Viime aikoina. Oletkos siis saanut naista viime akoina?
Oletkos työntynyt naiseen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen illalla pantiin. Kivaa oli.
En toki. Mutta itse sain.
Nainen pyysi kaverilleen luvan. Annoin ja kaveri työntyi minuun.- Anonyymi
Pariakin eri naista viimeisen viikon sisällä.
Menes koronatestiin, niin joku työntyy sinuun..
Tai eturauhastutkimukseen..- Anonyymi
tuleeko jo pissu varpaille asti , niin syytä tutkimukseen tulee,
- Anonyymi
Olen. Ei siitä ole muistaakseni ihan kymmentäkään vuotta. Tai voi siitä olla parikin kymmentä vuotta... Löysää oli liha jo silloin.
- Anonyymi
Vähiin on jäänyt.
- Anonyymi
En ole vuosiin, mutta naisella on mulkkuni kyllä suussa parhaillaan kun yritän kirjoittaa vastausta. Aina se tekee noin kaikista epäkäytännöllisimmillä hetkillä.
- Anonyymi
Naisia saa rahalla eikä minulla ole rahaa.
- Anonyymi
Laskin juuri rahani. Pitäisi oleman aika tarkkaan miljoona euroa. Mistä niitä naisia saa rahalla ja paljonko maksaa per kappale?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin juuri rahani. Pitäisi oleman aika tarkkaan miljoona euroa. Mistä niitä naisia saa rahalla ja paljonko maksaa per kappale?
Eikö onnistu ilman rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit laskea minunkin rahat, taitaa olla niin että minulla nyt enemmän rahaa kuin sulla.
- Anonyymi
Aloitus kuvastaa hyvin eilen harjoittamaani seksiä.
- Anonyymi
Joku auto-mekaanikko ei ole ikinä kunnollista naisen vaginaa ikinä nähnyrään hehehehehh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846955- 353741
- 443268
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402492- 2042207
- 1212168
- 402142
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292099Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664