Ahtisaarella dementia

Anonyymi

9

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paska sairaus tuo Alzheimer

    • Anonyymi

      Ompa ikävää, Mara on hyvä tyyppi ja hieno ihminen Suomen historiassa.

    • Anonyymi

      Surullista. :(
      Eikös Koivistollakin ollut, tämäkin vietti lopun aikansa jollain hoivaosastolla.

      Tämä kumoaa sitten täysin pari päivää sitten lukemani väitteen, että aivoja työssään käyttävä olisi pienemmässä vaarassa sairastua muistisairauteen, jos jo kaksi valtiomme päämiestä on sen tehnyt.

      • Anonyymi

        Kekkosellakin oli dementia


      • Anonyymi

        Ei kumoa mitään väitettä. Se että vaara sairastua on pienempi, ei tarkoita sitä ettei voisi sairastua.

        Siinäkin tapauksessa että sairastuu, elämä on laadukkaampaa pidempään, kun aivoja on treenattu.

        xLiner


    • Anonyymi

      Tuo on meillä lähes jokaisella edessä. Ellei sitä ennen kuolla johonkin muuhun sairauteen. Tai tapaturmaan.

      Ahtisaari näyttää näin ulkopuolisen silmin eläneen hyvän ja täyden elämän. Viisas ja arvostettu mies. Jokaisella tulee vastaan se aika, kun on valmistauduttava luopumaan elämästä.

      Dementia ei välttämättä ole huono tapa lähteä. Ainakaan lopulta. Läheisille raskasta, kun persoona muuttuu ja tarvitsee jatkuvaa valvontaa. Sairautta läheltä seuranneena, joskus se on jopa helpotus. Loppuaika voidaan tehdä hyväksi pienillä asioilla, jotka on ihmiselle tärkeitä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Näyttää olevan "pressatauti".

    • Oli muuten ensimmäinen kerta kun sain ääneestä, ja ahtisaarta sillon äänestin. Ikävä oli toi yle, kun teki niin rankkaa pilaa ahtisaaresta. Lakkauttaa pitäis koko yle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2596
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1504
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1347
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1278
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      769
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe