Moni olisi ikionnellinen, jos saisi lähihoitajan palkkaa eli rapiat 2000/kk. 1500-1600 saa kuitenkin riittää monessa työssä. Mitenkäs sillä sitten pärjää? Syömättäkään ei jaksa raskaita töitä tehdä.
Vain hyvätuloisten palkoista jauhetaan
8
119
Vastaukset
- Anonyymi
Itse saan 2480€/kk brutto, ja netto on 1984€/kk. Itse en koe olevani hyvä tuloinen vaan ok tuloinen
- Anonyymi
Miten tuo on mahdollista?
Siis onko veroprosentti noilla tuloilla todellakin luokkaa reilu 10%?
Itse saan 4000 brutosta 2400 käteen....veroprossa siis reilu 30% ja muut pakolliset maksut vajaa 10%
- Anonyymi
Kannattaa käydä kouluja.
- Anonyymi
Niin, silloin tienaa 1900 netto, kun eroaa kirkosta.
- Anonyymi
ytk on ratkaisu,ja kaikille maksetaan tasapuolisesti 1200e/kk
- Anonyymi
Jätit hyvät lisätpois. Lähihoitaja saa viikonlopputöitä viikon palkan. Heillä ainoastaan HELVETINHUONOTYÖYMPÄRISTÖ.
- Anonyymi
Moni saa vielä vähemmän kuin sen 1500-1600 euroa/kk. Sillä ei pidetä autoa, sillä ei matkustella lähimpään isompaan kaupunkiin.
Harkitaan tarkkaan, milloin on varaa ostaa esim talvikengät. Kyllä sillä juuri ja juuri tulee toimeen, kun ei mistään haaveile mikä maksaa.
On vuosia, kun kävin missään. Silloin oli kaverina toinen ihminen jakamassa kuluja, ja niin omatoimireissu kuin vain suinkin.
Kuluneena kesänä huomasin ajoissa, etten voi missään matkustaa. Hintojen nousu pitää kyllä pienipalkkaisten rahoista hyvän huolen.
Ilman pientä asumistukea ei pärjää. - Anonyymi
Todella outo aloitus? Jos saa 1500-1600€/kk niin ei pysty syömään kun rahat ei riitä ja ei pärjää elämässään ollenkaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990