Viime aikoina. Oletkos siis saanut naista viime akoina?
Oletkos työntynyt naiseen
14
54
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen illalla pantiin. Kivaa oli.
En toki. Mutta itse sain.
Nainen pyysi kaverilleen luvan. Annoin ja kaveri työntyi minuun.- Anonyymi
Pariakin eri naista viimeisen viikon sisällä.
Menes koronatestiin, niin joku työntyy sinuun..
Tai eturauhastutkimukseen..- Anonyymi
tuleeko jo pissu varpaille asti , niin syytä tutkimukseen tulee,
- Anonyymi
Olen. Ei siitä ole muistaakseni ihan kymmentäkään vuotta. Tai voi siitä olla parikin kymmentä vuotta... Löysää oli liha jo silloin.
- Anonyymi
Vähiin on jäänyt.
- Anonyymi
En ole vuosiin, mutta naisella on mulkkuni kyllä suussa parhaillaan kun yritän kirjoittaa vastausta. Aina se tekee noin kaikista epäkäytännöllisimmillä hetkillä.
- Anonyymi
Naisia saa rahalla eikä minulla ole rahaa.
- Anonyymi
Laskin juuri rahani. Pitäisi oleman aika tarkkaan miljoona euroa. Mistä niitä naisia saa rahalla ja paljonko maksaa per kappale?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin juuri rahani. Pitäisi oleman aika tarkkaan miljoona euroa. Mistä niitä naisia saa rahalla ja paljonko maksaa per kappale?
Eikö onnistu ilman rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit laskea minunkin rahat, taitaa olla niin että minulla nyt enemmän rahaa kuin sulla.
- Anonyymi
Aloitus kuvastaa hyvin eilen harjoittamaani seksiä.
- Anonyymi
Joku auto-mekaanikko ei ole ikinä kunnollista naisen vaginaa ikinä nähnyrään hehehehehh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291126
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707