On muuten paljon paremmat alushousut kuin ne perinteiset pikkuhousut. Miksi naisille ylipäätään on tehty sellaiset läpäreet alushousuiksi?
Naisten bokserit
69
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Naurua ,,,,,,,,,, siinäpä on miettimistä sunnuntai-illaksi, puhumattakaan stringeistä jotka ovat vielä kuulemma hyvin epäkäytännölliset.
- Anonyymi
Semmoisia en ole edes ikinä kokeillut. Niitä ymmärrä lainkaan.
- Anonyymi
Stringit on epäkäytännölliset. Varmaan se perusmalli (Tai) on mukavin, toki muitakin hyvin istuvia on.
- Anonyymi
Niin eikä kumpaakaan housumallia käyttämällä, pysty käyttämään terveyssidettä.
Siksipä suosinkin Slogeja niinä epävarmuuden päivinä, niihin saa siivellisen terveyssiteen kiinnitettyä ja voi olla varma intiimisuojauksestaan. - Anonyymi
Miks naisille ei boksereita onhan miehillekki stringejä.
- Anonyymi
Sammaa pohtinut, joskus. Liekö sekin rakenteellista sovinismia: naisten tulee nyt vaan pärjätä pikkuisilla kangasläpäreillä, joiden saumatkin on väärissä paikoissa, koska naisen vaatetus tulee miellyttää miessilmää eikä naisen pidä tuntea oloaan mukavaksi, iham turha tuhlata kangasta mitättömään sukupuoleen.
- Anonyymi
Samaa ajatellut. Pitää kiihottaa miesten silmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajatellut. Pitää kiihottaa miesten silmää.
Kyllähän hyväkroppainen mieskin pikkustringeissä tai -tangoissa kiihottaa naisen silmää.
- Anonyymi
Kyllä lahkeelliset mummoalkkarit on kiihottavimmat.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän hyväkroppainen mieskin pikkustringeissä tai -tangoissa kiihottaa naisen silmää.
Joo ei.
- Anonyymi
Voi myös tehdä niin kuin minä, eli jättää alushousut kokonaan pois silloin kun ei huvita niitä käyttää.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Joo ei.
Aijaa, olen tässä kohtaa sitten eri mieltä. ;) ;O
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, olen tässä kohtaa sitten eri mieltä. ;) ;O
Arvatenkin. Ei paljon epäseksikkäämpää näkyä voi olla, kun mies nirunaruissa. :D
MCMLXXVI kirjoitti:
Arvatenkin. Ei paljon epäseksikkäämpää näkyä voi olla, kun mies nirunaruissa. :D
Mutta sallinet mun sen sanoa, en pidä miehiä muutenkaan seksikkäinä. Omaani nyt vielä jotenkuten vetoavana. Mut seksikkyys, eroottisuus niin nää. Vain naiset voi olla niitä.
Mun silmissä. Näin on nyt asianlaita, valitan.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Älä viiti! ;) ;D
Minä taas ajattelen, että aika pysähtyy tuollaisella hetkellä ja kaikki muu lakkaa olemassa olemasta hetkeksi - on vain lihaksikas uros hyvin pienen pienissä stringeissä ja suunnaton silmänilo. ;) - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mutta sallinet mun sen sanoa, en pidä miehiä muutenkaan seksikkäinä. Omaani nyt vielä jotenkuten vetoavana. Mut seksikkyys, eroottisuus niin nää. Vain naiset voi olla niitä.
Mun silmissä. Näin on nyt asianlaita, valitan.Se sinulle sallittakoon! ;)
Anonyymi kirjoitti:
Älä viiti! ;) ;D
Minä taas ajattelen, että aika pysähtyy tuollaisella hetkellä ja kaikki muu lakkaa olemassa olemasta hetkeksi - on vain lihaksikas uros hyvin pienen pienissä stringeissä ja suunnaton silmänilo. ;)Oikeesti yök. :(
En näe nykyään enää hippustakaan mielenkiintoa miesvartaloa kohtaan. Ihan sama missä ja miten ne lojuu, kunhan ei mun kukkapenkissä. En miestä huolis enää vaikka maksettas, jos uus pitäis vanhan tilalle ottaa. Nykyinenkin lakkais kiinnostamasta välittömästi, jos tunteet loppuis häntä kohtaan.
Mut nyt on mentävä ulos. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Oikeesti yök. :(
En näe nykyään enää hippustakaan mielenkiintoa miesvartaloa kohtaan. Ihan sama missä ja miten ne lojuu, kunhan ei mun kukkapenkissä. En miestä huolis enää vaikka maksettas, jos uus pitäis vanhan tilalle ottaa. Nykyinenkin lakkais kiinnostamasta välittömästi, jos tunteet loppuis häntä kohtaan.
Mut nyt on mentävä ulos. :)Okies. ;)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kuulostiko tylyltä? :/
Et. Haluaisin kysyä tässä yhden kysymyksen mutta en kehtaa tässä sitä kysyä. ;) ;O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et. Haluaisin kysyä tässä yhden kysymyksen mutta en kehtaa tässä sitä kysyä. ;) ;O
;O ;O ;O ;)!
;D Anonyymi kirjoitti:
Heh, no sitten sitä ei varmaan voi kysyä. :P
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, no sitten sitä ei varmaan voi kysyä. :P
Ei julkisella palstalla. Muussa yhteydessä saattaisin kysyä. ;) ;O
Anonyymi kirjoitti:
Ei julkisella palstalla. Muussa yhteydessä saattaisin kysyä. ;) ;O
Hmph, glup. :*)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Tässä kohtaa käyttäisin heittomerkeissä sädekehäistä emojia mutta en käytä niitä palstalla. ;) ;O
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kohtaa käyttäisin heittomerkeissä sädekehäistä emojia mutta en käytä niitä palstalla. ;) ;O
Hmm, jotakin tuhmaa siis. ";]
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Tuossa alla joku sairas kyselee omiaan ja matkii minun hymiöitä. Ehkä sama tyyppi, joka änkää ahdistelemaan meitä vuorotellen. Ärsyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa alla joku sairas kyselee omiaan ja matkii minun hymiöitä. Ehkä sama tyyppi, joka änkää ahdistelemaan meitä vuorotellen. Ärsyttävää.
Oho, no mä vastasin sitten sille. :'P
- Anonyymi
Voitko mennä siitä tunkemasta toisten väliin, kuka ikinä oletkin?!?!
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Oho, no mä vastasin sitten sille. :'P
Joo, no ei mitään. En pidä siitä, että joku tunkee väliin ja esiintyy toisena. Jotenkin todella pimeää. En kirjoittaisi myöskään tuollaisia viestejä sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no ei mitään. En pidä siitä, että joku tunkee väliin ja esiintyy toisena. Jotenkin todella pimeää. En kirjoittaisi myöskään tuollaisia viestejä sinulle.
Heh, no anonyymiys on siitä hankalaa, että kiusanteko on tuolleen mahdollista. Mutta ei tuossa nyt isoa vahinkoa käynyt, hän kuka lie kysyi ja minä vastasin rehellisesti. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, no anonyymiys on siitä hankalaa, että kiusanteko on tuolleen mahdollista. Mutta ei tuossa nyt isoa vahinkoa käynyt, hän kuka lie kysyi ja minä vastasin rehellisesti. :)
Joo, no omituista silti. Niinhän sinä vastasit mutta sinä ansaitset niin paljon enemmän. Tiedät sen itsekin. ;) :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no omituista silti. Niinhän sinä vastasit mutta sinä ansaitset niin paljon enemmän. Tiedät sen itsekin. ;) :)
No ei lannistuta. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Oikeesti yök. :(
Mut nyt on mentävä ulos. :)Aina parempi on se läskistynyt naisvartalo joka hyllyy liikkuessa niissä mummoalkkareissa:)
Kyllä kiihottaa kovasti. - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
No ei lannistuta. :)
Ei niin. Ehkä sinulla on salaisia ihailijoita palstalla, jos tuollaisia hörhöjä voi sellaiseksi laskea... ;) Mites noin muuten sinun iltaan?
Anonyymi kirjoitti:
Aina parempi on se läskistynyt naisvartalo joka hyllyy liikkuessa niissä mummoalkkareissa:)
Kyllä kiihottaa kovasti.Aha. Kuka mistäkin tykkää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Ehkä sinulla on salaisia ihailijoita palstalla, jos tuollaisia hörhöjä voi sellaiseksi laskea... ;) Mites noin muuten sinun iltaan?
Heheh, en usko salaisiin ihailijoihin. Eiköhän niitä niskan päälle istujia pikemminkin? Saisi vaan jotenkin laitettua halvalla, se lienee idea?
Mitäpä tässä. Olla möllöttelen. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heheh, en usko salaisiin ihailijoihin. Eiköhän niitä niskan päälle istujia pikemminkin? Saisi vaan jotenkin laitettua halvalla, se lienee idea?
Mitäpä tässä. Olla möllöttelen. :)Oma ymmärrys ei vaan riitä tuollaiseen. Häiriintyneet ihmiset eivät ymmärrä omaa häiriintyneisyyttään. Sellaisia pyörii tällaisilla palstoilla. Ikävää.
Millaisin mielin syksyyn suuntaat? Täällä on ollut lämmintä nyt. :) Anonyymi kirjoitti:
Oma ymmärrys ei vaan riitä tuollaiseen. Häiriintyneet ihmiset eivät ymmärrä omaa häiriintyneisyyttään. Sellaisia pyörii tällaisilla palstoilla. Ikävää.
Millaisin mielin syksyyn suuntaat? Täällä on ollut lämmintä nyt. :)Minusta taas tuntuu, että olen siedättynyt ja paatunut niin paljon, etten enää vaivaannu mistään.
Taino ehkä jos joku menee tunteisiin, mutta harvat asiat täällä palstalla menee.
Hmm, vähän harmittaa kesän loppuminen. Valo hiipuu, minä hiukan aina "sammun ja hiivun" siinä mukana. Pimeän aika on mulle aina ollut jotenkin raskainta aikaa. Väsyttää, kipuja tulee paljon, voisin mennä talviunille. Herätä toukokuussa. :)
Entäpä sinä?- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Minusta taas tuntuu, että olen siedättynyt ja paatunut niin paljon, etten enää vaivaannu mistään.
Taino ehkä jos joku menee tunteisiin, mutta harvat asiat täällä palstalla menee.
Hmm, vähän harmittaa kesän loppuminen. Valo hiipuu, minä hiukan aina "sammun ja hiivun" siinä mukana. Pimeän aika on mulle aina ollut jotenkin raskainta aikaa. Väsyttää, kipuja tulee paljon, voisin mennä talviunille. Herätä toukokuussa. :)
Entäpä sinä?Minulla on joitakin loppuun saatettavia asioita eikä kaikki ole niin positiivisia mutta hoidettava tässä pois alta. Toivon niihin paljon voimaa ja viisautta. En ole kuitenkaan yksin. Tietysti positiivisiakin asioita tuossa loppuun saattamis mielessä on.
Syksyyn suhtaudun positiivisesti vuodenaikana. Yritän hyödyntää ulkona liikkumiseen niin kauan kuin pystyy ennen lunta.
Milläs saataisiin sinun akut ladattua? Onko ideoita? ;) Anonyymi kirjoitti:
Minulla on joitakin loppuun saatettavia asioita eikä kaikki ole niin positiivisia mutta hoidettava tässä pois alta. Toivon niihin paljon voimaa ja viisautta. En ole kuitenkaan yksin. Tietysti positiivisiakin asioita tuossa loppuun saattamis mielessä on.
Syksyyn suhtaudun positiivisesti vuodenaikana. Yritän hyödyntää ulkona liikkumiseen niin kauan kuin pystyy ennen lunta.
Milläs saataisiin sinun akut ladattua? Onko ideoita? ;)Väistämätön läpi käytävä?
Nojuu, minäkin alkusyksyyn, mutta kohta kun alkaa kolotukset, jomotukset, repivä kipu pitkin kroppaa, niin hymy hiljalleen hyytyy sitten. Mutta ruskaa odotan, se on aina niin kaunis. :)
Hmm, lähettämällä talveksi etelään ja aurinkoon. :D- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Väistämätön läpi käytävä?
Nojuu, minäkin alkusyksyyn, mutta kohta kun alkaa kolotukset, jomotukset, repivä kipu pitkin kroppaa, niin hymy hiljalleen hyytyy sitten. Mutta ruskaa odotan, se on aina niin kaunis. :)
Hmm, lähettämällä talveksi etelään ja aurinkoon. :DJoo, vaikeita aikaa ja energiaa juttuja, jotka roikkuu ja pitää saada pois ja selviö. En voi avata enemmän. Tulee olemaan erittäin työlästä.
Voi ei. Pitää sitten lämpimänä. Auttaako etelän lämpö? Oletko matkaa suunnitellut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina parempi on se läskistynyt naisvartalo joka hyllyy liikkuessa niissä mummoalkkareissa:)
Kyllä kiihottaa kovasti.Miksi se vastaus tähän poistettiin? Kyllä voi moniakin kiihottaa tuo enemmän kuin isopyllyinen selluliittimuhkurainen mies pienissä stringeissä, jotka haisee pesemättömältä pippelssonilta. Sitähän sä kysyit?!
https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0 Anonyymi kirjoitti:
Joo, vaikeita aikaa ja energiaa juttuja, jotka roikkuu ja pitää saada pois ja selviö. En voi avata enemmän. Tulee olemaan erittäin työlästä.
Voi ei. Pitää sitten lämpimänä. Auttaako etelän lämpö? Oletko matkaa suunnitellut?Voimia ja tsemiä urakkaan mitä onkaan. :)
Kyllä se auttoi joskus kun tammikuussa kävin etelässä. Ja moni lääkäri on suositellut talveksi etelään muuttoa, ekan kerran jo kun olin 19. Fibromyalgia taitaa tykätä lämmöstä ja auringonvalosta. :)
En pääse etelään. Lähtisin jos voisin, mutta lasten koulut ja kumppanin työt tekee esteen. Joskus sitten. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Voimia ja tsemiä urakkaan mitä onkaan. :)
Kyllä se auttoi joskus kun tammikuussa kävin etelässä. Ja moni lääkäri on suositellut talveksi etelään muuttoa, ekan kerran jo kun olin 19. Fibromyalgia taitaa tykätä lämmöstä ja auringonvalosta. :)
En pääse etelään. Lähtisin jos voisin, mutta lasten koulut ja kumppanin työt tekee esteen. Joskus sitten. :)Kiitos. Oikeus ja totuus aina lopulta voittaa. :)
Tuohon aikaan vuodesta suosittelen joko Kanariaa tai Israelia. Minulla on ollut pitkään toive mennä Israeliin. Nyt ei vaan uskalla matkustaa.
Joo, kaikki ajallaan. Mene jonnekin kylpylään. Niitä on Suomessakin. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Oikeus ja totuus aina lopulta voittaa. :)
Tuohon aikaan vuodesta suosittelen joko Kanariaa tai Israelia. Minulla on ollut pitkään toive mennä Israeliin. Nyt ei vaan uskalla matkustaa.
Joo, kaikki ajallaan. Mene jonnekin kylpylään. Niitä on Suomessakin.👍
Kanaria ehkä noista vaihtoehdoista. Korona vetää suloisesti liinoja kiinni, yksi matka peruttiin koronan alettua.
Haudon kotona itseäni vilttien ja villahousujen sisälle muurautuen. :D
Mutta nyt menen nukkumaan. Aikainen herätys. Hyvää yötä. Sattumalöydös. :)
https://youtu.be/AI7rwDeaaX8- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
👍
Kanaria ehkä noista vaihtoehdoista. Korona vetää suloisesti liinoja kiinni, yksi matka peruttiin koronan alettua.
Haudon kotona itseäni vilttien ja villahousujen sisälle muurautuen. :D
Mutta nyt menen nukkumaan. Aikainen herätys. Hyvää yötä. Sattumalöydös. :)
https://youtu.be/AI7rwDeaaX8Voi ei, ehkä joskus on sen aika. Hyvä keino!
Yökköset! Onpa melankolinen kappalevalinta! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=dJg4_rL9h7Q
- Anonyymi
Miksi tuhlata kangasta naisen alushousuihin, koska naisethan sanovat olevansa mieluiten alasti,
- Anonyymi
Niin saunassa ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saunassa ehkä.
Eikös naiset nuku mielummin alasti, kuin mitään vaatetta päällä ja kotonakin naiset kuulemma kiekuilee mielellään alasti ja ulkona hame päällä naiset usein toteavat, että onko naisella pikkareita, niin nainen toteaa olevansa mielummin ilman pikkareita hame päällä ja siitä syystä ei naisen hameen alle saa kurkkia, koska pimpero voi pilkahtaa ja aiheuttaa suuren järkytyksen katsojalle.
Samaa miettinyt. Edellinen tykkäsi pitäänarustringejä ja mä tuumasin, että eikö oo epämukavat? Ei kuulemma. Sama pitää tavallisia, jotka kuulemma muutenkin löytyy rullalla peppuvaosta, stringeissä sentäön vaan naru siellä. 😀
Mutta eiköhän jokainen nainen löydä mirleisendä alushousut. Mua niillä on turha alkaa miellyttämään, kun en ihailisi niitä pitkään, vaan kiskoisin pois, jos niitä alettais nenän edessä esitellä. 😂- Anonyymi
Tavalliset tosiaan menee helposti rullalle ja persvakoon. Nää on paljon kätevämmät nää bokserit.
Anonyymi kirjoitti:
Tavalliset tosiaan menee helposti rullalle ja persvakoon. Nää on paljon kätevämmät nää bokserit.
Varmaan...
- Anonyymi
Miksi miehille ei tehdä yhtä vaihtelevan mallisia alushousuja kuin naisille? Toisaalta mikä estää miehiä käyttämästä naisille suunnattuja alushousuja.. tai muita vaatteita ja kenkiä.
Hyvä, että on kaikenlaista aluspöksyä, niistä voi sitten valita sopivimmat käyttötarkoituksen, mieltymysten ja kuukautiskierron mukaan.
Itse en boksereista perusta ollenkaan. Lahkeet on ahdistavat ja ne rullautuu hetkessä nivuksiin ikävästi 🙄
- Sheena- Anonyymi
Tarkoitan tällaisia.. https://www.vaeltajankauppa.fi/WebRoot/Vaeltajankauppa/Shops/2015021603/5BD0/0516/CBDB/971A/01D0/0A28/1011/A38A/Naisten_merinovilla_bokserit_musta_north_outdoor_intense_140_vaeltajankauppa.jpg
En totta puhuen ole näitä vielä edes housujen kanssa kokeillut :) - Anonyymi
Miehenä alushousut ei saa kiristää, sehän olisi epämiellyttävää, jos alushousut kiristäis munia, että ne olis jommassa kummassa lahkeessa, vaan niiden täytyy saada vapaasti heilua.
Eikä mitään naruhousuja, vaan reilusti kangasta.
Pyöryn jälkeen voi muna olla lahkeessa mikä on epämieluisa tunne, jolloin joutuu niitä oikomaan, että ovat tasapainossa keskellä.
Naisillahan ei ole tällaisia harmeja, kun ei ole ulokkeita alapäässä. - Anonyymi
Kyllä miehille tehdään ihan yhtälailla hyvin erimallisia alushousuja ja kaikissa eri kuoseissa ja materiaaleissa.
Mallit vaihtelevat eniten ostopaikan mukaan samallalailla, kun naistenkin housuissa eli kannattaa koittaa muiden merkkien housuja jossei istuvuus tyydytä, kahden eri valmistajan stringit tai boxerit on satavarmasti täysin erituntuiset päällä, kaavoituksesta riippuen, vaikka silmään saattavat näyttää melko samanlaisilta.
Huonolaatuisimmat naisten alkkarit olen todennut löytyvän H&M:ltä ja epäseksikkäimmät miesten Dressmannilta.
Laatuyllättäjä on istuvuuden ja pesukeston suhteen naisten alushousuissa ja liiveissä Lidl.
- Anonyymi
En ymmärrä, mitä tarkoittaa naisten bokserit, en ole koskaan kuullutkaan. Ei kai ne ole sellaiset kuin miehillä?!?!?!?!
- Anonyymi
Jatkan, piti ihan googlata nuo. En ole koskaan kokeillut. Itse pidän sekä tai- että hipster-malleista.
- Anonyymi
Kai ne on? En ole tutustunut miesten tarjontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onhan ne. https://www.ihanaiset.fi/fi/Muumituotteet/7/Muumi miesten boxerit, Haisuli/3318
Mitä nyt oikein ajattelin, tuon mallisia alkkareitahan mun mieskaverikin käyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Markkinoille on muuten tullut täysin saumattomiakin alusvaatteita, ei tunnu eikä näy läpi saumat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Markkinoille on muuten tullut täysin saumattomiakin alusvaatteita, ei tunnu eikä näy läpi saumat.
Ei mua kiinnosta jotkut saumojen näkymiset, eikä nuo ole ennenkään painanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua kiinnosta jotkut saumojen näkymiset, eikä nuo ole ennenkään painanu.
Ei ole minuakaan häirinnyt. Joidenkin mekkojen ja housujen kanssa on kuitenkin kiva, kun ei näy saumat, jos on ohutta kangasta ja vartalonmyötäinen mekko tai housut.
- Anonyymi
Sellaiset alkkarit kun löytäisi joiden saumat ei näkyisi urheilutrikoiden läpi, olisivat hengittävät ja joustavat päällä. Tavan alkkarit on epäkäytännölliset. Ja todellakaan mitään boksereita ei voi laittaa trikoiden alle ..
- Anonyymi
Niitä on nyt markkinoilla paljonkin. Rintsikoissakin on tullut sellaisia todella hyviä, jotka ei paina, joissa ei ole kaaritukia ja jotka on huomaamattomia.
- Anonyymi
Mitä väliä jos siinä sivussa joku sauman kohouma näkyy?
Miesten bokserit on vielä paremmat. Ei niin pinkeet, kun naisten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658