Eikö teillä ole töitä?
Vai ettekö vain jaksa käydä siellä?
Töissä käymisestä.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää töis käydä? Ihan turhaan itseään rasittaa töissä.
Ei tässä enää missään käydä. Työt ovat puolitoista vuotta tulleet kotiin.
Vanhan kansan sanonta on jotenkin että ei työt tekemällä lopu.- Anonyymi
Työ tekijäänsä kiittää
On töitä. On varsinainen leipätyö ja lisäksi välillä sirtuu ylimääräiseenkin. Nyt tänä syksynä olen ulkoistanut polttopuun tekemisen muille... siis teen niitä muille, kun ei kehtaa itselle tehdä enää, kun on joka kohta täynnä.
Olen nyt sukulaismummukalle kaatanut, kuljettanut metsästä pihaan ja katkonut polttopuita. Naapurille myös olen käynyt tekemässä ihan klapeiksi asti kaadettuja puita ja lisäksi tässä syksyn ja kevään aikana teen yhdelle saaressa mökkiään pitävälle pariskunnalle polttopuita siistien saarta ja tietty saadan heille polttopuita mökille.
Tosin tää on harrastus. Toiset käy salilla, mä halkometsässä. 😊Mutta saapa tästä vähän rahaakin..😀- Anonyymi
Minä vsin olen käyvinäni töissä ja työnantaja on vain maksavinaan palkkaa.
Käyn töissä joka päivä melkein 😊
Kyllä minulla on ihan päivätyö. Ny olen sairaslomalla. Ja mikäpä mukavampaa kuin palstailu kun oikein muutakaan voi tehdä...
- Anonyymi
Vapaat työ-ajat :)
M41 - Anonyymi
En ole käynyt "siellä" eli siis työpaikallani kuin ehkä pari kertaa sen jälkeen kun aloitimme kotikonttorin yli vuosi sitten. Ja silloinkin vain ihan käymässä, en työskentelemässä.
Kyllä se varmaan vaikeaa olisi ja on, jos siihen asti päästään, aloittaa taas aamu- ja iltaruuhkassa jonotus, aamunousemiset ja muu stressi kun on tottunut tähän kotona oloon.
Kiva kun voi vaikka aamutakissa aloittaa päivä työt jos ei satu olemaan mitään kokousta aamusta. Voisin jatkaa näin eläkkeelle pääsyyn asti! - Anonyymi
Töitä on, etänä tai työpaikalla, on mistä valita..
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024649- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102322- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252000- 1751555
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870