Ylipaino on seksuaalisen kyvyttömyyden tunnusmerkki.

Anonyymi

Läskiys on varrattomuuden merkki.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiukan saa vatsaa olla, mutta ei kovin paljon ylipainoinen. Eikä kauhean paljon itseä pitempi, ehkä sellaiset 15-20 senttiä.

• Noh mun läskini ihan tiedoksi, kannan ihan itse ja voin sanoa minä kärsin niistä ihan itse sellaiset 20 kiloa on pyörähtänyt lisää lisäkiloja vauvan synnyttyä vähän päälle puolessa vuodessa.

Noh mutta elkää tehkö perässä, mutta seksuaalisesti suhde voi ihan hyvin. Itse voin vaan pahoin itsestäni.

• Ehkäpä tuo seksuaalisuuskyvyttömyys karkottaa ne ulkopuoliset🥰
        noh mutta jokainen me vartemme valitsemme.
        En nyt kuitenkaan katso positiivisena, jos vaikka mun munuaiset eivät toimisi kun on nopeata on paino noussut.

• Anonyymi

Joko satusedän syntyi se yhdeksäs lapsi?

• Anonyymi

Entä et-tiedonmerkki?

• Hyvin minä roiskin läskeistäni huolimatta. Vaikkakin aloituksessa on perää. Testosteroni on rasvaliukoinen hormoni. Eli mitä enemmän rasvaa on, sitä vähemmän testosteronia on suhteessa tilavuuteen, eikä se siis vaikuta niin tehokkaasti.

• Anonyymi

Testosteroni kyllä kiertää veressä pääasiassa proteiinin sitoutuneena eikö vapaana steroidina. Myönnän, että päättelyketjussasi on järkevä logiikka, mutta se ei vana ihan osu kohdilleen todellisuuden kanssa.

Eikä rasvakudoksesta (tai aivoista) löydy kovin suuria pitoisuuksia testosteronia verrattuna miehillä tyypillisesti veressä olevaan määrään. Sinänsä en tiedä korreloiko seksihaluat enemmän veren vai aivojen testosteronimäärään (ja korreloiko nuo keskenään).

• Anonyymi kirjoitti:

Testosteroni kyllä kiertää veressä pääasiassa proteiinin sitoutuneena eikö vapaana steroidina. Myönnän, että päättelyketjussasi on järkevä logiikka, mutta se ei vana ihan osu kohdilleen todellisuuden kanssa.

Eikä rasvakudoksesta (tai aivoista) löydy kovin suuria pitoisuuksia testosteronia verrattuna miehillä tyypillisesti veressä olevaan määrään. Sinänsä en tiedä korreloiko seksihaluat enemmän veren vai aivojen testosteronimäärään (ja korreloiko nuo keskenään).

Ainakin ylipaino herkästi vaikuttaa negatiivisesti testosteroniarvoihin, mutta sen mekanismia en tunne tarkemmin.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa varrattomuus?

Mutta tuossapa sitten onkin syy syntyvyyden laskuun!
      "Vain joka neljäs suomalainen yli 30-vuotias on enää normaalipainoinen."
      Vielä kun joka neljäs poika ja joka viides tyttö on vähintään ylipainoinen, ei tulevaisuuskaaan kovin aurinkoiselta näytä.

• verraton
        vertaistaan vailla oleva; erinomainen, ainutlaatuinen, tavaton, suurenmoinen, mainio, etevä, suuri. (kielitoimiston sanakirja)

Sana on kokolailla ristiriidassa aloituksen otsikon kanssa, paitsi voihan ylipainoinen olla tavattoman suuri.

• Anonyymi

Mikä on radikaali vastenmielisyys?

• Anonyymi

Liiallinen ylipaino aiheuttaa kyvyttömyyttä myös kanssaihmisissä, etenkin puolisossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      185
      6533
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      96
      5449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3421
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      243
      3295
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2398
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1776
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      48
      1721
    9. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1614
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1376
    Aihe