Voiko käydä niin

Anonyymi

Että pimeänä syksyn aikaan tunnet itsesi yksinäiseksi ja alat kaipaamaan miestä rinnallesi ja alat etsimään miestä itsellesi tinderistä oikein kunnolla?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä jaksa vettee nuihin touhuihin. Ne ei siellä etsi mun käsityksen mukkoon mitteen pysyvää.

En vain jaksa uskoo niin.

En muutenkaan käsitä sellaista. Jotakin tältä koneelta löytää joka vettee puoleensa. Mutta mä en jaksa kauvoo olla näillä koneilla, täytyy olla muutakin. Välillä täytyy piästä pois sellaiseen paikkaan missä ei ole yksinkertaisesti mitään. !! Istua vaikka jollekkin kaukaisuuteen ulottuvalla tiedätkö kun vähän kuin tilaa olisi kuin ruohikkoisella tundralla. Levätä siellä ... saa olla selkä suorana maata vasten ja kiemurrella kun siltä rupee tuntumaan. Pääkin lepäis ruohikossa. Mutta sellaista pöyhkeää ruohikkoa isoja alueita ei tahdo suomesta löytyä? Kaukana siis melusta . Tietenkin sen täytyy olla oman kehon mukaista maastoo jossa vois jotain oikeeta tuntea. Loivaa, kumpuilevaa samettisen pehmeää. No näin se vain on. Vähän rouheempaa kylläkin . Farkut. Nyt kyllä riisun vaatteet pois. Haluan vain tuntea lämmön vaihtelut . Olkoon se sitten miten hölmöä tahansa mutta luulen että niin tekköö jokainen jossain vaiheessa.. ei silti kenenkään silmille hyväksi... Mutta...En sulje korviani

Jos kuulo lähtöö niin lähteköön. Tässä on hyvä valita aika tälle sessiolle. Noin klo 3 kouluaikoon . Silloin ollaan vielä sisällä opiskelemassa mun luullakseni lukiossa vieläkin. ?? Tänään haluan nähdä , ketä kulkoo tuohon aikoon koulun ohi. Kenties, mitä ne puhuvat jos kuulen. Koitan vähän piruillessani3 arvailla sitten niiden ikää. Tämä on hauskoonyt 😙😶🤔🙄. Toivottavasti mulla ei tuu yhtäkkiä sitten kiire minnekkään. Pyörin kyllä pitkin asuntoo.

Sotken koko kämpän luultavasti mutta tyhmäähän tiällä onkin. Olen kymmenentoista.
      Ymmärrätkö nyt, etten voi sanoa mensujen aikoon mitään iästäni tarkkoon.

Ei se silti 7han sama oo , mutta jos joku erehtyiskin kysymään multa niin viitisenkymmentä.

• Anonyymi

Monelle korkeastikoulutetulle ja korkeakoulu opiskelijalle iskee raha pula niin menee tinderiin mutta tinderi on myös monelle ammatti josta rahat tienataan tai sivu ammatti

• Anonyymi

Meinaatko, että se on kuin toimittajilla, että merkkien mukaan menee tienestit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että se on kuin toimittajilla, että merkkien mukaan menee tienestit?

Voin olla tyhmä kuin saapas mutta nyt ei mennyt jakeluun mikä merkki eli voisitko kirjoittaa selko suomeksi eli mitä tarkoitat suomennettuna

• Anonyymi

Ei kiinnosta Tinderit. Muita suunnitelmia.

• Anonyymi

En etsi tinderistä. Katselen niitä vanhempia charmikkaita ulkona liikkuessa ja menen juttelemaan jos kiinnostavan tuntuinen ihminen löytyy.

• Anonyymi

Jotain tässä täytyy ruveta keksimään, ei ole kukaan kotoa hakenut.

• Anonyymi

Ei tule käymään niin. Ei mun näköisen kannata sieltä ketään edes katsella ja olen jo liian vanhakin. Satuin vaan syntymään muita rumemmaksi, ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi

Naiset vois tienata hyvin monta tonnia kuukaudessa kun treffailisivat yksinäisiä miehiä.

• Anonyymi

Ei sitä ketä vaan treffailla, vaikka kuinka joku olisi yksinäinen. Ensin pitää löytää itselleen sopivin ja sellainen johon rakastuu. Muutama ikäiseni kiinnostaa ja aika näyttää mitä tulee tapahtumaan. Sellaiset hieman pyöreähköt tuntuvat halattavilta, ei kovin pitkät miehet. Ehkä he ovat sellaisia jotka muistuttavat omaa isää.

• Kuule ne swaippais mut helvettiin sieltä. Näytänkö siltä, että matchia pukkais? :P

• Anonyymi

Jos liityt johonkin kerhoon tai sellaiseen niin tulee automaattisesti uusia ihmisiä, ellei ole joku niin pieni kylä että kaikki samat ihmiset ovat kaikissa kerhoissa :)

Minäkin näen naapureita todella harvoin no tänään aamulla näin erään, mutta ei ole oikeasti naapuri vaan alakerrassaa asuvan vanhemman naisen kaveri joku mies.

Nyt katson vähän tuollaistakin sarjaa: Gene Roddenberry's - Earth: Final Conflict, missä on näitä Taelon-alieneita ja Da'an. Pyykkipäivä.

• Anonyymi

Naiset ei voi tavata rumia miehiä.

• Tinderi on pyllystä. Kukaan järkevä ei usko tinderiin. Sieltäkö muka kunnon mies.. ja pah.

• Anonyymi

Itselläni ollut vapaapäivä kun pyykin pesemistä ja kesti reippahti kävivät askeleeni yli puolen päivän... sitä hommaa hoitaessa.

Jäi vähän välillä muistuttaa mieleen C#-ohjelmointikieltä, nimenomaan internet-juttuihin hyvin soveltuva ohjelmointikieli, C-kielen variantti joten tuttua sinänsä.

Teen muutamia tutoriaali-tehtäviä netistä tuolla jotta muistuu mieleen, siis perushelppoja, IBM.llä on myös omia esimerkkejä tuohon netti-ohjelmointi-kieleen eli Microsoftin C#... niitäkin pitäisi katsoa vähän, Internation Business Machines documents on C#.

• Anonyymi

Hyvä kuvaelma tuosta C# ohjelmointikielestä, mutta kun se on vain tavallinen c-pohjimmiltaan, syntaksit vain aina vähän eroavat noissa c-kielen varianteissa kuten c ja muut, mutta oikei hyvä kuvaelma tuosta, sen takia valitsin että teen web-sovelluksen tuolla kielellä.

Koska on sellainen kääntäjä eli "ohjelmien teko-ohjelma":

C# is widely used for developing desktop applications, web applications and web services. It is used in creating applications of Microsoft at a large scale. C# is also used in game development in Unity.

• Se on kyllä totta myöskin mutta kyllä sitä pitemmän aikaa on ollu yksinäinen.
      Tinderistä en ala etsiä miestä kaikki karvakädet tulee kyselemään "haittaako jos teen pizzaa työkseni?".
      😄

• Anonyymi

Aina se on mahdollista, että seurankaipuu iskee, vaan Tinderi et taatusti ala kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3814
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2146
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2062
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1634
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      350
      1516
    6. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1193
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      91
      1187
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1130
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      995
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe