Ystäväni viestittelee miehelleni

Anonyymi

Paras ystävä viestittelee miehelleni. Olemme kaikki ystäviä keskenään mutta en minäkään lähettele viestiä hänen miehelle, jos on hänen miehelle asiaa soitan ystävälleni ja hän kertoo asian miehelleen.. asia häiritsee minua tosi paljon? Olen kysynyt asiaa mutta vastaukseksi sain että "mitä pahaa siinä on? Kai saan laittaa viestiä kelle haluan! "

21

1400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ei tuosta kannata huolestua, kun ne sopii vaan seuraavat panotreffit keskenään 🤣

    • Anonyymi

      Onko hän todellakin ystäväsi, tuosta ei seuraa välttämättä hyvää.
      Ehkä sinun kannattaisi, jutella miehesi kanssa asiasta pikaisesti.
      Pistä peli poikki, ennen kuin on myöhäistä.
      Tässä ystävän neuvo!

    • Anonyymi

      Et luota kumpaakaan ja se tässä on se ongelma.

      • Anonyymi

        Niin tai ystävä ei ole todellakaan se oikea ystävä!! Vaan miehen salarakas, joka esittää vaan ystävää sinulle!!!


    • Anonyymi

      Mieheen ihastunut selvästi!! Ei kukaan tuollasta tekisi muuten

    • Anonyymi

      “Kai saan laittaa viestiä kenelle haluan” . Totta, mutta mitä miehesi tuosta tuumaa. Kaipaako hän huomiota ja on imarreltu, kun saa sitä “ystävältäsi”?
      Onko se hänen mielestään oikein ja reilua, varsinkaan kun nyt tietää että sinä et hyväksy sitä.

    • Anonyymi

      En hyväksyisi tuollasta ollenkaan. Välit poikki ei ole oikea ystävä tuollainen!!!

    • Anonyymi

      Väärin. Kannattaa jättää tuollainen "ystävä" ja neuvoa miestä olemaan vastaamatta viesteihin.

    • Anonyymi

      Miten sä oot noin sini silmäinen että kattelet tollasta!! Ystävään välit poikka ja heti!! Sairasta touhua!! Ei ole oikea ystävä!!

    • Anonyymi

      Selvästi ihastunut salaa sun mieheen!! Kannattaa ottaa selvää onko mies ihastunut siihen ja pyydä näyttämään ne viestit!!

    • Anonyymi

      Pitäskö kertoo sen ystävän miehelle asiasta kanssa! Kukaan terve järkinen ei hyväksy tuollasta paskaa!!

    • Anonyymi

      Riippuu kai siitä millasia ystäviä te keskenänne olette.
      Silloin kun ollaan oikeita ystäviä puolin ja toisin, kenenkään ei tarvitse vahtia sitä mitä ihmiset keskenään viestittelevät tai juttelevat.
      Tänä päivänä nainen ja mies voivat olla myös pelkästään kavereita. Ei siinä ole mitään pahaa eikä kummeksuttavaa, eikä platoninen ystävyys kenenkään parisuhdetta riko eikä katso ystävien sukupuolta.

      Joten mun mielestä riippuu täysin siitä millaisia asioita sun ystävä miehellesi viestittelee/ mistä he keskenään keskustelevat.

      Minä juttelen mieheni kavereiden kanssa päivittäin. Ei me kierrätellä viestejä puolisoiden kautta ikinä, sehän olisi surullista, lapsellista ja naurettavaa.

      Olen intohimoinen kaikenlaisen urheilun seuraaja, miestäni taas ei kiinnosta tippaakaan minkäänlainen urheilu. Olen erittäin pätevä omassa ammatissani, vaikka itse sen sanonkin, mieheni kaverit kysyvät usein neuvoja omiin töihinsä liittyen.
      Yllä mainittujen asioiden lisäksi käyn säännöllisesti juoksemassa ja salilla viikottain 2:n mieheni ystävän kanssa, joten treenien tiimoilta viestitellään myös viikottain, esim. mihin aikaan salille mennään jne.
      Normaalia ihmisten välistä keskustelua, ei meidän tapauksessa ole mitään väliä sillä mitä jalkojen välissä kenelläkin on.

    • Anonyymi

      Ei ole oikea ystävä ja jos miehesi viestittelee myös niin ei ole oikea mies. Jätä petturit.

    • Anonyymi

      No, kai säkin nyt jotain asiaa keksit ton kaveris miehelle, pyydät vaikka neuvoa johonki.

    • Anonyymi

      Jos te kaikki todellakin olette ystäviä niin ei kai siinä mitään pahaa ole. Itseäni kyllä rasittaisi olla jonain viestinviejänä toisten välillä. Sanoisin hyvin nopeasti, että kysyhän siltä ihan iteltään.

      Vaan siis oleellista lienee, että mistä siinä viestitellään. Onko ne viestit jotenkin salaisia, vai saako niistä kysyä? Kuinka jatkuvaa se viestittely on ja onko niissä viesteissä ihan jotain asiaakin?

    • Anonyymi

      Aloittajalle kysymys:
      Jos sinulla on asiaa ystäväsi miehelle, miksi et voi soittaa, tai tekstata asiaasi suoraan hänelle?
      Miksi kierrätät jutun ystäväsi, miehen vaimon, kautta?
      Ovatko sinun asiasi olleet sellaisia joista ystäväsi olisi pahastunut jos olisit kysynyt niitä suoraan hänen mieheltään?

    • Anonyymi

      Se on jo käynnissä.
      Hän käveli jo tuolla vastauksella ylitsesi.

    • Anonyymi

      Tulee jostain syystä esille kysymys: onko hän miehesi?

      • Anonyymi

        Paremminkin, onko hän ystäväsi?


    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa välit poikki ennen kun selviää että on ollut jo vakavempaa!! Eka tekstaillaan sitten aletaan tapailee salaa ja kohta on jo sala suhde

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe