Mitä mieltä ystävyydestä?

Anonyymi

Mulla on tai siis oikeastaan oli ystävä. Kun tapaan häntä, niin jatkuva puhe aina päällä, ei osaa vain olla hiljaa hetkeäkään tai kuunnella. Jos yritän puhua itsestäni, niin puhuu päälle ja ei jaksa kuunnella minua. Jos huomautan asiasta, niin saan raivokohtauksen, että olenpa itsekäs ja aina sinun asioita ym. Ei pidä sovitusta tapaamisesta paikasta kiinni, vaan menee toiseen paikkaan X ja ihmettelee, kun en ole paikalla. Siis väittää kiven kovaan minulle, ettei osaa lukea teksiviestejä ja vielä senkin jälkeen, kun saapuu tunnin odottelun jälkeen oikeaan paikkaan, niin mukamas kiertelee auton kanssa miesystävänsä kanssa, ettei näe minua? Ja saan vielä odottaa paikassa lisää toiset 20 min. Mikä ilkimys ihminen tällainen on? Kun oli luonani yötä, niin alkaa arvostelu, kun otan vitamiinit aamulla, niin alkaa arvostelemaan, ettei noita vitamiineja pidä syödä joka päivä, että elimistö puhdistuu, kun samalla kertaa syö itse eines ruokaa aamiaiseksi ja lämmittää sen mikrossa. Ja samalla surkuttelee yhtä mies ystävää, joka käyttää toisia naisia seksuaalisesti hyväkseen, että suree tätä miestä jotenkin, että voi, voi, kun hänellä on rankkaa. No, jätin tämän naisystävän, enkä enää halua olla hänen kanssaan enää missään tekemissä. Ihmettelen vain, että toiset eivät lainkaan osaa olla ystäviä? Ja ystävyys täysin vääristynyt ja puolustaa seksiaddikti ihmistä. Ei kyllä mene jakeluun. Ja vielä mukamas valittaa, kun känny koko ajan seuraa mukana, että yksi mies lähettää hänelle koko ajan seksijuttuja, että häntä ahdistaa? Kun sanoin, että poista se, niin hymähtää, että ei siis tee asialle mitään? Haluaa siis jatkuvaa huomiota itselleen, että muut huomaa hänet jotenkin? Olen ehdottanut hänelle, että mene terapiaan, mutta kuka nyt narskua voi opettaa tai antaa neuvoja. Ei kiitos enää.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
        Oulainen
        6
        4145
      2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        95
        2283
      3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
        Ikävä
        61
        989
      4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
        Ikävä
        47
        844
      5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
        Sysmä
        37
        843
      6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
        Ikävä
        186
        840
      7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        34
        811
      8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
        Ikävä
        35
        772
      9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
        Lieksa
        119
        765
      10. 35
        754
      Aihe