Nyt vain riitti

Anonyymi

Ollaan niin umpikujassa, ja kun ei tilaisuutta tule, niin ei tule. Otan etäisyyttä nyt mies. Lähdetkin aina niin vauhdilla päivän päätteeksi, ja perässäsi en ala juosta. Viis minsaakin olis riittänyt tän solmun avaamiseen ja keräsin rohkeutta tulla jutulle. Ei mee lukkarit yksiin mut ei se mitään. Vaihdan työpaikkaa, että pysyn järjissäni tän vuoden kituuttamisen jälkeen. Toivon sulle kaikkea hyvää ja kiitän, että ainakin rima on siellä missä pitääkin jälkeesi.

8

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi

Kuulemma nykyään nainenkin voi tehdä aloitteen. Lienee joillekin itsetuntokysymys...

• Anonyymi

Vois tottakai. Heti kun olisimme kahden edes muutaman minuutin niin tekisinkin. Somessa en pysty vaikka facekavereita olemme, haluaisin suoraan sanoa tän asian. Ja kyllä, merkit on ilmassa olleet pitkään molemminpuolin, mut kutrn tokaisin, ei mee lukkarit yksiin että törmättäis kaksin ja voisin asian lyhyesti avata kasvotusten. Siks luovutan, vuosi on ollut pitkä aika. Oon käynyt treffeillä, mut en vaan pysty ketään alkaa tapaileen, kun kaipaan tätä yhtä koko ajan.

• Anonyymi

Kyllä asia kannattaisi selvittää, heti kun mahdollista. Juttelemaan vaan.

• Anonyymi

-sivusta
      Tosiaankin kannattaisi puhua asiat selviksi, ettei käy kuten minulla/meillä!
      Melkein kahden vuoden flirtti/välttely/ ihastuminen/välttely/ikävöinti/välttely... tähän lisäksi vielä etätyöt ja muut esteet!
      Mitään ei ole kertaakaan kunnolla puhuttu, pelkkää flirttiä tai kyräilyä puolin ja toisin, kunnes nyt : ei oikeastaan mitään.
      Hirveän paha mieli ja tyhjä olo kaikesta.
      Tänäänkin itkin koko matkan töistä kotiin💔 olisi kyllä kannattanut rauhoittua asioista puhumaan jossain vaiheessa, mutta olin niin hullaantunut hänestä ettei jotenkin vaan silloin pystynyt. RAKASTAN.

• Anonyymi

Saat itkee jatkossa myös. En huoli sinua mistään hinnasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat itkee jatkossa myös. En huoli sinua mistään hinnasta

Hinnasta? En minä sentään kaupattavana ole, huorat on erikseen

• Anonyymi

Kannattaa puhua asiat selviksi. Vain niin voi päästä eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      89
      4503
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2241
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1507
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1399
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      984
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      965
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      884
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      806
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      67
      687
    Aihe