Suurimmalla osalla meistä on kunnioitettava ja hyväksyvä suhde puolisoidemme vanhempiin. Molemmin puolin.
Kuitenkin saattaa käydä että yhteisymmärrystä ei löydy.
Paras tapa suhtautua tuohon, on aina muistaa, että juuri he ovat saanet aikaiseksi ihmisen jonka minä itse olen valinnut puolisokseni. Heistä riippuen tai riippumatta puolisoni täyttä ne kategoriat jotka itse asetin etsiessäni kumppania.
Yhteisymmärryksen puuttuessa, vetää aina pidemmän korren kun pitää tuon mielessään. Kohtelias ja korreti käytös sopi jokaiselle, on helppo oppia ja omaksua. Tuo juuri on se käytös joka rakentaa pehmeän muurin liiallisiin henkilökohtaisuuksiin
Esim: et voi tajuta heidä käyttäytymistään tai kielenkäyttöään. Sinun ei tarvitsekkaan! Vain ohita ne ja neutraalin kohteliaasti vastailet myöntävästi. Sinä et halua riitaa aikaan!!
Auttaa suuresti jos vähennät henkilökohtaista kontaktia. Sallit heidän elää elämänsä haluamallaan tavalla, sinä puolisosi kanssa omallanne.
Vanhempia ei voi jättää oman onnensa nojaan elleivät he kykene huolehtimaan omasta elämästään. Muistaa moraalinen velvollisuus, se auttaa jo pitkälle.
Avun tarjontaa on monenlaista jos he sitä tarvitsevat. Voit puolisosi kanssa löytää heille juuri sopivanlaisen avun.
Suhtautuminen puolison vanhempiin
Anonyymi
1
978
Vastaukset
- Anonyymi
On myös itselle edullista harjoitta unohtamisen taitoa. Monta kertaa tulee sanoneeksi jonkin asiat töksäyttämällä. Voi käyttää vahingossa alatyylisiä sanoja, voi suistua juoruamaan tai motkottamaan poissa olevaa lähimmäistä. Nämä pitää painaa unohduksiin. Ei pidä koota itselleen ikäviä muistoja, jotka sitten putkahtavat esiin väärillä hetkillä.
Jokainen joskus tyrii, se pitää muistaa ja antaa sen mennä ohi.
Sitä paitsi emme ole koskaan valmiita. Kehitymme aina kokemuksien karttuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812