisesti Suomipalstoilla tulee politiikka mukaan näihin kuvioihin.


      • Anonyymi

        Palstaprinsseilöä ja talibaneilla on samanlainen asenne naisiin. Sellaiset miehet eivät ole naisten suosiossa missään maailmankolkassa. Eivät Suomessa, Afganistanissa, Amerikassa, Thaimaassa, Intiassa, Keniassa, Kreikassa. Eivät missään. Palstaprinssit ja talibanit eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon mies sitten ulkomaalainen muslimi mistä maasta tahansa, jonka mielestä naisella ei ole mitään oikeuksia. Nainen on tälläisille miehille vellinkeittäjä ja ulkona kuljette huntu päässä. Tälläisten tyyppien vaimoja olette ja vaikka ette olisi, niin ylistätte tälläisiä miehiä kun olette niin rasismia vastaan. Ylistätte ja puolustatte tälläisiä miehiä, mutta niiden vaimoina olette alisteisessa asemassa.

        Kuka täällä on ylistänyt talibaneja? En löydä sellaista tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinsseilöä ja talibaneilla on samanlainen asenne naisiin. Sellaiset miehet eivät ole naisten suosiossa missään maailmankolkassa. Eivät Suomessa, Afganistanissa, Amerikassa, Thaimaassa, Intiassa, Keniassa, Kreikassa. Eivät missään. Palstaprinssit ja talibanit eivät kelpaa.

        Et ole maailmassa kilpailluit nainen.
        Sinun sijaan löytyy iso joukko muita kivoja ja kauniita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole maailmassa kilpailluit nainen.
        Sinun sijaan löytyy iso joukko muita kivoja ja kauniita naisia.

        Totta, löytyy minua kivempia ja kauniimpia naisia. Tunnen tuolla livemaailmassakin kivoja naisia jotka ovat lisäksi paljon minua kauniimpia. Entä sitten? Miten se liittyy siihen että naiset eivät tykkää miehistä joilla on samantapainen suhtautuminen naisiin kuin Palstaorinsseillä ja talibaneilla?

        Mutta yhtä asiaa en ymmärrä. Mitä tarkoittaa "maailmassa kilpaillut nainen"? Sitäkö ettei ole osallistunut Miss Universum-kilpailuihin Suomen edustajana? Myönnetään, en todellakaan ole. En ole osallistunut mihinkään missikilpailuihin. Olenko väittänyt jotain sellaista?


    • Anonyymi

      Olisi niiden naisten siellä ulkomailla asuessaan ollut hieman hankala löytää suomalaista miesystävää.

      • Anonyymi

        Varmasti , pysykööt siellä , noihin ei kannata kajota tai sekaantua millään tavoin vaan kiertää kaukaa ja reilu hajurako , enempi kun se 2m.


      • Anonyymi

        "Olisi n...."

        huomasin, että ulkomailla ollessaan nainen ja mies jotka ovat samaa kansallisuutta eivät välttämättä tulee toimeen keskenään ja nainen pyrkii eroamaan ja olemaan itsenäinen

        nainen ei tahdo erottautua joukosta mutta kuulua joukkoon ja siksi hän rakastuu paikalliseen asukkaaseen ja entinen puoliso jää

        parille tulee riitoja...
        pitää miettiä mitkä asiat kannattavat vanhaa liittoa koska siinä on nyansseja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisi n...."

        huomasin, että ulkomailla ollessaan nainen ja mies jotka ovat samaa kansallisuutta eivät välttämättä tulee toimeen keskenään ja nainen pyrkii eroamaan ja olemaan itsenäinen

        nainen ei tahdo erottautua joukosta mutta kuulua joukkoon ja siksi hän rakastuu paikalliseen asukkaaseen ja entinen puoliso jää

        parille tulee riitoja...
        pitää miettiä mitkä asiat kannattavat vanhaa liittoa koska siinä on nyansseja

        Onko kyseessä tv sarja Emmerdale tai vastaava?


    • Anonyymi

      Alottajan tekstissä kaikkein kymmallisin on kohta "En tiiä, maku vaan menee kun kuuntelee sitä luetteloa toisen suusta." Ihanko tosi ne naiset noita juttuja alottajalle jotenkin luetteloi. Todella kummallista käytöstä ja menis kyllä maku miehestäkin, joka noin käyttäytyis. Ei niiden luetteloitujen tarvis olla edes ulkolaisia. Ei normaali ihminen selosta treffikumppanille eksistään, saati sitten muista suhteistaan.

      • Anonyymi

        No sitten ymmärrät asian. Ei treffeille tulla kertomaan pitkiä jorinoita existä.

        Ne tarinat kuuluu terapeuteille.

        Jokainen uus tavattava uusi henkilö on uusi tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ymmärrät asian. Ei treffeille tulla kertomaan pitkiä jorinoita existä.

        Ne tarinat kuuluu terapeuteille.

        Jokainen uus tavattava uusi henkilö on uusi tapaus.

        Kyllä, mutta eihän tuolla ole mitään tekoa kotimaassa tai ulkomailla asumisen kanssa. Kyse on pikemmin persoonallisuushäiriöstä ja sosiaalisten taitojen ja käytöstapojen puutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta eihän tuolla ole mitään tekoa kotimaassa tai ulkomailla asumisen kanssa. Kyse on pikemmin persoonallisuushäiriöstä ja sosiaalisten taitojen ja käytöstapojen puutteesta.

        Nimenomaan. Ymmärrän että on kiusallista kun toinen ei puhu treffeillä muusta kuin existään ja luetteloi kaikki joiden kanssa on ollut vähänkin säpinää. Kai siinä tulee sellainen olo, että jos alan tuon kanssa, niin olenko irse listan jatkeena kun hän muutaman vuoden päästä lähtee uusille treffeille?

        Mutta mitä merkitystä sillä on, onko ne exät tavattu Suomessa vai jossain muualla? Alkuperäinen tuntui häiriintyvät nimenomaan siitä että exät oli tavattu ulkomailla, ei siitä että nainen kertoi niistä treffeillä. Eli ei haittaa vaikka ojentaisi treffeillä toiselle paperin jossa on kaikki exät - nimi, paikkakunta, ajankohta jolloin oltiin yhdessä - kunhan kaikki nimet ovat suomalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ymmärrät asian. Ei treffeille tulla kertomaan pitkiä jorinoita existä.

        Ne tarinat kuuluu terapeuteille.

        Jokainen uus tavattava uusi henkilö on uusi tapaus.

        "No sitten ymmä...."


        mies tahtoo olla avoin naiselle ja siksi kertoo äxistään vaille että siitä pakko on puhua koko ajan

        paremmin nainen tietää kuka mies on, niin parempi suhde luvassa

        mutta naisen logiikka on erilaista ja nainen tahtoo leikkiä, valehdella, flirttailla

        PAHINTA MIEHELLE ON SE, ETTÄ VIELÄ 60 V NAINEN VAATII JOTAKIN ROMANSSIA...

        en tiedä, olen nuori, niin en ymmärrä kenties, mutta ei tuossa iässä ole edes tunteita saatikka uskoa rakkauteen

        toisin sanoen näyttää rumalta olla teennäinen teini vaikka itse on eläkeläinen

        mutta ehkä ikää karttuu niin rakkauskin palautuu mutta jossakin 90 vuotiaana vasta


        että nainen ei tahdo kertoa äxistään kertoo, että nainen valehtelee


      • Anonyymi

        Naulan kantaan kommenttisi. Existä ei puhuta isommin treffeillä. Oikein. 👍

        Sitten jos/kun tuntee toista niin voi pikku hiljaa välillä kertoa existä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan kommenttisi. Existä ei puhuta isommin treffeillä. Oikein. 👍

        Sitten jos/kun tuntee toista niin voi pikku hiljaa välillä kertoa existä jotain.

        Nimenomaan just noin. Jos suhde etenee treffeistä eteenpäin noin sitten voidaan ehkä niistä entisistäkin puhua. Sanon ehkä sillä on täysin yksilöistä riippuvaista puhutaanko vaiko eikö puhuta.


    • Anonyymi

      Oon törmännyt aika moneen mieshenkilöön jotka ovat
      olleet Liisa-nimisten naisten kanssa.

      Kun treffaat tälläisen miehen niin ja kuuntelet ne eri kolkat jossa niitä Liisoja on asunut ja minkälaisten Liisojen kanssa ovat olleet niin jotenkin multa lopahtaa mielenkiinto.

      Siis onko tollanen Liisasta eronnut ja sen jälkeen toisen Liisan kanssa pitkään seurustellut mies oikein sopiva.

      Mitä mä Leena-nimisenä naisena voin muka tarjota tälläselle miehelle.

      Onko Leena tälläselle miehelle joku Liisoista toipumiseen liittyvä paikkasuhde eli vetääkö veri näillä edelleen Liisa-nimisiin tyyppeihin.

      En tiiä, maku vaan menee kun kuuntelee sitä luetteloa toisen suusta.

      • Anonyymi

        Oi kun referoit kauniisti🤣🤣


      • Anonyymi

        "Oon törmä...."

        Annan miehelle anteeksi niin kuin mies antaa sinullekin anteeksi.

        Ette ole nuoria, ette ole neitsyeitä, niin on TÖRKEÄTÄ VAATIA MIEHELTÄ sellaista mitä itse ei täytä.

        Turhaa on vaatia toisiltaan puhtautta.

        Menneisyys on menneisyyttä ja tärkein on se, mikä on seuraavaksi.
        Aloittaa uudelta pöydältä.

        Pari ripittäytyy toisilleen kuin pappialttarilla menemättä uuteen liittoon syntisinä.

        Turhaa jauhaa naisen logiikkaa joka vertailee naisia toisiinsa.

        Näen että mies kertoi itse ensin itsestään onkin älyn ja rohkeuden osoitus.
        Mutta riippuu ihmisten mentaliteeteistä moni asia tässä lisänä.

        Eikä miehen kannata kertoa entisistä naisista usein kuin vain kerran tai minimaalisesti ettei ärsytä.
        Naisella kuitenkin on pitkä muisti.

        Naiset kuin lapset eivät osaa itselleen mitään, mutta sotkevat tahallisesti.
        Eivätkö kanna vastuuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oon törmä...."

        Annan miehelle anteeksi niin kuin mies antaa sinullekin anteeksi.

        Ette ole nuoria, ette ole neitsyeitä, niin on TÖRKEÄTÄ VAATIA MIEHELTÄ sellaista mitä itse ei täytä.

        Turhaa on vaatia toisiltaan puhtautta.

        Menneisyys on menneisyyttä ja tärkein on se, mikä on seuraavaksi.
        Aloittaa uudelta pöydältä.

        Pari ripittäytyy toisilleen kuin pappialttarilla menemättä uuteen liittoon syntisinä.

        Turhaa jauhaa naisen logiikkaa joka vertailee naisia toisiinsa.

        Näen että mies kertoi itse ensin itsestään onkin älyn ja rohkeuden osoitus.
        Mutta riippuu ihmisten mentaliteeteistä moni asia tässä lisänä.

        Eikä miehen kannata kertoa entisistä naisista usein kuin vain kerran tai minimaalisesti ettei ärsytä.
        Naisella kuitenkin on pitkä muisti.

        Naiset kuin lapset eivät osaa itselleen mitään, mutta sotkevat tahallisesti.
        Eivätkö kanna vastuuta?

        "Naiset kuin lapset eivät osaa itselleen mitään."

        Anteeksi kuinka? Mikä on äidinkielesi? Tuo lause ei ole ainakaan suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset kuin lapset eivät osaa itselleen mitään."

        Anteeksi kuinka? Mikä on äidinkielesi? Tuo lause ei ole ainakaan suomea.

        Hei sinä joka valitat koko ajan ettet ymmärrä toisten tekstejä ei täälläkään ymmärretä sun kommentteja jotka on koko ajan samaa sh***** "en ymmärä, kirjoita suomea". Mee jonnekin muualle mussuttmaan piste, pilkku yms virheistä. Kirjoitelmiesi sisällössä ei ole mitään ideaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä joka valitat koko ajan ettet ymmärrä toisten tekstejä ei täälläkään ymmärretä sun kommentteja jotka on koko ajan samaa sh***** "en ymmärä, kirjoita suomea". Mee jonnekin muualle mussuttmaan piste, pilkku yms virheistä. Kirjoitelmiesi sisällössä ei ole mitään ideaa.

        "Mee jonnekin muualle mussuttmaan piste, pilkku yms virheistä."

        Mikäs komentelija sinä olet? En mene minnekään vain siksi että sinä heittäydyt pomoksi ja jakelet määräyksiä.

        Kirjoitit taas miten sattuu. Oikea muoto on "piste-, pilkku- yms. -virheistä". Tavuviivat voi asettaa oikeille paikoilleen. Se lisää tekstisi luettavuutta ja selkeyttä.

        Et siis ymmärrä minun tekstejäni? Asia selvä. Mutta puhu vain omasta puolestasi. Jos itse et osaa lukea etkä kirjoittaa, niin siitä ei automaattisesti seuraa ettei kukaan muukaan osaa. Sinäkin voit opetella.


    • Anonyymi

      Oon törmännyt aika moneen mieshenkilöön joka on asunut Kuopiossa
      ja ollut kuopiolaisen naisen kanssa.

      Kun treffaat tälläisen miehen ja kuuntelet ne eri Kuopion kaupunginosat jossa ovat asuneet ja minkälaisten kuopiolaisten naisten kanssa ovat olleet niin jotenkin multa lopahtaa mielenkiinto.

      Siis onko tollanen kuopiolaisesta eronnut ja sen jälkeen kuopiolaisen naisen kanssa pitkään seurustellut mies oikein sopiva.

      Mitä mä pieksämäkeläisenä naisena voin muka tarjota tälläselle miehelle. Ite olen kiinnostunut pieksämäkeläisistä en kuopiolaisista.

      Onko pieksämäkeläinen tälläselle miehelle joku Kuopiosta paluuseen liittyvä paikkasuhde eli vetääkö veri näillä edelleen kuopiolaisiin tyyppeihin.

      En tiiä, maku vaan menee kun kuuntelee sitä luetteloa toisen suusta.

      • Anonyymi

        "Oon törmä...."

        monimutkainen asia se kumpi tulee kylään mies tai nainen
        asiaan vaikuttaa pitkä sukuhistoria ja henkilöhistoria

        siksi ne parit jotka löytävät toisiaan ovatkin aitoja pareja
        joilla historiat menevät yhteen

        kyllä on sellaisia jotka tekevät myönnytyksiä elämässä kumppaninsa eteen


    • Anonyymi

      Suomalainen nainen: petollisiahan ne ovat. Onko joku kuullut mitään totuutta naisen suusta, globaaliahan se on.
      Ulkomailla rymyävät ja rannoilla hamppareineen, naivat ja tiineenä tuomisineen palaavat.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sitä tehtiin jo kasarilla Suomessa Marokossa.
        Ja hups parin vuoden päästä oltiin sossussa ja käräjilla asioimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tehtiin jo kasarilla Suomessa Marokossa.
        Ja hups parin vuoden päästä oltiin sossussa ja käräjilla asioimassa.

        Suomessa Marokossa? En ymmärrä. Ymmärrän jos sanot Suomessa Helsingissä tai Suomessa Pihtiputaalla. Mutta Maroko ei ole Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa Marokossa? En ymmärrä. Ymmärrän jos sanot Suomessa Helsingissä tai Suomessa Pihtiputaalla. Mutta Maroko ei ole Suomessa.

        Suomen maahanmuuttaja naisetkin valitsevat Suomessa asuessaan kun tulevat sukukypsyyteen ulkomaalaisia miehiä

        sattumoisin yksi vaaleaverikkö valitsi Marokkolaisen pizza miehen
        he viettivät suuret kuninkaalliset häät Marokossa sukulaisten luona
        sitten muuttivat Suomeen takaisin ja saivat lapsen
        mies töissä pizzeriassako... ja ovat edelleen yhdessä...ehkä kymmenen vuotta ja yli nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa Marokossa? En ymmärrä. Ymmärrän jos sanot Suomessa Helsingissä tai Suomessa Pihtiputaalla. Mutta Maroko ei ole Suomessa.

        Vittu pitääkö kääntää: siis 70-80 luvun vaihteessa Suomesta meni paljon nuoria naisia Marokkoon.
        Siellä tutustuivat paikallisiin nuotiin miehiin ja moni nainen tuli paksuksi.

        Sitten muutettiin Suomeen ja loppujen lopuksi lapsen syntymän jälkeen koko perhe-elämä meni vituix.
        Mies hyynäsi muita naisia ja suomivaimo oli kotona lapsen kanssa.

        Ero päälleja ne oli usein rankkoja. Väkivaltaa jne.
        Mä en halua halua syyttää ketään ihmisryhmää mutta näin se erilaisuus sitten näkyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen maahanmuuttaja naisetkin valitsevat Suomessa asuessaan kun tulevat sukukypsyyteen ulkomaalaisia miehiä

        sattumoisin yksi vaaleaverikkö valitsi Marokkolaisen pizza miehen
        he viettivät suuret kuninkaalliset häät Marokossa sukulaisten luona
        sitten muuttivat Suomeen takaisin ja saivat lapsen
        mies töissä pizzeriassako... ja ovat edelleen yhdessä...ehkä kymmenen vuotta ja yli nyt

        Mutta melko varmasti onnistuneet ovat vähemmistönä.

        Tai ainakin tietyistä ikäluokista.


      • Anonyymi

        Hanki kaikin mokomin nainen jostain toisesta maasta. Ihan sama mistä, kunhan kohtelet häntä kauniisti.

        MUTTA. Osaatteko te palstaprinssit kohdella toista ihmistä kauniisti? Teksteistänne päätellen ette osaa. Naiset ovat teille pelkkiä pano puita tai taloudenhoitaja ja passaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu pitääkö kääntää: siis 70-80 luvun vaihteessa Suomesta meni paljon nuoria naisia Marokkoon.
        Siellä tutustuivat paikallisiin nuotiin miehiin ja moni nainen tuli paksuksi.

        Sitten muutettiin Suomeen ja loppujen lopuksi lapsen syntymän jälkeen koko perhe-elämä meni vituix.
        Mies hyynäsi muita naisia ja suomivaimo oli kotona lapsen kanssa.

        Ero päälleja ne oli usein rankkoja. Väkivaltaa jne.
        Mä en halua halua syyttää ketään ihmisryhmää mutta näin se erilaisuus sitten näkyi.

        Nyt osasit kirjoittaa sen mitä tarkoitit sanoa. Ensimmäisellä kerralla et osannut. Tuon äskeisen tekstisi ymmärtää. Edellistä ei.

        Turhaan suutuit. Ei pidä syyttää lukijaa siitä ettei tämä ymmärrä tekstiäsi jos et itse osaa kirjoittaa selvästi.

        Jos haluat kertoa jotain, kerro se. Älä pistä vain erilaisia sanoja peräjälkeen ja oleta että lukija arvaa mitä tarkoitat. Älä vihjaa äläkä kerro asioista rivien välissä. Kerro ne riveillä. Älä vaadi että muut näkevät aivoihisi ja hoksaavat että tarkoitat jotain muuta tai enemmän kuin sanoit.

        Olemme tekstin lukijoita, emme ajatusten lukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu pitääkö kääntää: siis 70-80 luvun vaihteessa Suomesta meni paljon nuoria naisia Marokkoon.
        Siellä tutustuivat paikallisiin nuotiin miehiin ja moni nainen tuli paksuksi.

        Sitten muutettiin Suomeen ja loppujen lopuksi lapsen syntymän jälkeen koko perhe-elämä meni vituix.
        Mies hyynäsi muita naisia ja suomivaimo oli kotona lapsen kanssa.

        Ero päälleja ne oli usein rankkoja. Väkivaltaa jne.
        Mä en halua halua syyttää ketään ihmisryhmää mutta näin se erilaisuus sitten näkyi.

        "Vittu pitää..."

        no comments koska ei kontaktia ollut....

        Älä mies rankka sentään sulje itseltäsi mahdollisuutta löytää marokkolaista naista itsellesi paremman puutteessa.

        Tiesitkö, että Marokko oli neandertaali ihmisen tuloväylä Eurooppaan.
        Tärkeä paikka historiallisestikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki kaikin mokomin nainen jostain toisesta maasta. Ihan sama mistä, kunhan kohtelet häntä kauniisti.

        MUTTA. Osaatteko te palstaprinssit kohdella toista ihmistä kauniisti? Teksteistänne päätellen ette osaa. Naiset ovat teille pelkkiä pano puita tai taloudenhoitaja ja passaajia.

        "Hanki ka...."

        näin on, tuntuu että vähän rahaa olisi ollut tarvis ylläpitoon tai kuinka?

        Suomessa on parasta sosialismia, kaikki samanarvoisia, eikä rikkaita ole.
        Köyhiä närästää, että yhtäkkiä ovat puilla paljoilla kun Suomeen saapuu arvoväkeä kaikenlaista eikä suomalaisilla ole millä ostaa itseään.

        Tuossa kohdin rikkaat ja köyhät eriytyvät nyt aika radikaalisti ja ellei Työkkäri ala toimia, niin jotakin tapahtuu ihan kotimaisten toimesta, jotka ovat 60 v siis älykkäät tajuamaan ja saavuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt osasit kirjoittaa sen mitä tarkoitit sanoa. Ensimmäisellä kerralla et osannut. Tuon äskeisen tekstisi ymmärtää. Edellistä ei.

        Turhaan suutuit. Ei pidä syyttää lukijaa siitä ettei tämä ymmärrä tekstiäsi jos et itse osaa kirjoittaa selvästi.

        Jos haluat kertoa jotain, kerro se. Älä pistä vain erilaisia sanoja peräjälkeen ja oleta että lukija arvaa mitä tarkoitat. Älä vihjaa äläkä kerro asioista rivien välissä. Kerro ne riveillä. Älä vaadi että muut näkevät aivoihisi ja hoksaavat että tarkoitat jotain muuta tai enemmän kuin sanoit.

        Olemme tekstin lukijoita, emme ajatusten lukijoita.

        "Nyt..."

        onko sun päässäsi moniakin ihmisiä tai olet yksi siinä

        puhut koko ajan ryhmästä ihmisiä
        paljonko heitä on siellä?

        ei, parempi ymmärtää, että kirjoitan tekstiä yksin
        et siis ymmärrä mitään vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt..."

        onko sun päässäsi moniakin ihmisiä tai olet yksi siinä

        puhut koko ajan ryhmästä ihmisiä
        paljonko heitä on siellä?

        ei, parempi ymmärtää, että kirjoitan tekstiä yksin
        et siis ymmärrä mitään vai?

        Yritä kirjoittaa edes yksi kokonainen selkeä lause eikä yksittäisiä sanoja. Mitä teit koulussa äidinkielen tunnilla? Seurasitko yhtään opetusta?


      • Anonyymi

        Jos ajankuluksesi opettelisit kirjoittamaan suomea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hanki ka...."

        näin on, tuntuu että vähän rahaa olisi ollut tarvis ylläpitoon tai kuinka?

        Suomessa on parasta sosialismia, kaikki samanarvoisia, eikä rikkaita ole.
        Köyhiä närästää, että yhtäkkiä ovat puilla paljoilla kun Suomeen saapuu arvoväkeä kaikenlaista eikä suomalaisilla ole millä ostaa itseään.

        Tuossa kohdin rikkaat ja köyhät eriytyvät nyt aika radikaalisti ja ellei Työkkäri ala toimia, niin jotakin tapahtuu ihan kotimaisten toimesta, jotka ovat 60 v siis älykkäät tajuamaan ja saavuttamaan.

        "Suomalaisilla ei ole rahaa millä ostaa itseään."

        Mitä ihmettä? Miksi kenenkään pitäisi ostaa itsensä?

        Kuka täällä tätä epäselvää siansaksaa oikein suoltaa?

        OPETTELE KIRJOITTAMAAN SUOMEKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt..."

        onko sun päässäsi moniakin ihmisiä tai olet yksi siinä

        puhut koko ajan ryhmästä ihmisiä
        paljonko heitä on siellä?

        ei, parempi ymmärtää, että kirjoitan tekstiä yksin
        et siis ymmärrä mitään vai?

        Opettele suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu pitääkö kääntää: siis 70-80 luvun vaihteessa Suomesta meni paljon nuoria naisia Marokkoon.
        Siellä tutustuivat paikallisiin nuotiin miehiin ja moni nainen tuli paksuksi.

        Sitten muutettiin Suomeen ja loppujen lopuksi lapsen syntymän jälkeen koko perhe-elämä meni vituix.
        Mies hyynäsi muita naisia ja suomivaimo oli kotona lapsen kanssa.

        Ero päälleja ne oli usein rankkoja. Väkivaltaa jne.
        Mä en halua halua syyttää ketään ihmisryhmää mutta näin se erilaisuus sitten näkyi.

        Kyllä pitää vittu kääntää kun et osaa kirjoittaa! Opettele suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hanki ka...."

        näin on, tuntuu että vähän rahaa olisi ollut tarvis ylläpitoon tai kuinka?

        Suomessa on parasta sosialismia, kaikki samanarvoisia, eikä rikkaita ole.
        Köyhiä närästää, että yhtäkkiä ovat puilla paljoilla kun Suomeen saapuu arvoväkeä kaikenlaista eikä suomalaisilla ole millä ostaa itseään.

        Tuossa kohdin rikkaat ja köyhät eriytyvät nyt aika radikaalisti ja ellei Työkkäri ala toimia, niin jotakin tapahtuu ihan kotimaisten toimesta, jotka ovat 60 v siis älykkäät tajuamaan ja saavuttamaan.

        Kirjoita selvää ja ymmärrettävää suomea! Tästä sohelluksesta ei ymmärrä mitään. Varsinaisia suomalaisia: eivät osaa kirjoittaa omalla äidinkielellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt..."

        onko sun päässäsi moniakin ihmisiä tai olet yksi siinä

        puhut koko ajan ryhmästä ihmisiä
        paljonko heitä on siellä?

        ei, parempi ymmärtää, että kirjoitan tekstiä yksin
        et siis ymmärrä mitään vai?

        En todellakaan ymmärrä. Et nimittäin osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaisilla ei ole rahaa millä ostaa itseään."

        Mitä ihmettä? Miksi kenenkään pitäisi ostaa itsensä?

        Kuka täällä tätä epäselvää siansaksaa oikein suoltaa?

        OPETTELE KIRJOITTAMAAN SUOMEKSI!

        Jotkut osaa ilmeisesti lukiossa pitkän matikan paremmin kuin sinä... suomenkielen.

        Siksi tulee insinöörejä jne jotka osaa muutakin kuin näsäviisastella kirjoitetusta tekstistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut osaa ilmeisesti lukiossa pitkän matikan paremmin kuin sinä... suomenkielen.

        Siksi tulee insinöörejä jne jotka osaa muutakin kuin näsäviisastella kirjoitetusta tekstistä.

        Mitä yrität sanoa? Ei tuostakaan ymmärrä mitään.


        Tarkoitatko että
        - jos on lukenut lukiossa pitkän matikan niin ei voi osata suomea (mikä on puppua; kyllä voi olla hyvä sekä matikassa että suomessa)

        Vai että
        - insinöörit eivät osaa kirjoittaa, mikä on todiste siitä että he ovat fiksuja eivätkä koskaan näsäviisastele, mutta hyvää suomea kirjoittavat sen sijaan ovat idiootteja

        Vai että
        - Insinöörit ovat nimenomaan näsäviisaita ja teeskentelevät ymmärtävänsä lukemaansa vaikka eivät ymmärtäneet sanaakaan

        Vai että
        - insinöörejä ei haittaa jos he lukevat mutta eivät ymmärrä tekstistä yhtään mitään, koska heitä kiinnostaa vain matematiikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajankuluksesi opettelisit kirjoittamaan suomea...

        Olet pilkunnussija jotka tekstin sisällössä ei ole mitään järkevää sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaisilla ei ole rahaa millä ostaa itseään."

        Mitä ihmettä? Miksi kenenkään pitäisi ostaa itsensä?

        Kuka täällä tätä epäselvää siansaksaa oikein suoltaa?

        OPETTELE KIRJOITTAMAAN SUOMEKSI!

        Opettele ajattelemaan suomeksi ja kuten suomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pilkunnussija jotka tekstin sisällössä ei ole mitään järkevää sanottavaa.

        Sinun teksteissäsi ei ole sisältöä ollenkaan. Tekstisi koostuvat yksittäisistä sanoista jotka eivät liity toisiinsa.

        Kirjoitat tähän tyllin:

        "Kukaa lintu joo harmistus että sillee niinkun naiset ei ole ennestään ja miten sitten kun suomaliset ei enää osaa "

        Kun lukija ei ymmärrä mitä yrität sanoa, väität että syy on lukijassa. Lukija on kuulemma tyhmä. Sinun tekstissäsi sen sijaan ei ole mitään vikaa. Se on täydellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun teksteissäsi ei ole sisältöä ollenkaan. Tekstisi koostuvat yksittäisistä sanoista jotka eivät liity toisiinsa.

        Kirjoitat tähän tyllin:

        "Kukaa lintu joo harmistus että sillee niinkun naiset ei ole ennestään ja miten sitten kun suomaliset ei enää osaa "

        Kun lukija ei ymmärrä mitä yrität sanoa, väität että syy on lukijassa. Lukija on kuulemma tyhmä. Sinun tekstissäsi sen sijaan ei ole mitään vikaa. Se on täydellistä.

        Eipä ole mun tekstiä pilkunnusstia.
        Meni väärin arvaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt..."

        onko sun päässäsi moniakin ihmisiä tai olet yksi siinä

        puhut koko ajan ryhmästä ihmisiä
        paljonko heitä on siellä?

        ei, parempi ymmärtää, että kirjoitan tekstiä yksin
        et siis ymmärrä mitään vai?

        Opettele suomea yyv.ästi sanottu kun itse ei osaa lukeaOn lukijan om Vik jos disaaSslväö sun tdJgusgä kun kirjoitat niin hy in muuta Jo si olssaalu kea kea kea niin.uuuttaa sitten ulkomaille ikö Sia ole nöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ajattelemaan suomeksi ja kuten suomalainen

        Kuten suo ale ne ajattele tarkoitta että että ei ajattele.inp oo e. Suo.ali e enkä ajattele ja kirjoitan tosi hyvin mutta jo t ei osaa Luka lukea lukea minä osaan kirjoittaa olen suomi ies hyvä mies naiset paskoja yli mielisiä nirppanokkie luku tai o to.ia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole mun tekstiä pilkunnusstia.
        Meni väärin arvaus.

        Pilkunnustia? Mikä se on? Opettele suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää vittu kääntää kun et osaa kirjoittaa! Opettele suomea.

        Pitää vittu kääntää? Kenen naisen vittua olisit kääntämässä, ja miten ja miksi?


    • Anonyymi

      olen suomessa pitkään asunut ja mulle syntyy sama suhde ulkomailla asuneisiin suomalaisiin naisiin että eka reaktio on hylkiminen, että miksi hän minusta välittäisi

      • Anonyymi

        Höh. Onpa sinulla outo ajatusmaailma. Luuletko että normaali nainen valitsee miehen kansallisuuden perusteella? Ulkomailta asuessa tutustuu ulkomaalaisiin, koska niitähän siellä tapaa. Suomessa asuessaan tutustuu suomalaisiin, koska niitähän täällä tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Onpa sinulla outo ajatusmaailma. Luuletko että normaali nainen valitsee miehen kansallisuuden perusteella? Ulkomailta asuessa tutustuu ulkomaalaisiin, koska niitähän siellä tapaa. Suomessa asuessaan tutustuu suomalaisiin, koska niitähän täällä tapaa.

        Ei muuten pidä paikkaansa.
        Kuuluin nuorena jengiin about 100 tyyppiä ja mukana myös naisia. Se oli good old rock and roll time.

        Tällä hetkellä yksikään naisista ei ole ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa - ei kyllä mieskään ulkomaalaisen naisen. Vaikka osa ollut ullomailla duunissa pitkään.


    • Anonyymi

      Onko miehet olleet tummia tai mustia?
      Jos niin en koskis, hyi hitto!

      Eikä antais moni nainenkaan tumman koskea, ei ainakaan mun tuttavapiirissä.

      Scandinaavit ja saksalaiset on jees👍

      • Anonyymi

        Adolf Hitler oli kanssasi samoilla linjoilla. Aatu olisi ylpeä sinusta.


      • Anonyymi

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        kuvitelkaa minkälaisia suhteista muodostui silloin muinoin kun homo sapiens alkoi pariutua neandertaali ihmisen kanssa!!

        ehkä neandertaaleja oli niin vähän jäljellä

        tai ehkä homo sapiens oli natsi - ja miksi juuri hän?

        ellei neandertaali oli vähän rujon puoleinen....arvaamaton

        ja homo oli täysapina

        sen ajan rasismiä kaikki

        neandertaali tutkimuksen mukaan olisi voinut olla vaaleaihoinen
        ja tietämätöntä se minkä värinen oli sapiens....joskus se oli musta ja nyt vaalea...
        musta siis vaaleni 130 000 vuodessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adolf Hitler oli kanssasi samoilla linjoilla. Aatu olisi ylpeä sinusta.

        Helpottaako yhtään että en ole ollut tappamassa yhtäkään juutalaista 40 luvulla mutta olen ollut sotilaana Afganistanistanissa turvaavassa paikallisten elämää? Kävitko itse siellä katsomasa tilannetta silloin? Tuskin.

        Oon nuorekas ja hyväkuntoinen. Ja tiedän mistä mistä puhun.

        Mun osalta tää keskustelu loppuu tähän..
        Tehkööt suominainen mitä haluaa.

        Kuolleen kaverini lausen: housut jalassa ja jumala mielessä tää keskustelu loppuu osaltani tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaako yhtään että en ole ollut tappamassa yhtäkään juutalaista 40 luvulla mutta olen ollut sotilaana Afganistanistanissa turvaavassa paikallisten elämää? Kävitko itse siellä katsomasa tilannetta silloin? Tuskin.

        Oon nuorekas ja hyväkuntoinen. Ja tiedän mistä mistä puhun.

        Mun osalta tää keskustelu loppuu tähän..
        Tehkööt suominainen mitä haluaa.

        Kuolleen kaverini lausen: housut jalassa ja jumala mielessä tää keskustelu loppuu osaltani tähän.

        Anteeksi mitä? Saisinko saman suomeksi?

        Opettele kirjoittamaan suomea äläkä mongerra jotain sekavaa siansaksaa josta ei ymmärrä mitään. Minäkin olen asunut ulkomailla, mutta osaan silti ilmaista itseäni selkeästi suomen kielellä. Sinä et osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        ??????

        Saisinko saman suomeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        Jälleen kerran teksti josta ei saa mitään selvää. Opettele suomea jos olet ylpeä suomalaisuudestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        Anteeksi mitä? Tuosta ei ymmärrä sanaakaan. Saisinko saman suomeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        "Puoliskot ehdollistuvat ja ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä"??!!
        Mitä tuo tarkoittaa?


        Etkö ihan oikeasti osaa kirjoittaa yhtä ainutta ymmärrettävää lausetta? Kokeile vaikka jotain helppoa lausetta kuten talo on punainen, nainen kävelee tietä pitkin, kissa naukuu ja aurinko paistaa. Sinun söhellyksestäsi ei ota pirukaan selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adolf Hitler oli kanssasi samoilla linjoilla. Aatu olisi ylpeä sinusta.

        Kiitos! Niin länsimaalaiset ovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Tuosta ei ymmärrä sanaakaan. Saisinko saman suomeksi.

        Vaihda kansalaisuutesi joksikin muuksi jos vihaat suomalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda kansalaisuutesi joksikin muuksi jos vihaat suomalaisia

        Rakastan äidinkieltäni ja vihaan sitä kun sitä raiskataan. Vaihda sinä äidinkieltä kun et osaa suomea.


      • Anonyymi

        Makuasia. Itse katselin kun nuo latinoladyt tanssi diskossa. Oli melkoista menoa. Lantio liikkui ihan kivasti. Samoin lattarien isot RUSKEAT silmät ovat kivaa katsottavaa. Lattareilla on kiitos historian mukana jonkinverran myös Arfikan geenejä joten hipiä on kivan ruskea. Tuntuu myös täällä vilpoisemmalla kelillä tuo karibian lämpö ihan kivalta peiton alla.
        Onneksi näen tuon aina aamulla herätessäni. ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Saisinko saman suomeksi?

        Opettele kirjoittamaan suomea äläkä mongerra jotain sekavaa siansaksaa josta ei ymmärrä mitään. Minäkin olen asunut ulkomailla, mutta osaan silti ilmaista itseäni selkeästi suomen kielellä. Sinä et osaa.

        Jotenkin tuntuu että sinulta puuttuu äly.
        Eli olet ilmeisen tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adolf Hitler oli kanssasi samoilla linjoilla. Aatu olisi ylpeä sinusta.

        Sinusta ei ole kukaan ylpeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??????

        Saisinko saman suomeksi.

        Et saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu että sinulta puuttuu äly.
        Eli olet ilmeisen tyhmä.

        joo on se edelllinen ihan thmä kun ei saas lukia ja on ommaa vika joss ei ymmrrä mitä toinen kirjotaa kun on tyhhmä ja ei osaa suomeakaan jo on sitten luku taidoton eikä osaa ja se on oma vika eikö vain kyllä åitää osataa krjtaa mist a uke akunnolla ja on tyhmä kun ei saa selväö vaikka toinen kerto mitä atarjoittaa ja n älykäs muka kun ei osaa lukiakaann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteluissa on vaikeutensa kun jotkut puoliskot ehdollistuivat
        että jo ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä

        viittaa länsi suomeen usein

        ei voi keskustella enää kun heille kaikki on selvää maailmassa

        jaarittele, mies, et ole yksin täällä

        joo ihan selvvästi kerot mitä tarkoita jos joju ei ymmrrä niin oma vika kun e osaa lukia menkäön asumaan ulko mailla kun suomi ei kelpaa eikä suomalainen meis kelpaa ukn otää olla joku mustampi tai ruekamaoi ja aveeöa esuomaimies ei kelpaa nrisoille susomitytötille höevtlään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puoliskot ehdollistuvat ja ennen kaikkea he ovat puolueen jäseniä"??!!
        Mitä tuo tarkoittaa?


        Etkö ihan oikeasti osaa kirjoittaa yhtä ainutta ymmärrettävää lausetta? Kokeile vaikka jotain helppoa lausetta kuten talo on punainen, nainen kävelee tietä pitkin, kissa naukuu ja aurinko paistaa. Sinun söhellyksestäsi ei ota pirukaan selvää.

        Etkö tosiaankaan ymmärrä? Tuon tekstin sisältöhän on ihan selvä. Minäpä kerron.

        "Puolisot ehdollistuvat" tarkoittaa että tietyllä pariskunnalla, siis puolisoilla, on aikoinaan ollut ehdot äidinkielessä. Tämä tapahtui 1970-luvulla vanhaan oppikouluaikaan, jolloin annettiin tietyissä oppiaineissa ehtoja. Ne piti kesäloman aikana suorittaa, tai muuten jäi luokalle.

        "Ja ennen kaikkea he ovat puoleen jäseniä." Tämä tarkoittaa, että ne samat puolisot, jotka kävivät koulua 1970-luvulla ja saivat ehdot äidinkielessä, ovat tällä hetkellä puolueen jäseniä. He kuuluvat Perussuomalaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuvitelkaa minkälaisia suhteista muodostui silloin muinoin kun homo sapiens alkoi pariutua neandertaali ihmisen kanssa!!

        ehkä neandertaaleja oli niin vähän jäljellä

        tai ehkä homo sapiens oli natsi - ja miksi juuri hän?

        ellei neandertaali oli vähän rujon puoleinen....arvaamaton

        ja homo oli täysapina

        sen ajan rasismiä kaikki

        neandertaali tutkimuksen mukaan olisi voinut olla vaaleaihoinen
        ja tietämätöntä se minkä värinen oli sapiens....joskus se oli musta ja nyt vaalea...
        musta siis vaaleni 130 000 vuodessa

        Joo tämä o. Tmydin selvää ja jos ei ymmärrä niin ei osaa lukea ollenkaan ihmettelen kun täällä joku väittää ja haukkuu muita huonoiksi lirjottajiksiire itse on tyhmä ei osaa lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Niin länsimaalaiset ovatkin.

        Lämsimaalaiseen kulttuuriin ja ajatteluun kuuluu väkivallattomuus, ihmisten välinen tasavertaisuus ja ihmisen arviointi hänen oman toimintansa ja moraalinsa perusteella. Länsimaisen ajattelun mukaan siihen eivät vaikuta sellaiset seikat kuin etninen tausta, uskonto, ihonväri, sukupuoli, varakkuus, yhteiskunnallinen asema tai seksuaalinen suuntautuminen. Sinä et ole ajattelutavaltasi ollenkaan länsimainen. Olet lähempänä talibaneja kuin länsimaalaisia.


    • Anonyymi

      Minä olen tälläkin hetkellä ulkomailla asuva suomalainen nainen.
      Olen asunut pois Suomesta yli 20 vuotta, ja naimisissa täkäläisen miehen kanssa.
      Olemme perustaneet perheen, hankkineet talon ja tavarat, kasvattaneet kaksi lasta isoiksi ja pian pesästä lentäviksi opiskelijoiksi.
      Totta kai kun näinkin kauan asuu toisenlaisessa ympäristössä ja kulttuurissa vieraantuu väkisinkin entisestä kotimaasta. Jopa kielen kanssa tulee sotkua välillä kun sitä ei päivittäin käytä.
      Itse tunnen itseni välillä aika epävarmaksi ja hämmentyneeksi kun joskus Suomessa käyn, koska en osaa olla kuten Suomessa asuvat suomalaiset.
      Kieli on muuttunut paljon ja uusia outoja sanoja ja käsitteitä tullut joita joutuu kyselemään mitä tarkoittaa. Olen myös liian avoin, hymyillä ei saisi eikä varsinkaan nauraa. Ihmiset pelästyy jos yrittää ottaa kontaktia jne.
      Tästä johtuen en usko että kovin helposti suomalaista Suomessa asuvaa miestä haluaisin. Minua myös katsotaan vihamielisesti ja torjuvasti monissa tilanteissa.
      Oudoksuttaa ja harmittaa myös suomalaisten suhtautuminen kaikkeen uuteen. Halutaan visusti pysyä omissa piireissä ja kuvioissa, mitään uutta ei haluta missään tapauksessa hyväksyä. Kuitenkin Suomi kuuluu nykyisin myös Eurooppaan joten avautuminen siihen suuntaan olisi kaikin puolin tärkeää. Tämä korjaantuu varmasti kylläkin nuorison kautta.
      Tuo valtava epävarmuus ja huonommuuden tunne josta aloittajan tekstikin kielii on jostain syystä hyvin yleistä suomalaisilla. Pitäisi opetella hyväksymään itsensä ja olla rohkeasti osa Eurooppaa ja maailmaa. Ei ole varaa jäädä omaan koloonsa pälyilemään vihamielisesti ja epäilevästi jos haluaa pysyä kehityksen rattailla.

      Itse en missään tapauksessa Suomeen takaisin muuta. Koti ja kotimaa on täällä.

      • Anonyymi

        Kirjoitat kymmenen kertaa parempaa suomea kuin nämä suomalaisuuttaan korostavat, koko ikänsä Suomessa asuneet rasistit, jotka vihaavat ulkomaalaisia miehiä ja ulkomailla asuneita naisia. Nämä palstaprinssit täällä ovat pitävinään niin oman maansa puolta, mutta eivät edes osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään. Luultavasti kotimaahan liittyvä tietämys on muutenkin hyvin alhaisella tasolla. Ovatkohan he lukeneet viimeisen vuoden aikana ainuttakaan suomenkielistä kirjaa? Ovatko he lukeneet ikinä oma-alotteisesti ja vapaaehtoisesti kokonaista kirjaa?

        Suomalaisten sivistystaso on viime vuosikymmeninä laskenut roimasti. Se näkyy täydellisenä käytöstapoja puutteena sekä surkeana oman äidinkielen luku- ja kirjoitustaitona. Luepa tässäkin viestiketjussa väännettyä mongerrusta. Ei se mitään suomea ole.

        Tällä palstalla on toisaalta epätavallisen tyhmiä ja moukkamamaisia miehiä. Ei tämä palsta edusta keskimääräistä suomalaista miestä. Täällä on rasisteja, seksiriippuvaisia naisvihaajia ja pikkutalibaneja.

        Suurin osa suomalaisista miehistä on kuitenkin paljon fiksumpaa porukkaa.

        Terveisin Suomessa asuva suomalainen nainen, joka on huolissaan maansa kulttuurin ja luonnon tuhoutumisesta ja yleisen sivistystason heikkenemisestä.


      • Anonyymi

        Yhtä totuutta tuskin löytyy täältä? Katkeruutta enemmänkin. Toki Suomesta löytyy pahuutta paljon, koska täällä on paljon itsekkäitä ihmisiä valitettavasti. Eriarvoistumista löytyy ja se näkyy paljon alueiden eriarvoistumisena ja ihmisten mielissä. Yleensä pahimpia eriarvoistumisen ruokkijoita ovat ja toisen arvon alentajia ovat he, joilla olettaisi olevan enemmän järkeä?

        Ehkä itsekkyys ajaa tällaiseen käytökseen ja ahneus, oman edun maksimointi? Ymmärryksen puute ja näkemyserot korostuvat turhan usein riitatilanteissa, kun halua toisen kunnioittamiseen ja arvostamiseen (itsekkyys) ei löydy? Pettymykset ja vastoinkäymiset ei ruoki ymmärrystä toista kohtaan. Hyvä ruokkii hyvää ja huono huonoa, tämä jälkimmäinen tuntuu korostuvan turhan usein, ainakin täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä totuutta tuskin löytyy täältä? Katkeruutta enemmänkin. Toki Suomesta löytyy pahuutta paljon, koska täällä on paljon itsekkäitä ihmisiä valitettavasti. Eriarvoistumista löytyy ja se näkyy paljon alueiden eriarvoistumisena ja ihmisten mielissä. Yleensä pahimpia eriarvoistumisen ruokkijoita ovat ja toisen arvon alentajia ovat he, joilla olettaisi olevan enemmän järkeä?

        Ehkä itsekkyys ajaa tällaiseen käytökseen ja ahneus, oman edun maksimointi? Ymmärryksen puute ja näkemyserot korostuvat turhan usein riitatilanteissa, kun halua toisen kunnioittamiseen ja arvostamiseen (itsekkyys) ei löydy? Pettymykset ja vastoinkäymiset ei ruoki ymmärrystä toista kohtaan. Hyvä ruokkii hyvää ja huono huonoa, tämä jälkimmäinen tuntuu korostuvan turhan usein, ainakin täällä palstalla.

        Tämä suomalaisen miehen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä totuutta tuskin löytyy täältä? Katkeruutta enemmänkin. Toki Suomesta löytyy pahuutta paljon, koska täällä on paljon itsekkäitä ihmisiä valitettavasti. Eriarvoistumista löytyy ja se näkyy paljon alueiden eriarvoistumisena ja ihmisten mielissä. Yleensä pahimpia eriarvoistumisen ruokkijoita ovat ja toisen arvon alentajia ovat he, joilla olettaisi olevan enemmän järkeä?

        Ehkä itsekkyys ajaa tällaiseen käytökseen ja ahneus, oman edun maksimointi? Ymmärryksen puute ja näkemyserot korostuvat turhan usein riitatilanteissa, kun halua toisen kunnioittamiseen ja arvostamiseen (itsekkyys) ei löydy? Pettymykset ja vastoinkäymiset ei ruoki ymmärrystä toista kohtaan. Hyvä ruokkii hyvää ja huono huonoa, tämä jälkimmäinen tuntuu korostuvan turhan usein, ainakin täällä palstalla.

        Minulla on ihan toisenlainen kokemus. Oma havaintoni on, että sivistymättömyys, alhainen koulutustaso ja huono luku- ja kirjoitustaito liittyvät usein ajatteluun, jossa ihmisiä pidetään eriarvoisina.

        Tällä palstalla on miehiä jotka ylpeilevät suomalaisuudellaan mutta eivät osaa edes kirjoittaa äidinkieltään. He nostavat itse itsensä naisten yläpuolelle ("mies on arvokkaampi ihminen kuin nainen"), ulkomaalaisten yläpuolella ("suomalainen on arvokkaampi ihminen kuin minkään muun maan kansalainen") ja tummaihoisten yläpuolelle ("valkoinen rotu on ainoa oikea rotu"). Nämä kouluttamattomat, luku- ja kirjoitustaidottomat itsensä ylentäjät siis katsovat olevansa ylintä kastia, kun ovat valkoihoisia, suomalaisia ja miespuolisia. Mitä tyhmempi, sitä vakuuttuneempi on omasta paremmuudestaan ja yli-ihmisyydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ihan toisenlainen kokemus. Oma havaintoni on, että sivistymättömyys, alhainen koulutustaso ja huono luku- ja kirjoitustaito liittyvät usein ajatteluun, jossa ihmisiä pidetään eriarvoisina.

        Tällä palstalla on miehiä jotka ylpeilevät suomalaisuudellaan mutta eivät osaa edes kirjoittaa äidinkieltään. He nostavat itse itsensä naisten yläpuolelle ("mies on arvokkaampi ihminen kuin nainen"), ulkomaalaisten yläpuolella ("suomalainen on arvokkaampi ihminen kuin minkään muun maan kansalainen") ja tummaihoisten yläpuolelle ("valkoinen rotu on ainoa oikea rotu"). Nämä kouluttamattomat, luku- ja kirjoitustaidottomat itsensä ylentäjät siis katsovat olevansa ylintä kastia, kun ovat valkoihoisia, suomalaisia ja miespuolisia. Mitä tyhmempi, sitä vakuuttuneempi on omasta paremmuudestaan ja yli-ihmisyydestään.

        Yleistäminen on aina huono arvio. En epäile eikö heitäkin olisi joukossa myös, mutta prosentuaalisesti vähän? Ehkä ne harvat ovat vain aktiivisempia täällä? Harmi, että ne harvat osaavat aiheuttaa niin paljon näkyvää haittaa täällä? Ja omalla pahantahtoisuudella saavat aiheutettua sitä pahaa mieltä usealle niin kuin on heidän tarkoituskin?

        Somessa on helppo synnyttää negatiivisuutta ja pahaa mieltä, mut kannattaako niitä lukea tai ylipäätään niihin reakoida, koska sillä on tarkoituskin provota ja herättää vähemmän mieleisiä mielikuvia. Herättää keskustelua, joka vähemmän rakentavaa? Rauhattomuutta raukkamaisuudella. Itse reagoin nykyisin harvoihin juttuihin täällä. Valinnat onneksi saa tehdä itse.


    • Anonyymi

      Siis älä sitten deittaa tällaista, jos se sulle on vaikeaa - ei kait se mitenkään pakollista ole.

    • Anonyymi

      Tässä miehistä kommenttia ulkomaalaisen kanssa seurustelleesta vaimosta.
      Meillä molemmilla on ollut ihan oma elämä ennen meidän yhteistä suhdetta.
      Vaimoni on vielä ns ruskea tyttö joten ymmärrän, että hänellä on ollut Suomen ulkopuolella vientiä.
      Vaimolla kokemusta Afrikka, USA ja Karibia.
      Itse olen asunut kolmella mantereella ja tehnyt töitä yli kymmenessä maassa.
      Se, että vaimoni on seukannut erimaalaisten kanssa antaa hänelle huomattavasti parempaa ymmärrystä ja näkemystä eri asioista.
      Tuo on asia joka antaa vielä yli 20v avioliitossa hauskoja kiusaamisen aiheita ja paljon hauskoja jutteluita puolin ja toisin.

      Eli jos kumppani osaa pitää suunsa kiinni tarvittaessa ja vastailee rehellisesti fiksuihin kysymyksiin, niin se kenen kanssa hän on seurustellut on ihan yksi askan hailee.

    • Anonyymi

      Mitä ajattelet yleensä, suomalaisistakin eronneista naisista ja miehistä jotka kertoilee paljon aikaisemmasta elämästään parisuhteessa? Itse en välittäisi kuulla uudessa parisuhteessa heistä ja heidän ominaisuuksistaan isosti. Mielestäni sellainen ihminen elää liikaa menneessä parisuhteessa, ei tämän hetkisessä suhteessa. Voi jopa vertailla entistä ja nykyistä kumppania keskenään mikä on jo aika noloa.
      On luonnollista että se herättää monenlaisia tunteita uudessa parisuhteessa. Hienotunteiseen toisen kunnioittamiseen kuuluu ottaa huomioon uuden kumppanin ihmisen reaktiot ja tunteet.

      • Anonyymi

        Vähän tätä samaa tuolla ylempän ihmettelin. Mulle ainakin olis ihan yhtä vastenmielistä, jos toinen alkaisi listata kotimaisia kumppaneitaan. En tekis mitään eroa niiden exien kansallisuuden mukaan. Vastenmielistä olisi kummassakin tapauksessa. Existä jauhaminen ei musta kuulu asialliseen ja kunnioittavaan käytökseen. Se ei kunnioita sitä treffikumppania, mutta ei myöskään sitä exää. Ei mua kiinnosta kuulla juurta jaksaen tuikituntemattomien ihmisten elämästä, saati sitten seksielämästä. Vaan alottajalle ilmeisesti kotimaisten panojen listaaminen olisi ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tätä samaa tuolla ylempän ihmettelin. Mulle ainakin olis ihan yhtä vastenmielistä, jos toinen alkaisi listata kotimaisia kumppaneitaan. En tekis mitään eroa niiden exien kansallisuuden mukaan. Vastenmielistä olisi kummassakin tapauksessa. Existä jauhaminen ei musta kuulu asialliseen ja kunnioittavaan käytökseen. Se ei kunnioita sitä treffikumppania, mutta ei myöskään sitä exää. Ei mua kiinnosta kuulla juurta jaksaen tuikituntemattomien ihmisten elämästä, saati sitten seksielämästä. Vaan alottajalle ilmeisesti kotimaisten panojen listaaminen olisi ihan ok.

        10 pistettä sulle.

        En kommentoi enempää mutta näin se vaan on.
        Jos joku haluaa brassailla ulkomailla ja ulkomaisilla partenereillä niin siitä vaan. Ne treffit jää lyhkäsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 pistettä sulle.

        En kommentoi enempää mutta näin se vaan on.
        Jos joku haluaa brassailla ulkomailla ja ulkomaisilla partenereillä niin siitä vaan. Ne treffit jää lyhkäsiksi.

        Kotimaisilla partnereilla brassaileminen sen sijaan on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimaisilla partnereilla brassaileminen sen sijaan on ihan ok.

        Juu, siltä tosiaan vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, siltä tosiaan vaikuttaa.

        Väittävät arvostavansa suomalaisuutta ja länsimaalaisuutta, mutta asenteet ja ajattelutapa on kuin kiihkomuslimeilla: ole samannäköinen ja kaikin puolin samanlainen kuin me, toimi kuten me! Joko kuulut meihin ja olet meikäläisiä ja kaikin puolin kaltaisemme, tai sitten painu helvettiin ja kuole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittävät arvostavansa suomalaisuutta ja länsimaalaisuutta, mutta asenteet ja ajattelutapa on kuin kiihkomuslimeilla: ole samannäköinen ja kaikin puolin samanlainen kuin me, toimi kuten me! Joko kuulut meihin ja olet meikäläisiä ja kaikin puolin kaltaisemme, tai sitten painu helvettiin ja kuole!

        Jaa siis, että itse brassailevat ja leveilevät kaikilla suomalaisilla exillään ja panoillaan ja vaativat muiden tekevän samoin? Vai siis mitä hä? On maailma mennyt kummalliseksi jos nykyään on suorastaan toivottavaa retostella treffeillä exillään, kunhan vaan ovat oikeaa kansallisuutta.


    • Anonyymi

      Kuulostaa alemmuuskompleksilta.

    • Anonyymi

      Hypoteettinen kysymys aloittajalle ...

      Oletetaan, että nainen on asunut ja tehnyt töitä ulkomailla sanotaan nut vaikka 10 vuotta ja palannut sitten Suomeen. Kuinka hänen on järkevin toimia mahdollisessa treffitilanteessa? Kannattaako hänen työtä ja kotipaikkaa ja tuontyyppisiä asioita koskevissa keskusteluissa vain jättää tuo 10 vuotta mainitsematta vai valehdella olleensa koko ajan Suomessa? Kumpi on mahdollisen jatkon kannalta paras strategia ja kumpi aiheuttaa vähemmän pahaa verta sen ulkomailla työskentelyn lopulta vääjäämättä paljastuessa? Jos joku on ollut useamman vuoden ulkomailla niin valtaosalla siellä nyt varmasti ainakin joku ihmissuhde on ollut ja suurella todennäköisyydellä sr toinen osapuoli ei ole ollut suomalainen. Eli tuon ulkomailla työskentelyn paljastuessa sen treffikumppanin automaattinen oletus lienee, että niitä ulkomaalaisia on ollut kuvassa mukana (piti se sitten paikansa tai ei).

    • Anonyymi

      Onhan näitä suomalaisia naisia jotka on tehneet lapsen tummaihoisen miehen kanssa ja valittavat sitten lehtien sivuilla kuinka suomimiehet ovat rasisteja kun eivät ala parisuhteeseen naisen kanssa jolla tummaihoinen lapsi.

      • Anonyymi

        Löytyykö maailmasta sitten joku sellainen asia, josta joku ei valittaisi? Se taas kertoo aina valittajista itsestään ei niistä, jotka eivät valita.


    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta paljonko on "paljon"?

    • Anonyymi

      Oon törmännyt aika moneen mieshenkilöön joka on harrastanut golfia ja ollut seurustelusuhteessa golfia harrastavien naisten kanssa.

      Kun treffaat tällaisen miehen niin ja kuuntelet ne eri maailmankolkat ja kentät jossa on pelannut golfia ja minkälaisten golfaajanaisten kanssa on ollut, niin jotenkin multa lopahtaa mielenkiinto.

      Siis onko tollanen golfaajasta eronnut ja sen jälkeen toisen golfaajan kanssa pitkään seurustellut mies oikein sopiva?

      Mitä mä golfia pelaamattomana naisena voin muka tarjota tälläselle miehelle? Ite olen kiinnostunut golfia pelaamattomistakin miehistä, en himogolfaajista.

      Onko golfia osaamaton nainen tälläselle miehelle joku paikkasuhde eli vetääkö veri näillä edelleen golfaaviin tyyppeihin?

      En tiiä, maku vaan menee kun kuuntelee sitä luetteloa toisen suusta.

      • Anonyymi

        Ite taas pöytätennistä. Mutta ne naiset jotka osaa pelata pöytätennistä osaavat myös pelata muutakin. Mutta oikein.


    • Anonyymi

      Sama fiilis tulee

      • Anonyymi

        Ai mistä fiilistelet?


    • Anonyymi

      Siis ei nappaa itellekään oikein nainen joka on asunut ja ollut naimisissa tummien kanssa. Samaa olen kuullut naisten suusta koskien miehiä joilla on ollut joku afro/thai nainen kyydissä.

      • Anonyymi

        Siis ei nappaa itellekään oikein nainen joka on asunut ja ollut naimisissa tummien kanssa. Samaa olen kuullut naisten suusta koskien miehiä joilla on ollut joku afro/thai nainen kyydissä."

        Melkoisen typeriä naisia olet tavannut. Itsesi kaltaisia, vai tekeekö seura kaltaisekseen? No, sovitte yhteen, sinä ja nuo naiset, samaa lajia olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei nappaa itellekään oikein nainen joka on asunut ja ollut naimisissa tummien kanssa. Samaa olen kuullut naisten suusta koskien miehiä joilla on ollut joku afro/thai nainen kyydissä."

        Melkoisen typeriä naisia olet tavannut. Itsesi kaltaisia, vai tekeekö seura kaltaisekseen? No, sovitte yhteen, sinä ja nuo naiset, samaa lajia olette.

        Sanoisinko että arvon herralla on huono itsetunto - en huolis enää suomi miehiä - jostain kumman syystä...


    • Anonyymi

      Suu soukemmalla kanssani voi viipyä ehkä jos malttaa.

    • Anonyymi

      Nainen on kyllä kieroon kasvanut, jos on joskus lähtenyt pohjoismaasta johonkin ählymaahan avioelämää viettämään.
      Kannattaa heti unohtaa, ei tiedä kuin vaikeuksia tuollainen nainen.

      • Anonyymi

        Ai, puhuttiinko aloituksessa vain "ählymaista". No miksette sitten heti sanoneet noin. On kai maailmassa muitakin ulkomaita kuin "ählymaat"?


    • Anonyymi

      Paljonkohan mahtaa olla paljon? Jotenkin outo sanavalinta kyseisten asioien kohdalla.

      Kauanko siellä ulkomailla pitää olla asunut? Tai monessako maassa pitää olla asunut? Montako parisuhdetta ulkomaalaisen kanssa pitää olla ollut? Lasketaanko myös pitkä parisuhde "paljoksi"?

      Ja siis miksi suomalainen mies kokee ulkomaalaisella miehellä olevan/olleen enemmän tarjottavaa?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe