Vain hyvätuloisten palkoista jauhetaan

Anonyymi

Moni olisi ikionnellinen, jos saisi lähihoitajan palkkaa eli rapiat 2000/kk. 1500-1600 saa kuitenkin riittää monessa työssä. Mitenkäs sillä sitten pärjää? Syömättäkään ei jaksa raskaita töitä tehdä.

8

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse saan 2480€/kk brutto, ja netto on 1984€/kk. Itse en koe olevani hyvä tuloinen vaan ok tuloinen

• Anonyymi

Miten tuo on mahdollista?
        Siis onko veroprosentti noilla tuloilla todellakin luokkaa reilu 10%?

Itse saan 4000 brutosta 2400 käteen....veroprossa siis reilu 30% ja muut pakolliset maksut vajaa 10%

• Anonyymi

Kannattaa käydä kouluja.

• Anonyymi

Niin, silloin tienaa 1900 netto, kun eroaa kirkosta.

• Anonyymi

ytk on ratkaisu,ja kaikille maksetaan tasapuolisesti 1200e/kk

• Anonyymi

Jätit hyvät lisätpois. Lähihoitaja saa viikonlopputöitä viikon palkan. Heillä ainoastaan HELVETINHUONOTYÖYMPÄRISTÖ.

• Anonyymi

Moni saa vielä vähemmän kuin sen 1500-1600 euroa/kk. Sillä ei pidetä autoa, sillä ei matkustella lähimpään isompaan kaupunkiin.
      Harkitaan tarkkaan, milloin on varaa ostaa esim talvikengät. Kyllä sillä juuri ja juuri tulee toimeen, kun ei mistään haaveile mikä maksaa.
      On vuosia, kun kävin missään. Silloin oli kaverina toinen ihminen jakamassa kuluja, ja niin omatoimireissu kuin vain suinkin.
      Kuluneena kesänä huomasin ajoissa, etten voi missään matkustaa. Hintojen nousu pitää kyllä pienipalkkaisten rahoista hyvän huolen.
      Ilman pientä asumistukea ei pärjää.

• Anonyymi

Todella outo aloitus? Jos saa 1500-1600€/kk niin ei pysty syömään kun rahat ei riitä ja ei pärjää elämässään ollenkaan???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      266
      14482
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      151
      3961
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3785
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1668
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      393
      1617
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1609
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1316
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1091
    9. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      115
      1015
    10. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      49
      1002
    Aihe