Voiko leppäkerttu purra?

Anonyymi

Laskeutui jalalle ja olen ihan varma, että se näykkäisi! Kyllä. Tunsin nipistyksen ja tietysti pistin samoin tein kertun mäkeen. Sattui au.

18

690

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä purevat. Mansikanpoimijan ammattitauti: leppäkertun purema.

      • Anonyymi

        Puri kovaa. Miksi? Itse siihen laskeutui kutsumatta näykkimään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puri kovaa. Miksi? Itse siihen laskeutui kutsumatta näykkimään :(

        Sitä kiukuttaa kun kesä loppuu :(
        Niin minuakin.


    • Anonyymi

      Mä jouduin kerran mansikkamaalla ilmiriitaan leppäkertun kanssa, ja se äityi niin pahaksi, että mä jouduin käsirysyn jälkeen sairaalaan.

      Leppäkerttu joutui eläinklinikalle.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Mjoo

        On muuten tosi nynnyä tulla tänne kertomaan se että sai leppäkertulta tauluunsa.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        On muuten tosi nynnyä tulla tänne kertomaan se että sai leppäkertulta tauluunsa.

        (reps)

        😄😂


    • Anonyymi

      Mitäs olet tommonen kirva.

      • Anonyymi

        👍🥰


    • Anonyymi

      Mikä sen leppiksen nimi oli?

      Tuli vain mieleen että voiko Riikka purra?

      (hirn)

      • Anonyymi

        Veikkaan että kyseessä oli Karen, Leppä Karen.


      • Anonyymi

        Varmaan nikita, joka oli mies eikä kerttu.


    • Joo, mun veljee puri. Mutta se on erikoista että leppäkerttuja on niin kauhee monta lajia. Kun mä luulin että on vaan kaks pisteinen ja sitten se normaali seitsenpistepirkko.

    • Anonyymi

      Tähän asti olen pitänyt leppäkerttuja ystävällishenkisinä, mutta en enää.

    • Anonyymi

      Leppikset on kyl sulosii. Emmää oo muilta kyöpeleiltä kuullu, et nois niiku luonastanu. Mut mollaanki oltu niitten kans hyvis välilöis. Ku mollaan aamuniitulla ihailemassa keijujen tanssii, nii siel on myös paljon leppiksii.👻🐞

      • Äs, tuli niiku luonastanu, vaik mää tarkotin et lounastanu.

        Yks muute kaiken kamalempii jujui oli, ku maalausvirma oli just saanu ison seinän glööbytettyy, ja sit siihen tormalsi iso leppisniikuparvi. Ei sollu selvä ees uusintamaalauksella. Ens ne kroobutti leppiskalmot pois, ja sit ne vasta pääs uusintamaalaukseen. Viikkohan siinä meni. 👻🐞


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Äs, tuli niiku luonastanu, vaik mää tarkotin et lounastanu.

        Yks muute kaiken kamalempii jujui oli, ku maalausvirma oli just saanu ison seinän glööbytettyy, ja sit siihen tormalsi iso leppisniikuparvi. Ei sollu selvä ees uusintamaalauksella. Ens ne kroobutti leppiskalmot pois, ja sit ne vasta pääs uusintamaalaukseen. Viikkohan siinä meni. 👻🐞

        Äläkä sit oo huomaavinas, et mun tuttavan nikki tuli vahingossa näkyviin. Meil ku on taas yhteinen liittymä.


    • Anonyymi

      Entä voiko setsenpistepirkko purra.

    • Leppäkertuthan ovat aivan hirrrmuisia petoja. Repivät kirvojakin naamaansa ihan tuosta vaan.

      Itseäni on muuten purrut ampiainen. Ei siis pistänyt, vaan puri kiitokseksi, kun olin pelastanut sen sisältä ja ulos päästäessäni se ennen lentoon lähtöä haukkasi peukaloni kynsivallista vähän matkaevästä itselleen. ; )

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe