Käytyjä keskusteluja

Anonyymi

Joillakin naisilla on varsin mielenkiintoisia erityisosaamisen aloja, kuten esimerkiksi loputon puhe. On ällistyttävää tuntea jäävänsä sanattomaksi tällaisen ominaisuuden edessä, jossa pystytään puhumaan sekä ulos- että sisään hengitettäessä. Eli puhe ei periaatteessa lopu lainkaan, eikä siihen muodostu niitä häviävän pieniä hetkiä, joissa voisi saattaa oman sanomansa eetteriin.

Ajatelkaa kuinka helppoa täällä on tämä kaikki.

(naurua)

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkemmin ajateltuna

Tarkemmin ajateltuna tällainen tilanne muistuttaa panttivangiksi joutumista tai uudelleenkoulutusleirille sulkemista.

Tai jopa propagandatorven eteen sitomista.

(hirn)

• Anonyymi

Olen tavannut monenlaisia naisia. Jotkut puhuvat iloisesti, reippaasti, melko paljon. Se toinen äärimmäisyys taas on, mitä eniten olen ihmetellyt. Siis ehkä noin 5 % on sellaisia, jotka katsovat maahan, eivätkä osaa puhua mitään.
      t. Jari

• Anonyymi

Ihmisillä on erilaisia elämäntarinoita. Toiset voivat olla kiusattuja eikä itsetunto koskaan palaudu ennalleen. Sitten muut odottavat jotain normaalia sosiaalisuutta heiltä? Kyllä itselläni riittää mielikuvitus selittämään vaikka minkälaista käytöstä, ei tarvitse niin ihmetellä.

• Anonyymi

Heillä ei ole mitään sanottavaa sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä ei ole mitään sanottavaa sinulle.

Luultavasti heillä ei ole mitään sanottavaa kenellekään. Ovat mieluummin yksinäisiä.

• On taitolaji olla hiljaa.

Osa ihmisistä ei taida sitä.

Kun ei osata olla, pitänee tyhjiö täyttää pulinalla.

• Anonyymi

Mjaa-a

Niin (etc).

Hiljaisuus on voimaa. Hiljaisuus on näkymättömyyttä, eleettömyyttä ja olemattomuutta.

Hiljaisuutta ei ole, ennen kuin sen itsessään kohtaa.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Niin (etc).

Hiljaisuus on voimaa. Hiljaisuus on näkymättömyyttä, eleettömyyttä ja olemattomuutta.

Hiljaisuutta ei ole, ennen kuin sen itsessään kohtaa.

(hihitystä)

"Hiljaisuutta ei ole, ennen kuin sen itsessään kohtaa."

Kaikenkattavasti sanottu.

• Anonyymi

Tanskalainen kollegani sanoi puheestani ”miten tuo voi olla mahdollista”. 😂 Hänkin kysyi missä kohtaa suomalaisella naisella on hengitystauko. ”Milloin te vedätte ilmaa”

Hah ehkä me selviämme ilman ilmaa 😁

• Anonyymi

Täytyy varmaan alkaa olemaan hiljaa sitten jatkossa. 😄 En puhu enää mitään. Miehille. 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

• Anonyymi

Miesten elämä on valmiiksi tekstitetty.

• Mielipiteeni:

• Anonyymi

Mjaa-a

Tarkoittaako tämä sitä että minun pitää kirjoittaa sinun mielipiteesi?

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Tarkoittaako tämä sitä että minun pitää kirjoittaa sinun mielipiteesi?

(hihitystä)

Jos minulla ei ole asiasta mitään sanottavaa, tuskinpa sitä muukaan pystyy puolestani muotoilemaan. En onneksi kuulu niihinkään, jonka eteen työnnetään valmiiksi skrivattuja puheita.

Hyvää muuten syksyä!

• Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

Jos minulla ei ole asiasta mitään sanottavaa, tuskinpa sitä muukaan pystyy puolestani muotoilemaan. En onneksi kuulu niihinkään, jonka eteen työnnetään valmiiksi skrivattuja puheita.

Hyvää muuten syksyä!

Mjoo

Siinähän se on syksy alkanut. Tosin lämmintä aikalailla syksyksi.

• Anonyymi

• Snadina ollessani syksy alkoi täsmälleen1.9. eli samaan aikaan kun koulu. Miten sattuikaan.

Nykysryybyläisten mielestä se alkaa kaks viikkoo aikasemmin. Mistähän se johtuu?

• Minäkin muistan, kun koulu alkoi 1.9. -Kyllä silloin ajateltiin, että myös koko elokuu on kesää.

• Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

Minäkin muistan, kun koulu alkoi 1.9. -Kyllä silloin ajateltiin, että myös koko elokuu on kesää.

Mjaa-a

Mun villi veikkaus on se että tällä on jotain tekemistä ilmaston lämpenemisen (viilenemisen) kanssa.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Mun villi veikkaus on se että tällä on jotain tekemistä ilmaston lämpenemisen (viilenemisen) kanssa.

(hihitystä)

Kyllä tässä on sääilmiöillä vahvasti tekemistä asioissa, mutta viisainta olla sanomatta, onko ilmasto lämpenemässä vai kymenemässä. Kaiken viisaampaa olla sanomatta, arveleeko niiden johtuvan ihmisten toimista vai tähtitieteellisistä muutoksista.

Ei pidä myös lausua mitään arviota, uskooko sääilmiöiden tulevan jatkossa entistä kamaloittavemmiksi vai rentouttavemmiksi. Ja tuliseen kysymykseen ajankohdasta kesän muuttumisesta syksyksi, viisas kajoaa vain netitse ja ehdottoman anonyymisti.

Kuka nyt tahallaan turpaan ottaa?

• Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

Kyllä tässä on sääilmiöillä vahvasti tekemistä asioissa, mutta viisainta olla sanomatta, onko ilmasto lämpenemässä vai kymenemässä. Kaiken viisaampaa olla sanomatta, arveleeko niiden johtuvan ihmisten toimista vai tähtitieteellisistä muutoksista.

Ei pidä myös lausua mitään arviota, uskooko sääilmiöiden tulevan jatkossa entistä kamaloittavemmiksi vai rentouttavemmiksi. Ja tuliseen kysymykseen ajankohdasta kesän muuttumisesta syksyksi, viisas kajoaa vain netitse ja ehdottoman anonyymisti.

Kuka nyt tahallaan turpaan ottaa?

Onneks mää oon jo eläkkeellä, eikä meitä kyöpeleitä oo ees olemassa, eikä meitin tarvii ottaa julkisesti kantaa, tykätäänkö me keijuista vai ei. Mut kyl me salaa tykätään, vaan siit mei julkisesti hiiskuta. 👻🌹👀

• Anonyymi

Hauskaa kun tuollainen kälättäjänainen sanoo että "Sano nyt sinäkin jotain!".

• Anonyymi

Juurikin näin

Siis eikö se jo kulje vähän kuin absurdin pintamallin linjojen myötä?

(hirn)

• Anonyymi

Minä sanon näin, koska aina toinen on sellainen tuppisuu.

• Anonyymi

Hmm.. Se voi olla tilanteesta jännittyneenä naisen tapa osoittaa kiinnostusta partneriinsa ja samalla käytännöllinen tapa sulkea muut naiset ulos mielenkiinnon ringissä. Ehkä myös tahatonta joskus.

Olen voinut syyllistyä tuohon joskus nuorempana, kun hiljaisuus on epämiellyttävää. En tosin nykyään enää, sanon vaan heipat ja häivyn tai haluan nähdä miten toinen on :) t.sxth

• Anonyymi

Mjaa

Sä et nyt tajunnut.

Minä olin tässä keississä se uhri.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Sä et nyt tajunnut.

Minä olin tässä keississä se uhri.

(hirn)

Siis uhriutumaton uhri.

Tuo kuulostaa jo ihan normaalilta.

(reps)

• Anonyymi

Niin no, siinähän sitten olit :) Toki sellaisen seuraaminen on joskus sivustakatsojanakin läkähdyttävää ja pelkkää helpotusta tuntien voinut poistua paikalta . *Toivottaa hyvät illanjatkot kaikille :) *

Siltikin, hieman kiinnostunut olen, kuinka romanssinne jaksaa? :) t.sxth

• Anonyymi

Mjaa

Multa ei täällä järin paljon mitään kysellä, Joten kysymys tuli vähän kuin puun takaa.

En muista yhtä kertaa, jolloin jokin olisi osunut tielle "puun takaa".

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Multa ei täällä järin paljon mitään kysellä, Joten kysymys tuli vähän kuin puun takaa.

En muista yhtä kertaa, jolloin jokin olisi osunut tielle "puun takaa".

(hihitystä)

Juu, no ehkä se ei niin tämän palstan henki. Elänyt vain tuon tilanteen niin totena, että aloituksesi salli pienen tilaisuuden tirkistelyyn.
        Kyllä se jokin sieltä joskus tielle osuu :)
        t.sxth

• Sellainen nainen lienee yleensä sitä mieltä, että kanssaihmiset ovat hyviä kuuntelijoita. Onko vaihtoehtoja, jos ei saa sanaa väliin?

P.S. Muistan, kuinka Lenita Airisto oli itseoppinut tapakouluttaja paasaten aina etiketistä ja käytöstavoista itse jatkuvasti keskeyttäen toiset tylysti kesken lauseen alkamalla pauhata päälle omaansa. ; )

• Anonyymi

Mjoo

Periaatteessa ei, mutta käytännössä kyllä.

Eli siis tässä jälleen palataan lähtöruutuun - egoismin ja sosiaalisen struktuurin välimaastoon, jossa on äärimmäisen vähän tilaa viskoa lanteita.

(naurua)

• Netissä on se paha haitta/hyöty, ettei voi vaimentaa toista puhumalla päälle, kun systeemi jo toimii vuorotteisesti. Vähän sillei kuin entisajan puhelin, jonka piti olla joko kuuntelu- tai puhemoodilla.

• Anonyymi

Miksi miehellä on kaksi päätä ja naisella huulia neljä? Mies hoitaa kaiken ajattelun ja nainen puhumisen.

• Anonyymi

Tosi leimi

Naisella kyllä alapää puhuu, mutta hän ei itse ymmärrä sen sanomaa.

Eli siis nainen on kaksikielinen ilman yläpäätä.

(hirn)

• Anonyymi

No jos pystyy tuottamaan katkeamattoman virran puhetta josta jokin järjellinen ajatuksen rientokin vielä löydettävissä, se on ihan kunnioitettavaa ja osoittaa että aivoissa muutakin kuin sahanpurua. Kannattaa hiljentyä vain kuuntelemaan tuollaista soljuvaa sanojen virtaa ja etsimään siitä vihjeitä jostain, mistä ei ole ollut hajuakaan. Kuuntelemalla viisastuu ja se viimeisen sanan sanominen ei kovin tärkeää. Voi omaksua siinä vaikka sellaisen terapeutin roolin, nekin välttävät viimeiseen asti potilaansa johdattelemista. Se vapaa assosiaatioiden ketju voi olla hyvin paljastavaa. Ja mikä jää sanomatta. Voit oppia naisista yleisestikin jotain olennaista.

• Anonyymi

Ajattelu on äärimmäisen vaikea asia toteuttaa. Arkinen ajattelu on (käytännöllisesti katsoen) eilisiä kaavoja.

Jos on tahtoa ja kompetenssia edes yrittää ajatella, niin on jätettävä kaikki tämä.

(hirn)

• Anonyymi

Jos mää en voi sanoo viimestä sanaa, nii emmää si koko jutteluun rupeekaan.👻

• Tiedän yhden naisen joku puhuu tunteja yhteenmenoon. Muut naiset tykkäävät tämän ikipuhujan hurjista drama queen-jutuista ja ikipuhuja saa kiksejä muitten tykkäämisestä.

• Anonyymi

Steven Seagal on saanut tänä vuonna vain kaksi tykkäystä, joten et varmaan viittaa fiktiiviseen dilemmaani.

(hihitystä)

• Anonyymi

Jaa, välillä voi olla ihan hyvä istua vierekkäin, pitää kädestä ja olla ihan hiljaa. Puhuminen puhumisen takia väsyttää ja on tarpeetonta, enempi kannatan asiapohjaista keskustelua.

• Anonyymi

Tuo vaatis 100% oikean ihmisen. Semmoista ei olekaan.

• Miksi muuten urheiluselostajina on niin vähän naisia?

• Anonyymi

Mjaa-a

Tuo on aika totta, prkl.

Asiantuntijoita, konsultteja ja muita hifistejä kyllä piisaa, mutta ei selostajaa.

(huh)

• Anonyymi

Urheilukulttuuri on hyvin miehinen, siksi. Harva nainen vielä tänäkään päivänä tienaa Suomessa elantonsa urheilijana esim. joukkuelajeissa, harvemmin muissakaan lajeissa. Sovinismi on kaikkein voimakkaimmin elävä tämän päivän Suomessa urheilussa. Kyllä sitä muuallakin on, jos otetaan esimerkkinä tämä nuori naiskoripalloilija (en valitettavasti muista nimeään), joka rapakon taksi pääsi pelaamaan ja verrataan hänen tulotasoaan vaikkapa Lauri Markkasen tulotasoon (katsos, muistin nimensä), niin huikea ero on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urheilukulttuuri on hyvin miehinen, siksi. Harva nainen vielä tänäkään päivänä tienaa Suomessa elantonsa urheilijana esim. joukkuelajeissa, harvemmin muissakaan lajeissa. Sovinismi on kaikkein voimakkaimmin elävä tämän päivän Suomessa urheilussa. Kyllä sitä muuallakin on, jos otetaan esimerkkinä tämä nuori naiskoripalloilija (en valitettavasti muista nimeään), joka rapakon taksi pääsi pelaamaan ja verrataan hänen tulotasoaan vaikkapa Lauri Markkasen tulotasoon (katsos, muistin nimensä), niin huikea ero on.

Mjoo

Awak Kuier

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      78
      5332
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      81
      4307
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      374
      4252
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      480
      3717
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      150
      3401
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      3034
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2728
    8. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      52
      2698
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2316
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2211
    Aihe