Laskeutui jalalle ja olen ihan varma, että se näykkäisi! Kyllä. Tunsin nipistyksen ja tietysti pistin samoin tein kertun mäkeen. Sattui au.
Voiko leppäkerttu purra?
18
887
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä purevat. Mansikanpoimijan ammattitauti: leppäkertun purema.
- Anonyymi
Puri kovaa. Miksi? Itse siihen laskeutui kutsumatta näykkimään :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puri kovaa. Miksi? Itse siihen laskeutui kutsumatta näykkimään :(
Sitä kiukuttaa kun kesä loppuu :(
Niin minuakin.
- Anonyymi
Mä jouduin kerran mansikkamaalla ilmiriitaan leppäkertun kanssa, ja se äityi niin pahaksi, että mä jouduin käsirysyn jälkeen sairaalaan.
Leppäkerttu joutui eläinklinikalle.
(hirn)- Anonyymi
Mjoo
On muuten tosi nynnyä tulla tänne kertomaan se että sai leppäkertulta tauluunsa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
On muuten tosi nynnyä tulla tänne kertomaan se että sai leppäkertulta tauluunsa.
(reps)😄😂
- Anonyymi
Mitäs olet tommonen kirva.
- Anonyymi
👍🥰
- Anonyymi
Mikä sen leppiksen nimi oli?
Tuli vain mieleen että voiko Riikka purra?
(hirn)- Anonyymi
Veikkaan että kyseessä oli Karen, Leppä Karen.
- Anonyymi
Varmaan nikita, joka oli mies eikä kerttu.
Joo, mun veljee puri. Mutta se on erikoista että leppäkerttuja on niin kauhee monta lajia. Kun mä luulin että on vaan kaks pisteinen ja sitten se normaali seitsenpistepirkko.
- Anonyymi
Tähän asti olen pitänyt leppäkerttuja ystävällishenkisinä, mutta en enää.
- Anonyymi
Leppikset on kyl sulosii. Emmää oo muilta kyöpeleiltä kuullu, et nois niiku luonastanu. Mut mollaanki oltu niitten kans hyvis välilöis. Ku mollaan aamuniitulla ihailemassa keijujen tanssii, nii siel on myös paljon leppiksii.👻🐞
Äs, tuli niiku luonastanu, vaik mää tarkotin et lounastanu.
Yks muute kaiken kamalempii jujui oli, ku maalausvirma oli just saanu ison seinän glööbytettyy, ja sit siihen tormalsi iso leppisniikuparvi. Ei sollu selvä ees uusintamaalauksella. Ens ne kroobutti leppiskalmot pois, ja sit ne vasta pääs uusintamaalaukseen. Viikkohan siinä meni. 👻🐞- Anonyymi
ånyo kirjoitti:
Äs, tuli niiku luonastanu, vaik mää tarkotin et lounastanu.
Yks muute kaiken kamalempii jujui oli, ku maalausvirma oli just saanu ison seinän glööbytettyy, ja sit siihen tormalsi iso leppisniikuparvi. Ei sollu selvä ees uusintamaalauksella. Ens ne kroobutti leppiskalmot pois, ja sit ne vasta pääs uusintamaalaukseen. Viikkohan siinä meni. 👻🐞Äläkä sit oo huomaavinas, et mun tuttavan nikki tuli vahingossa näkyviin. Meil ku on taas yhteinen liittymä.
- Anonyymi
Entä voiko setsenpistepirkko purra.
Leppäkertuthan ovat aivan hirrrmuisia petoja. Repivät kirvojakin naamaansa ihan tuosta vaan.
Itseäni on muuten purrut ampiainen. Ei siis pistänyt, vaan puri kiitokseksi, kun olin pelastanut sen sisältä ja ulos päästäessäni se ennen lentoon lähtöä haukkasi peukaloni kynsivallista vähän matkaevästä itselleen. ; )
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014948Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252784HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251700
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853