Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1

Anonyymi

Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1)


LÄHDE, aloituksen peruste: https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni

Koska em. LÄHDE on JULKISTA tasoa, tämä kannanotto on samassa JULKISUUDEN kategoriassa, eikä hyvien journalististen tapojen vastainen. Yhdenvertaisen sananvapauden mukaan.

Kun Suni esittää asiaansa sekä tällä, että muutamilla muilla uskontopalstoilla, ovat YHDENVERTAISESTI kannanotot hänen tapauksestaan loogisia ja luvallisia. Julkisesti.


Osa 1

Vuosikymmeniä jatkuneet solvaukset ja rienaamiset?
-------------------------------------------------------


Kuten hyvin monet uskontopalstojen käyttäjät ovat todenneet, tämä mies T.S. on erittäin kauan harjoittanut ns. agendaansa, jossa jatkuvasti väittää olevansa ”kristuksen todistaja” ja ”minulla on ollu 33 vuotta lakina pyhänhengen totuus”.

Praktisella tasolla voivat kaikki kuitenkin todeta ja todistaa, että T.S. on ammattitason riitelemiseen, herjaamiseen ja rienaamiseen keskittynyt mies, joka ei ole kaihtanut rienata edes Herraamme Jeesusta, Hän ristinsä sovitustyötä, Pyhän sovintoveren asiaa. Hän on kerännyt listoilleen 130 erillistä uskonsuuntaa, joita kaikkia hän nimittää ”portoiksi” ja ”saatanan synagoogalaisiksi”.
Myös S24 ylläpito on joutunut poistamaan TUHANSITTAIN T.S:n kirjoituksia.


Eksytysten ja (Sunin) harhaoppien koettelua ja analyysejä Raamatun Sanalla
--------------------------------------------------------------------------------

Olen kirjoittanut lukuisan määrän Aloituksia ja analyysejä niistä harhaopeista, jotka Raamatun Sanan vastaisia Sunin agendassa. Ilokseni totean, että näitä Aloituksia on luettu ja luetaan.

Jumalalle on iloksi se, jos – kun – Hänen kansansa ihmiset, Jeesuksen lampaat – LUKEVAT ja ahkeroivat nimenomaan RAAMATTUA tutkien! Se on ykkösasia. Sanoihan Jeesus:
• ” Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa.” ( Matt 2:.29)


Jatkettua Raamatun sanojen ”kieroon vääntämistä”! (2 Piet 3:16)
------------------------------------------------------------

Koska näkymä on sellainen, että tämä T.S. jatkaa kroonista ”eksyttämisen” agendaansa, ja ”vääntää kieroon” Raamatun opetuksia, on välttämätöntä todeta, - että Teuvo Suni ei ole Jumalan kutsuma, ei Hänen lähettämänsä, saati jokin ”profeetta”!

Tähän tulokseen voi tulla ja tulee jokainen, joka Raamatun Sanojen viitekehyksessä ”koettelee” Sunin opetustarjonnan.

• ”Hedelmästään tunnetaan puu”, opetti Jeesus!
• Kun ”hedelmä” on sellaista pahuuden tuotetta, jota Suni osoittaa, on johtopäätös selkeä: PUU (Suni) ei ole taivaan Jumalan, Raamatun Jumalan kutsuma ja lähettämä! Asialla ei ole Jumalan Pyhä Henki!

Jos ja kun joku liikkuu Pyhän Jumalan Hengen voimassa, sellainen ihminen EI repostele Raamattua mennen tullen, ei sepitä ”omia satujaan” Raamatun sanojen sekaan. Raamatun Sanojen kumoaminen, kieroon vääntäminen on paholaisen voiman asiaa.

(aloitus jatkuu)

37

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia)

      Toistuva ja krooninen Itsensä kehuminen! Jumala ei ollut kutsuja!
      ------------------------------------------------------------------------


      Kuten julkisesti ja yleisesti voidaan todistaa, Suni kirjoittaa vähintään 1-2 kertaa viikossa sen tekstin, ( = profiili Suomi24, teuvosuni) jossa ITSE kertoo ja väittää miten häenn kutsuttiin?

      Tarkasti analysoituna tuo Sunin selostus osoittaa, että JUMALA ei häntä kutsunut.
      Kun Jumala näet kutsuu ihmisen, puhuttelee häntä – Jumala ei ole jokin ”harmaa haamu”? Vaan Jumala ilmoittaa itsensä! Tämän tietävät (kokemuksesta) kaikki ne, joille Jumala Pyhän Henkensä kautta ilmoittaa asiaansa.

      Korottaakseen ITSEÄÄN Suni on sepittänyt sellaisen ”tarinan”, jossa väittää olevansa ”äidin kohdusta valittu”. ("Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään”)

      Jokainen Raamattunsa tunteva kyllä tietää, että Raamatussa löytyy monia ihmisiä, jotka Jumala todellakin oli valinnut jo ”äitinsä kohdusta”. Näitä valittuja olivat. Mm.
      • Johannes Kastaja (täytetty Pyhällä Hengellä äitinsä kohdusta) ( Luukas 1:15)
      • Jeesuksen äiti Maria (joka sai armon) ( Luukas 1:35)
      • Profeetta Jesaja (äidin kohdusta valittu) (Jes 49:1 )
      • Profeetta Jeremia ( äidin kohdusta pyhitetty) (Jer 1:5)
      • Apostoli Paavali ( äidin kohdusta valittu) ( Gal 1:15, Room 1:1, 2 Tim 1:11)


      Kutsuiko Taivaan Jumala Sunin – äidin kohdusta saakka?
      ---------------------------------------------------------------------------

      Selkeä vastaus on, että Jumala ei ollut kutsuja! (Suni keksi tuon selityksen tietyistä syistä, joihin palaan Osassa 2).

      Suni näyttää sepittäneen (uskottavaksi tarkoitetun) tarinan, jossa rinnastaa itsensä muutamiin Raamatun ihmisiin, jotka kyllä Jumala (äidin kohdusta) valitsi!

      Nostaakseen uskottavuuttaan, hän sepittää että olisi ”äitinsä kohdusta valittu”. Se on Sunin oma keksintö. Jumala ei ollut sitä sanonut. Mistä sen tietää?

      Tutkittuani Sunin tekstejä, niistä on noussut NIIN PALJON valhetta, valheellisuutta ja harhaisuutta, että oikeastaan MITÄÄN hänen esityksiään ei voi ottaa todesta! Näin Jeesus:

      • ”Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.” (Luukas 16:10)

      On sanottu tämä viisaus:
      • Jos heität veteen ison kiven, se uppoaa!
      • Mutta jos heität pienen kiven, se MYÖS uppoaa!

      Painovoimalain mukaisesti kivet uppoavat, niin pieni kuin iso. Pieni valhe on yhtä kadottava synti, kuin suurikin valhe! Valhehtevan ihmisen MITÄÄN tekstejä ei voi ottaa vakavasti minään totena.

      Kun nyt Sunin on julkisesti todettu esittävän runsaasti valheita, hänet on asetettava valheiden esittäjän kategoriaan. Siksi Sunin (oma) kertomus siitä miten hän ”kutsunsa” esittää? Sitä on pidettävä pelkästään valheellisensa sepityksenä.

      Todisteet?

      Kaikki se materiaali, jota hän on puskenut mm. Suomi24 uskontopalstoille on todisteena häntä vastaan. Jos joku on Jumalan kutsuma – hän ei voi olla (samalla) valheiden puhuja ja esittäjä!

      Ei ole yhteyttä Pimeydellä ja Valkeudella. Jumala ei oel konsensuksessa Paholaisen kanssa. Suni taas on. Hänen esityksensä uhkuu ja vilisee ”saatanoita”. Eli? Valkeuden enkeliksi naamioituneena se oli itse ilmeinen paholainen – eksyttäjä – joka sepitti Sunille tehtävän. Ja Suni – (pimeyden ja synnin siteissä ollen – vihaamisen vanki) luuli saaneensa tehtävän. Jumalalta.

      Kun Hedelmä kyspyy - paljastuu mikä on Puu?
      ------------------------------------------------------------

      Nyt kun kaikki ovat voineet nähdä ja lukea, Mikä ja Millainen on se KARMEA valheiden, rienaamisten ja Raamatun sanojen vääntämisen ”hedelmä” on selvää, ETTEI Jumala kutsunut Sunia. Hän asetti itse itsensä esille, ja sepitti valheiden isän kanssa yhteistyössä tarinan, jolla on yrittänyt huijata ihmisiä.

      ( Asian koettelu jatkuu osassa 2. )

      • Anonyymi

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ” Katso, minä ikävöitsen sinun asetuksiasi; virvoita minua vanhurskaudellasi.”
        Aamen


      • Anonyymi

        ” Tulkoon minulle sinun armosi, Herra, sinun apusi, sinun lupauksesi jälkeen,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ”Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ” Minä huudan sinun puoleesi, Herra; minä sanon: Sinä olet minun turvani, minun osani elävien maassa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ” Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ” Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”

        ” Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        Hoosianna! Herramme,
        meidät kutsut palvelemaan.
        Taivuta, niin taivumme
        tahtoasi tottelemaan.
        Näytä meille vastuumme,
        saata meidät liikkeelle.


      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        Juuri niin.


      • Anonyymi

        Kyllä näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.”

        ” Polvistu eteen Herrasi
        nyt lauma lunastettu.
        Jo Isä Pojan korotti,
        on Herra kirkastettu.
        Hän jätti vaivat synnin maan,
        hän astui taivaan kunniaan.
        Nyt hallitsee hän siellä.”


      • Anonyymi

        ” Nyt kulkee halki korpimaan
        Jumalan lapsen tie,
        vaan päivän matkan kerrallaan
        se kotiin täältä vie.”


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se, että Teuvo on tehnyt seurakunnista ”porttolistaa”, perustuu vain ja ainoastaan siihen, että kun hän on saanut tietoonsa jonkin uuden seurakunnan tai uskonsuunnan, hän on heti lisännyt sen saman tein listaansa.
      Hänelle nimittäin kaikki muut kuin hänen oma itsensä, sunilaisuus, ovat oikopäätä porttoja, olivat ne sitten kristillisiä tai ei-kristillisiä uskonyhteisöjä.
      Teuvolle riittää se, etteivät ne ole hänen kanssaan samoilla linjoilla 100%.

      • Anonyymi

        Teuvon sana ei paljon paina.
        Hän ei OLE Jumalan äänitorvi.
        Vaan Pimeyden agentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon sana ei paljon paina.
        Hän ei OLE Jumalan äänitorvi.
        Vaan Pimeyden agentti.

        Niinpä! Jos valhe on keskeisenä kirjoituksissa, niin uskottavuus, vähäinenkin siinä katoaa.


      • Anonyymi

        ” Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”


    • Anonyymi

      Kyllä sen KAIKKI uskontopalstojen käyttäjät tietävät, mikä eksyttäjä teukka on!
      Turhaan se vileä koettaa sepittää juttujaan!

    • Anonyymi

      Eikös tämä ole outoa?

      Vähintään kerran viikossa Suni aina toistaa ja toistaa tuota samaa tarinaa, jossa koettaa väittää kutsuaan. Siis jankuttaa samaa?

      Miksi?

      Jos joku on kutsun Jumalalta saanut, ei sitä tarvitse alvariinsa toitottaa! Minä - minä...

      Ei.

      Kyllä sen pitää näkyä ja kuulua - miten?

      Siitä "hedelmästä". Siitä se tiedetään, onko PUU Jumalan juuresta kasvanut?
      Onko se ravittu Raamatun Sanalla? Kuuluuko siinä Raamatun totuuden ääni, Kristuksen rakkaus - joka KUTSUU ihmisiä taivaan tielle? Saamaan parannuksen kautta, katumuksessa synnit anteeksi ja puhdistuksen Jeesuksen sovintoveressä?

      Kun Suni jankuttaa tuota samaa vanhaa keissiään, se juuri todistaa, että mitä?

      Jos joku on hyvä ammattimies, ei tarvitse AINA tuputtaa koulutodistusta?
      Se hyvä taito näkyy, ilmankin! Ja jos se ei näy - niin ikivanhasta todistuksesta ei ole mitään virkaa! Se onkuin vanhentunut ajokortti. Ajokortti, joka monien rattijuopumusten perästä lopuksi otettiin kokonaan pois.. .

    • Anonyymi

      Aloitus osuu ytimeen. Kaikista sanoistaan ja omasta todistuksestaan huolimatta Sunia ei VOI tunnustaa ja tunnistaa Raamatun Jumalan palvelijaksi!

    • Anonyymi

      Ei tartte muuta kuin puolella silmällä vilkastai ukkosunin tämän hetken tuotoksia, niin voi oll 100 % vakuuttunut, ettei mies ole koskaan ollutkaan lähelläkään Raamatun Jumalan asioita.

      Onneksi taivaassa ei ole sijaa tuollaisille irvailijoille! Pääsee päämiehensä S.n kanssa ikuisiin pippaloihin!

      • Anonyymi

        Siltä tämä vahvasti vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Sinne kuumaan paikkaan!


    • Anonyymi

      Niinpä juuri.

    • Anonyymi

      Ei kutsunut. Hän sepitti itse "tarinan" jonka mukaan Jumala olisi jopa äidin kohdusta hänet valinnut!

      Ei valinnut,
      MIksi?
      On ikävää ja traagista tämä todeta....

      Mutta kaikki sen NYT jo näkevät, KUKA Sunin sai agentikseen!

      Se ei ollut Jumala, ei Jeesus... vaan?

    • Anonyymi

      EI JUMALA KUTSUNUT

    • Anonyymi

      Tällaisia Sunin kaltaisia Itse Itsensä Kutsuneita on pilvin pimein!
      No, Sunin Yhden-Miehen-Lahko ei olekaan kasvanuy yhtä miestä suuremmaksi.
      Vaikka 33 vuotta kertoo ahertaneensa hiki hatussa.

      Kiitos Jumalalle, että Raamatun Sana on valaissut monia ja Totuuden Henki, Jumalan Pyhä Henki on paljastanut valheiden käärmeen äänet!

    • Anonyymi

      Valeprofeetta häipyköön palstalta !

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Sen kyllä huomaa!

    • Anonyymi

      On säälittävää, että ihminen niin eksyy paholaisen manipuloimaksi, kuin Teuvo Sunissa näkyy!

      Hänessä näkyy järjenkin menetys?

      Olisihan se ihan "järjetöntä" että JOKU YKSI ihminen olisi Suomessa vain, jolla pyhä henki? Ja kaikki muut ( Jeesuksen oma, uskovat...) olisivat kuin roinaa?

      EI - ei totisesti Jumalalla ole MITÄÄN tekemistä Sunin hullutuksen kanssa!

    • Anonyymi

      Kyllä näin on.

    • Anonyymi

      Kyllä!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe