Vain hyvätuloisten palkoista jauhetaan

Anonyymi

Moni olisi ikionnellinen, jos saisi lähihoitajan palkkaa eli rapiat 2000/kk. 1500-1600 saa kuitenkin riittää monessa työssä. Mitenkäs sillä sitten pärjää? Syömättäkään ei jaksa raskaita töitä tehdä.

8

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse saan 2480€/kk brutto, ja netto on 1984€/kk. Itse en koe olevani hyvä tuloinen vaan ok tuloinen

• Anonyymi

Miten tuo on mahdollista?
        Siis onko veroprosentti noilla tuloilla todellakin luokkaa reilu 10%?

Itse saan 4000 brutosta 2400 käteen....veroprossa siis reilu 30% ja muut pakolliset maksut vajaa 10%

• Anonyymi

Kannattaa käydä kouluja.

• Anonyymi

Niin, silloin tienaa 1900 netto, kun eroaa kirkosta.

• Anonyymi

ytk on ratkaisu,ja kaikille maksetaan tasapuolisesti 1200e/kk

• Anonyymi

Jätit hyvät lisätpois. Lähihoitaja saa viikonlopputöitä viikon palkan. Heillä ainoastaan HELVETINHUONOTYÖYMPÄRISTÖ.

• Anonyymi

Moni saa vielä vähemmän kuin sen 1500-1600 euroa/kk. Sillä ei pidetä autoa, sillä ei matkustella lähimpään isompaan kaupunkiin.
      Harkitaan tarkkaan, milloin on varaa ostaa esim talvikengät. Kyllä sillä juuri ja juuri tulee toimeen, kun ei mistään haaveile mikä maksaa.
      On vuosia, kun kävin missään. Silloin oli kaverina toinen ihminen jakamassa kuluja, ja niin omatoimireissu kuin vain suinkin.
      Kuluneena kesänä huomasin ajoissa, etten voi missään matkustaa. Hintojen nousu pitää kyllä pienipalkkaisten rahoista hyvän huolen.
      Ilman pientä asumistukea ei pärjää.

• Anonyymi

Todella outo aloitus? Jos saa 1500-1600€/kk niin ei pysty syömään kun rahat ei riitä ja ei pärjää elämässään ollenkaan???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      5988
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      428
      2983
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      153
      2971
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2324
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      20
      2171
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      78
      1507
    7. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      64
      1416
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1194
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1122
    10. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      53
      1040
    Aihe