Yksin juhliin ?

Anonyymi

Tuli postissa kutsu serkun häihin. Nimeni perässä lukee " ja avec ". Ei huvita yksin häihin lähteä, kaikki muut melko varmasti pariskuntia. Soitin serkulleni asiasta. Hän nauraen totesi, että voithan ottaa eksän tai jonkun miespuolisen kaverin seuralaiseksi. Haloo, kyllähän kavereita on, mutta ei heitä suvulle esitellä kun ei edes seurustella. Onko muilla palstalaisilla vastaavia kokemuksia ?

49

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, olen myös ollut yksin ystävän häissä. Siellä suvun vanhimmat oikein kovalla äänellä ihmettelivät miten sitä ei kolmekymppinen nainen ole vielä itsellensä miestä löytänyt ... Olen sen jälkeen kiertänyt kaikki juhlat kaukaa.

      • Anonyymi

        "Tiedän tunteen"
        kirjoitti Timo-neiti,
        yli 50-vuotta.


    • Anonyymi

      Hah. Voihan sitä ottaa vaikka äitinsä aveciksi.

      >Timppa<

      • Anonyymi

        Voithan sä mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sä mennä?

        Kiljupöhnäisiä pohjalaisia ei ihmisten ilmoilla hyvällä katsota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiljupöhnäisiä pohjalaisia ei ihmisten ilmoilla hyvällä katsota.

        Tuo oli hyvä heitto.

        >Timppa<


    • Anonyymi

      Olen saanut montakin hää kutsua mutta en ole mennyt koska olen yksin.
      Ei kehtaa sinkkuna mennä niin se vaan on.

    • Anonyymi

      Eihän siinä huomaa avecin puuttumista kun ryyppää kunnolla. Loppuillasta voi avec löytyä sieltä juhlista…grhmmm. :D

      • Anonyymi

        Känniläinen tuskin löytää avecia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Känniläinen tuskin löytää avecia.

        Hurmaavan känniläisen avec voi olla lopulta se morsian.

        Tai sulhanen jos känniläinen on nainen.

        Tai voihan ne molemmat olla kumpia vain. Ei sitä koskaan tiedä.


    • Anonyymi

      Joskus hääjuhlareissu kestää vieraalla viikon :D

    • Olen ollut yksin kaverini häissä. Sinkkuna, eikä ollut ketään aveciksi sopivaa. Eipä se mitenkään haitannut.

    • Kyllä mä menisin ihsn ykdin mielellään häihin. Just hyvä, kun voi lähtee jatkamaan ihan mihin suuntaan vaan siitä, eikä ole mitään suunnitelmia. 😀👌

      Itse olenkin odotellut, että milloin alkais joku hääaikakausi? Mutta tais mennä jo se aika? Nyt pitää joku 10 vuotta ehkä odotella? 😁

    • Anonyymi

      Rohkeasti vain yksin juhliin. Harmittaa jälkeenpäin jos kotiin jäisit. Laitat jonkun hienon juhlamekon päälle. Kyllä varmasti tanssittajia ja juttuseuraa löytyy. Tiedä vaikka löytäisit elämäsi miehen sieltä.

      • Anonyymi

        No tämä! Tiedän, että voi löytyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä! Tiedän, että voi löytyä!

        Jos ei usein käy yössä, niin häätjuhlat tai niiden jatkot voi olla hyvä tavata (luultavasti täyspäisiä) ihmisiä ja ehkä tutustuakin uusin ihmisiin. Joukossa voi olla joku toinenkin, joka on mukana yksin (ja usein heitä on pistetty samaan pöytäänkin), ja jota ei yleensä baarista tapaa.

        Jos vieraat on sulhasen tai morsian kavereita ja sukua, on todennäköisempää, että jotain yhteistä löytyy helpommin kuin mitä baarin normijampan kanssa keksimäärin löytäisi.


    • Anonyymi

      Aivan mainiosti voi mennä häihin myös yksin. Jos joku ihmettelee, niin se on sen ihmettelijän ongelma...
      Really-Really

    • Anonyymi

      En mennyt armeijan ylennystilaisuuteen, koska kutsu oli kahdelle.

      • Anonyymi

        Tiedoksi lukijoille että tuo on täyttä fuulaa. Armeijassa ei ole ylennystilaisuuksia, siis ainakaan reservissä.


    • Mä oon aina menny yksin. Mutta kai se sitten eri asia miehille. Mutta miksei nainenkin voisi mennä yksin. Vai mitä uskontokuntaa edustat.

    • Anonyymi

      No, ainakin suuressa maailmassa seuralaispalveluja käytetään juuri tähän tarkoitukseen. Uteliaat sukulaiset saa nenilleen. Suvutkin tosin vaihtelee ton pariutumisinnokkuutensa suhteen, voi olla serkuissakin yksintallaajia. Tai sitte koko suku niin pöljää väkee, että pysytään suosiolla erillään toisistaanki.

      • Anonyymi

        Kun vielä otat kumppaniksi samaa sukupuolta olevan, pohjalaiset tukehtuvat hääkakkuunsa.


    • Anonyymi

      Eikös sinkkunaiset mee sinne häihin yleensä juuri siksi, että ne pääsee sieppaamaan sen morsiuskimpun kun se morsio sen heittää? Näinhän sitä pääsee seuraavaks naimaan eiku siis naamiaisiin siis tarkotan naimisiin.. joten kyllä sieltä varmaan joku bestman tai vastaava löytyy jatkoille. Rohkeutta peliin, ihme nynnyilyä jos ei itekseen kehtaa mennä.

    • Anonyymi

      Itse mennyt yksin muutaman tuttavan häihin, olihan se orpo olo, kun ei ketään vieraista tuntenut, mutt kun toinen oli kutsunut, koin tärkeäksi olla paikalla. Ei siellä tarvi olla kauaa, jos kokee ahdistavaksi olla yksinänsä.

    • Anonyymi

      Siis tuollaiseenhan ei tosiaan kannata mennä kuin vakavaksi luokiteltavan seurustelukumppanin kanssa, koska kuitenkin kaikki siitä vetää johtopäätöksen että on vakavissaan sen kanssa, tai sitten yksin, mieluummin yksin niin siellähän saattaa sitten törmätä johonkin toiseen sinkkupoloiseen jonka kanssa ihan mukava sitten siellä viettää aikaa. Jos on tylsää voi aina lähteä pois hyvissäajoin, keksii vaikka jonkun tekosyyn poistumiselle.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Yksin vaan ja tempaisee boolia sen verran että suvussa puhutaan vielä pitkään 😅

    • Anonyymi

      Itse en mennyt sukulaisen hautajaisiin edes. En voi häihin mennä myöskään koska olen sinkku.

      • Anonyymi

        Omiin hautajaisiin aion seuraavaksi mennä. Yksin sitten sinne arkkuun ei aveccia tarvitse.


      • Anonyymi

        Uskotko että juhlinnan pääkohdetta olisi jotenkin haitannut?


    • Anonyymi

      Otat kaverisi mukaan kuten serkkusi sanoi ja sukulaisille ilmoitat tulin kaapista ulos ja tässä on joko ns tyttöystävä tai miehesi ja sukusi huojentuu ja sanoo hyvä he aavistikin tämän

    • Anonyymi

      Tästäpä tuli mieleen että nyt kun on näitä polyamoria juttuja niin eikö niitä aveccejakin voi olla vaikka miten suuri porukka? ei varmaan kiva juhlien kjärjestäjälle jos joku raahaa kolme-neljä kuokkijaa mukanaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Nyt osuit asian ytimeen!! On toksista maskuliinisuutta olettaa että kutsu koskisi vain yhtä avec-henkilöä.


    • Minä lähen mukaan. Olen mieshuora. Onko siellä hyvät ruuat tällaiselle läskille?

    • Anonyymi

      James Bond ei tietystikään kelpaa, liian luuseri entä Le Chiffre, from SPECTRE?

      käteistä rahaahan pitää tietysti olla noin 12000eur jos kehtaa aveccina mennä, muuten on luuseri.

      Kortti ei kelpaa, käteinen vain...

    • Anonyymi

      Onks avec joku viini????
      Eli avec viinipullo kainalossa häihin, häh???

      t. Ätmi kysyy

    • Anonyymi

      Olen käynyt monissa häissä yksin. Kerran sain jopa pesää sellaiselta reissulta.
      Kannattaa mennä, jos vaikka sullakin lykästäisi.

    • Anonyymi

      Omituista, kun yksinään kutsuille menemisestä tehdään niin iso numero. Hei, järki sanoo, että voi mennä yksin, voi mennä kaksin, ja kumpikin käytäntö toimii.
      Ei kukaan edes kiinnitä huomiota siihen, kuka tulee yksin tai kaksin. Ihmiset kiinnittävät huomiota ensisijaisesti henkilön ystävällisyyteen ja luontevaan juttelutaitoon.
      Jari

    • Anonyymi

      Viinamies voi mennä juhliin yksin koska siellä juodaan viinaa ja voi tutustua naisiin kuten kaasoihin. Häissä juodaan viinaa ja kumppani voi löytyä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Otat vaan Faxerin Avec-pussin messiin ja menox.

    • Anonyymi

      Todella ihmeellistä että nykypäivänä vielä aristellaan yksin menemistä. Menneinä aikoina varsinkin paritonta naista katsottiin karsaasti mutten ole tiennyt että vieläkin.
      Olen eronnut pari kertaa ja kolmas pitkä suhteeni on erikoisessa jamassa. Suvun ja muihin tilaisuuksiin olen mennyt yksin viimeisen päälle tällättynä ja kysyville kerron just asioiden oikean laidan ykin olemisestani yhtään häpeämättä.
      Nyt ryhtiä aloittaja, yksin eläminen on myös vahvuuden merkki, siihen ei kaikki pystykään. Joku kurjassa parisuhteessa elävä voisi kadehtia sinun asemaasi.
      Rattoisia juhlia toivoen lähes Yksin elävä sopivaa uutta saumaa tässä odotellen. Ei ole vielä näkysällä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, tiedän tunteen. Jätin kesällä sukulaisen häihin menemättä kun en kehdannut yksin mennä. Tuore ero takana joten ei kyllä huvittanutkaan. Häät on vihoviimeinen paikka jonne sinkkuna menisin:(

    • Anonyymi

      Tai sitten et ole vielä tottunut olemaan yksin ? Sekin vie oman aikansa.

    • Anonyymi

      Tulin sivusta. Pakko vastata tähän. Kun aikoinaan itse erosin pitkästä parisuhteesta niin tein hulluna ylitöitä, olin koko ajan menossa ja kotona kävin vain pyykit pesemässä. En vain kestänyt sitä yksin kotona olemista. Löysin kyllä sitten onneksi uuden kumppanin. En ole yksineläjä ollut koskaan. Anteeksi tämä heitto väliin, jatkakaa.

    • Mitä se haittaa, jos joku menee juhlaan ihan yksin?

      • Anonyymi

        Asiallinen kysymys. Ihmettelen, onko yksin meneminen jotenkin noloa? Vastaan omaan kysymykseeni itse: Ei ole mitenkään noloa.


    • Anonyymi

      Olisiko ratkaisu tähän ongelmaan se, että jokaiselle lähetettäisiin oma kutsu, eikä kenellekään avec? Jos saisit uuden kutsun ihan vaan sinulle niin olisko sitten helpompi mennä yksin?

    • Anonyymi

      Tässä vaiheessa varmaan liian myöhäistä kun kutsu on jo lähetetty ...

    • Anonyymi

      Siis miksi ei voisi ottaa kaveria seuralaiseksi? En ymmärrä.

    • Tähän asti, tai siis tällä vuostuhannella, mun avec on ollu aina lapseni (no vuosituhannen ekoina vuosina hänen äitinsä). Ehkä just ja just voisin häntä vieläkin siihen käyttää (lastani siis, en hänen äitiään).

      Mut onko nyt niin kamalaa mennä juhliin ilman sitä seuralaista?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe