Palstalaiset bileissä

Anonyymi

Kuka hölmöilee?
Kuka panee?
Ketä tekee mitäkin?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä istun punkkulasi kädessä parvekkeella tupakalla.

      • Anonyymi

        Mikäs kovis sinä kuvittelet olevasi.
        Mikset pössyttele kuten teillä vihreillä tapana häh?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kovis sinä kuvittelet olevasi.
        Mikset pössyttele kuten teillä vihreillä tapana häh?

        Tykkään enemmän punkusta.


      • JustJust kirjoitti:

        Tykkään enemmän punkusta.

        Eli olet vahvempia aineita kuitenkin maistanut?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet vahvempia aineita kuitenkin maistanut?

        Vanhempia kuin mikä?
        Vahvempaa kuin punkku? Tottakai vahvempaakin olen nauttinut.


      • JustJust kirjoitti:

        Vanhempia kuin mikä?
        Vahvempaa kuin punkku? Tottakai vahvempaakin olen nauttinut.

        Sanoit että tykkäät enemmän punkusta kuin pilvestä. Olet siis kokeillut pilveä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sanoit että tykkäät enemmän punkusta kuin pilvestä. Olet siis kokeillut pilveä?

        Olen tietysti, mitä siitä?
        Sä puhuit vahvemmista aineista.


      • JustJust kirjoitti:

        Olen tietysti, mitä siitä?
        Sä puhuit vahvemmista aineista.

        Pilvi on vahvempaa ainetta. Aiheuttaa aivomuutoksia toisin kuin alkoholi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Pilvi on vahvempaa ainetta. Aiheuttaa aivomuutoksia toisin kuin alkoholi.

        Olen esimerkiksi juonut Spiritus fortistakin ja sanoisin että SE on kyllä vahvaa verrattuna johonkin kukkaan.


      • JustJust kirjoitti:

        Olen esimerkiksi juonut Spiritus fortistakin ja sanoisin että SE on kyllä vahvaa verrattuna johonkin kukkaan.

        Toki on vahvaa, mutta se ei samalla tavalla aiheuta pysyviä muutoksia aivoissa kuin pilvi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Toki on vahvaa, mutta se ei samalla tavalla aiheuta pysyviä muutoksia aivoissa kuin pilvi.

        Oli miten oli, minä päihdyn mieluiten punaviinistä.


    • Minä istun vissylasin kanssa vilkkassa pöydässä, jossa käydään mielenkiintoisia keskusteluja ja jossa mielipiteet lentävät moneen suuntaan.
      Sovitaan, että kyseessä on pyöreä pöytä ja kaikki halukkaat mahtuvat ympärille.

    • Olen komerossa mitä käytetään pussauskoppina

      • Anonyymi

        Yksin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksin?

        Näin korona-aikoina lienee viisainta olla yksin


    • Anonyymi

      Vedän överikännit ja panen uima-altaassa bileitten oudoimman tyypin kanssa.

      • Anonyymi

        Sukupuolesta viis...


    • Anonyymi

      Me emme ainakaan pane toisiamme ei nyt eikä koskaan.
      Minulla on ollut elämässä aika paljon vaikeuksia. Käytökseni on ollut alkeellista monessa mielessä. Minulla on ollut erikoinen lapsuus mutta olen pystynyt käytöstäni kohentamaan. Edelleenkin sitä alkeellista käyttäytymistä ilmenee mutta menen eteenpäin. Pyrin käyttäytymään paremmin.
      En halua enää vatvoa meidän välisiä asioita. Jotenkin en usko, että olet ihastunut. Voitko ihastua johonkin toiseen. Olet vielä nuori, elämä on edessäsi vielä.
      Minä haluan olla mieheni kanssa. Ihastumisia ei enää tule. Sen voin luvata. Mitään laitonta tms. En ole koskaan tehnyt. Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Olet hyvä mies, ansaitset parasta😊

    • Jäisin oven ulkopuolelle. En jaksa läyhäämistä. >÷{

      • Anonyymi

        Ei kyl sä tulisit ineen, viimeistään silloin kun uima-altaassa alkaa tapahtuun😀😀

        Et voisi missata sitä, lyön vaikka vetoa, et sun olis ihan pakko kurkistaa salaa jostain oven raosta😈

        T.Pimpsu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyl sä tulisit ineen, viimeistään silloin kun uima-altaassa alkaa tapahtuun😀😀

        Et voisi missata sitä, lyön vaikka vetoa, et sun olis ihan pakko kurkistaa salaa jostain oven raosta😈

        T.Pimpsu

        Lähtisin karkuun, enkä taakseni vilkaisis. :)

        Rämpsy


    • Anonyymi

      Jaa, jos olisin ihmeen kaupalla joutunut itselleni noin epätyypilliseen ympäristöön, hakeutuisin jonkun muun väärässä paikassa näyttävältä olevan seuraan ja vaihtaisin muutaman väkinäisen sanan, tai sitten saattaisin kaikesta hälystä hämilläni itseni päihtymystilaan ja häipyisin paikalta muina miehinä.

    • Anonyymi

      Istun hiljaa nurkassa tutkiskelemassa psalmeja.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Voin kuvitella sun keinovaginan siihen viereiselle tuolille, kilttinä ja hiljaisena keskellä istuinta tököttässä..


    • Katselee ympärilleen. Kun kukaan ei näe, poistuu bileistä välittömästi ennen kuin kukaan kerkeää edes mitään puhumaan.

      • Anonyymi

        Voisin veikata, et sä olisit se toinen osapuoli sielä uima-altaassa😆😆😆

        Muistan vieläkin sen pienen ja laihan vähän weidon punatukkaisen kundin jonka kans näin alunperin kävi❤

        Meillä kyllä natsas muut oli valovuosien päässä siitä todellisuudesta jossa me kohdattiin ja eikun heti asiaan siinä ei ollut epäselvyyksiä, että lähelle oli päästävä ja heti.

        Ihmiset on nykyään niin vaikeita ja etäisiä, kaikki on niin hankalaa ja monimutkaista. Hymyt on harvassa ellei oo ostamassa jotain.

        Olin kyllä kännissä ja huumeissa enkä muista mihin se poika hävis lopulta mun elämästä, mut sen hetken muistan kun elokuvasta ja se oli ihana hetki.

        Saada menninkäiseltä isoa vehjettä siistareitten uima-altaassa, voi nuoruutta😛😆👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin veikata, et sä olisit se toinen osapuoli sielä uima-altaassa😆😆😆

        Muistan vieläkin sen pienen ja laihan vähän weidon punatukkaisen kundin jonka kans näin alunperin kävi❤

        Meillä kyllä natsas muut oli valovuosien päässä siitä todellisuudesta jossa me kohdattiin ja eikun heti asiaan siinä ei ollut epäselvyyksiä, että lähelle oli päästävä ja heti.

        Ihmiset on nykyään niin vaikeita ja etäisiä, kaikki on niin hankalaa ja monimutkaista. Hymyt on harvassa ellei oo ostamassa jotain.

        Olin kyllä kännissä ja huumeissa enkä muista mihin se poika hävis lopulta mun elämästä, mut sen hetken muistan kun elokuvasta ja se oli ihana hetki.

        Saada menninkäiseltä isoa vehjettä siistareitten uima-altaassa, voi nuoruutta😛😆👌

        Haha, kaikkea sitä. Toivottavasti et enää käytä huumeita.


    • Anonyymi

      siis palstan pikkujoulu siirtyy tuonenmaksi,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      203
      4318
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2986
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2772
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2229
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1677
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1439
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      201
      1376
    Aihe