Muistaako kukaan Suensaaren koulusta 90-luvulta kahta vaaleaa naisopettajaa, jotka aina käyttivät hienoja avokkaita? Heitä pojat ihaili.
Suensaaren koulun opettajat
13
1820
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä käytiin jo keväällä kohtalaisen laaja keskustelu. Lue se.
- Anonyymi
Kyllä sykki uskonnontunnilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sykki uskonnontunnilla
Käyttikö uskonnonopettaja avokkaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko punaiset stringit?
- Anonyymi
Onko avokkaat sellaset kengät, joissa on korot?
- Anonyymi
Yhden vuoden olin siinä koulussa ja muistan heidät. Toisen opettajan mustat kiiltonahkaiset jäi mieleen. Ne kopisi poikkeuksellisen kovaa. En tiedä mikä niissä koroissa oli erilaista..
- Anonyymi
se oli englannin ope ja oli muuten kuuma mature
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se oli englannin ope ja oli muuten kuuma mature
Oletko M vai N vai jokumuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko M vai N vai jokumuu?
Soile
- Anonyymi
Saattaa olla vanhempana jalkavaivoja sellasista piikkareista. Sitte kaduttaa
- Anonyymi
Aika harva varmaan mihinkään piikkareihin edes kiinnittää mitään erityistä huomiota. Mutta itse viehättävä opettaja voi kerätä katseita.
- Anonyymi
Muistan kyllä monia nättejä opettajia, mutta en heidän kenkiä. Ilmeisesti muistamieni opettajattarien kengät eivät olleet mitenkään huomiota herättävät. Eikä varmaan kenenkään opettajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046